Egy problémával fordulnék hozzátok, amely már egy jó ideje megnehezíti a mindennapjait. Adott egy 2008-as CR TDI DSG Passat, sajnos menet közben kiugrik a sebességből és csak akkor hajlandó újra normálisan működni ha leállítom és újraindítom. Csatoltam egy képet a diagnosztizált hibakódról.
Sziasztok! Segítségre lenne szükségem. Skoda Octavia Rs 2.0 2009-es crtdi hidegen rángat. Alapjárat egyenletes. Kettöst és kuplungot cseréltünk.Hibát nem ír ki. Van vkinek tippje mi lehet? Köszönöm.
Sziasztok. Segítséget szeretnék kérni tőletek, hátha találkozott már valaki ezzel a hibával. Adott egy 2005-ös b6-os Highline passat, parkoló szenzor hibát dobott a grill rácsba lévő szenzorokra. azok kilettek cserélve újra. De a probléma ugyan úgy fent áll, de hibakód mentes a kocsi. Hosszú sípolás és villogó p kapcsoló hátra menetbe. Valaki találkozott már ilyennel?
Alábbi hibával küzdök... 2.0 Pd BPW. 4-5óra állás útán nem indul. Ha tele tankal rakom le beindul pöcre, 3/4 tank környékétől inditoznom kell hosszasan mire beindul. Külső hőmérsékllettől független a dolog. -7,+20 fok ugyan ez a történet. Ha beindul egyenletesen jár azonnal, nem füstöl. 5 másodperc járás és leállítás után azonnal indul. Tank pumpa megy, szűrője kimosva, gázolajszűrőn visszacsapó kicserélve, szűrő után plusz egy visszacsapó beszerelve akku rendben. Hibakód nincs...
Régi bejegyzésben láttam már ugyan ezt a problémát másnál is, de a megoldást nem leletem meg.
Ha valaki ezzel a konkrét problémával megbírkozott már, legyen kedves írja le a megoldást.
Igen! Csak az 2017-es modellévtől van AdBlue minden TDI-ben! Előtte a gyengébb változatokban nem volt! Érdekes, hogy azóta a legújabb 115Le-ős 2.0TDI-ben is van AdBlue adagolású SCR rendszer... szóval az enyhén szólva is kérdéses, hogy a korábbi 150Le-ős változatok tudták-e az EURO-6D normákat, vagy csak a mérési módszerek hiányosságai miatt feleltek meg.
Azt szeretném kérdezni, hogy B7-es, crtdi motorokban is van ez a 6 szögletű tengely, ami az olajszivattyúban van, amit érdemes időben cserélni, vagy ez csak a pdtdi-ben volt? 2013-as, CFFB motorkód.
Adott egy valós 201000km-es A6 C6 2.0 pd BLB . Néha, de egyre többször kigyorsításkor 2000-től elkezd rángatni, ha ilyenkor félreállok vele, alapjáraton is egyenetlenül jár, majd egy idő után kisímul , és megy rendesen. Szűrőcsere megvolt, de változás nincs.
Na, meg is lett a verdikt! Az akkut cserélték gariban! ...szerintem ez csak magyarázkodás, mert nem nagyon hiszem el, hogy az az akku ami ~20 indítás után merül le, az okozta volna a problémát, de majd kiderül.
Tegnap olyan történt ami még nem esett meg velem! Reggel indultam volna melózni és a Passat 3-400m után azt mondta, hogy menjen tovább az, akinek hat anyja van! Megálltam egy kereszteződésnél és amikor el akartam indulni akkor gázra nem pörgött fel a motor és a meglévő fordulathoz is nagyon kicsi teljesítmény járult.
Újra indítottam, indult is azonnal és alapjárat is volt, de amint "D"-be húztam a váltót megint a fenti tüneteket produkálta. Azután a nehányadik próbálkozás után "P"-ben próbáltam felpörgetni de az sem nagyon sikerült, csak 2000-2200 környékéig pörgött fel a motor, de közben elég sok, kékes és nagyon erős, büdös szagú kipufogó gázt produkált. Hívtam a megfelelő számot és küldtek egy trélert amivel bevittek az autóval a közeli márkaszervizbe. Ott azután elég hamar kaptam egy csereautót és tudtam tovább menni.
A csereautó egy gyakorlatilag új VW Golf Variant lett! Egy 2.0TDI (115LE) motorral, manuális váltóval. ...ez már az új kor autója, de nagyon látszik, hogy a mai fiataloknak tervezte, az aki tegnap sem volt már fiatal. Minden normális kapcsolót száműztek belőle! Nincs rezsógomb, helyette van valamilyen kapacitív panel amin azért a fő módválasztó gomb valamennyire fizikai maradt. Nincs viszont klíma panel! A multikormány gombjai is megváltoztak, például nem lehet, vagy még nem jöttem rá, hogyan lehet hívást bontani egy telefonbeszélgetésnél! Nagyon idegesítő! A vezeték nélküli android autó jó dolog, de néha instabillá válik és 2-3 lecsatlakozás és visszacsatlakozás után nem lehet a hangerőt változtatni amíg le nem állítom az autót és újra nem építi a kapcsolatot a nulláról. Az egész rendszer elég lassan kel életre, egy 3 éves Passathoz képest meg pláne! Az autó maga nem lenne rossz, mondjuk a motor eléggé vérszegény, egy DSG nagyon sokat segítene rajta, de egyébként jó is és eléggé nagy is (nem éreztem különösen kicsinek a Passat után, sőt) de szerintem még eléggé kiforratlan!
Majd jelentkezem, hogy mi lett az autómmal. Egyelőre még nem szóltak, hogy mi van vele, de lehet, hogy még nem is nézték. Nem sietnek vele, mert a biztosító 5 napig (munkanap) fedezi a csereautót és gondolom ezért nem sietnek a javítással.
Lszi segítsetek. Adott egy 2015-ös VW Passat B8 2.0TDI DSG 4Motion autó.
Elérkeztem a 180ekm-es szervízhez és a DSG + Haldex olajcsere kombón kívül szeretnék vezérlést is cseréltetni, nem várnám meg, h a vízpumpa folyni kezdjen...
Két ajánlat közül választanék:
1. Bosch Car Service utángyártott alkatrészek felhasználása mellett kb 350-370eFt (gyári vezérlés esetén úgy 50eFt-tal drágább)
2. Doni Motors full gyári alkatrész felhasználása mellett 570eFt
Nagyon nem értek a dologhoz. Az árkülönbséget láttán hajlanék az olcsóbbra, de félek, hogy az utángyártott alkatrészek minősége nem megfelelő.
Mit javasoltok? Megérheti hosszabb távon a gyári alkatrész? (Látva a mostani autóárakat, nem hinném, hogy az elkövetkezendő 2-3 évben cserélni fogok ... évente kb. 20-23ekm-t teszek meg az autóval)
Sziasztok ! Passat B5 2.3 vr5 tulajdonos lettem , esetleg van itt valaki aki Kecskemét környéki , vagy van tapasztalata ennek a motornak a turbositasaval kapcsolatban ? Válaszokat előre is köszönöm 😇🙏🙏🙏🙏
Tudna nekem valaki jó szívvel egy jó szervíz ajánlani(előnybe a magán, esetleg volkswagen(csoport)-ra specializálódott) Veszprém-Győr-Székesfehérvár háromszög vonalon?
Keresek egy megbízható szervíz vagy szerelőt ahova nyugodt szívvel vihetem az autót ha baj van vele vagy csak a kötelező szervízek elvégzéséhez. A lényeg hogy megbízható legyen.
Mondjuk az elsőket nem értem hogy lehetnek jéghidegek, ha jól tudom a fékbetétek folyamatosan nekiérnek/súrlódnak a tárcsán, ha nem fékezünk, akkor is. Tehát akkor is lehetnek melegek/forrók a tárcsák, ha nem folyamatosan 240-ről vészfékezgetünk. De ha kiolvadt a zsír a kerékcsapágyból, akkor gondolom az nem normális melegedési szint.
Szia, az ABS kockán gondolom az ABS vezérlőt érti a faszi, ami a főfékhenger környékén van elöl, 6 olajcső megy rá, körülbelül, villanymotorral a közepén.
AUTO HOLD funkció gondolom van a kocsiban ha 2013-as és elektromos kézifékes, nekem a 2011-ben van. Ezt a funkciót korábban azt gondoltam hogy az elektromos kézifék motorjaival végzi ( Auto hold), de felhomályosítottak hogy olajjal, vagyis az ABS kockával.
Szerintem kapcsold ki az Auto Hold funkciót, aztán ha akkor is melegszik, akkor a kézifékmotorok-féknyereg stb.-nél keresgélnék, ha akkor nem, akkor az ABS vezérlőnél.