A topik a Mo.-n szerintem vagy nagyon kevesek által használt, vagy méltatlanul agyonhallgatott Aprilia Atlantic Sprint scooterrel foglalkozik, ahol a tulajdonosok és érdeklődők cserélhetnek eszmét és tapasztalatot
Kicsit hasonló problémával küzdök egy 400-as Sprint-tel, EFI lámpa nélkül. Remélem, hogy június óta sikerült a hibát megtalálnotok. Ha igen kérlek írd meg mi volt a baj.
Az enyém elindul, de alapjárata ritkán van, és a gázra nehezen reagál. Gumit cseréltettem rajta, azt követően lett ilyen. A kipufogó a csere előtt hidegen csörgött, most már nem zörög, de az előbb leírtakat produkálja a motor.
Sziasztok kéne egy kis segitség vettem egy aprillia atlantik sport 500 2007 évj , hidegen nehezen indul (gáz adással indul), és beindulás után nincs alapjárat megfelelő-vagy leáll. Melegen már nincs gond vele.
Akit érdekel találtam még a garázsban 1-2 cuccot az atlantic-hoz. 2db első díszléc a balos hibátlan a jobboson van 2 karc ami javítva van. gyári csomagolásban 2 új hangszóró fedél, szelepszár szimering,malossi görgők: 3db 20grammos új, 3db 22grammos új, 6db 20grammos használt, hengerfejtömítés szett /valami hiányzik belőle/,első féknyergek/haszn./, olajdekni tömítés/ mintának ha készíttetni akarsz újat/, kormány kapcsolók, féktartály csővel együtt, hengerfej üresen, meg 1 csomó apróság. egyben odaadom valakinek mondjuk 1 huszasért, ez kb az ingyent jelenti mert legalább a 4-5 szörösébe kerül.
Sziasztok kéne egy kis segitség vettem egy aprillia atlantik sport 500 2007 évj , van egy kis vagy nagy gond. jol indul de nem megy jol ha huzom neki a gázt kigyulad az efi lámpa durrog és alig megy kicsit vissza engedem a gázt elalszik a lámpa picit jobban megy... hol keresem a hibát ? mi lehet rossz ? köszi a segitséget szép estét nektek
Nagyon köszönöm gyors visszajelzésedet. Megoldódott a probléma nagy része.. Szétszedtem és hátul a kúpos távtarto volt fordítva betéve. megforditottam, és minden Ok lett. A kerék sem lötyög és a fék is jo, hiszen a mozgo kerék miatt a féktárcsák visszapofozgatták a fékbetétet, ezért nem működött jól a fék.
Egyetlen dolog maradt már csak, valószínűleg az első keréknél/villánál. Ugyan is a motor még mindig balra húz egy picit. (gumicsere előtt tökéletes volt). Szerintem az első villát kellene beállítani, a tökéletes egyenesfutas miatt. A motort új kora óta használom, nem csak törve nem volt, de még el sem dőlt soha, tehát a váz tökéletes.
Tudnál esetleg nekem javasolni valami robogó/motor szervizt, ahol beállítanák az elejét, helyrehozva azzal a motor tökéletes egyenesfutását? Hova érdemes ilyesmi kéréssel elvinni a mocit?
Még egyszer köszönöm segítségedet és kellemes hétvégét kívánok a hátramaradó néhány órára :-)
Szia,koko vagyok nekem is bálnám van.Az elsőkeréknél a kormányteleszkópot szoritsd meg.A hátsó keréknél valószinű,hogy egy távtartó kimaradt . Keress egy robbantott ábrás alkatrész ábrát, ott szépen látszanak az alkatrészek sorban.A féknél pedig csinálj egy olajcserét,és légtelenitsd le a rendszert,vigyázz a lámpafejnél is van egy légtelenitő. Azt viszont nem értem, hogy gumicsere után hogy jöhet elő ennyi hiba.Ha a gumis szedte szét és rakta össze akkor vidd vissza és csináltasd meg velük garanciában, mert ez életveszélyes.Üdv:koko remélem tudtam segiteni.
Adott a motorom, ami újonnan került a családunkhoz most van benne 21.000 Km, gyakorlatilag, mint az új. Szezonra felkészítés gyanánt vásároltam rá két gumiabroncsot, melyeket pénteken cseréltek is rajta. Ahogy elhoztam a gumistól éreztem, hogy nagyon balra húz a motor, gyakorlatilag olyan érzésem volt, mint ha nem lenne egyenesfutása. Elengedett kézzel gyakorlatilag meg sem lehet tartani...Ezen túl a bal oldali (combi) fék kar olyan, mintha a fék fellevegősödött volna, de sajnos légtelenítettem az után sem lett túl jó.
A legnagyobb baj viszont az, hogy a hátsó kerék teljesen lötyög! Mozog a helyén 2-3 mm olalirányú kitérésekkel. Rossz nézni, ahogyan a féktárcsa a féknyeregben fixen rögzített fékbetétek között ide-oda jár. Ha jobban meghúzom a tengelyen a csavart akkor pedig megszorul a kerék!
Ránézésre úgy mozog a kerék a tengelyen, mint ha hirtelen csapágyas lett volna, de nem is akármennyire... Ez viszont azért lehetetlen, mert a gumicsrét megelőzően egy hibátlan tökéletes motorral álltam meg.
Tudnátok nekem segíteni, hogy mi lehet a gond??? Esetleg valami távtartó vagy akármi lemaradhatott a kerék visszarakásakor? Vagy valami sorrendet cseréltek fel a gumizás utáni összeszereléskor? Véleményem szerint szinte biztos, hogy nem megfelelően rakták vissza a kereket! :-(
Előre is nagyon szépen köszönök minden tippet, hozzáertő javaslatot!
egyelőre nincs időm összerakni egy hírdetést, így csak ide írom le, hátha valaki kedvet kap egy újjáépítéshez/feltámasztáshoz.
2002-es Aprilia Atlantic (bálna) bordó 500-as nagyrobogóm eladó.
Mindkét oldalán vannak horzsolások, apró müanyag elem repedések, kisebb törések. Nem makulátlan. Nekem az első nagy motorom volt, de azon túl, hogy 2szer is sikerült elcsúsznom vele, nagy becsben tartottam.
Én vagyok a 3. tulajdonosa, az előző hozta be magyarprszágra (nem kereskedő).
Az életem nagyban változott, így másfél éve egy fűtött mélygarázsban pihen, és a műszakija is lejárt.
Nem makulátlan, de kevesett futott, és kisebb ráfordítással szépen ki lehetne csinosítani. és leszervizelni.
Givi dobozzal, szépen szóló hifivel (mini jack kivezetéssel, vízálló hangszórókkal), magyar rendszámmal.
Aki lát benne fantáziát, az keressen meg, mert nem lesz időm/lehetőségem ezután sem motorozni, és ennél többet érdemel.
Ár: megállapodás kérdése, de irányárnak legyen 215.000 HUF
Van bontásból származó kitűnő állapotú gyári kuplungom és kuplungharangom 2007-es 500-as Sprintből. Majdnem gyári vastagságú betéttel, igény szerint akár így, akár felcsiszolva beépíthető. 25.000 az ára a kettőnek együtt. 06-30-611-8159
Nem tudom mi lehet a másik fórummal de nagyon hiányzik.Nekem is csak ennyit írt Mosq.hogy dolgoznak rajta.Pedig mondtam,hogy lóvéval is beszállok ha kell domain név,tárhely vásárlás vagy mit tudom én.
üdv tesók! sikeresen elfosta magát az egyik lengéscsillapítóm. valakinek jó és használt és nem drága? vagy annak a bizonyos felújítós műhelynek a száma legalább? :)