Keresés

Részletes keresés

byrcyo Creative Commons License 2015.02.26 0 0 59

Én is vásároltam már tőlük több ízben, és általában elmondható róluk, hogy rendszeresen felbontott terméket próbálnak rásózni a vásárlókra. Vajon miért? Élek a gyanúval, hogy vagy bemutató darab, vagy internetről rendelt, majd visszaküldött áru, esetleg kicserélt, javított cuccról van szó. Nagyon oda kell figyelni rájuk, hamar átverik az embert.

Ennek ellenére elég jó áron árulnak, van is kuncsaft dögivel.

Persze, ha lehet inkább máshol vásárolok. Pl.: Média Markt. Vagy interneten.

Sepu81 Creative Commons License 2014.08.01 0 0 58

Vettem egy telót az edigitaltól interneten keresztül céges számlára. Sajnos mindenki panaszkodott, hogy alig érti, mit mondok. Olvasgattam itt a fórumon, és aggódtam, mert állítólag céges vásárlás esetén nem kötelesek az elállási jogot elfogadni. bementem a legközelebbi boltjukba, és szó nélkül visszaadták a pénzt. Továbbra is meg vagyok elégedve az edigitállal.

teknoerno Creative Commons License 2014.06.07 0 0 57

Egy Garmin nüvi 50 LM típusú GPS eszközt vettem náluk, s később derült ki, hogy csak lengyel nyelven hajlandó "beszélni".

 

Nem tudom honnan szerezték be, de egy kicsit furcsa a dolog.

 

Telefonon nem lehet őket felhívni.

 

Írtam a weboldalon keresztül, jeleztem a problémát, de nem válaszoltak. :(

 

Eddig sem tartottam túl jó boltnak, ezentúl + eggyel kevesebb bolt ajánlatát nézem meg, ha valamit keresek.

 

 

(A problémát megoldottam, hála a Garminnak.)

sptt Creative Commons License 2014.05.27 0 0 56

Éppen most szenvedek a szervizükkel. Sajnos az ember csak ilyenkor találja meg a hasznos véleményeket, amelyeket már korábban is keresnie kellett volna.

Egy GPS-t vettem tőlük (Navon 760).

Egy hónap után elromlott, ők nem nyúlnak hozzá, semmit sem csinálnak vele.

Vegyem igénybe a garanciafutárt (+4.000 Ft), vagy adjam le náluk és ők majd elküldik Veszprémbe, ahol átnézik. Várhatóan 2 hét - 1 hónap, amíg nyáron nem lesz GPS-em, amikor igazából szükség lenne rá.

Igazat adok korábbi hozzászólóknak: ne vásároljatok semmit az Edigitalnál, ami elromolhat és ami garanciális...

tomat5 Creative Commons License 2013.07.04 0 0 55

Sziasztok

 

Egy 20 000 Ft-os fényképezőgéppel küzdök lassan egy éve a nevezett cégnél. Sok (legalább 5) alkalommal volt "szervízben" a gép, mindig javítva kaptam vissza. Az öröm csak pár napig tartott, mert újra elromlott minden alkalommal. A hivatalos EDigitálos szakvélemény szerint a készüléknek semmi baja, nem is kellett javítani soha. A szintén hivatalos átvételi jegyzőkönyvben viszont benne van, hogy hibásan vették át. Írtam nekik, válasz: ha túl lassunak találom az ügyintézést vigyem el én a szakszervízbe a gépet. Vicc!  Gondoltam sebaj, fogyasztóvédelem. A békéltető testületi meghallgatásra a cég képviselője nem jött el, ahogy eddig még egyikre sem. (a meghallgatáson a jegyző mondta). Ami ledöbbentett az az, hogy a testület csak egy ajánlást adhat ami nem kötelező érvényű. Ez azt jelenti, hogy akár 200x is eljátszhatjuk a "beviszem->megcsinálják->hazaviszem" kört az én költségemre. Van ötlete valakinek, hogy hogyan lehetne megszivatni ezeket a rablókat? A gép árát már mégegyszer elköltöttem utazásra stb., úgyhogy egy kis plusz költséget még elviselek. A lényeg, hogy nem akarom annyiban hagyni az ügyet. Ha tudtok valami jó fórumot ahol lehet fikázni őket az is jöhet.

PKinga70 Creative Commons License 2013.06.13 0 0 54

Valakinek van tapasztalata arról, hogy az Extreme-Digitál arra hivatkozva nem veszi vissza a hibás terméket, 3 munkanapon belül, hogy sérült a csomagolás?

krxq Creative Commons License 2013.02.19 0 0 53

Vigyázni kell ezzel a céggel.

 

A szervízük NEM szervíz igazából csak átvevő pont. Ha több alkatrészt viszel be hogy nem mennek együtt, nem hajlandók tesztelni, mondván "csak a márkaszervíz teheti ezt meg" így ha nem egybegépet veszel, CSAK magad tudod kitesztelni hogy mi a hiba(merthogy mindegyik alkatrésznek külön márkaszervíze van), persze ha van kéznél tutira működő alkatrészed... ha nincs lehet kunyerálni kölcsönbe haveroktól, ismerősöktől. Ha nekik sincs, MEGSZÍVTAD. Vagy minden alkatrészt visszaküldesz nekik miszerint hibás, és vársz pár hetet mire ők visszaküldik a márkaszervíznek, majd visszakapják és átadják neked.

 

Alkatrészenként számítógépet csak is olyan helyen érdemes vásárolni ahol normális szervíz van helyben. Ezen kívül a papírokat szeretik eltűntetni és megfeledkezni róluk. pl amíg le volt adva a cucc eltűnt a garancialapja, szerintük a márkaszervíz tűntette el, majd írtak egy újat persze csak miután ÉN észrevettem hogy hiányzik valami.

Gábor Petrács Creative Commons License 2013.02.10 0 1 52

Épp most rendeltem a nevezett cégtől, csak gondoltam , megnézem már a véleményeket itt-ott.

Öt perc múlva töröltem is a rendelést. Kösz a hasznos infót; az ilyenek meg (boltok) tisztuljanak !

Shalina Creative Commons License 2012.12.10 0 0 51

Na, ha ezt ők maguk vállalják, akkor nem kérdés, erre lehet hivatkozni.

 

Shal

Előzmény: TZiky (48)
TZiky Creative Commons License 2012.12.10 0 0 50

Ott van az előző hozzászólásban az edigital Általános szerződési feltételek-jének a linkje, de az 5.1-et is beidéztem, amely úgy kezdődik, hogy "A fogyasztónak minősülő személy...".

 

Szerintem jogos, a cég az nem személy. ( Ez viszont a szerviz/csere igényt/lehetőséget nem befolyásolja. )

 

Üdv:

TZiky:-))

Előzmény: Sanyaman (49)
Sanyaman Creative Commons License 2012.12.10 0 0 49

Ezt most tényleg indulatból írtam az Edigitalnak!!

 

2012.12.06-án internetes rendeléssel vásároltam egy laptopot, melyet aznap át is vettem.  A laptopnál azonban a Hard Disk sentinel SMART hibát jelzett fokozatosan romló merevlemez állapottal. Mai napon visszavittem a gépet az átvétel helyére, ahol kollégáik megállapították hogy a laptop teljesen működőképes. Ezután közöltem hogy ebben az esetben nem vitatkozom, inkább hiszek a bevált tesztprogramnak és elállok a vásárlástól. A kollégáik azt közölték, mivel ÁFÁs számlát kértem ezt nem tehetem meg, mivel az Önök üzletszabályzatában ez ki van kötve. Ezt nem vitatom, de gondolom Önökre is vonatkozik a távollévők között kötött szerződésre vonatkozó kormányrendelet az elállási jogról. Emiatt álláspontomat fenntartva továbbra is szeretnék a vásárlásomtól elállni. (A laptopot minden tartozékkal átvették az Önök kollégái a mai napot, szervizelési célból. Amit már alapból nem értek, mivel 3 napon belül kötelező a csere, ha jól tudom.)

 

Szerintetek jogos vagy nem jogos (céges számlára vásárlásnál tényleg nem lehet elállni?)

TZiky Creative Commons License 2012.12.04 0 0 48

Az ászf-ben ( http://www.edigital.hu/aszf) az edigital azt írja, hogy:
"A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) az Extreme Digital Zártkörűen működő Részvénytársaság (továbbiakban: Szolgáltató), és a Szolgáltató által a www.edigital.hu weboldalon keresztül nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél (a továbbiakban: Ügyfél) jogait és kötelezettségeit tartalmazza. (Szolgáltató és Ügyfél a továbbiakban együttesen: Felek). Az ÁSZF minden jogügyletre és szolgáltatásra vonatkozik, amely a www.edigital.hu weboldalon keresztül történik, függetlenül attól, hogy annak teljesítése Magyarországról vagy külföldről, a Szolgáltató vagy közreműködője által történik."
valamint
"1.1. A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a www.edigital.hu weboldalon (a továbbiakban: Weboldal) található elektronikus áruházon (a továbbiakban: Extreme Digital Online áruház) keresztül történik. Továbbá jelen ÁSZF hatálya kiterjed minden olyan kereskedelmi ügyletre Magyarország területén, amely jelen szerződésben meghatározott Felek között jön létre. A Extreme Digital Online áruházban történő vásárlást az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (”Ektv.”) szabályozza."
továbbá
"5.1. A fogyasztónak minősülő személy a szerződéstől 8 munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. Ennek módjáról a távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) Korm. rendelet rendelkezik. Ügyfél az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az elállás joga személyes átvétel esetén is gyakorolható. Az Ügyfél elállási nyilatkozatát a Szolgáltatói adatok között feltüntetett telefonszámon, postai vagy e-mail címen közölheti a Szolgáltatóval.".

Üdv:
TZiky:-))

Előzmény: Shalina (47)
Shalina Creative Commons License 2012.12.04 0 0 47

Ez remek, kár, hogy ellentmond saját magának: "a felek csupán virtuálisan vannak jelen, melynek folytán a fogyasztónak nincs arra módja, hogy a termék valós tulajdonságairól – így például állagáról, méretéről, esztétikai minőségéről – meggyőződhessen."

Boltban átvételnél ugyanis NEM csak virtuálisan vannak jelen, és a vásárlónak VAN lehetősége megtapogatni az árut, szó nincs arról, hogy olyat kap, amit nem látott. Ha nem tetszik, nem veszed meg és kész, létre sem jön  a szerződés.  Nyilván más kérdés, ha előre kifizetted. Szóval, az ún. "netes rendelés" nem egy darab kategória, csak óvatosan!

 

Shal

Előzmény: gomzol (46)
gomzol Creative Commons License 2012.12.02 0 0 46
A netes rendelés személyes átvétel esetén IS lehetőséget ad a 8 munkanapon belüli elállásra:
http://www.nfh.hu/magyar/hasznos/panaszintezes/onnelis/forum_1/hirek_110830_1.html
Előzmény: Shalina (35)
csibizolee Creative Commons License 2012.10.18 0 0 45

Sziasztok!

 

Én is megosztom a tapasztalataimat az EDigital-al kapcsolatban.

Az elmúlt években nem, de előtte rengeteget rendeltem náluk. Legtöbbször személyesen. Győri lévén bementem a boltba és minden ment mint a karikacsapás. Volt 2-3 online rendelésem is, de azzal sem volt semmi baj.

Egyszer csak eljött az idő egy új render gép vásárlásához (építész szakma hátrányai). Mondjuk úgy, hogy nem volt olcsó a gép. Sajnos viszont a tesztelésnél otthon észrevettem, hogy valami memoriahibája lehet mert mindig kékhalál volt a dolgok vége. Memtest és kiderült, hogy a gyanú nagyon is valóságos. Gondoltam ez milyen szerencse, már viszem is vissza. Persze tudtam, hogy nem fogják megmondani, hogy az alaplapi foglalat vagy a memoria a rossz. Mindegy mivel a memoriára örökéletgarim az alaplapra meg 3 év garancia volt.

Boltba amúgy is örült a boltvezető és szerintem a végzetségét is valami bunkóképzőbe szerezte, de gondoltam előadom a problémát. Persze Ő mindent jobban tudott, de azért elküldi a memoriákat és az alaplapot is a szervízbe. Itt megjegyzem szokásuk szerint 30 nap, amiből kihoztak 2 hónapot. Szóval rengeteg telefon és személyes bejárkálásra kihozták, hogy az alaplapi memoriafoglalat a rossz. Elnézést érte. Gondoltam ez "könnyen" ment, itt vége is a stoynak. Hát nem a BoltGod mondta, hogy csere, de most nem tud adni, rendelniük kell. Gondoltam jól van, bár a polcon azóta szemezett velem egy ugyanolyan alaplap, mióta megrendeltem náluk az enyémet. Ezután hihetetlen 2 hét kálvária, aminek a vége az lett hogy nem volt bent a boltvezető és lebeszéltem a srácokkal, hogy én bizony elvinném azt a polcon lévő alaplapot. Az alkalmazottak megmentettek és teljes jóindulattal odaadták.

Azóta csak 50e forint alatt vásárolok náluk és csak személyesen. Amit rendelni kell azt lehozatom és minden esetben kerülöm a boltvezetőt.

Ja igen, mivel ilyen szoros kapcsolatban voltam velül utoljára rendeltem egy 200e forintos laptopot a feleségemnek. Gondoltam felhívom a számot amin mindig szóltak, hogy van-e a győri boltjukba. (persze online azt írták nincs raktáron, de ki tudja) Azt az alázást amit kaptam, hogy én őket ezen a privát telefonon fel mertem hívni, mert ez csak arra van hogy ők megszólítság a köznépet vele. Miért nem hívom a pesti ügyfélszolgálatot.... Persze a boltvezető volt. Szóval még ezt sem lehet. Ma megyek egy egérért, remélem nem futok vele össze...

huszi33 Creative Commons License 2012.08.22 0 0 43

Már ne haragudjatok hogy szóvá teszem,de nem olvassátok a korábi komenteket???Mindenki ócsárolja a céget,de erre fel még mindig vásárolgattok innen.Nem tudtok máshonnan venni cuccokat,pont innen,ahonnan csak hibás dolgokat kaptok meg?Számtalan netes áruház van,ahonnan lehet még olcsóbban vásárolni,és a lényeg hogy minőségi termékeket!!!

maTTato Creative Commons License 2012.06.25 0 0 42

Sziasztok!

 

Az én történetem is így kezdődött, hogy az a  k***a , k****g edigital!

De a végére szerencsére jól jöttem ki belőle. Történetem több tanulsággal szolgál.

Kezdem mindjárt az elején:

Neten vásároltam  tőlük egy Panasonic TV-t. Gép szerint raktáron volt, azonnal átvehető. Buta fejjel kiszállítással kértem, ha már benne van az árban…

Mint kiderült nem volt szabad készlet, meg kellett rendelniük. A futár négy nap múlva házhoz is hozta. A srác nem volt a helyzet magaslatán, ugyan is rosszul adott vissza. De nem ám az én káromra, hanem saját magát vágta át hét ezer forinttal. Ráadásul piszkosul rohant. Gyorsan kitöltötte a papírokat és tűz el. Az első hibát ott követtem el, hogy kellemetlenül érezvén magam felhívtam a srácot és visszaadtam neki a pénzt. Utólag végiggondolva meg sem érdemelte, hogy nem tartottam magamnál a pénzt. Esélyt sem adott rá, hogy a dobozt felnyissam, minden papírt kitöltött és az orrom alá dugott, míg a pénzt leszámoltam. Hülye fejjel alá is írtam!!

Ezután jött a meglepi! A TV hátlapja furcsán deformált volt. Atya ég! Azonnal telefonáltam az ügyfélszolgálatnak, mit tegyek most?  Közölték, írjak e-mailt a megadott címre és majd válaszolni fognak. A levél mellé fotót is mellékeltem. Jött is válasz idézem:

 

Cserét csak abban az esetben tudjuk felajánlani, amennyiben a termék sérülését a futár jelenlétében feltüntették a fuvarlevélen. Amennyiben ez nem történt meg abban az esetben nem tudjuk cserélni, ugyan is nem tudni, hol történt a sérülés. Ebből adódóan, egy bruttó 5.000Ft kedvezményt tudunk felajánlani, amit egy megadott számlaszámra tudunk visszautalni.

A sérülés nem befolyásolja a termék működését és a garanciális feltételeket.”


Sajnos a válasz első felével nem vitatkozhattam, hiszen mint leírtam béna voltam. De a második rész kiakasztott. Egy kép alapján honnan tudja, hogy a készüléken belül nincs egyéb baj, esetleg a kijelző nem sérült? Visszaadnak 5000! Forintot? Ha elfogadom olyan, mintha elismerném, a készülék nálam sérült meg. Természetesen válaszlevélben visszautasítottam. Begőzöltem és bevittem a készüléket az újpesti átadópont és szervizbe. Az ottani két kolléga megdöbbentően segítőkész volt, ígéretet tettek, hogy mindent elkövetnek, hogy cserét kapjak. Mondták, sokan sokféle trükkel próbálkoznak, hogy a tönkretett készüléküket garisan kicseréltessék. Láttak már sok mindent, de ilyet még nem! A TV készülék el volt görbülve. Igen, az LCD TV görbe volt, akár egy kifli. Ezért rogyott meg a hátfal. Átvették a készüléket, mondván éppen másnap jön a Panától egy szervizes és az ő szakvéleménye lesz a perdöntő. Másnap délelőtt fel is hívtak, nekem adott igazat. Ilyen mértékű sérülést még ő sem látott és kizárt, hogy mindezt én okoztam. Továbbiakban a Digi sem akadékoskodott. Még azon a napon a Pólusban átvehettem az új és hibátlan készüléket.

 

Legyen mindenkinek örök tanulság! Ha lehet személyesen vegyük át a terméket. Ha mégis a futárt választjuk, addig semmit alá nem írunk, amíg meg nem győződtünk termékünk állapotáról.

Degeczi Creative Commons License 2012.05.15 0 0 41

a bolt hol tehet a Canon képviselet hozzáállásáról?

 

egyébként ez az állapot már a bolti próbánál ki kellett volna derüljön, ha pedig neten rendelted, minden további nélkül visszaküldheted 8 napon belül

Előzmény: marionett81 (40)
marionett81 Creative Commons License 2012.05.15 0 0 40

Undorító egy banda!!! Hibás, törött lencsés gépet kaptam, a Canon szervíz szerint ez nem ront a minőségen, ezért nem javítják, nem cserélik!!! A fogyasztóvédelem tehetetlen.

AdSa46 Creative Commons License 2012.04.23 0 0 39

Én is hosszú rendelési sort tudok már magam mögött, de ma kihoztak a sodromból.

Látva, hogy az Erzsébet köruti üzletben van raktáron Samsung GALAXY S II - bementem, hogy vegyek egyet.

Az árúkiadóig minden flottul ment. Akkor azonban elkövettem egy hibát, megkérdeztem, hogy van e micro SIM adapter hozzá.

Kiadó hátra az üzletbe, majd két perc múlva vissza a válasszal: nincs. Tanács volt - cseréltessem ki a microt normálra.

Megköszöntem, és hazautaztam a telefonnal 30 kilóméternyit.

Itthon kibontottam a dobozt, és mi volt benne ? Egy adapter.

Nosza telefon az ügyfélszolgálatra, kapcsolják már az Erzsébet körúti boltot, elmondanám nekik a titkot.

Na azt nem lehet, azért van itt ő - az ügyfélszolgálat, hogy megválaszolja a csacsi vevő csacsi problémáit.

Ha harc, legyen harc - feltettem neki a boltban már elhangzott kérdést.

Kis türelmet kért, zenét hallgathattam, majd az alábbival kápráztatott el. A készülék a micro SIM kártyával nem működik alaphangon. Ha mégis használni akarom, akkor egy késsel, vagy csavarhúzóval át kell vágnom egy helyen a SIM áramkörét !!!

Hogy hol, azt nem tudja megmondani, de neki az Erzsébet körúti üzletben egy műszerész mondta.

Ekkor már az agyvérzés kerülgetett, de letette az esküt, hogy ehhez az emberhez engem átkapcsolni nem tud, a számomat nem hívják vissza, és egyáltalán - minek mentem telefonért az Extreme Digitalba.

Ja - a poén. Én ezalatt az adapterrel felszerelt micro SIM kártyát használtam.

eDigital - kompetencia oh !

b.Kimi Creative Commons License 2012.03.05 0 0 38

Én rendeltem már tőlük Canon DSLR gépet, objektívekkel, fotóállványt, memória kártyát.

Lehet csak szerencsém volt, de megkaptam mindent hibátlanul, ahogy kell.

Most készülök tv-t vásárolni náluk.

Törölt nick Creative Commons License 2012.01.23 0 0 37

Eddig nekem is jó tapasztalataim voltak az Extreme Digital-lal, de most nagyon nem.

 

Megrendeltem náluk 6-án egy Nokia telefont Samsung microSD kártyával együtt. A teleflon státusza raktáron (kiszállítás 3 munkanap), a kártyáé rendelésre. Nos én megrendeltem, valószínűleg ez volt a hiba. Visszaigazolták (hogy megkapták a rendelést), eddig OK.
 - Legközelebb egy hétre rá, 14-én kaptam infót, mikor írták, hogy sajnos nincsen az a kártya.
 - Hétfőn (16-án) felhívtam őket. Az ügyfélszolgálattal beszéltem, azt mondták, hogy a telefon OK, de nem tudják mikor lesz a kiválasztott memóriakártya. Mondtam hogy rendben, küldjék a telefont, a kártya ráér. Azt mondta az ügyfélszolgálatos, hogy lemódosította a rendelést és kedden nem valószínű, de szerdán biztosan kihozzák.
 - Ehhez képest csütörtökön küldtem nekik E-mailt, hogy ugyan mi történik? Semmi válasz.
 - Pénteken délelőtt újra hívtam őket: az ügyfélszolgálatos most már azt mondta hogy izé, sajnos a telefon sincs meg, és nem tudják mikor lesz, ha egyáltalán. Mondtam, hogy akkor adjanak el annak akinek tudnak, mert nem igaz, hogy ez két hét után pont akkor derült ki, amikor újra telefonáltam.
 
Hogy nem volt Mission Impossible a dolog azt az igazolhatja, hogy a neten rákeresve az első szimpatikusnál (a nekem eddig nem ismerős B-TEL-nél) megrendeltem. Délután már hívtak is, hogy éppen nincs raktáron, de a következő munkanapon (azaz ma) lehet bemenni érte (mert ezt az opciót választottam) - és tényleg. 

Mielőtt valaki túlaggódná: előttem bontották fel a dobozt, magyar nyelvű papírok, stb. minden benne volt. Ráadásul kicsit olcsóbb is volt, mint az Edigital lett volna, bár most ez nem is volt cél.
 
Ennyit a telefonvásárlásról és az E-Digitalról, ami ezúttal tényleg Extrém lett - csak nem úgy.

Kobila Creative Commons License 2012.01.16 0 0 36

Sziasztok!

Ha valaki tud, segítsen légyszi!

Mennyi a javítási idő az Edigital-os terékeknél?

Egy mezei MP/3-as lejátszóról van szó, ami addig működött, amíg le nem merült, ugyanis tölteni nem lehet:(

Dec.19-én vittem vissza a boltba, hogy javítsák meg vagy cseréljék ki, vagy mittudom én, csak lehessen használni...

Mikor lehet reklamálni? ...és hogyan, hogy én kerüljek ki jól az ügyből?

Előre is köszi a válasz(oka)t.

Shalina Creative Commons License 2012.01.14 0 0 35

A 8 napos visszavételi garancia csak és kizárólag interneten/katalógusból stb. rendelt és kiszállított termékre vonatkozik (ahogy ezt már más is írta előttem a törvény idézésével), áruházi vásárlásra, vagy személyes átvételre nem. A MM-ban sem fognak mást mondani.

 

Shal

Előzmény: sumo11 (34)
sumo11 Creative Commons License 2012.01.12 0 0 34

Sziasztok!

En itt a forumon tajekozodtam, majd elmentem a Sugarban levo gagyi aruhazba.

Kertem nezzenek meg egy lajatszot van-e, mennyibe kerul. Volt, es mondtak akkor viritsam a lovet, de elotte feltettem egy nagyon FONTOS kerdest.

HA NEM VAGYOK MEGELEGEDVE A TERMEKKEL, VAISSZA HOZHATOM E , HA IGEN MENNYI IDO MULVA?

Kozoltek hogy csak akkor veszik vissza a termeket 3 napon belul, ha az hibas.

Ahogy vegelett a mondatnak mar fordultam is ki az uzletbol es mentem a MEdia MArktba.

 

Ha barmit akartok venni a Gagyi digitalban mindig kerdezzetek meg ezt a mondatot, hogy ne erjen senkit kellemetlen meglepetes ha visszavisztek valamit azert mert nem vagytok vele megelegedve.

 

Elottem biztosan leszerepeltek, hiszen a 8 napos termekvisszavasarlasi garanciat maximalisan lesz...rjak, igy en is oket!!

k.nemezis Creative Commons License 2011.11.09 0 0 33

Egyre megbízhatatlanabb ez a cég!

A legutóbb vásároltam tőlük egy vezeték nélküli PC egeret. A mellékelt CD csak ukrán és orosz nyelvű használati utasítást tartalmaz. Noha nem vagyok kezdő a számítástechnikában, mégsem jöttem rá, hogyan működnek a gombok. Az alapvető funkciókkal tudom használni, de ez nem sok egy 6000 ft. körüli eszköznél.

 

Telefon a Mammut-ba: ígéret, küldik a magyarnyelvű papírt.

Másfél hét, semmi.

 

Közel a Móricz Zs. körtéri üzlet. A "szakemberek" néznek, mint Rozi a moziban, hadova, de eredmény semmi. Kioktatnak, hogy ez egyszerű, ehhez nem jár a magyar kezelési tájékoztató. Megszégyenülten távozom!

(Tudományos főmunkatársként már akkor számítógépen dolgoztam, amikor az egy egész, temperált termet foglalt el!)

 

Telefonon az ügyfélszolgálat adott egy email címet: shop@edigital.hu, onnan két napon belül majd elküldik a kért használati útmutatót, a magyart.

 

Várok!

Hová lehet fordulni?

 

Ezek után ennek a cégnek még a tájékára sem megyek!

maxika123 Creative Commons License 2011.10.30 0 0 32

Sziasztok !

 

Elég sokat vásároltam a fent nevezett cégtől,

Összességében nincsenek is rossz élményeim, de az utolsónál rezgett a léc :

 

Régóta nézegettem egy fényképezőgépet... mire eldöntöttem hogy megveszem, már nem forgalmazták !

Na igy jártam, gondoltam, és mérgelődtem nagyokat !..... telefon.... " hát sajnos kifutott a cucc nem is esz többet ! "

Kb 2 hét telt el ujra ott virit a  webshopban ! Hát gondoltam valami visszavitt cucc lehet csak......

ujra telefon.... : " á náluk ilyen nincs, csak ujat árulnak  stb-stb"

Ó  de szuper gondolotam, gyors kit-katt már rendeltem is ! 2 nap mulva meg is jött.....

Naná hogy használt volt, sőt arra sem vették a fáratságot, hogy a számlálót lenullázzák, közel 500 képet fotóztak vele !

kb ugy volt becsomagolva, mintha a 2 éves fiam csomagolta volna be !

Ezt még le is nyeltem volna, de a gép amugy is egy kalap sz... sem ért !

Szóval jött a 8 napos elállás ...... nem volt egyszerü, de kb 1.5 hét alatt meg 10 telefon után visszautalták az árát !

Láss csodát utána ujra lett egy ilyen f. gép a webshopban.... szegény utánam következő kitudja hányadik vevőnek ujra eladták.....

lyzzard Creative Commons License 2011.09.08 0 0 31

az a gond, hogy rosszul csináljátok. persze lehet, hogy mázlis vagyok ebből a szempontból, mert csak budapestre érvényes ez a megjegyzés... de én a termék vásárlási helyére sosem viszem vissza a hibás terméket. ehhez két dolog kell, de az egyik teljesülésével teljesül a másik is (kivéve számítógép részegységek, de azt meg csak az aquában vásárolok, mert ott félnek a törvénytől). Márkás termék esetén kell lenni magyarországi hivatalos szerviznek, és mivel megkapod a garanciapapírt, az EU garancia miatt a szakszerviznek kötelessége foglalkozni a problémával.

hogy nehéz megtalálni őket? az egy dolog. a sonyericssonnak pl egy eldugott gyártelepen van a szervize (CIRMA), a samsunggal és asussal együtt, a HTC-nek meg X.ker szent lászló téren (E-care solutions).

mit nyersz? heteket. mindkét szerviz 5 munkanapon belül javít, és egyéb, nem feltétlenül garanciális dolgokat is javítanak, ha szépen mosolyogsz rájuk.

 

egyszóval én mindig megkerülöm az edigitalt és jól járok, köszönöm, én nem vagyok mérges rájuk.

 

igaz, elküldtem volna a francba őket, amikor a vásárlástól számított 10. percben egy telefon pixelhibája miatti azonnali cserét kértem, mire ők hivatkoztak a pixelhiba-törvényre, én meg a 3 napon belüli cserére. a telefon szervize is közölte, NEM LENNÉNEK KÖTELESEK megjavítani egy 1 pixelhibás terméket, de ügyfélelégedettség miatt megteszik.

 

az élet szép :)

antiED Creative Commons License 2011.08.22 0 0 30

Az edigitalba én sem megyek többet és óva intek mindenkit attól, hogy ott vásároljon.

Vettem náluk egy N480 PNA -t. A kijelzője a 3. használat után összefosta magát, visszavittem,

a boltvezető ránézett és közölte, hogy ez bizony garanciavesztés, betörtem a kijelzőt.

Ezzel a megjegyzéssel küldte el a szervizbe bevizsgálásra, így gondolom, meg is adta az ívet

a véleményezéshez. -Majd telefonon értesítenek árajánlattal -mondta őfelsége első boltvezető.

Nézem a papírt, vállalási idő kb. 30 nap. Vártam a telefont, majd a 28. napon bementem a boltba,

kérdezem a nagyurat, mi van. Nem tudja, telefonál. Nem ér el senkit mondja 17.40 -kor, 16.00 -kor

bezárt a szerviz, másnap hívnak. Persze nem hívtak. Eljöve a 30. nap. Boltba be, de csak az alkirály van (boltvez. h.)

Ő sem tudja, telefonál, beszél 17.45 -kor! Láss csodát, kiderül, hogy a kütyü a szervizben, még semmi hír.

Kis vita, mi lesz, ha túlfutnak a 30 napon, tököm tele, ugatok. Közben egy csóka behoz egy fülhallgatót,

megtört a vezeték. Nem mondták Neki, hogy azért, mert zsebben hordta, és attól bizony megtörik,

atom lazán felvették cserére. Fülhallgató mondjuk 3 E Ft, a Navon 20, ami már túl van a kereten.

Még szerencse, hogy nem valami qrva drága TV -t, vagy ilyesmit vettem! A 31. napon felhívnak, végre sikerült

belenézni a cuccba, naná, hogy nem garis. Tételezzük fel a legrosszabbat, igazuk van, mondjuk a

gyerekem nézegette azt a szart, leejtette, betört. Mi a lóf.t csináltak 30 napig?! Eddig tartott megnézni, vagy inkább rájönni,

mi baja? Inkább arra gondolok, hogy vártak, hátha elfelejtem és várom a telefont. Akkor ugye kvázi lemondtam a kütyüről, nagyjából

5 rugóért belekerül egy új kijelző és elpasszolják valakinek mégegyszer. Nem állítom, csak ez is egy opció. Meg az is egy opció,

hogy akiket átb.tak, szépen együtt elmegyünk a bíróságra, vagy mindenkit óva intünk tőlük.

Szóval edigitalban semmit, navont semmiképp. Előbbinél a garancia átbaszás, utóbbinál gyenge a szerviz.

 

üdv

huszi33 Creative Commons License 2011.08.21 0 0 29

Szerintem minden ilyen online áruháznak meg van a maga hátránya.Én a multiformat oldalról rendeltem x box 360 4gb-os gépet+gta4 lemezt.Például itt semmi gondot nem vettem észre,csak annyit hogy a hálózatija angol dugós volt,persze adtak hozzá átalakítót,de annál nem nagyon érintkezett a dugaj.Ezért vettem rendes hálózati kábelt(500 ft)!Noha,még az EXTREME DIGITAL-tól még csak most adtam le az első rendelésemet,remélem nem kell bíróságra rohangálnom.Állítólag az év honlapja,és hogy 240 ezer rendelésük van évente.Szeretném ezt el hinni.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!