Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

janesz66 Creative Commons License 2021.08.09 0 0 21647

Sziasztok!

Citroen jumper 2004-es évj.Egyszerre behalt az összes műszer a műszerfalon.

A kontroll lámpák működnek. A kocsi indul.

Valaki tudna segíteni??

Előre is köszi...

majkel Creative Commons License 2021.08.06 0 0 21646

FB-on hírdetik magukat, beszélj velük.

 

Vállalunk generátor, önindító, fűtő motor, hűtő ventilátor javítását rövid határidővel. Cris-vill Bt.06309287616

Előzmény: qwert2009 (21645)
qwert2009 Creative Commons License 2021.08.05 0 0 21645

Az egyik klímás mondta, ahol csinálták. Kicserélték a hűtőt, mert nagyon tropa volt. Aztán nem indult a kompressszor, csrerélni kelellene a tekercset meg a tömszelencét is ,de a csapágy is ajánlott, akkor inkább már az egész kompresszort, mert az olaj meg volt égve benne mikor leengedték és nem tudják, hogy mitől. Új kompresszor fel, bekapcsol, hűt,de nem indult el a ventilátor. Nézegették, méregettek és azt mondták, hogy csere. Így lehet használni,de városban nem ajánlott. Köszi, eddig van 259.000-ben. Aztán kerestem egy villamosságit megnézte és azt mondta, hogy kontakt hiba volt. Most elindul a szemből nézve bal oldali ha bekapcsolom a klímát,de a jobb oldali az nem akar még akkor sem ha kicsit járatom a motort álló helyzetben. Úgy emlékszem, hogy régebben ment alapjáraton is valamelyik.

Előzmény: majkel (21644)
majkel Creative Commons License 2021.08.04 0 1 21644

Az egy jó nagy marha volt, aki ilyet ajánlott.

Talán ellenőrizni kellene egy megfelelő tudású autóvillamossági vagy autószerelővel.

Diagból kivezérelhetőek a ventillátorok és esetleg van egy hibakód is ha valami nem megy.

Ellenőrizni a tápokat, a vezérlését, előtét ellenállást, motor állapotot.

Majd ha meg van a hiba, akkor lehet alkatrészt cserélni, HA egyáltalán szükséges.

 

Előzmény: qwert2009 (21643)
qwert2009 Creative Commons License 2021.08.03 0 0 21643

Sziasztok!

 

Tudja valaki, hogy működik a 2014-es Ducaton a hűtőventillátor? Mert sajnos az enyémen nem akar bekapcsolni ha bekapcsolom a klímát. Elvileg két ventillátor van egy keretben, az egyik a klímaé a másik meg a motoré és talán az két fokozatú. Javasolták, hogy  cseréljem ki kompletten. Esetleg cserélt már valaki ilyet? Nagyon bonyolult? :)

farkasnadrág Creative Commons License 2021.07.06 0 0 21642

Keress meg holnap, 70 649 1135.

Előzmény: zogobacsi (21641)
zogobacsi Creative Commons License 2021.07.06 0 0 21641

Köszönöm a hasznos tanácsot. Félek hogy nem lesz egyszerű dolgom. Hívtam pár neten hirdető, váltó felújítással foglalkozó céget, de 200 ezer alatt nem is kaptam ajánlatot. Ha van itt a fórumon olyan aki foglakozik ilyennel arányos áron, vagy van ilyen, de jó állapotú váltója, azt szívesen venném. Alapvetően menet közben  nincs bajom ezzel a váltóval, csak alapjáraton felengedett kuplunggal.

Előzmény: farkasnadrág (21639)
Törölt nick Creative Commons License 2021.07.03 0 0 21640

Helló mindenkinek ketesek 2.2hdi 101 le boxer hez a nagynyomásuhoz fedél tömitést vagy tömités garniturát ,hogy ne kelljen levenni

farkasnadrág Creative Commons License 2021.07.02 0 0 21639

Üdv, ez egy PSA 1.9 motor , amin egy felső kuplungbowdenes ME váltó van. A számodra megfelelő váltó ugyanilyen szívódízel motoron kell legyen.Fiat motoron is van ilyen váltó, de annak csak hasonló a kuplungharangja, ráadásul az inkább TD szokott lenni, ennél még az áttételek sem azonosak.Konklúzió: csak PSA szívó D motorról vásárolj, vagy javíttasd.Lehetőség szerint keress valami leharcolt, kipróbálható autót, egyezz meg a tulajjal a váltóról.Bontót kerüld el, legtöbbször fogalmatlanok: '..ugyanaz mint a Ducato-é...'.

Előzmény: zogobacsi (21638)
zogobacsi Creative Commons License 2021.07.02 0 0 21638

Váá. A fotók lemaradtak valahogy. 

Előzmény: zogobacsi (21635)
majkel Creative Commons License 2021.07.02 0 0 21637

Korrekt :)

Előzmény: mados (21636)
mados Creative Commons License 2021.07.01 0 2 21636

Némi márkaszervizes tapasztalattal azt mondanám,hogy a jó isten mentsen meg mindenkit egy ilyen kis köbcentis túlfújt, motortól... Persze nagyon sok függ az eddigi és az ezutáni felhasználási módtól,ha többnyire autópályáztak vele és te is nagyrészt hosszabb távokra akarod használni,akkor ok,de ha valami városi terítő autó volt,akkor én két rozsdás görbe szöget nem adnék érte. Persze majd jön valaki ,aki elmondja,hogy neki ilyen motorja van és 2 millió 600 ezer kilométer óta hibátlan,de az igazság az,hogy a városban használt euro 5-ös és 6-os autók esnek-kelnek,mint a frontkatona.

Előzmény: berkina01 (21634)
zogobacsi Creative Commons License 2021.07.01 0 0 21635

Kedves Farkasnadrág!  Igéretemhez híven csatolom a képeket az autóról, motorról és a váltóról a könnyebb beazonosíthatóság érdekében. Ez most citroen motor volna? 

Előzmény: farkasnadrág (21632)
berkina01 Creative Commons License 2021.06.30 0 0 21634

Sziasztok!
2017-s 163 Le-s Peugeot Boxert szeretnék vásárolni. A kinézet autó 1.997 cm3, manuális váltós, magyarországi. L4H3 méretű. Nagyon szívesen venném az érveket és ellenérveket.
Mire kell figyelni egy ilyen autónál?
Mik a hibái?

Nagyon várom a válaszokat!
Előre is köszönöm a segítő válaszokat!

zogobacsi Creative Commons License 2021.06.29 0 0 21633

Köszönöm a segítő válaszod. 10-e után szedi le a váltót a szerelő, és akkor válik sietőssé a dolog. Ma 17 óra után készítek képeket  a váltóról és motorról is, és ha nem bánod, feltöltöm ide a pontos beazonosítás végett. A motorkódomat most is tudom: D9B

Előzmény: farkasnadrág (21632)
farkasnadrág Creative Commons License 2021.06.29 0 0 21632

Szia, vedd le és vidd el mintának! Van az autódból PSA és Fiat motoros, alsó és felső kuplungbowdenes, plusz még az ugyanolyan TD motoros változaté is megegyezhet a tiéddel, csak más az áttétele.Ha van a környékeden egy ügyes szerelő, érdemes +próbálni a javítást. Ez esetben szinte minden alkatrészt tudok adni bármelyik, beazonosított váltó típushoz, de nem vállalok javítást!

Előzmény: zogobacsi (21631)
zogobacsi Creative Commons License 2021.06.29 0 0 21631

Kedves Fórumtagok!  Tapasztalt tagok segítségét kérném abban, hogy a Jumper 1.9D  51Kw. 1995-ös kisteherautóhoz mely szériák sebességváltói passzolnak egy az egyben. Úgy tűnik váltócserése szorulok, felengedett kuplunggal rettenetes hangokat ad. Bontott váltót szeretnék venni hozzá, és szeretném tudni hogy milyet kell keresnem.   Köszönöm a segítséget. Szép napot kívánok mindenkinek. Z

Generator2 Creative Commons License 2021.06.12 0 0 21630

Sziasztok. Citroen Jumper 2003 as 2.2 HDI. Kilométer óra kb 160 ről indul és elmegy 10 ig. Tehát rosszul működik. Mi lehet a baj?

zsolti a béka77 Creative Commons License 2021.05.27 0 0 21629

A mi hibánk nem oldódott meg, rendesen meg szivat minket! Már kát hónapja áll az autó, és még semmi! nincs főtengely jel, le veszi az áramot 8 voltra inditáskor! uj akksi, öninditó, nem test probléma, nem gyujtás kapcsoló! 3 másik jeladóval se megy! ki lett már szedve az egész vezeték köteg, át nézve! már alig tudjuk be inditani, diagnosztika nem ir semmi hibát! 

csiburento Creative Commons License 2021.05.24 0 0 21628

Nem panaszkodhatom, volt szerencsém életem során néhány autóhoz, de a DUKI megint mutatott újat, amit nem értek, illetve nem erre számítottam. (Igaz utóbbi években a 4WD előnyei játszottak.) 

 

Vizes fű+emelkedő kombót kellett volna leküzdeni, de nem igazán sikerült.

 

Az autóban van ASR gomb. Műszerfalon sárga kipörgő kerék ikon, gondolom, amikor kipörög, mert néha fel-fel villan, illetve, ha az ASR gomb megnyomva világít, és ott a gombon is van sárga fény.

 

Namost, az a kérdés, hogy ennek hogyan kéne működnie?

 

Ugyanis semmit sem ér úgy éreztem. Kerekek ugyanúgy kipörögtek, bármit csináltam az ASR gombbal. Csak a lendület segített... 

szzcsicsi Creative Commons License 2021.05.18 0 0 21627

Sziasztok. Az áldozat egy Boxer 2.0 2016 évj.fő hiba hogy az adblue system hiba. Ami miatt már letiltott,tehát nem indított. 1 éjszaka állt és reggel indult. Gépre téve nagyon sok hibát dob. Nox sensor,kuplung kapcsoló,...szóval sok. Arra gondoltunk ennyi hiba hogy lehet ha csak nem kábel köteg gond van. Ugyanis a check hiba lámpa jelzése is van amikor eltünik .

Előzmény: majkel (21597)
Stivn Creative Commons License 2021.05.17 0 0 21626

Jó reggelt. Érdeklődni szeretnék hogy a 2. Hiba megoldódott e, ha igen hol keressem a hibát. Ha bárki tudna erre valami megoldást, köszi. 

Előzmény: Tató169 (21447)
doncsopapa Creative Commons License 2021.04.18 0 0 21625

Sziasztok. Azt szeretném kérdezni, hogy 2006 os 2.2hdi boxernél lehet kapni a váltóbowden váltó felőli részére felujitó stilentet? Kicsit lóg a váltókar, és ahogy nézem fenn minden rendben. Köszönöm. 

zsolti a béka77 Creative Commons License 2021.04.18 0 0 21624

Meg volt! hideg  meleg motornál nincs főtengelyjel! De nem szenzor probléma!

Előzmény: mados (21623)
mados Creative Commons License 2021.04.18 0 0 21623

Ezt csak úgy fogjátok tudni kideríteni,ha meleg motornál,amikor nem indul,akkor rajta van a diag és indítás közben nézitek,hogy mi nem stimmel.

Előzmény: zsolti a béka77 (21621)
petertibi66 Creative Commons License 2021.04.17 0 0 21622

Szevastok urak. Nekem egy 2011 es Boxerom van ugyan ezzel a motorral, és problémával. Hol találom a főtengely jeladót? Azt írja hibának. 

Előzmény: zsolti a béka77 (21617)
zsolti a béka77 Creative Commons License 2021.04.16 0 0 21621

Nem ir semilyen hibát! viszont valamiért tán nincs főtengely jel! De nem szenzor baja van! Mondjuk azt volt mikor beadta hibának, a fétengely jeladó szenzort! Kapott egy uj szenzort, de nem javult!

Előzmény: mados (21620)
mados Creative Commons License 2021.04.16 0 2 21620

Milyen hibát dob a diagnosztika?

Előzmény: zsolti a béka77 (21617)
té.bé Creative Commons License 2021.04.15 0 1 21619

Ismerősnek volt ilyen tünet melegen csak húzásra indult, de az puntó.

Valaki kuplungozta csak szerszáma nem volt meg uj csavarokat se tett bele.

Kettő csavar volt csak meghúzva.

Előzmény: zsolti a béka77 (21617)
cobra46 Creative Commons License 2021.04.14 0 0 21618

Sziasztok!

Citroen Jumper.III. U9. 2008.3.0 Hdi.116Kw. F1CE0481D. Manuális klima

Hütőventillátorok nem kapcsolnak be.Cseklámpa allandóan világit

HIBAKOD: P0481 : 2- s Ventillátorhiba. Egyik ventillátor sem mükődik , és motorcheklámpa is állandóan világit !!!
Motorok direktben meghajtva jók., szabályzóellenállások jók., egyikben rossz volt a "hődióda "., kicseréltük, de semmi változást nem hozott a csere. Motorok a ventillátorházra szerelt két reléröl kivezerelhetők., két nagy biztositék jó.., motorhömérsékletszenzor jó, innét kb 120 C - t szimulàlva sem indulnak el a motorok, paraméterben reális vizhőmérsékletet látni., végrehajtóba sem mükődnek.

Egy kapcsolási rajz nélkül megvagyunk süllyedve keményen.., Hütómotorok-- motortéri biztositéktábla-- motorvezérlő ECU vonatkozásàban kellene egy okos kis rajz.

 

Legalább a testvezérlésü ventillátorelék ECU  Pin poziciószama kellene...

Segitségteket előre is köszönjük!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!