Délután 13:30-kor Pécs - Csurgó, 14:20-kor Pécs - Nagykanizsa járat is közlekedik. Előbbi Szigetvár és Nagyatád között Barcs felé, utóbbi Kadarkút felé megy.
Akkor vágták vissza Nagyatádra, amikor az EU csatlakozás kapcsán rövidíteni kellett a levezethető időt. Sokáig csak Nagyatád és Budapest között járt, csatlakozó Barcs-Nagyatád járattal.
Aztán a későbbiekben, amikor elkészült a teljes M7-es, ismét lett teljes vonalas járat, ha jól emlékszem először csak a "Volánbusz" indította így az egyik járatát vasárnap (ekkorra már 2 busz kellett vasárnap az ingázások miatt), majd után a Kapos is visszatette Barcsig a járatot. (Ennek ára, hogy ezek kevesebb helyen állnak meg, előbb felmennek a pályára, így férnek bele a limitbe.)
A Bp-Székesfehérvár- Igal- Kaposvár 1960-as évektől megvan, volt egy rövid időszak amikor Székesfehérvárig visszavágták kb 2001-2004 körül amikor Erzsébet tér helyett Népliget lett a végállomás.
A barcsi kb. 1979-től 1996 május végéig " szünetelt"
A barcsi járat hosszabb volt, a 60-as évek végétől 70 és évek végéig volt Budapest- Pécs- Barcs de volt e mellett Budapest- Siófok- Lengyeltóti-Marcali- Nagyatád- Barcs is ez utóbbi 2 járatpár egyiket a 20-as Volán másikat a 13-as vitte.
Ha jól emlékszem kb ugyanekkor indult a pesti IC járat, ugyanígy Scania 395-el, kedvezménnyel és üdítővel, kezdetben néhány utassal, pár héttel (hónappal) később péntekenként már hol Iveco, hol E13 másodrésszel, még a Deák térről.
Tetszik a "környezetvédelem" kihangsúlyozása.Mert eközben a legfiatalabb buszokat leszámítva szinte mindben világít a check engine+high emission+adblue rendszerbeli hibaüzenetekkel szaladgálnak.
Helló, #Somogy! 22 darab #Credobus Econell 12 típusú autóbusszal fiatalodik Somogy vármegyei helyközi flottánk. Az újonnan forgalomba álló buszok #Kaposvár, #Siófok, #Nagyatád, #Barcs és #Marcali körzetében közlekednek. Ezekkel az autóbuszokkal a térség 231 darabos állományának már több mint egyharmadát lecseréltük új, modern járművekre.