Az szombaton Nohab, vasarnap Szergej. Nyaron sz-v szokott Szergej allni Revfulopon, ha lerohad vmi, (es ugy remlik, h aztan az Erzsebettabori szerelvenyt huzza el Zankarol).
A másik klasszik nem azért forog be a Pannóniába, mert egyébként szolgálatmentes lenne, hanem mert klasszikra van tervezve (tehát nem a Fenyvesre), hogy kinyerhető legyen onnan remot, ami a Balaonra kell.
Inkább hogy kinyerhető legyen onnét Desiro...
Egyébként most is ott jár ezen felül egy remot M41-es is (2320), a 2131 pedig most is dög, csak most Sm-en; V43-al indult meg a 9808...
Egy kétnapos fordát két gépre tervezni szerintem nonszensz. Tervezett javítás sosem lesz nekik? A nem tervezettekről (lásd 2131) nem is beszélve...
Vasárnap este a Tapolcáról 18:47-kor Balatonfüredre indult személyvonat (19771) Nemesgulács-Kisapáti megállóhelyen meghibásodott, nem közlekedik tovább. Szerelvényét visszavontatják egy másik mozdony segítségével Tapolcára, ahonnan utasai a következő Kék Hullám IC-vel (19701) utazhatnak tovább Balatonfüred felé.
A fennakadás miatt a Balatonfüredről 17:55-kor Tapolcára indult személyvonat (19786) Badacsonytördemic-Szigliget állomástól jelentős késéssel közlekedik tovább, míg a Tapolcáról 19:38-kor a Déli pályaudvarra induló Kék Hullám IC (19701) közlekedésében is késésre lehet számítani.
A tehervonatot a menetvonal tulajdonos mondja(hatja)le egy esetleges nagy havária esetén(baleset-,időjárás. stb)A továbbító mozdony vagy ott marad a vonaton vagy egyezkedés után esetleg besegít valahol ,ha marad a személyzete a gépen.Az utóbbi ritka eset.
Az 1es vonalon minden tehervonat (autó, kamion szállito, tartálykocsis ) simán kielőzte aZ IC ,RJ, de még a személyvonatot is ! Az utasok addig várakoztak!