Keresés

Részletes keresés

ROCOman Creative Commons License 2010.02.16 0 0 103
Keress rá a gumivasút szóra! :-)
Előzmény: Törölt nick (101)
erdőszéli Creative Commons License 2010.02.16 0 0 102
Az új kalocsai állomásnak a földmunkái elkészültek, illetve Dunapataj alatt is x km hosszan kjelölik a régi katonai térképek a töltéseket.
Előzmény: Törölt nick (101)
Törölt nick Creative Commons License 2010.02.16 0 0 101
Ez elég kiábrándító. Akkor az 1958-as térképen is csak terv volt.
De még előkészítő munka se volt, töltést se építettek, semmi? Egy részletes nyomvonalterv?
Már bocs, hogy ennyire mélyre ások, de ha megvalósult volna a géderlaki és ópaksi állomás akár annyira közel is lehetett volna, hogy közvetlen komp csatlakozással is lehetett volna tervezni menetrendet a két vonalra (mint pl. a váci komphoz csatlakozik a szentendrei busz).
Előzmény: ROCOman (100)
ROCOman Creative Commons License 2010.02.16 0 0 100
Az említett viszonylat sohasem létezett.
Előzmény: Törölt nick (99)
Törölt nick Creative Commons License 2010.02.16 0 0 99
Üdv!
Lenne egy kérdésem: Dunapataj-Kalocsa-Baja vonalról tudja valaki, hogy mikor épült, mikor bontották el, s hol voltak az állomások (különösen a géderlaki érdekelne)?
smith Creative Commons License 2009.12.01 0 0 97
Víz felől pedig máris bővítik.
http://www.nkh.hu/hajozas/images/stories/HSZH_Duna/074_du_2009.doc

Előzmény: Zolas (94)
Zolas Creative Commons License 2009.12.01 0 0 96
Sajnos egyenlőre nem tudom.
Előzmény: GA0425 (95)
GA0425 Creative Commons License 2009.12.01 0 0 95
Várható esetleg még ilyesmi a közeljövőben?
Előzmény: Zolas (93)
Zolas Creative Commons License 2009.12.01 0 0 94
Pontosítok: épült valami gabonatároló Kalocsán, oda is el akarják vezetni az iparvágányt. Meg vannak tervek a kikötő fejlesztésére is.
Előzmény: dulla (69)
Zolas Creative Commons License 2009.12.01 0 0 93
Volt. Ha jól számolom, vasárnap jött be Soltról az üres só vonat. Ferenci Szergejjel. Sajnos én is csak utólag tudtam meg.
Előzmény: v431184 (79)
smith Creative Commons License 2009.11.26 0 0 92
A mai honnan jött?
:-)
Előzmény: _nyunyuka (86)
Törölt nick Creative Commons License 2009.11.14 0 0 91
Hol tették rendbe a pályát? Én egy pályamunkást nem láttam rajta még, pedig elég sűrűn látom. Kecelnél még mindig ott hevernek a sínek, amelyekre kicserélnék vélhetően a 3 vágányt.

A hétvégi forgalommal tényleg nem volt gond. Ha a Veszprém-Zirc így működhet, akkor van 1-2 vonal abban az előző 14 db-os csomagban, amit érdemes lenne megnyitni a hétvégékre, illetve péntektől vasárnapig, köztük a 153-at.
Előzmény: 424 009 (89)
_nyunyuka Creative Commons License 2009.11.13 0 0 90

legalább hétvégékre feltámaszthatnák a személyvonati közlekedést.

 

Még mindig AG-infó: két szakágazat ezt más módon, minden erővel igyekszik megakadályozni. Részletekről majd személyesen...

 

 

 

 

Előzmény: 424 009 (89)
424 009 Creative Commons License 2009.11.13 0 0 89

 "Bz is simán eljárna rajta 60-nal."

 

 A politikai igérgetéseknek megfelelően (jövőre), a 153-on legalább hétvégékre feltámaszthatnák a személyvonati közlekedést. Egy kis propaganda a vonalnak

 és a döntéshozónak is...  A hétvégi kihasználtsággal nem volt gond.

 "Állomástávolságú" közlekedés a két végállomás között; nem nagy beruházás.

Előzmény: _nyunyuka (88)
_nyunyuka Creative Commons License 2009.11.13 0 0 88

Rendeltetési állomás Udine :-).

 

(Ha Cargos, Eurocomos vagy CER vonat van, azokról van infóm. ) Bár amilyen faszán rendbetették a pályát a Bz is simán eljárna rajta 60-nal.

Előzmény: 424 009 (87)
424 009 Creative Commons License 2009.11.13 0 0 87

 "153-on nagyobb az élet."

 

 Két hete jártam Kalocsán, két EAs kocsit raktak meg rönkfával, talán Olaszországba

 (?) volt címezve...      Remélem nem OFF itt  :)

 (A topicnyitó nem változtaná meg a topic nevét, 151-153 vonalra? Hátha több

 hír futna így össze konkrétan erről a vidékről)

 

 

Kalocsa
Előzmény: _nyunyuka (86)
_nyunyuka Creative Commons License 2009.11.13 0 0 86

Gondolom, nem a nap végén szeretnél arról értesülni, hogy "két óra múlva vonat lesz", ezért egy telefonszám hasznosabb lenne :-).

 

(Rendeltetési állomásokat szoktam figyelni, február óta nem láttam 151-esre küldött kocsit. 153-on nagyobb az élet.)

Előzmény: smith (85)
smith Creative Commons License 2009.11.13 0 0 85
Több teherforgalomról nem tudok. Pedig szoktam kuksizni :-).

Csak éppen a mailcímemet hagyhattad el.
:-)
Előzmény: _nyunyuka (83)
_nyunyuka Creative Commons License 2009.11.13 0 0 83

Recski vonalon van kőbánya, itt nincs.

 

Az utolsó répavonat 2004. őszén volt. Az (akkor még) ÁFU sikeresen elüldözte a fuvaroztatókat, a szalkszentmártoni és dunavecsei rakodóterületről teherautóval vitték idén is a cukorrépát Kaposvárra.

 

Az M8-as autópálya hídjának elemeit hozták még vasúton (egy részüket irányvonattal!).

 

2007. májusában volt Dunavecsére egy érdekes fuvar, SZIR-ben benne volt a hat cseh Habbils kocsi, viszont magánvasúti mozdony (az akkor még fekete Lokometál-Bobó) vitte le.

 

Telente 2-3 alkalommal vitet Soltra útszóróanyagot a közútkezelő.

 

Több teherforgalomról nem tudok. Pedig szoktam kuksizni :-).

Előzmény: GA0425 (75)
smith Creative Commons License 2009.11.13 0 0 82
Tegnap reggel az 52-es úti átjárót tisztították a sárgamellényesek.
Előzmény: smith (81)
smith Creative Commons License 2009.11.10 0 0 81
Én utoljára a februári menetről tudok, amiről írtam is lejjebb.
Előzmény: Törölt nick (80)
Törölt nick Creative Commons License 2009.11.10 0 0 80
Ne engem kérdezz, én is pont ezt akartam kérdezni "Smith" olvtárstól.
:)
Előzmény: v431184 (79)
v431184 Creative Commons License 2009.11.10 0 0 79
A tavaly decemberi tehervonat óta nem volt kiszolgálás ezen a vonalon ?
Előzmény: Törölt nick (78)
Törölt nick Creative Commons License 2009.11.10 0 0 78
Ott a pont!
Helyes megfejtés: szokásos havi egyszeri vonalellenőrzés.
Előzmény: GA0425 (75)
smith Creative Commons License 2009.11.10 0 0 77
Ez a verzió jobban tetszene.
Előzmény: GA0425 (75)
smith Creative Commons License 2009.11.10 0 0 76
Ez a verzió jobban tetszene.
Előzmény: GA0425 (75)
GA0425 Creative Commons License 2009.11.10 0 0 75
Szerintem is esélyes az utóbbi. Nem kell hozzá különvonat, amíg nem volt a recski vonalon kőszállítás, akkor ott is minden hétfőn végigment a káli pft egy udj-vel a vonalon, ellenőrizni az állapotokat. Szerintem itt is erről lehet szó.
Előzmény: Törölt nick (74)
Törölt nick Creative Commons License 2009.11.10 0 0 74
Pl. a 150-be. Vagy ide is eljutott az a felfogás, hogy inkább ők viszik el, mielőtt "begyűjtik" a tudjukkik...

De lehet, hogy állagmegóvó menet. Alj- és kapcsolószervizsgálat, stb. Utóbbinak jobban örülnék, bár nem hallottam, hogy (külön)vonat lett rendelve arrafelé.
Előzmény: GA0425 (73)
GA0425 Creative Commons License 2009.11.10 0 0 73
És mégis hova kell az anyag a 151-ből?
Előzmény: Törölt nick (72)
Törölt nick Creative Commons License 2009.11.10 0 0 72
Sajnos valószínűbbnek tartom, hogy bontani ment, kell az anyag. De remélme, tévedek.
Előzmény: smith (71)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!