Keresés

Részletes keresés

alexejevics Creative Commons License 2006.06.14 0 0 650

Most jutott eszembe ez a 68-as variáció. 68+36. Hogy teccik? Előnye, hogy részben megvalósulna a festetich utcai villamosok belvárosba való bevitele.

 

A Baross tér vágányait így képzelném el az átépítés után:

 

 

Ez pedig KZsoci kedvéért a "Topik masszív alkoholistáinak" logója:

 

 

vrobee Creative Commons License 2006.06.14 0 0 649
Az összekötés OK, a viszonylatszervezés nem.
A 17-esre (hát még ha beleszámoljuk a 60-as busz belső szakaszát is, mert azt gond nélkül ki tudja váltani) nem lesz elég egy viszonylat a kettőből.
Előzmény: UV 3800 (648)
UV 3800 Creative Commons License 2006.06.14 0 0 648

Na ezaz,

A 19 -est mondjuk össze kéne kötni a 17 -essel, a 41 -es meg mehetne a Margit hídig. Aztán később ha lenne igény rá, akkor esetleg a 41 -es is mehetne tovább

De mind1 ez már nagyon off

 

Előzmény: Elősiető (646)
alexejevics Creative Commons License 2006.06.14 0 0 647

"Én spec a 49-est váltanám ki az egyik villamossal (gellért fürdő felé, erzsébet hídon át), bár ekkor, csak egy villamos járna a deák-gellért szakaszon, ez fejtörést okoz."

 

Én is pont ezt javasoltam a 68-as ötletemmel!

Előzmény: Elősiető (644)
Elősiető Creative Commons License 2006.06.14 0 0 646
Mint a 41, 19 végállomás?:-) Azt nagyon okosan tervezték meg, hogy nem megy ki a körútig, hanem 200 méterrel előtte megáll....

A ferencieken ugyan ez lenne, már majdnem...

Itt reggelente nem sokan szállnak le, annál inkább fel, hiszen ott a metrócsatlakozás, ahonnan ömlik az ember az egyetemek és buda felé.
Előzmény: Ali Ttaik-al-Rep (645)
Ali Ttaik-al-Rep Creative Commons License 2006.06.14 0 0 645
Ferenciek tere: egy mínusz a budai oldal el nem érése miatt.

Keleti pu.: három mínusz a nagykörút el nem érése miatt.

Vagy fogalmazzak úgy, hogy annyira megszokott a fővárosi "egy megállónyira van az átszállás" hiba, hogy elszakadni se lehet tőle? :(

/a/
Előzmény: r_tamas (639)
Elősiető Creative Commons License 2006.06.13 0 0 644
Miért csak a ferenciek tere? Ott nehéz végállomást csinálni, főleg nem 2 villamosnak, továbbá ugyan úgy kapcsolat kell a Keleti-Erzsébet híd tengelyről a kiskörútra -> még több lámpa-> még nagyobb dugó.

Én spec a 49-est váltanám ki az egyik villamossal (gellért fürdő felé, erzsébet hídon át), bár ekkor, csak egy villamos járna a deák-gellért szakaszon, ez fejtörést okoz.

vagy beleférne még egy villamos a bartókra?

Bár valóban esedékes lehet, egy kapcsolat az astorián, kérdés, hogy mennyire tenne be a forgalomnak....
Előzmény: r_tamas (639)
r_tamas Creative Commons License 2006.06.13 0 0 643
ok :-)
Előzmény: UV 3800 (642)
UV 3800 Creative Commons License 2006.06.13 0 0 642

Ja ez neked ment, ne haragudj, nem neked akartam írni

Előzmény: r_tamas (641)
r_tamas Creative Commons License 2006.06.13 0 0 641

Bocs de nem én írtam ezt, hanem  banyaietele topitás!

 

Amúgy nekem sem tetszik, én nekem se tetszik. (636-os hozzászólásban is ez van)

Előzmény: UV 3800 (640)
UV 3800 Creative Commons License 2006.06.13 0 0 640

ICS-t az 1-esre és a 14-esre

Na neeee, ez még rosszabb 5let mint a 4 -es metró.

Előzmény: r_tamas (636)
r_tamas Creative Commons License 2006.06.13 0 0 639

Egy javaslat:

 

44   - Ferenciek tere - Újpalota

44A - Keleti Pályaudvar - Újpalota

24   - Közvágóhíd - Mexikói út

67   - Ferenciek tere - Mézekalács tér

Előzmény: banyaielete (635)
Elősiető Creative Commons License 2006.06.13 0 0 638
Az 1esre elkél a tátra, hiszen ott nagyobb a követési idő ezt vegyük figyelembe!!

A körúti ICS persze, h jó, de ott 2 percenként jár, az 1es csúcsidőben sem jön 4-5 perctől sűrűbben...
Előzmény: banyaielete (635)
Elősiető Creative Commons License 2006.06.13 0 0 637
Az M5nél vergődtek a tulajdonosok, hiszen mindenki a legtöbbet akarja kapni a földért, csak ugye van valami jogszabály, hogy a felkínált vételárat el kell fogadni mert így is úgy is jön a dózer...

Ha meg nem, akkor meg jöhet a B terv, mondjuk meg 40.000 polgárnak, hogy látjátok, nah miatta nem kaptok villamost:-) /mondjuk ez parasztság, de hatásos.../

Kijelölt területet meg kellene vizsgálni, nekem sajna nincs képfényezőgépem, nem tudok képeket betenni, majd egyszer csak valaki elszabadulhatna arra, mert hiába tépjük itt a szánk, ha a magánvagyon über alles és nem lesz villamospálya.

No meg persze az utána lévő részen ugyan úgy gond lenne, ott egy benzinkút, sőt a miskolcinál megint van egy benzinkút beljebb.

Nos ez a 3 említett akadály a gátja a villamos fizikai megépítésének. Efelett már csak a nemakarom áll.

A keletitől kifelé meg érdemes lenne a mostani buszsáv helyén vinni a villamossínt, mert sok helyet foglalna középen.
A bécsi ringen szintén így jár a villamos, ott középen még van 2-2 sáv, itt is meg lehetne ugyan úgy oldani.
Kevesebb lámpa és kevesebb forgalomzavarás, kevesebb közlekedéstől elvett terület, emelett mentő, tűzoltó, rendőr ugyan úgy mehetne, a kanyarodó forgalom minimális.
Előzmény: g86 (634)
r_tamas Creative Commons License 2006.06.13 0 0 636

Szeretném megkérdezni, hogy mi van a Rákopatak utcában hogy ennyire fontos neked????

Amúgy a te 111-esed  Rákospátak utca - Baross tér kötött valaha a 44-es villamos útvonala volt.

Még egy dolog: a tátrák nem magatnek a Ersébet királyné útján.

 

ICS-t az 1-esre és a 14-esre  NA NE!! Ez a lehető legrosszabb gondolat! :-(

Előzmény: banyaielete (635)
banyaielete Creative Commons License 2006.06.13 0 0 635
Gondolkodtam és erre jutottam

110 Újpalota Erdőkerülő út - Mézeskalács tér - Közvágóhíd

111 Rákospátak utca - Baross tér

Jármű: 3-as tátra


110 Újpalota Erdőkerülő utca - Mázsa tér - Száva. A villamos csak Mázsa térig szállítana utasokat

110 Közvágóhíd - Mester utca - Gubacsi út - Száva. A villamos csak Gubacsi útig szállítana utasokat.

111 Rákospatak utca - Baross tér - Mester utca - Gubacsi út - Száva. A villamos csak Gubacsi útig szállítana utasokat.

111 Baross tér Baross tér - Mester utca - Gubacsi út - Száva. A villamos nem szállítana utasokat.


A 14-es és az 1-es vonalra ICS-ek kerülnének.
g86 Creative Commons License 2006.06.13 0 0 634
Ebből nem szokott probléma lenni. Igaz, előfordul, hogy igen, de nem civil szervezetek, hanem többnyire a tulajdonosok ellenállása, és az igazszágszolgáltatás töketlensége miatt.
Előzmény: Elősiető (633)
Elősiető Creative Commons License 2006.06.13 0 0 633
De ott akkor is csak kisajátítással menne a dolog.

Nem tudom mennyre menne, biztos beleszóna pár civil szervezet...
Előzmény: Elősiető (632)
Elősiető Creative Commons License 2006.06.13 0 0 632
A válaszomon én is elgondolkodtam reggel a 7esen, bocs.

Félreértettem:-)
Előzmény: g86 (625)
Ali Ttaik-al-Rep Creative Commons License 2006.06.13 0 0 631
Hosszú gyakorlással. :) /a/
Előzmény: KZsoci (630)
KZsoci Creative Commons License 2006.06.13 0 0 630

Hogy lehet bekerülni ebbe a klubba? :D

Előzmény: Ali Ttaik-al-Rep (622)
g86 Creative Commons License 2006.06.13 0 0 629
Tessék?
Előzmény: Elősiető (626)
alexejevics Creative Commons License 2006.06.13 0 0 628
?
Előzmény: Elősiető (626)
Ali Ttaik-al-Rep Creative Commons License 2006.06.13 0 0 627
Ez most így hogy? /a/
Előzmény: Elősiető (626)
Elősiető Creative Commons License 2006.06.13 0 0 626
Jó, de ezért építsünk földalatti autópályát is?
Előzmény: g86 (625)
g86 Creative Commons License 2006.06.13 0 0 625
És szerintetek a villamosvonal építéséhez képest mennyibe kerül a közértet kisajátítani és lebontani? 0,1%? 0,01%?
Előzmény: Elősiető (624)
Elősiető Creative Commons License 2006.06.12 0 0 624
Megnézted? Ott tényleg kevés a hely...
Előzmény: alexejevics (620)
Elősiető Creative Commons License 2006.06.12 0 0 623
Ez a korábban általam is emelegetett "szokásos eljárás", nem kell csodálkozni.
Előzmény: r_tamas (616)
Ali Ttaik-al-Rep Creative Commons License 2006.06.12 0 0 622
Aki nem olvas vissza pár hozzászólást se, annak kell vendégül látnia a topic masszív alkoholistáit a lehető legdrágább szesszel.

Baross tér -- nem nyert!

/a/
Előzmény: banyaielete (621)
banyaielete Creative Commons License 2006.06.12 0 0 621
Gondolkodtam átolvastam a kritikáitokat és erre jutottam.

110 Újpalota, Erdőkerülő utca - Mézeskalács tér - Baross tér 3-as tátra hétvégén 2-es tátra

111 Rákospatak utca - Baross tér 2-es tátra.

112 Rákospatak utca - Mézeskalács tér (Csak tanítási munkanap).

Menetrend rövidessen lesz várom kritikátokat.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!