Kérem szépen, hogy idén is legyenek szíves segítségére a Verebély László Vasúttörténeti Egyesület Kapostüskevár MÁV állomást megmentő és megőrző munkájához!
Mihez szükséges a támogatásuk?
-Az immár második közmunkaprogram költségeihez. -Az állomásépület további (legfőképpen belső) felújításához -Az utasváróterem ablakinak berácsozásához -Az állandó vasúti kiállítás bővítéséhez és ezen kiállítás tárgyainak bemutatásához más helyszíneken is -A megállóhely tisztán tartásához és zöld területének gondozásához
Kérem Önöket osszák meg ezt a kis videót és idén is támogassák a Verebély László Vasúttörténeti Egyesületet személyi jövedelem adójuk 1%-ával!
Adószám: 18770636-1-14
Egyéb támogatásokat is szívesen fogad az Egyesület munkájához a Dél-Dunántúli Takaréknál vezetett 67100073-10008267-00000000 számú számlaszámra is! Köszönöm!
MÁV Magyar Államvasutak Zrt., AK15784, Könyves Kálmán krt. 54–60., MÁV Szolgáltató Központ Zrt., Beszerzési és Logisztikai Üzletág, Vasúti és vállalat-üzemeltetési divízió, 371. szoba, Címzett: Mezei Viktor, Budapest1087, MAGYARORSZÁG. Telefon: +36 302053729. Fax: +36 15117526. E-mail: mezei.viktor@mav-szk.hu
(Kiegészítés az Európai Unió Hivatalos Lapjához, 20.12.2014, 2014/S 246-434973)
Tárgy: CPV:45234114, 45247230, 45234100
Vasúti töltés építése
Gát, töltés építési munkái
Vasútépítés
Befejezetlen eljárás A közbeszerzési eljárást megszüntették
A válasz a videóidon megtalálható: még mindig építkeznek a pályán. Ott az elágazás körül látszik az ágyazaton is, hogy megint be volt szabályozva (világosszürke). Több helyen betonaljakat is kellett cserélni, pótolni a zúzottkövet, a sínhegesztéseket fesztelenítették. Egyszer talán majd elkészül...
A Taszár alatti földút átjáróban is (utólag) megcsinálták az átereszt, ami előtt felduzzadt a víz az ősszel többször is. Van még bőven mit csinálni.
Hmm...a dél-balatoni vágányzár miatt nemsokára Szentgyörgyre ér egy gigantos teher, ami Kelenföldről indult reggel 9 előtt, de szépen megkerült mindent, majd az elegy végcélja Marcali lesz...:)
Szeretném az idő kerekét 1 évvel előre hajtani, hogy 100-al végigutazhassak a vonalon!
Talán az időjárás kedvezőbb lesz jövőre, nem mos el mindent a víz!
Valami mintha elindult volna kicsiny megyénkben! A héten tapasztaltam meg, hogy a kutasi váróterem hétköznapokon fűtve vagyon! Bár nincs hideg, de nagyon jólesik, hogy az ember egy tiszta, ép, cserépkályhával fűtött váróterembe várakozhat. Megjegyzésképp az épületben nincs jegykiadás és szolgálat sem.
A MÁV kiírta a pályázatot a Dombóvár - Baté szakasz vasútépítési munkáira:
Meglévő 13,4 vkm 48 rendszerű hézagnélküli vágány és alépítményének elbontása Baté/Csoma-Szabadi és Csoma-Szabadi/Dombóvár-alsó között.
Helyette 13,4 vkm 54 rendszerű hézagnélküli vágány építése új zúzottkő ágyazatban új sínekkel és kapcsolószerekkel. A vasbeton aljakat a MÁV Zrt biztosítja. 600 m hosszon 1 m vastagú, átlagosan 9 m szélességű geomatracos töltésalapozás építése, a teljes szakaszon 40 cm vastagságú meszes/cementes stabilizáció és 40 cm SZK1 jelű védő/erősítő réteg megépítésével, valamint vízépítési feladatok elvégzésével. Továbbá 20 db műtárgy felújítása, 2 db csőáteresz átépítése 1,50*1,0 és 1,50*1,50 mny. vb. kerethíddá és 9 db útátjáró felújítása. 2 500 folyóméter különféle (biztosító berendezési, távközlési) kábel kiváltása. Tervezési feladatok: vasúti felépítményi, sínkiosztási terv, részletes fázistervek, különféle talajstabilizációk technológiai terve, útátjáró átépítésekhez egyedi ütemterv és forgalomtechnikai terv elkészítése a szükséges dokumentációkkal együtt. Ideiglenes berendezések, ideiglenes létesítmények tervezése (zsaluzási, daruzási terv, továbbá amik a speciális technológiához tartoznak). Megvalósulási tervek készítése.
Amúgy annyit hozzátennék,hogy érdekes,hogy a fidesznek elég nagy volt a pofája még az mszp-s vonalbezárásoknál,hogy miért kell bezárni a mellékvonalakat?Meg volt egy ígéretük is:hogy minden mellékvonalat újranyitnak majd.Ahhoz képest lehet,hogy itt az újabb járatcsökkentési és vonalbezárási hullám?Vagy mi lesz?
Amúgy az országban eléggé elhibázott "ami nincs kihasználva azt nem kell fejleszteni vagy ami nincs kihasználva azt be kell zárni" elv.
Mikulásnap Kapostüskevár MÁV állomáson! (7400 Kaposvár, Jutai út. 2)
JÖJJENEK EL MIND TÖBBEN!
Programlehetőségek és látnivalók!
-vasúti lámákkal megvilágított hangulatos kis kiállítóterem régi vasúti tárgyakkal -6 négyzetméteres terepasztal valós menetrend szerinti vonat közlekedéssel a narrációs bevezető szöveg után világítós szerelvényekkel (Egyszerre 6-8 fő részvételével 10-15 percenként) -Harckocsi Makettek -Kivilágított toronydaru modell is látható lesz -Terepasztal gyermekeknek, ahol a Mikulás vonat is elindítható és felügyelettel irányítható is -Korlátozott számban a gyermek részére 1 szaloncukor jár ajándékba a vasúti mikulástól -A rendezvényen a mikulás is ott lesz
Gyereknek Ingyenes, felnőtteknek 100 Ft/fő
Várunk mindenkit!
A program terjesztését meg köszönjük minden kedves embernek!
14 óra 37 perckor a Kaposvár–Gyékényes vasútvonalon, Kaposmérőnél egy Dombóvárról Murakeresztúrra tartó tehervonat ismeretlen okok miatt nem állt meg az állomáson, csak körülbelül 200 méterre a nyílt pályán.
Olvasgatva egy kicsit látom megint előkerültek a perverzitások, fenyegetések és a milyen vonatos képre verjük ki témák. Ez mind nem szégyen ez is mind a vasút és a magukat vasútbarátoknak nevező egyének azaz hivatalosan vonatkedvelők, mert a kettő az nem ugyanaz ám egyik oldala!
No de félre téve a kis csipkelődésemet ajánlom mindenkinek a kapostüskevári vasútbarátok legújabb álomászépítését és azt a megemlékezést, amit minden elhunyt vasutas emlékére tartottunk. Köszönjük mindenkinek, aki hozott mécsest, vagy gyertyát.
Köszönjük mindenkinek az egész éves munkát, akik segítették a VLVTE-t és az adó 1%-okat is, amiket jövőre is várunk az 18770636-1-14 re minden kedves, a hivatását szerető vasutas kollégától, legyen MÁV-os, vagy akár magánvasutas .