Az egyik klímás mondta, ahol csinálták. Kicserélték a hűtőt, mert nagyon tropa volt. Aztán nem indult a kompressszor, csrerélni kelellene a tekercset meg a tömszelencét is ,de a csapágy is ajánlott, akkor inkább már az egész kompresszort, mert az olaj meg volt égve benne mikor leengedték és nem tudják, hogy mitől. Új kompresszor fel, bekapcsol, hűt,de nem indult el a ventilátor. Nézegették, méregettek és azt mondták, hogy csere. Így lehet használni,de városban nem ajánlott. Köszi, eddig van 259.000-ben. Aztán kerestem egy villamosságit megnézte és azt mondta, hogy kontakt hiba volt. Most elindul a szemből nézve bal oldali ha bekapcsolom a klímát,de a jobb oldali az nem akar még akkor sem ha kicsit járatom a motort álló helyzetben. Úgy emlékszem, hogy régebben ment alapjáraton is valamelyik.
Tudja valaki, hogy működik a 2014-es Ducaton a hűtőventillátor? Mert sajnos az enyémen nem akar bekapcsolni ha bekapcsolom a klímát. Elvileg két ventillátor van egy keretben, az egyik a klímaé a másik meg a motoré és talán az két fokozatú. Javasolták, hogy cseréljem ki kompletten. Esetleg cserélt már valaki ilyet? Nagyon bonyolult? :)
Köszönöm a hasznos tanácsot. Félek hogy nem lesz egyszerű dolgom. Hívtam pár neten hirdető, váltó felújítással foglalkozó céget, de 200 ezer alatt nem is kaptam ajánlatot. Ha van itt a fórumon olyan aki foglakozik ilyennel arányos áron, vagy van ilyen, de jó állapotú váltója, azt szívesen venném. Alapvetően menet közben nincs bajom ezzel a váltóval, csak alapjáraton felengedett kuplunggal.
Üdv, ez egy PSA 1.9 motor , amin egy felső kuplungbowdenes ME váltó van. A számodra megfelelő váltó ugyanilyen szívódízel motoron kell legyen.Fiat motoron is van ilyen váltó, de annak csak hasonló a kuplungharangja, ráadásul az inkább TD szokott lenni, ennél még az áttételek sem azonosak.Konklúzió: csak PSA szívó D motorról vásárolj, vagy javíttasd.Lehetőség szerint keress valami leharcolt, kipróbálható autót, egyezz meg a tulajjal a váltóról.Bontót kerüld el, legtöbbször fogalmatlanok: '..ugyanaz mint a Ducato-é...'.
Némi márkaszervizes tapasztalattal azt mondanám,hogy a jó isten mentsen meg mindenkit egy ilyen kis köbcentis túlfújt, motortól... Persze nagyon sok függ az eddigi és az ezutáni felhasználási módtól,ha többnyire autópályáztak vele és te is nagyrészt hosszabb távokra akarod használni,akkor ok,de ha valami városi terítő autó volt,akkor én két rozsdás görbe szöget nem adnék érte. Persze majd jön valaki ,aki elmondja,hogy neki ilyen motorja van és 2 millió 600 ezer kilométer óta hibátlan,de az igazság az,hogy a városban használt euro 5-ös és 6-os autók esnek-kelnek,mint a frontkatona.
Kedves Farkasnadrág! Igéretemhez híven csatolom a képeket az autóról, motorról és a váltóról a könnyebb beazonosíthatóság érdekében. Ez most citroen motor volna?
Sziasztok! 2017-s 163 Le-s Peugeot Boxert szeretnék vásárolni. A kinézet autó 1.997 cm3, manuális váltós, magyarországi. L4H3 méretű. Nagyon szívesen venném az érveket és ellenérveket. Mire kell figyelni egy ilyen autónál? Mik a hibái?
Nagyon várom a válaszokat! Előre is köszönöm a segítő válaszokat!
Köszönöm a segítő válaszod. 10-e után szedi le a váltót a szerelő, és akkor válik sietőssé a dolog. Ma 17 óra után készítek képeket a váltóról és motorról is, és ha nem bánod, feltöltöm ide a pontos beazonosítás végett. A motorkódomat most is tudom: D9B
Szia, vedd le és vidd el mintának! Van az autódból PSA és Fiat motoros, alsó és felső kuplungbowdenes, plusz még az ugyanolyan TD motoros változaté is megegyezhet a tiéddel, csak más az áttétele.Ha van a környékeden egy ügyes szerelő, érdemes +próbálni a javítást. Ez esetben szinte minden alkatrészt tudok adni bármelyik, beazonosított váltó típushoz, de nem vállalok javítást!
Kedves Fórumtagok! Tapasztalt tagok segítségét kérném abban, hogy a Jumper 1.9D 51Kw. 1995-ös kisteherautóhoz mely szériák sebességváltói passzolnak egy az egyben. Úgy tűnik váltócserése szorulok, felengedett kuplunggal rettenetes hangokat ad. Bontott váltót szeretnék venni hozzá, és szeretném tudni hogy milyet kell keresnem. Köszönöm a segítséget. Szép napot kívánok mindenkinek. Z
A mi hibánk nem oldódott meg, rendesen meg szivat minket! Már kát hónapja áll az autó, és még semmi! nincs főtengely jel, le veszi az áramot 8 voltra inditáskor! uj akksi, öninditó, nem test probléma, nem gyujtás kapcsoló! 3 másik jeladóval se megy! ki lett már szedve az egész vezeték köteg, át nézve! már alig tudjuk be inditani, diagnosztika nem ir semmi hibát!
Nem panaszkodhatom, volt szerencsém életem során néhány autóhoz, de a DUKI megint mutatott újat, amit nem értek, illetve nem erre számítottam. (Igaz utóbbi években a 4WD előnyei játszottak.)
Vizes fű+emelkedő kombót kellett volna leküzdeni, de nem igazán sikerült.
Az autóban van ASR gomb. Műszerfalon sárga kipörgő kerék ikon, gondolom, amikor kipörög, mert néha fel-fel villan, illetve, ha az ASR gomb megnyomva világít, és ott a gombon is van sárga fény.
Namost, az a kérdés, hogy ennek hogyan kéne működnie?
Ugyanis semmit sem ér úgy éreztem. Kerekek ugyanúgy kipörögtek, bármit csináltam az ASR gombbal. Csak a lendület segített...
Sziasztok. Az áldozat egy Boxer 2.0 2016 évj.fő hiba hogy az adblue system hiba. Ami miatt már letiltott,tehát nem indított. 1 éjszaka állt és reggel indult. Gépre téve nagyon sok hibát dob. Nox sensor,kuplung kapcsoló,...szóval sok. Arra gondoltunk ennyi hiba hogy lehet ha csak nem kábel köteg gond van. Ugyanis a check hiba lámpa jelzése is van amikor eltünik .
Sziasztok. Azt szeretném kérdezni, hogy 2006 os 2.2hdi boxernél lehet kapni a váltóbowden váltó felőli részére felujitó stilentet? Kicsit lóg a váltókar, és ahogy nézem fenn minden rendben. Köszönöm.
Nem ir semilyen hibát! viszont valamiért tán nincs főtengely jel! De nem szenzor baja van! Mondjuk azt volt mikor beadta hibának, a fétengely jeladó szenzort! Kapott egy uj szenzort, de nem javult!
Citroen Jumper.III. U9. 2008.3.0 Hdi.116Kw. F1CE0481D. Manuális klima
Hütőventillátorok nem kapcsolnak be.Cseklámpa allandóan világit
HIBAKOD: P0481 : 2- s Ventillátorhiba. Egyik ventillátor sem mükődik , és motorcheklámpa is állandóan világit !!! Motorok direktben meghajtva jók., szabályzóellenállások jók., egyikben rossz volt a "hődióda "., kicseréltük, de semmi változást nem hozott a csere. Motorok a ventillátorházra szerelt két reléröl kivezerelhetők., két nagy biztositék jó.., motorhömérsékletszenzor jó, innét kb 120 C - t szimulàlva sem indulnak el a motorok, paraméterben reális vizhőmérsékletet látni., végrehajtóba sem mükődnek.
Egy kapcsolási rajz nélkül megvagyunk süllyedve keményen.., Hütómotorok-- motortéri biztositéktábla-- motorvezérlő ECU vonatkozásàban kellene egy okos kis rajz.
Legalább a testvezérlésü ventillátorelék ECU Pin poziciószama kellene...