Ez annak az eredmenye, hogy tul gyorsan sullyedsz. ~500 lab/perc-nel nem illik gyorsabban sullyedni. Tovabba ezt is a legvegen csokkenteni szokas a kilebegtetessel (flare). Ennek azert olvass utana.
Már csak a másik laptopom eladására várok (expresszen fent is van), és akkor tényleg szebb felbontásban kerülnek a gépek a "kifutó mellé" :) Mondjuk már tök jó úton járok azzal a Airbus-os, Római küldetéssel. Rájöttem, nem szabad hagyni nagyon felgyorsulni a gépet, mert landolásnál aztán szívok majd. Így szinte F2-esre ragadt újjal tolom, szép lassan sikerül is a kifutópályára tenni csak sajna mindig beletörik a futóművem... Szóval már kezd körvonalazódni. Bár most, hogy kiderült mégse jó az előző szakdogám a mostani sulimba, és írhatok egy teljesen újat, lehet lassabban fognak teljesülni a küldetéseim. :P
Azt olvastam is meg a képeket is láttam, hogy volt alkalmad már élőben is "szimulátorozni" :) Gratula :) Reméljük egyszer majd megengedhetem magamnak, hogy az ATPL jogsiig eljussak :P
Megkérdem tőled is:
Ha minden jól megy 1-2 héten belül tudok egy új laptopot venni (feltéve ha neten elmegy a másik) olyan 160.000 Ft-ot szánnék rá. Nincs esetleg valami tipped, hogy milyet kéne, amin hasítana max beállításokkal az FSX? A mostanin "very low-n" van így meg eléggé ergyán néz ki :)
Első körben erre golndoltam, mert maradnék a Dell-nél.
Köszi a segítséget. Hát igen, én is előtte meg kicsit "kínzom" magam ezzel a billentyűzetes irányítással :) Basszus ezt a Airbus A321-ast nagyon nem sikerül a kifutópályára letenni, már a levegőben is összevissza "mászkál", alig lehet vele irányt és magasságot tartani. Vagy csak én bénázok. Robotpilótával lehet valamit okoskodni, vagy ezt így "manuálba" kéne kivitelezni/begyakorolni?
Ha minden jól megy 1-2 héten belül tudok egy új laptopot venni (feltéve ha neten elmegy a másik) olyan 160.000 Ft-ot szánnék rá. Nincs esetleg valami tipped, hogy milyet kéne amin hasítana max beállításokkal az FSX? A mostanin "very low-n" van így meg eléggé ergyán néz ki :)
Első körben erre golndoltam, mert maradnék a Dell-nél.
Köszi a válaszokat, már visszaolvastam a fórumon jó pár oldallal és láttam, hogy Te tényleg nagy szaktekintélynek számítasz a szimulátoros életben. Úgyhogy szerintem még fogok itt oktondiskodni a buta kérdéseimmel. :)
Nyugodtan kerdezz, ha tudok valaszolni, fogok valaszolni. Nekem most ez tobb szorakozas mint a szimulatorozas amit már bekotott szemmel, fejjel lefele logatva is tudok csinalni:). Amit abbol megtanultam az evtizedek folyaman, már igazi repulogepet is vezettem (ugyan csak egy kis Cessnat). Nagyon ovatosan es idegesen, de felszallastol leszallasig mindent.
Ha meg nem tudok valaszolni, nem kamuzok, hanem oszinten elismerem.
Ja igen, es olyan nem letezik hogy "buta kerdes" csak olyan hogy "buta valasz" :).
Nekem is az volt a másik gondolatom, hogy hagyom a francba a helikoptereket :) Csak a lelkiismeretem visz/vitt arra, hogy az összes misszió meglegyen. Végülis a cél az "alap gépek" (Cessna, Airbus A320, Boeing 737) szimulátoros megszelídítése, hogy könnyebben mehessen a lottó 5-ös után az igaziaké is :P
Köszi a válaszokat, már visszaolvastam a fórumon jó pár oldallal és láttam, hogy Te tényleg nagy szaktekintélynek számítasz a szimulátoros életben. Úgyhogy szerintem még fogok itt oktondiskodni a buta kérdéseimmel. :)
En 1981 ota szimulatorozom es a helilkoterrel meg mindig nem vagyok "jo baratsagban"
Ezernyi dolgot kell megtanulni helikopterezes elott, bajlodj azokkal, es ha minden mas tokeletesen megy, probald a helikoptert. Feledkezz el arrol hogy keressel kulso hozzadni valo cuccokkat. Hidd el egy ős-szimulatorosnak: eloszor tanulj meg repulni (fel, leszallni, navigalni rossz/jo idojarasban, megtanulni hogy kell eljutni ide vagy oda, stb.) a bepitett Cessna-val.
Es ha az ugy megy mint a karikacsapas, johetnek a nagyobb gepek, es ha az is a veredben van, talan johet a helikopter.
Persze ugy csinalod ahogy akarod, de tul sokakat ismertem akik irrealis elvarasok utan odacsaptak az egeszet, mert meguntak a sikertelen probalkozasokat.
1. Van esetleg valami oldal ahol ezeket megtudhatom?:) (honnan is rendeljem, hogy milyen kiegészítők vannak ingyen, mik nem és mennyiért)
2. Akkor nagyjából úgy van ahogy én is gondoltam/tudtam. Ennek ellenére az eredmény ugyanaz. Alapjáraton kicsit ferdén és felfelé haladva közelíti a gép a zöld keretet így az ereszkedésre kell fókuszálnom, F2-vel csökkentem is a propeller forgási sebességét de olyankor elég instabillá válik. Ezek szerint még lesz pár "kellemes" percem vele :(
1. Angliabol rendelve feleannyiba kerul a cucc. Nem minden addon ingyenes, nezz utana.
2. F4-el maxtra tolod a toloerot. F3-al noveled csak. Fel/le nyilakkal csak dontod a gepet. A helikopternel ugy haladsz elore, hogy elore dontod a gepet es ugy tartva gyorsul. Lassulni hatradontessel lehet... igy durvan megfogalmazva. Probald elkepzelni a fizikajat, hogy mitol halad elore es fel/le.
2. A missziók kezdő része már majdnem teljesen kész de ezzel a helikopter vezetéssel sehogy sem boldogulok. Klaviatúrán tolom. Ha jól értelmezem akkor a "0" és enter gombokkal tartom célra a helikopter orrá, ha a propeller fordulatszámát növelem (ha jól gondolom F4) akkor emelkedik, ha csökkentem (F2 ?) ereszkedik, fel/le nyilakkal meg gyorsítok/lassítok. Így próbálok operálni, de az a k... helikopter mindig "túlpörög" és onnantól vége... Körbe-körbe forog és páccs.... :) Ötletem nincs mi lehet a gond, mert akármennyire ügyeskedek mindig a keret felé menne, visszafordulni vele meg lehetetlen, mert a korábban említettek történnek... Esetleg tippek, tapasztalatok???
Egyelőre ennyi a dilemmám, válaszokat előre köszönöm!
Talán csak annyit, hogy az FSX beépített forgalmánál fantázia légitársaságok vannak, és a gépek is fantázia festéssel repülnek. Ezzel szemben a kiegészítők a valós légitársaságokat tartalmazzák, valós gépparkkal és valós festéssel. Némelyiknek a grafikája is szebb, mint a "default".
Hát...nem tudom...ha ezert valaki hajlando fizetni, ám legyen :). Jo, mondjuk erre nem gondoltam.
Talán csak annyit, hogy az FSX beépített forgalmánál fantázia légitársaságok vannak, és a gépek is fantázia festéssel repülnek. Ezzel szemben a kiegészítők a valós légitársaságokat tartalmazzák, valós gépparkkal és valós festéssel. Némelyiknek a grafikája is szebb, mint a "default".
Egyaltalan nem ertem miert kellett ez a My Traffic. FSX-nek volt nagyszeru sajat repuloteri es még azon kivuli forgalma is (ha helyesen volt beallitva a suruseg). Egyszer poenbol egy Cessnaval vegigrepultem a Washington D.C. Beltway-t. Pontosan az a suru forgalom, ket iranyban, kimeno elagazasokkal, stb. Ennel autentikusabban aligha lehet megcsinalni a mai technologia szintjen. Mi tobbet lehet kepes ez a MyTraffic adni?
2012.04.14-én 0600Z-tól a 10 éves HungaroControl és a 66 éves MALÉV előtti tisztelgés jegyében áprilisi rendezvényünkön - a magyar légtér valós forgalmát alapul véve - várjuk a szimulátoros közösség pilótáit Magyarország virtuális légterébe.
A rendezvény során 12 órán keresztül a magyar légtérirányítás (HungaroControl http://www.hungarocontrol.hu ) épületében kialakított munkateremből biztosítjuk az alábbi pozíciókat: LHBP DEL/GND/TWR/APP, LHCC CTR, LHSM TWR, LHDC TWR.
A helyszínen egymás mellett fognak szolgálatot teljesíteni a vACCHUN, a vACC-Austria és - eddigi "történelmünk" során példátlan módon - az IVAO Hungary irányítói is. Az European Express és MALÉV Virtual pilótái közül néhányan szintén a helyszínen kialakított konfigurációikkal fogják végrehajtani aznapi vállalt repülési feladataikat.
Az esemény forgalmára vonatkozó terv a HungaroControl szombati menetrendjének leképezése, kiegészítve a MALÉV VA menetrendjével, a http://vacchun.hu/hcevent címen elérhető foglalási rendszerben slot-ok regisztrálásával kiszolgálási prioritás biztosítható.
Ha kedved van kipróbálni magadat nagy forgalomban és teljes irányítói lefedettségben, ne habozz, várunk sok szeretettel!
On 14.04.2012 we're going to organise something on the VATSIM , what you'll never forget : 7 controllers over Hungary - even more around the country, more than 250 flights in 12 hours. Holdings, late landing clearances, etc: That's Budapest Overload 2012
Budapest Overload 2012 will take place on the 14th of April 2012,
from 0600 UTC until 1800 UTC
On this day we're going to celebrate the 10th birthday of the HungaroControl (http://www.hungarocontrol.hu) , and the 66th birthday of the MALÉV (Hungarian Airlines) with full-covered hungarian skies by our controllers. (LHBP DEL/GND/TWR/APP, LHCC CTR, LHSM TWR, LHDC TWR)
You can also expect further controllers around the country - Vienna is going to be online also in that 12 hours, Eurocontrols in the morning and in the early afternoon, and you can also expect for the neighbouring FIRs to be online for the evening rush hours.
Other speciality of the event that we'll control from the HungaroControl , where our colleagues, the real controllers are controlling the real hungarian airspace. Some of the MALÉV VA's and the European Express's pilots will make a flight from the spot, according to their own timetables.
Our purpose to simulate a 'saturday traffic' on Budapest, with all of the MALÉV flights, and even more. If you want to book a flight, you can do it here: (link) (It'll be available from 25th of April). If there are no more positions in the timetable , don't worry, you can come with other callsigns, too,
the timetable is just a 'priority' in time against the other planes.
Be the part of this great event- lot of traffic and fully covered skies - Looking forward to see you there!
Nem tudom, hogy az FSX-ben is így van-e, de az FS2004-ben ki kellett törölni a "beépített" forgalmat generáló fájlt (valami traffic..... . bgl volt ha jól emlékszem), mert különben a külön telepített MyTraffic, vagy más forgalmat generáló progi nem működött.
Ismét, de ígérem, hogy utoljára jelentkezem My Traffic X ügyben: már nincs hibaüzenet, viszont hiába telepítem a leírás szerint, a repülőtereken a saját gépemen kívül egyetlen egy sincs, se az alapgépek, se a My Traffic X 5.0 gépei. Légiforgalom sincs. Olyan kihaltak a repülőterek, mintha eltűnt volna a Föld bolygóról a kerozin. Mi lehet ennek az oka? A GEX és az UTX is fent van és egy-két Aerosoft repülőtér...lehet, hogy bezavarnak? A két frissítése az alapprogramnak is telepítve van.
letöröltem a D-ről a komplett fsx főkönyvtárat (előtte amit tudtam uninstalláltam) . Mikor újraraktam akkor egy új woai telepítőt szedtem le ami valahonnan előszedte a még régebbi feltelepített gépeket... fogalmam sincs honnan de ott voltak
Kerdes: te ismered a DOS-os subdirectory strukturat? Mert ha nem, elofordulhat olyan, hogy letorlod az fsx főkönyvtárat, de a subdirectory-kban minden ott marad, es amikor megint telepited ugyanoda, azok termeszetesen megmaradnak.
MR SPOCK én ezzel tisztában vagyok. Leformáztam a C meghajtót és újratettem a win7-et + letöröltem a D-ről a komplett fsx főkönyvtárat (előtte amit tudtam uninstalláltam) . Mikor újraraktam akkor egy új woai telepítőt szedtem le ami valahonnan előszedte a még régebbi feltelepített gépeket... fogalmam sincs honnan de ott voltak :D ezért mikor felraktama a gépeket megint kiírta ezt a hibát... woai telepítővel eltávolítottam mindent és utánna ment