Keresés

Részletes keresés

cufy2 Creative Commons License 2009.02.10 0 0 606

 

A bejárati ajtó bezárását én sem támogatom,mert akkor semmi értelme a kaputelefonnak!! A lenti garázsajtót kéne bezárni talán az ér v.mit.

Törölt nick Creative Commons License 2009.02.09 0 0 605
A bejárat zárását én nem támogatom. Már valaki így is önhatalmúan zárogatja időnként, én meg rohangálhatok le mert az ismerősöket nem lehet beengedni kaputelefonnal.

A kapu távvezérlésű zárral van felszerelve. Teljesen felesleges kulcsra zárni, csak nem kell senkinek ismeretleneket beengedni. Ha valaki felcsönget és nem szól bele, nem kell beengedni. A mágneszárat ugyan úgy nem tudják kinyitni mint ha kulcsra zárnánk.

A belső garázslejárók zárása nem rossz ötlet, bár gyanítom, hogy aki egy kocsit fel tud törni, annak az a zár sem lesz nagy gond, hiszen ott bőven van ideje, lent az alagsorban elszórakozni a zárral.

Mit szólnátok egy kódos riasztóhoz? Nem kell beinfrázni az egész mélygarázst, elég 1-1 nyitásérzékelő a 2 lejáróra. Egy egyszerű szett 30-40 ezer.

Ha elkezd bömbölni a folyosón, csak eliszkol a fazon...
Előzmény: Iza104 (604)
Iza104 Creative Commons License 2009.02.09 0 0 604
Egyik éjszaka feltörtek egy autót. A gondnoknő azt mondta, hogy hamarosan kulcsrazárós lesz a lépcsőházból az ajtó. Talán az segít valamit. De az se lenne hülyeség, ha éjszakára zárnánk a kapukat.
Előzmény: mösz79 (603)
mösz79 Creative Commons License 2009.02.09 0 0 603
Valamiből én biztos kimaradtam, de mi történt megint a garázsunkban?
Előzmény: Oli123 (601)
901 Creative Commons License 2009.02.08 0 0 602

Valamit tényleg tenni kéne.

 

 

Előzmény: Oli123 (601)
Oli123 Creative Commons License 2009.02.08 0 0 601
Helló! ez  már tűrhetetlen, ami a garázsunkban történik! Javasolom, hogy a kamerák kiépítése mellett, kössünk olyan szerződést a Polgárőrséggel, hogy naponta többször, mindig más időpontban járőrözzenek erre, sőt akár álljanak is meg a házunknál. Hátha kedvét tudjuk szegni a besurranóknak. Mindenkit üdvözlök, Oli123
cufy2 Creative Commons License 2009.02.04 0 0 600

 

Hát ez érdekes! Az explorer semmit nem jelenít meg, a firefox nullákat ír, az opera meg ahogy belépnék az ügyfélkapuba azonnal kiléptet és közli,h nem jó a jelszavam! Na ennyit erről!!

cufy2 Creative Commons License 2009.02.04 0 0 599

 

Inkább abban segítsetek,h hol vannak ezek az egylegek,mert én nemtalálom!

cufy2 Creative Commons License 2009.02.04 0 0 598

 

Közben sikerült a regisztráció!! :)

cufy2 Creative Commons License 2009.02.04 0 0 597

 

Sziasztok!

 

Tudnátok nekem abban segíteni,h a Feroxos honlapra hogyan lehet bejutni? Próbáltam regisztrálni, de sehogy sem akarja elfogadni!

 

köszi

Iza104 Creative Commons License 2009.02.04 0 0 596
Köszi a tájékoztatást. Így azért már jobban hangzik a dolog. :-)
Nem nagyon akartam elhinni, hogy 10 ezer Ft-tal tartozom...
Előzmény: springmill (595)
springmill Creative Commons License 2009.02.04 0 0 595
Sziasztok! A Ferox.hu ügyfélkapun az elszámolás "fordított" logikával van felépítve. Azaz a számok azt jelentik, hogy mennyivel jövünk a közösbe. Ha negatív szám van, akkor az azt jelenti, hogy nem jövünk semmivel, hanem ellenkezőleg, túlfizettünk. Az elszámolás annak kezdődik túlfizetéssel (negatív egyenleggel), akinek "visszajár" az 50e forintból, és a kezdeti negatív szám abszolút értéke a visszajáró összeg. Aki szeretné, kérheti vissza Feroxtól a pénzt. De egyszerűbb a következő hónapban annyival kevesebbet befizetni. Én legalábbis így teszek.
Előzmény: TopicTomi (591)
springmill Creative Commons License 2009.02.04 0 0 594
Szia! Írnék én, de nem látom az adatlapodon a mail címedet. Itt az enyém (párszor már megírtam, szándékosan csak bejegyzésbe...) szabeszg kuckuc gémél kom (értelemesre varázsolva :)
Előzmény: cimbóka (590)
Zoli2330 Creative Commons License 2009.02.03 0 0 593

Kedves Mindenki!

 

Először és utóljára szólalunk meg ezen a fórumon, mert ez nem a mi fórumunk. A Ferox honlapján lévő fórumon - ha jelzik - mindenkinek nagyon szívesen elmagyarázunk mindent, legyen az elszámolás vagy böngésző probléma. Akinek kérdése van bármilyen a társasházat érintő ügyben, bátran kérdezzen a fórumunkon vagy e-mail-ben vagy bármely más módon, készséggel állunk rendelkezésére. A decemberi zárással az egyenleget a héten mindenki megkapja postaládába.

Előzmény: cufy2 (592)
cufy2 Creative Commons License 2009.02.03 0 0 592

 

Hát igen, az 50 ezer forintokról nemnagyon akar jönni elszámolás! Úgytűnik azt ajándéknak szánták.

TopicTomi Creative Commons License 2009.02.02 0 0 591

 

Sziasztok!

 

Ismét csak egyet tudok érteni Izával. Köszönjük a lehetőséget az internetes ügyfélkapuhoz, ahol nézegethetünk mindenféle számokat, amelyhez magyarázat nincsen, ha van időnk, akkor fejtegethetjük, ez jó, de azt gondolom normális esetben konkrét, írásos kimutatást kellene kapnunk postai úton, határozott időközönként. Eddig, mióta én itt lakom, nem igen kaptam ilyet, kaptam meghívókat, összefoglalókat, általános számításokat, de személyre szabottan kimutatást, hogy mi mennyibe kerül, milyen befizetések történtek és hol tart jelenleg mindez, nos, ezt nem. A korábban "habisztire" befizetett 50e Ft-ról sem tudok azóta sem, nyilván voltak költségek, amelyek fedezése kezdetben ezekből az elő-fizetésekből történt, ezzel nincs gondom, de ennek elszámolása még mindig nem került közzétételre. Amikor azt látom, hogy a kezdő egyenlegem mínusz tizenezer Ft, nyilván szeretném érteni, ez miért van, illetve az jut először eszembe, hogy az-az előre befizetett pénz hová lett, mire költötték, mennyi maradt belőle, miért nem kapunk erről elszámolást, hogy lehet, hogy már azonnal tartozással indulok???

Kicsit negatívnak tűnhetek, pedig nem vagyok az, mindössze hiányolok bizonyos, általam (és szerintem mások által is) fontosnak vélt dolgokat...tartozni senki nem szeret, én sem (főleg, ha minden hónapban fizetek rendesen), így remélem értitek, hogy szeretnék tisztában lenni azzal, hogy miből lesz a cserebogár, esetemben pedig elég csúnya tartozás(??)...

Előzmény: Iza104 (586)
cimbóka Creative Commons License 2009.02.02 0 0 590
Szia!
Köszi a választ Waratah nevében is. Az az igazság, hogy közös képviselőt keresünk. A Feroxot ajánlották, de szeretnénk kicsit bővebb információt, ami tapasztalatból táplálkozik. Nem szeretnénk csöbörből vödörbe esni.
Látom, hogy te sokat tudsz a házatok életéről. Nem tennéd meg, hogy írsz pár sort? A mél címem publikus.(Én is úgy írtam volna ezt, de a tiéd nem az.:-))
Előzmény: springmill (589)
springmill Creative Commons License 2009.02.02 0 0 589
Szia!

Feroxék nem okozzák, hanem elhárítják a műszaki hibákat :) Ennek sebessége már más kérdés, szerény véleményem az, hogy lehetőségeikhez képest gyorsan reagálnak. Minden relatív....
Előzmény: Waratah (587)
Oli123 Creative Commons License 2009.02.02 0 0 588
Hello! Kicsit drága lesz a garázs villanyszámlája, mert szombaton délutántól folyamatosan égett az ajtó utáni traktusban az összes fénycső.
Waratah Creative Commons License 2009.02.01 0 0 587
jónapot, olvasom zajlik nálatok az élet. A műszaki problémák mellett vagy ellenére mennyire vagytok megelégedve a feroxal?
Iza104 Creative Commons License 2009.01.27 0 0 586
Hát én jobb szeretnék kapni egy levelet (e-mailt), hogy akkor pontosan nekem mennyi az annyi...
Előzmény: springmill (585)
springmill Creative Commons License 2009.01.27 0 0 585
Ferox.hu ügyfélkapuról: felhívott a fejlsztő, és ő mondta, hogy sajnos nem minden böngészőnél jelennek meg az adatok. A nem megjelenő adatok alatt nullákat kell érteni, úgy néz ki, mintha soha nem is lettek volna, minden csak alapértelmezett nulla. Hogy melyik böngészővel jelennek meg az adatok, azt nem tudja megmondani a fejlesztő, "kinek mi jó" alapon ki kell próbálni párat, pl.:
Firefox
Opera

A táblázatok pedig értelmezhetőek, csak 10-20 percet barátkozni kell velük. Elsőre én is megijedtem :)
TopicTomi Creative Commons License 2009.01.24 0 0 584

 

Csatlakoznék Izához. Ezen az oldalon nincsen semmi, regisztráltam, de semmi hasznosat nem találtam, az ügyfélkapunak hívott opció tök üres, zéró infó, nemhogy elszámolási tábla...Segítenél, springmill? Egyébként ha van elszámolás, azt miért nem kapjuk meg?

Előzmény: Iza104 (583)
Iza104 Creative Commons License 2009.01.19 0 0 583
Biztos csekély az értelmi szintem, de én ezen nem tudok eligazodni...
Előzmény: springmill (582)
springmill Creative Commons License 2009.01.19 0 0 582
Ja, és a Ferox.hu-n fent vannak végre ki-be fizetési il. egyenleg adatok. Mindenki ellenőrizze. De figyeljeteok oda jól, több táblázat is van, és ha hasonló is, nem mind ua. :) Ja, és mivel mindig a elseje után frissül, csak decemberig lehet ellenőrizni.
springmill Creative Commons License 2009.01.19 0 0 581
Sziasztok!

A meleg vízprobléma megoldódott végre. A sok villanyszerelő után jött egy szakember is, aki hamar kiszúrta, hogy a szivattyú fordítva van bekötve....
Iza104 Creative Commons License 2009.01.14 0 0 580
Felhívtam a műszakis közös képviselőt, hogy mondjon már valamit. Gyakorlatilag még mindig fogalmuk sincs, hogy mi a hiba. Valahol a rendszerben valami néha nem működik. Ennyit tudnak. Nevetséges! Javasoltam neki, hogy keressenek másik szerelőt, ha a mostani ennyire béna, de csak hebegett habogott. Ha ez egy garanciális szerkezet és nem találják a hibáját, akkor cseréljék ki az egészet egy újra! Hát nem? Hihetetlen, hogy lassan rá kell szokni, hogy nem akkor mosol hajat, fürdesz, fürdetsz gyereket amikor kedved van, hanem amikor van meleg víz! :-(
Előzmény: Törölt nick (579)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.13 0 0 579
És ma reggel ismét jéghideg vízzel mosakodtam. Hatalmas móka lábosban melegíteni vizet borotválkozáshoz.

Mégis meddig fogják még húzni a javítást?! Mi az, hogy nem tudják hol a hiba? Ha elromlik a vízforralód arra is van egy határidő amíg meg kell kezdeniük a javítást, itt pedig - a tél közepén - egy 70+ lakásos társasház fűtéséről/meleg vízéről van szó!
Előzmény: springmill (578)
springmill Creative Commons License 2009.01.07 0 0 578
Sziasztok!

Melegvíz miatt ma is kint volt a közös képviselő egy villanyszerelővel, de sajnos még nem találták meg a hibát. A szivattyú időnként leáll. Ma megmutatják az SZBV elnökenk, hogy miként kell újraindítani, addig is, amíg nem lesz kész a javítás, majd magunk újraindítjuk, ha észrevesszük, hogy nem megy. Én is vállalom, hogy adott esetben lemegyek. Állítólag csak egy kapcsoló.

Mivel összetett a rendszer, nem egyértelmű, hogy kb. hol a hiba, és amíg ezt nem tudjuk, nem meghatározható, hogy mit kell garanciálisan javítani.
Iza104 Creative Commons License 2009.01.07 0 0 577
Engem is felháborít, hogy a több tízmillióért megvásárolt vadiúj lakásomban, amiért jó sok közösköltséget fizetek havonta, fagyó hidegben kénytelen vagyok épphogy langyos vízzel lögybölni magam. Nem értem mit töketlenkednek már több napja a kazánnal?! Nincs rá garancia? Biztos a legolcsóbb leggagyibb vacakot szerelték fel, hisze ezen is lehet spórolni a mi kárunkra.
Előzmény: Törölt nick (576)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!