Keresés

Részletes keresés

Nbbarcs Creative Commons License 2023.11.14 0 0 21391

Hm, ez jó kérdés, ezen én sem gondolkodtam el még.

Amit el tudok képzelni, hogy egy köztes településen laknak/tak, és így nekik majdnem mindegy volt hogy Barcsra, vagy Nagyatádra mentek-e be dolgozni.

 

Előzmény: MCA-001 (21390)
MCA-001 Creative Commons License 2023.11.14 0 0 21390

Azt, hogy sikerült megoldani, hogy a buszsofőrök ugyanazok maradtak, mint a visszavágás előtt?

Előzmény: Nbbarcs (21387)
trizs77 Creative Commons License 2023.11.14 0 0 21389

köszi

Előzmény: M62,306 (21388)
M62,306 Creative Commons License 2023.11.14 0 1 21388

Délután 13:30-kor Pécs - Csurgó, 14:20-kor Pécs - Nagykanizsa járat is közlekedik. Előbbi Szigetvár és Nagyatád között Barcs felé, utóbbi Kadarkút felé megy.

Előzmény: trizs77 (21378)
Nbbarcs Creative Commons License 2023.11.14 0 1 21387

Akkor vágták vissza Nagyatádra, amikor az EU csatlakozás kapcsán rövidíteni kellett a levezethető időt. Sokáig csak Nagyatád és Budapest között járt, csatlakozó Barcs-Nagyatád járattal.

 

Aztán a későbbiekben, amikor elkészült a teljes M7-es, ismét lett teljes vonalas járat, ha jól emlékszem először csak a "Volánbusz" indította így az egyik járatát vasárnap (ekkorra már 2 busz kellett vasárnap az ingázások miatt), majd után a Kapos is visszatette Barcsig a járatot. (Ennek ára, hogy ezek kevesebb helyen állnak meg, előbb felmennek a pályára, így férnek bele a limitbe.)

 

Jelenleg ez a helyzet:

Bufapest-Barcs: https://www.volanbusz.hu/hu/menetrendek/vonal-lista/vonal?menetrend=1177

Barcs-Budapest: https://www.volanbusz.hu/hu/menetrendek/vonal-lista/vonal?menetrend=1177&dir=from

Előzmény: f_k (21386)
f_k Creative Commons License 2023.11.14 0 0 21386

1996 menetrendváltáskor indult újra 17,5 év szünet után.

2001-ben még Barcsról indult Budapestre amikor Erzsébet tér helyett Népliget lett a végállomás.

Előzmény: MCA-001 (21385)
MCA-001 Creative Commons License 2023.11.13 0 0 21385

A 90-es években is közlekedett végig?

Előzmény: f_k (21382)
f_k Creative Commons License 2023.11.13 0 1 21384
Előzmény: trizs77 (21383)
trizs77 Creative Commons License 2023.11.13 0 0 21383

A Budapest-Pécs-Barcs ekkor már üzemelt ?

 

 

Előzmény: f_k (21382)
f_k Creative Commons License 2023.11.13 0 1 21382

A Budapest-Barcs járat két menetrendváltozás között év közben indult 1972.01.03-án (Volán 13. sz Vállalat):

f_k Creative Commons License 2023.11.12 0 0 21381

A Bp-Székesfehérvár- Igal- Kaposvár 1960-as évektől megvan, volt egy rövid időszak amikor Székesfehérvárig visszavágták kb 2001-2004 körül amikor Erzsébet tér helyett Népliget lett a végállomás.

A barcsi kb. 1979-től 1996 május végéig " szünetelt"

f_k Creative Commons License 2023.11.12 0 0 21380

Deák térről

 

Erzsébet térről.

 

Igen, Kaposvár 6.30 Bp Erzsébet tér érkezik 9.30

Vissza 16.30 kor indult Budapestről.

Bp és Kaposvár között alig állt meg útközben...

 

A barcsi járat hosszabb volt, a 60-as évek végétől 70 és évek végéig volt Budapest- Pécs- Barcs de volt e mellett Budapest- Siófok- Lengyeltóti-Marcali- Nagyatád- Barcs is ez utóbbi 2 járatpár egyiket a 20-as Volán másikat a 13-as vitte.

Előzmény: A1975 (21379)
A1975 Creative Commons License 2023.11.12 0 1 21379

Ha jól emlékszem kb ugyanekkor indult a pesti IC járat, ugyanígy Scania 395-el, kedvezménnyel és üdítővel, kezdetben néhány utassal, pár héttel (hónappal)  később péntekenként már hol Iveco, hol E13 másodrésszel, még a Deák térről.

Előzmény: f_k (21377)
trizs77 Creative Commons License 2023.11.11 0 0 21378

Most úgy 14,20 körül (?) jött szembe Barcs felöl jövet,  Pécs előtt egy INOVELL, elöl a kijelzőn Csurgó felirat világított.

 

Valószínűleg egy Pécs-Csurgó-Nagykanizsa járat lehetett.

 

 

 

 

Előzmény: f_k (21377)
f_k Creative Commons License 2023.11.11 0 1 21377

1996-ban sikerült viszonylag többet utazom először a Kapos Volánnal.

Akkor indult újra a Budapest-Barcs járat ami 395 össel volt kiadva.

Görgeteg-Budapest (242 km)utána irány Eger.

Kellemes út volt, a gépkocsivezető kis 0,2 l rostos üdítőt osztott, a teljes árú jegyből 10% engedményt adtak.

M7 még a a régi betonlapos kivitelben...

Ma már nem Barcsig jár a Pesti járat csak Nagyatádig....

 

A Csurgó-Nagyatád-Barcs-Pécs járattal is utaztam ezen néha IK-395 néha piros Ik 256 os dolgozott.

A falusi viszonylatokon barna festésű IK -266 osok, Volánsárga  260 osok, , de volt Ik- ös is Kaposrvár-Nagyatád közötti járaton.

Valahogy a régi zömmel Ikarus buszok kényelmesebbek voltak.

Credo egy szükségmegoldás, hosszabb távra kényelmetlen, amit nagyban befolyásol a közút minősége is...

Előzmény: trizs77 (21375)
f_k Creative Commons License 2023.11.11 0 2 21376

 

13-as Volán 1973

trizs77 Creative Commons License 2023.11.09 0 2 21375

Na megvolt.

 

646 km-n állt a km óra estére.

 

Csurgón egy db NABI jött szembe.

Régi zöld.

A többi busz amit ma láttam mind CREDO volt.................:-))

 

 

Kuvik76 Creative Commons License 2023.11.09 0 1 21374

Az MLS-219 ezena héten a vízvári fordán volt/van, az LTE-047 helyén. (Az NWX-387 nem sokáig volt tavasszal => maradt az LTE).

 

Ha valakit érdekel: a DUD-794 (újra) az utolsó, volt fordáján. Ha honap is marad, akkor egész hétvégén Szulokban meg lehet találni.

Előzmény: JLW-990 (21366)
JLW-470 Creative Commons License 2023.11.09 0 2 21373

Tetszik a "környezetvédelem" kihangsúlyozása.Mert eközben  a legfiatalabb buszokat leszámítva szinte mindben világít a check engine+high emission+adblue rendszerbeli hibaüzenetekkel szaladgálnak.

Előzmény: Dante001 (21372)
Dante001 Creative Commons License 2023.11.09 0 0 21372
Előzmény: Dante001 (21371)
Dante001 Creative Commons License 2023.11.09 0 0 21371

Helló, #Somogy! 22 darab #Credobus Econell 12 típusú autóbusszal fiatalodik Somogy vármegyei helyközi flottánk. Az újonnan forgalomba álló buszok #Kaposvár, #Siófok, #Nagyatád, #Barcs és #Marcali körzetében közlekednek. Ezekkel az autóbuszokkal a térség 231 darabos állományának már több mint egyharmadát lecseréltük új, modern járművekre.

 

 

https://www.facebook.com/VOLANBUSZ/posts/pfbid016Vbmr5edxvxZhbSzWPsfiXnh5EXmoaK1G5heVGQnzqkp8c9Fw3fETidnej4dwZSl

 

Előzmény: LGX-441 (21370)
LGX-441 Creative Commons License 2023.11.09 0 1 21370

Kaposvár tiszta retrófalva. NABI, 415-ös és EAG is mozog rendszeresen.

Előzmény: trizs77 (21368)
MCA-001 Creative Commons License 2023.11.08 0 1 21369

Marcaliban is van jó pár NABI, van néha sárga is.
És C56 is szokott állni az állomáson.

Előzmény: trizs77 (21368)
trizs77 Creative Commons License 2023.11.08 0 0 21368

Holnapi terv.

Délelőtt :

Budapest - M7 206 km - 61-es út - Iharosberény - Csurgó - 7szergörbe - Csurgó - Berzence - VÍZVÁR

visszafelé két út van még nincs eldöntve :

 

Dél után:

                 - "a" változat

Vízvár-Babócsa-Csokonyavisonta - Nagyatád- Lábod-Kaposvár - M67 - Balatonföldvár - M7 - Budapest.

                  - "B" változat:

 - VÍZVÁR - Barcs - 68-as út Nagyatád - Böhönye - Marcali - M7-Busapest.

 

Sacc per kábé 560-580 km.

 

Van valami érdekes busz az úton amit érdemes lefotózni ?

Egy éve Csurgón állt pár öreg NABI.

LGX-441 Creative Commons License 2023.11.02 0 1 21367

Jó, hogy a megye egyetlen puhaüléses kocsiját rakják félre... A másik közel negyvenből választottam volna, amik jobban jellemzőek voltak Somogyra.

Előzmény: JLW-990 (21364)
JLW-990 Creative Commons License 2023.11.02 0 5 21366

AA JC-072 --> LVN-730(Drávagárdony) --> ?

AA JC-073 --> MLS-219(Bélavár) --> ?

Előzmény: JLW-990 (21363)
Peraltada Creative Commons License 2023.11.02 -1 1 21365

Szóló Rába Contact nincs még a VB értékmentő programjában, ezek szerint ez változik.

(Csuklós sincs még talán, arra egy Pest megyei példány lenne a legjobb. Nem tudom hogy a várpalotai HXU-690 sorsa mi lett végül.)

Előzmény: JLW-990 (21364)
JLW-990 Creative Commons License 2023.11.02 0 5 21364

GNW-054 "értékmentés" felirattal áll a többi selejt között Nagyatádon. Erről tudunk valamit?

JLW-990 Creative Commons License 2023.10.31 0 7 21363

Kezdjük el összeszedni az eddig megjött Econelleket

 

AA JB-943 --> NVF-209(Somogyszil) -->(KAY-485)(Baté) selejt

AA JB-944 --> NVF-211(Gálosfa) --> egyelőre az SSM-681 helyén van, amíg az Tatabányán vonatpótlózik

AA JB-983 --> NVF-212(Somogysárd) -->?(motor+váltó felújítás)

AA JC-035 --> NBF-120(Somogyjád) --> LKG-882(Böszénfa iskolás) --> KUM-431(Nagyberki iskolás)selejt

AA JC-036 --> NBF-121(Csököly) --> nagy eséllyel marad a DUD-876 helyett az iskolás fordán falun belül

 

Ma érkezett meg az AA JC-059-060-061

Obus Creative Commons License 2023.10.29 0 0 21362

Sülysáp helyijáratra. Szerintem amúgy uszodás munkákra nem lehettek volna rosszak.

Előzmény: trizs77 (21361)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!