Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

18tds Creative Commons License 2018.09.20 0 0 20937

Sziasztok!

 

Van egy eladó vadi új SACHS kuplungszettem 318 tds-hez.

Szerkezet, tárcsa, kinyomócsapágy.

erikthekippa Creative Commons License 2018.09.20 0 0 20936

Sziasztok!

 

E36 325TD-t átépítettem TDS-re . Amiket cseréltem: turbó, adagoló, motortér kábel, motorvezérlő, intercooler. A problémám az, hogy nem működik jól a fordulatszám mérő, sem a pillanatnyi fogyasztás. néha felmegy a fordulatszám mérő de legtöbbször megáll 1000 körül és nagy fordulatnál is csak 1500 körül mutat. A fogyasztás mutató pedig random kiakad aztán néha visszatér és jónak néz ki majd kiakad a másik irányba vagy egyszerűen meg sem mozdul. Van valakinek ötlete mit csináljak?

Köszi

Fulesman Creative Commons License 2018.09.19 0 0 20935

Szép napot. 

Eladóvá vált 25tds kisnyakas felujított adagoló, próbapadon volt, de felszerelve felújítás után nem. 

Ugyanitt eladó pirosplakettes garrett turbó, nem lóg, nem füstölt. 

Van még nagyházas diffi, 60000.- km van benne felújítás óta 2,91 áttétel. És akad nagyházas hátlap is vagy 3db de azt ki kell szednem a garázsból. 

Árakat mondjatok, bár meghallgatok mindent. 

Az hogy mennyiért vettem, újítattam az mindegy :)

Felesleges lett, mert eladtam az autót.

massanger vagy telefon

06703692301

 

zoli554 Creative Commons License 2018.09.18 0 0 20934

Adagoló lánckerék anya lazításához vagy meghúzásához hogyan lehet rögzíteni a lánckereket?

Mennyi nyomatékkal kell az anyát meghúzni?

Előre is köszönöm szépen a segítséget.

cvf Creative Commons License 2018.09.09 0 0 20933

Sziasztok! Megoldódott a probléma. Irtam hogy egy hibátlanul letett kocsi pár hét után nem indul, elektromos adagolós és a mágnesszelepen gyujtás ráadáskor csak egy pillanatra van áram, inditaskor sincs. A kesztyütartó fölötti vezérlök közül a felsöt kicseréltem (ez vezerli az adagolót). Utana indult ahogy kell. Kiváncsiságból rámértem, gyujtáson is ott van folyamatosan az áram a mágnesszelepen. 

Előzmény: cvf (20914)
zoli554 Creative Commons License 2018.09.06 0 0 20932

Nagyon szépen köszönöm.

Előzmény: Zoli.78 (20931)
Zoli.78 Creative Commons License 2018.09.05 0 0 20931
Előzmény: zoli554 (20930)
zoli554 Creative Commons License 2018.09.05 0 0 20930

Üdvözlök mindenkit!

Segítséget szeretnék kérni. TDS adagoló lánckerék lehúzó rajzra vagy menet méretre lenne szükségem.

Előre is köszönöm.

Zoli.78 Creative Commons License 2018.08.09 0 0 20929

De jó, hogy itt vagy! Járóképes megy minden nap, még a Balatonra is leugrottam vele. Annyi, hogy nincs benne erő mintha a MAP csöve nem lenne rajta. Ja meg reggel hidegen gázt kell adni, mert ugye felpörög 1800 fölé, de hidegen ott gondolkodok kicsit és leáll. De ha gázt adok beáll alapjáratra.  

Előzmény: Vojnó (20928)
Vojnó Creative Commons License 2018.08.09 0 0 20928

Napi használatban van? Nem járóképes így?

Előzmény: Zoli.78 (20920)
Richie 2 Creative Commons License 2018.08.07 0 0 20927

Ez  S 2,65-ös, akkor remélem lamellás lesz! Köszi

Előzmény: Schnitzer 525 (20926)
Schnitzer 525 Creative Commons License 2018.08.06 0 0 20926

Attételből kiderül,mert a viszkós picit rövidebb mint a lamellás 2,65-ös sperr.

Előzmény: Richie 2 (20925)
Richie 2 Creative Commons License 2018.08.05 0 0 20925

Tudja esetleg valaki biztosra, hogy abban a tds-ben ami gyárilag sperrdifi-vel jött ki, az alatt lamellás vagy visco sperr van? Vagy jött ki mind a kettővel és vagy-vagy?

Zoli.78 Creative Commons License 2018.08.05 0 0 20924

A belseje is száraz. 

Előzmény: Schnitzer 525 (20923)
Schnitzer 525 Creative Commons License 2018.08.05 0 0 20923

Nem a helyét kell megnézni,hogy száraz,hanem magát a vezérlőt,hogy kivétel után tudsz-e kirázni belőle vizet. attól függetlenül,hogy "már" minden száraz körülötte.

Előzmény: Zoli.78 (20922)
Zoli.78 Creative Commons License 2018.08.04 0 0 20922

Bár úgy lenne! De pont kb. két hete néztem ott szét és semmi nedvesség. Mondjuk sose volt. Az elmúlt pár napban komoly eső nem is volt. De azért ránézek.

Előzmény: Schnitzer 525 (20921)
Schnitzer 525 Creative Commons License 2018.08.04 0 0 20921

Szerintem csak egy beázott vezérlőd van.

Előzmény: Zoli.78 (20920)
Zoli.78 Creative Commons License 2018.08.03 0 0 20920

Helló urak! 

E34 tds a következő hibával állt elő csak úgy, minden előjel nélkül. Indítok és indul is pöccre. De amint beindul megindul a fordulatszám felfelé, de mintha nem menne minden henger. Ám úgy 1800-2000 fordulatnál nem megy feljebb. Beáll szépen az alapjárat és világít a befecskendező lámpa. És teljesen normálisan használható az autó. Talán csak annyi, hogy nincs benne erő. Olyan mint amikor a map szenzort kiiktatja az ember. A kérdésem az lenne, hogy van-e valakinek diagja Szigetszentmiklós vagy Bp. környékén kiolvasni a hibát. Vagy akár eladó diag is érdekel. 

cvf Creative Commons License 2018.07.31 0 0 20919

ma megpiszkáltam a csatit a holtpontjeladónak, erre beindult és megint padlóig forgatta. Eddig ezt csak akkor csinálta ha adtam direkt áramot a mágnesszelepnek. Most magától, kétszer. harmadik próbára már semmi. De amikor igy beindul, nyilván csak egy pillanatra hagyom, de most megfigyeltem hogy nem mutat a fordulatszámmérő.

Schnitzer 525 Creative Commons License 2018.07.31 0 0 20918

Nem,mert a vezetékével,a csatlakozóval szokott baj lenni.

Előzmény: cvf (20917)
cvf Creative Commons License 2018.07.31 0 0 20917

Erre gondoltam én is, kicseréltem a holtpont jeladót, de nem változott semmi. :(

Előzmény: Popsi (20916)
Popsi Creative Commons License 2018.07.30 0 0 20916

Ha nem lát fordulatszám jelet,akkor csinálhat hasonlót. Beindul és felpörög. 

Előzmény: cvf (20914)
Zoli.78 Creative Commons License 2018.07.25 0 0 20915

Nekem halvány gőzöm sincs mi lehet a baj, de amikor áramot adsz a szelepnek a saját kábelét lekötöd?

Előzmény: cvf (20914)
cvf Creative Commons License 2018.07.25 0 0 20914

Sziasztok! Új vagyok itt, vagyis nagyon régen írtam már más csoportokba. Most egy barátomnak az autójával akadtem el, abban kérnék tanácsot hátha valaki találkozoott ilyen hibával. E30 2.4 td az autü, teljesen felújított állapot, nagyon ritkán van használva. Eddig mindig egy izzitás, inditás és ketyegett, most viszon nem akar indulni. Ha gyujtást adok, az adagoló kattan kettőt, viszont a mágnesszelepen csak egy pillanatra jelenik meg áram, indításkor sincs. Biztik, relék átnézve, úgy nézem minden jó. Ha adok áramot a szelepnek, akkor beindul, viszont padlógázon megy és kormol. Addig eljutottam hogy a mágnesszelepet a vezérlőelektronika vezérli közvetlenül, legalábbis kisipolva ott volt volt a vezeték "másik vége". Lehetséges hogy ez a vezérlő a hibás? Vagy esetleg az adagoló? Kettő vezérlő van benne, a felsőt gondolom az adagoló vezérlőnek, mert azt lehúzva nincs kattanás és a pillanatnyi áram sincs a szelepen. Azt nem tudom, hogy gyujtásra téve állandó áramnak kell lennie a szelepen, vagy a vezérlő vezérli hogy csak inditásnál és járó motornál legyen, tehát mondjuk a holtpont jeladó jeléből?

Ricsi89 Creative Commons License 2018.07.15 0 0 20913

Néztem az jó, ki lett fújva is, plusz oda van kötve a turbonyomás mérő órám szenzorja is.

Előzmény: csillés1 (20912)
csillés1 Creative Commons License 2018.07.15 0 0 20912

A szívócsőről a map szenzorra menő vékony csövet nézted? Elszokott koszolódni. 

Jellemző tünet a fogyimérő nem megy 12-13lityi fölé.

Előzmény: Ricsi89 (20911)
Ricsi89 Creative Commons License 2018.07.15 0 0 20911

Turbót ugyan nem vettem le, csak a kipufogót, de a bypass szelep tökéletesen zár. Még olyan jutott eszembe, hogy a katalizátor esetleg lehet el van dugulva és nem engedi át a kipufogógázt és fojtja a motort. Lehet lekötöm a katalizátor előtt a kipufogót és csapok egy kört úgy. Aztán ha úgy jó, akkor katalizátor kivág.

Előzmény: Ricsi89 (20910)
Ricsi89 Creative Commons License 2018.07.12 0 0 20910

Erre gyanakodtam én is. Vagy szorul vagy lekormolódott, fene se tudja, aztán nem zár vissza rendesen. Ha jobban lesz a hátam, akkor leveszem a turbót és belenézek.

Előzmény: Popsi (20909)
Popsi Creative Commons License 2018.07.12 0 0 20909

Tud ilyet csinálni a turbo. Nem zár le rendesen benne a szelep. El engedi a töltő nyomást. Nagyobb fordulaton még ossze jön valamennyi. Én jártam így. 

Előzmény: Ricsi89 (20907)
Sikerman Creative Commons License 2018.07.10 0 0 20908

Sziasztok! Kérdezném, hogy mit lehet tenni akkor ha az autó beindítható de a kormányzár lezárva marad? Egy '97-es 318 tds- ről van szó!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!