Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

PatrikEdge Creative Commons License 2022.05.07 0 0 12724
Előzmény: PatrikEdge (12723)
PatrikEdge Creative Commons License 2022.05.07 0 0 12723

Sziasztok!

 

Egy problémával fordulnék hozzátok, amely már egy jó ideje megnehezíti a mindennapjait. Adott egy 2008-as CR TDI DSG Passat, sajnos menet közben kiugrik a sebességből és csak akkor hajlandó újra normálisan működni ha leállítom és újraindítom. Csatoltam egy képet a diagnosztizált hibakódról. 

 

Előre is köszönöm a segítségeket! :)

Generator2 Creative Commons License 2022.04.15 -1 0 12722

Sziasztok. Ok Passat B8 hogy tudom elő csalogatni a össze kilométert.?

biikee Creative Commons License 2022.04.05 0 0 12721

Sziasztok! Segítségre lenne szükségem. Skoda Octavia Rs 2.0 2009-es crtdi hidegen rángat. Alapjárat egyenletes. Kettöst és kuplungot cseréltünk.Hibát nem ír ki. Van vkinek tippje mi lehet? Köszönöm.

Totoka76 Creative Commons License 2022.04.04 0 0 12720

Sziasztok! 2016. B8 Passathoz infotainment/navi frissítést csinál valaki? Most folyamatosan keresi BT a régen kapcsolódott telefonokat.

Másik hogy fényszórót hol érdemes cseréltetni? Alap izzó van benne. 

Krisztián Czifra Creative Commons License 2022.03.16 0 0 12719

Sziasztok. Segítséget szeretnék kérni tőletek, hátha találkozott már valaki ezzel a hibával. Adott egy 2005-ös b6-os Highline passat,  parkoló szenzor hibát dobott a grill rácsba lévő szenzorokra. azok kilettek cserélve újra. De a probléma ugyan úgy fent áll, de hibakód mentes a kocsi. Hosszú sípolás és villogó p kapcsoló hátra menetbe. Valaki találkozott már ilyennel?

 

ZoliBPW Creative Commons License 2022.02.25 0 0 12718

Sziasztok!

 

Alábbi hibával küzdök...  2.0 Pd BPW. 4-5óra állás útán nem indul. Ha tele tankal rakom le beindul pöcre, 3/4 tank környékétől inditoznom kell hosszasan mire beindul. Külső hőmérsékllettől független a dolog. -7,+20 fok ugyan ez a történet. Ha beindul egyenletesen jár azonnal, nem füstöl. 5 másodperc járás és leállítás után azonnal indul. Tank pumpa megy, szűrője kimosva, gázolajszűrőn visszacsapó kicserélve, szűrő után plusz egy visszacsapó beszerelve akku rendben. Hibakód nincs...

Régi bejegyzésben láttam már ugyan ezt a problémát másnál is, de a megoldást nem leletem meg. 

Ha valaki ezzel a konkrét problémával megbírkozott már, legyen kedves írja le a megoldást. 

Köszönöm! 

Octi19 Creative Commons License 2022.02.11 0 0 12717

Jogos, akkor még nem, de 2017-ben már talán igen.

Előzmény: mica-r (12716)
mica-r Creative Commons License 2022.02.11 0 0 12716

2015 táján euro 6D volt?

Előzmény: Octi19 (12714)
Generator2 Creative Commons License 2022.02.11 0 0 12715

Köszönöm az infókat.

Előzmény: Octi19 (12714)
Octi19 Creative Commons License 2022.02.11 0 0 12714

Igen! Csak az 2017-es modellévtől van AdBlue minden TDI-ben! Előtte a gyengébb változatokban nem volt! Érdekes, hogy azóta a legújabb 115Le-ős 2.0TDI-ben is van AdBlue adagolású SCR rendszer... szóval az enyhén szólva is kérdéses, hogy a korábbi 150Le-ős változatok tudták-e az EURO-6D normákat, vagy csak a mérési módszerek hiányosságai miatt feleltek meg.

Előzmény: Generator2 (12712)
Ervin 1 Creative Commons License 2022.02.10 0 0 12713

Létezik, a 150 Le-s TDi-k adblue nélkül is tudták az eu6 szabványt . 

Előzmény: Generator2 (12712)
Generator2 Creative Commons License 2022.02.10 0 0 12712

Sziasztok. Létezik olyan ,hogy 2016 is B8 as Passat nem "adblus"?

A tanknyilás mellett nincs betöltésre lehetőség.

Ervin 1 Creative Commons License 2022.02.08 0 0 12711

Igen van, de már a 100 mm hosszú, ez nem fordul át.

 A száma: 03G 115 281 E

 

 

Előzmény: p.zsolti (12710)
p.zsolti Creative Commons License 2022.02.08 0 0 12710

Sziasztok!

Azt szeretném kérdezni, hogy B7-es, crtdi motorokban is van ez a 6 szögletű tengely, ami az olajszivattyúban van, amit érdemes időben cserélni, vagy ez csak a pdtdi-ben volt? 2013-as, CFFB motorkód.

Köszönöm

Generator2 Creative Commons License 2022.02.06 0 0 12709

Köszönöm

Előzmény: -Tsunami- (12708)
-Tsunami- Creative Commons License 2022.02.05 0 0 12708

210e km, ha nem Bi tdi.

Ha kibírja a vízpumpa addig.

Előzmény: Generator2 (12707)
Generator2 Creative Commons License 2022.02.05 0 0 12707

Sziasztok . Passat B8 2.0. Mennyi km nél kell vezérlést cserélni?

ati790731 Creative Commons License 2022.01.23 0 0 12706

Üdv, mindenkinek!

Adott egy valós 201000km-es A6 C6 2.0 pd BLB . Néha, de egyre többször kigyorsításkor 2000-től elkezd rángatni, ha ilyenkor félreállok vele, alapjáraton is egyenetlenül jár,  majd egy idő után kisímul , és megy rendesen. Szűrőcsere megvolt, de változás nincs.

Esetleg ötlete valakinek? Köszönöm előre is!

Octi19 Creative Commons License 2022.01.21 0 0 12705

Na, meg is lett a verdikt! Az akkut cserélték gariban! ...szerintem ez csak magyarázkodás, mert nem nagyon hiszem el, hogy az az akku ami ~20 indítás után merül le, az okozta volna a problémát, de majd kiderül.

Előzmény: Octi19 (12703)
-Tsunami- Creative Commons License 2022.01.20 0 0 12704

A gyári vezérlés+ gyári vízpumpa kb 90e ft

Érdemes még egy hosszbordás szíjat és feszítő is cserélni, esetleg még egy főtengely szimeringet mert hajlamos ereszteni.

Én gyárit tennék ezekből.

A Facebookon Albert Egedi talán autó centrál kft, gyári alkatrészek beszerzésében jó áron tud segíteni, ha esetleg szükséged lenne rá.

 

 

 

Előzmény: Mödzsi (12702)
Octi19 Creative Commons License 2022.01.20 0 0 12703

Tegnap olyan történt ami még nem esett meg velem! Reggel indultam volna melózni és a Passat 3-400m után azt mondta, hogy menjen tovább az, akinek hat anyja van! Megálltam egy kereszteződésnél és amikor el akartam indulni akkor gázra nem pörgött fel a motor és a meglévő fordulathoz is nagyon kicsi teljesítmény járult.

Újra indítottam, indult is azonnal és alapjárat is volt, de amint "D"-be húztam a váltót megint a fenti tüneteket produkálta. Azután a nehányadik próbálkozás után "P"-ben próbáltam felpörgetni de az sem nagyon sikerült, csak 2000-2200 környékéig pörgött fel a motor, de közben elég sok, kékes és nagyon erős, büdös szagú kipufogó gázt produkált.
Hívtam a megfelelő számot és küldtek egy trélert amivel bevittek az autóval a közeli márkaszervizbe. Ott azután elég hamar kaptam egy csereautót és tudtam tovább menni.

A csereautó egy gyakorlatilag új VW Golf Variant lett! Egy 2.0TDI (115LE) motorral, manuális váltóval.
...ez már az új kor autója, de nagyon látszik, hogy a mai fiataloknak tervezte, az aki tegnap sem volt már fiatal. Minden normális kapcsolót száműztek belőle! Nincs rezsógomb, helyette van valamilyen kapacitív panel amin azért a fő módválasztó gomb valamennyire fizikai maradt. Nincs viszont klíma panel! A multikormány gombjai is megváltoztak, például nem lehet, vagy még nem jöttem rá, hogyan lehet hívást bontani egy telefonbeszélgetésnél! Nagyon idegesítő! A vezeték nélküli android autó jó dolog, de néha instabillá válik és 2-3 lecsatlakozás és visszacsatlakozás után nem lehet a hangerőt változtatni amíg le nem állítom az autót és újra nem építi a kapcsolatot a nulláról. Az egész rendszer elég lassan kel életre, egy 3 éves Passathoz képest meg pláne!
Az autó maga nem lenne rossz, mondjuk a motor eléggé vérszegény, egy DSG nagyon sokat segítene rajta, de egyébként jó is és eléggé nagy is (nem éreztem különösen kicsinek a Passat után, sőt) de szerintem még eléggé kiforratlan!

 

Majd jelentkezem, hogy mi lett az autómmal. Egyelőre még nem szóltak, hogy mi van vele, de lehet, hogy még nem is nézték. Nem sietnek vele, mert a biztosító 5 napig (munkanap) fedezi a csereautót és gondolom ezért nem sietnek a javítással.

Előzmény: Mödzsi (12702)
Mödzsi Creative Commons License 2022.01.19 0 0 12702

Sziasztok,

 

Lszi segítsetek. Adott egy 2015-ös VW Passat B8 2.0TDI DSG 4Motion autó.

Elérkeztem a 180ekm-es szervízhez és a DSG + Haldex olajcsere kombón kívül szeretnék vezérlést is cseréltetni, nem várnám meg, h a vízpumpa folyni kezdjen...

 

Két ajánlat közül választanék:

 

1. Bosch Car Service utángyártott alkatrészek felhasználása mellett kb 350-370eFt (gyári vezérlés esetén úgy 50eFt-tal drágább)

2. Doni Motors full gyári alkatrész felhasználása mellett 570eFt

 

 

Nagyon nem értek a dologhoz. Az árkülönbséget láttán hajlanék az olcsóbbra, de félek, hogy az utángyártott alkatrészek minősége nem megfelelő.

 

Mit javasoltok? Megérheti hosszabb távon a gyári alkatrész? (Látva a mostani autóárakat, nem hinném, hogy az elkövetkezendő 2-3 évben cserélni fogok ... évente kb. 20-23ekm-t teszek meg az autóval)

 

Köszi szépen előre is.

 

Sziasztok

Paul Red Creative Commons License 2022.01.18 0 0 12701

Sziasztok ! Passat B5 2.3 vr5 tulajdonos lettem , esetleg van itt valaki aki Kecskemét környéki , vagy van tapasztalata ennek a motornak a turbositasaval kapcsolatban ? Válaszokat előre is köszönöm 😇🙏🙏🙏🙏

SzMilan1984 Creative Commons License 2021.12.14 0 0 12700

Sziasztok, 

 

Tudna nekem valaki jó szívvel egy jó szervíz ajánlani(előnybe a magán, esetleg volkswagen(csoport)-ra specializálódott) Veszprém-Győr-Székesfehérvár háromszög vonalon?

 

VW Passat B8 / évjárat: 2018 / 2.0 CR TDI SCR 190LE

 

Keresek egy megbízható szervíz vagy szerelőt ahova nyugodt szívvel vihetem az autót ha baj van vele vagy csak a kötelező szervízek elvégzéséhez. A lényeg hogy megbízható legyen. 

 

Köszönöm,

Milán

Tectane Creative Commons License 2021.12.02 0 0 12699

A féknyereg gumi karmantyúja kicsit visszahúzza ha lelépsz a fékről, nem fog súrlódni.

 

Előzmény: pano78 (12697)
mica-r Creative Commons License 2021.11.30 0 0 12698

Nem igazán súrlódnak, melegedést nem fognak produkálni egy fékezgetés nélküli próbakör alatt

Előzmény: pano78 (12697)
pano78 Creative Commons License 2021.11.30 0 0 12697

Mondjuk az elsőket nem értem hogy lehetnek jéghidegek, ha jól tudom a fékbetétek folyamatosan nekiérnek/súrlódnak a tárcsán, ha nem fékezünk, akkor is. Tehát akkor is lehetnek melegek/forrók a tárcsák, ha nem folyamatosan 240-ről vészfékezgetünk. De ha kiolvadt a zsír a kerékcsapágyból, akkor gondolom az nem normális melegedési szint.

Előzmény: vstar27 (12694)
pano78 Creative Commons License 2021.11.30 0 0 12696

Szia, az ABS kockán gondolom az ABS vezérlőt érti a faszi, ami a főfékhenger környékén van elöl, 6 olajcső megy rá, körülbelül, villanymotorral a közepén.

AUTO HOLD funkció gondolom van a kocsiban ha 2013-as és elektromos kézifékes, nekem a 2011-ben van. Ezt a funkciót korábban azt gondoltam hogy az elektromos kézifék motorjaival végzi ( Auto hold), de felhomályosítottak hogy olajjal, vagyis az ABS kockával.

Szerintem kapcsold ki az Auto Hold funkciót, aztán ha akkor is melegszik, akkor a kézifékmotorok-féknyereg stb.-nél keresgélnék, ha akkor nem, akkor az ABS vezérlőnél.

De én csak laikus vagyok, nem autószerelő.

Előzmény: vstar27 (12694)
Ticsi218 Creative Commons License 2021.11.22 0 0 12695

Üdv mindenkinek. 

Segítséget szeretnék kérni hozzáértő emberektől. 

VW passat ot szeretnék venni. 

Van 2 kiszemeltem egy 2007 es évj 1.9 tdi

És egy 2006 os 2.0 tdi. Mindkettőben kb 300 ezer km van. 

Melyik motor lehet a jobb, és milyen hibáik fordulhatnak elő? Tudom ennyi km nél nem kell csodát várni, de úgy általánosabb melyik a "jobb"?

Köszönöm előre is a normális hozzászólásokat

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!