Sziasztok! Következő kérdésem az lenne, hogy az elso teleszkopba szimering cserénél milyen méretű csavar fejjel lehet az alsó imbusz csavarnak ellen tartani? Netes videókba láttam, hogy seprű nyéllel szoktak ellen tartani, de nekem ez nem sikerült. Angol oldalakon találtam leírást, de ott tobbnyire nem metrikus méretek vannak megadva.
Lehet hogy ki lehet a helyén is szedni, azt nem tudom. Én a teljes hátsó futómű karbantartása végett kaptam szét, mint foxi a lábtörlőt. Természetesen így a kerék volt az első, amit ki kellett vennem. :-)
A hátsó rugót állítsd legpuhábbra (1-es) akkor kevesebb sz*pás lesz vele. Persze ha kész vagy mindennel, akkor ne felejtsd visszaállítani. A hozzá való körmöskulcs a gyári szerszámkészletben található, valahol az ülés alatt.
Cserélni nem cseréltem, de tavaly - futómű karbantartáskor - szedtem már ki, és tettem is vissza. Nyomatékkulcs és menetrögzítő nagyon fontos! Amúgy nem nagy ügy, csak koszos meló. Ha kiveszed a lengőkert, akkor feltétlenül mosd ki / takarítsd meg, majd gondosan zsírozd be a tűgörgős csapágyakat is! Ha valamelyik lötyög / szorul / beverődött, akkor meg javasolt kicserélni őket.
Érdeklődnék, hogy valaki cserélt-e már kutyacsontot a GS-ben? A képen látható, hogy mire gondolok. Az enyémben jelenleg ültetett változat van és vissza akarom rakni a gyárit. Mennyire nagy meló? Videót nem találtam róla, esetleg ha valaki tudna linkelni egyet az nagyon jól jönne!
Sziasztok! Abban kérném a segítségeteket, hogy szivatóval miért nem tudok beállítani 3000 alatti fordulatot? Picit tolok vissza rajta és egyből 1000 re esik a fordulat és leáll. Köszönöm előre is a tippeket. :)
Fene tudja,de nekem hatodikban is úgy tűnik hogy simán tudok gyorsítani az előzéshez kilencvennél,ami persze nem szabályos :D De nyolcvannál sem gond lustább járművek esetén.
Tudtok esetleg még olyan motort a CRF 250X-en kívül (netes fórumokon ezt említik főleg, ugyanolyan rögzítési elvű, mint a gyári), aminek elvileg könnyedén felszerelhető a benzincsapja a GS500-ra és teljesen gravitációs/hagyományos elvű, de van rajta tartalék, normál és kikapcs állás?
Kettőezer-ötszáz?! Én lakott területen 4000 fölött, országúton pedig 5000 fölött tartom mindig: tehát ha csak óra szerint 90-nel tudok menni, akkor nem váltok fel hatodikba.
Én HGK DPR8EA-9 gyertyát használok, amit 10-12 ezer km után cserélek.
Lévén hogy nem befecskendezős a vas ,így azt kel mondjam hogy igen. De szerintem elhanyagolható a fogyasztása. Nem utolsó sorban nem kopnak a tárcsák illetve a betétek.
Bízunk benne,hogy a sűrű használat majd rendberakja! :) Milyen gyertyát ajánlanál a motorhoz?
Motorfék használatakor is fogyaszt üzemanyagot?
Mi az a fordulatszám ahol érdemes visszaváltani? A tegnap motorozás alkalmával úgy vettem észre,hogy 2500 körül "kéri vissza" a sebességet. Ez jó szerinted?
Nem nyit rendesen a vákuumos csap. Vákuumcső nincs megtörve, kirepedezve, lecsúszva? Vagy maga a membrán van megkeményedve, stb. Szét kell szedni, de csak nagyon óvatosan! A csaphoz nincs javítókészlet sajnos, a komplett csap meg qrva drága (26ezer forint). Bontottat, öreget venni nem érdemes, mert ugyanez szokott lenni a baja - kidobott pénz.
2 évig állt a motor, most kezdtünk vele járni, ma 40 km-t gond nélkül majd egyszercsak nyitott állásnál leállt a motor, nem indult el. Kis idő múlva beindult, de kb 1 km múlva ismét megállt. "PRI" álláson beindult,ment szépen, de tartalékba vagy normálba fordítva akadozott ezért PRI állásban kellett a hazáig hátralevő 5 km-t megtenni.
Fékfolyadékot minden autónál, motornál 2 évente javasolják cserélni.
A tompított mindig világít, de szerintem nem nagy probléma: úgysem hagyod gyújtáson, ha nem jár a motor.
Meg lehet oldani egy relével, hogy csak akkor kapcsoljon be a tompított, ha már beindult a motor: az olajnyomás gombájával kell vezérelni. (szerintem nem ér ennyit a dolog...)
Nincs "zárva" állás: automata, vákuumos vezérlésű a csap. Magyarul nem kell vele foglalkozni. Lefelé a "normál" nyitva állás (akkor van nyitva, ha jár a motor, egyébként teljesen lezár), jobbra a "PRI" (a vákuumot kiiktatja - hosszabb állás után így lehet feltölteni a karbikat, beindulás után azonnal normál állásba kell tenni!), felfelé meg a tartalék. Ez közel 5 liter benzint jelent, azaz tartalékon több mint 100 km-.re elég az üzemanyag.
gs500e topiktárs segítségével megrendeltem Aliexpresszről a kapcsolót majd kis keresgélés után a hozzá való kijelzőt is. Nagy köszönet neki!
Mivel Kínából még soha semmit nem rendeltem, így némi fejtörést okozott a dolog, de az évek óta soha nem használt OTP-s webkártyám beizzításával úgy tűnik, hogy sikerült a dolog.