Keresés

Részletes keresés

C50 Creative Commons License 2019.03.13 0 0 34907

100-as Bmx azok a BDV mellékkocsijaihoz teljesen hasonló de műszakilag eltérő kocsik amelyekhez csak 2 db BVhmot készült el a két hozzá való mellékkocsival. 

http://vasutikocsi.hu/bdv/50552105136-5_Bmx~1.jpg

Előzmény: Tastam (34906)
Tastam Creative Commons License 2019.03.13 0 0 34906

 Kénytelen vagyok bevallani, nem tudom pontosan mi értendő a 100-as Bmx alatt, nem vagyok a személykocsik szakértője. Lehet, hogy "sima" motormellék-kocsik voltak. Évszámot sem tudok, sem fotót nem tudok bizonyítékként mutatni. De tisztán emlékszem arra, amit leírtam.

Előzmény: 1047 005-2 (34905)
1047 005-2 Creative Commons License 2019.03.13 0 0 34905

Ez egyre érdekesebb.Az említett BDV-kbe nem raktak szerintem 100-as Bmx-eket.

 

A kocsik '92 szeptembere óta jártak a szegedi gyorsokban V43 vontatással.(Ha jól emlékszem 3-asával egy egységként.)

Előzmény: Tastam (34904)
Tastam Creative Commons License 2019.03.13 0 0 34904

 Erre én is emlékszem. Itt arról van szó kissé veretes fogalmazásban, hogy amikor a Miskolc/Budapest - Szeged gyorsvonatot a Bdv 017 - 020 motorvonatokra bízták, kezdetben a szerelvényekben 2. osztályú kocsik jártak első osztályúként. A kocsik oldalára 2 helyére 1 számjegy került, a felső sárga csíkot pedig nem festették fel. Azért volt ez így, mert az 1. osztályú kocsik nem készültek el időre.

Előzmény: 1047 005-2 (34903)
1047 005-2 Creative Commons License 2019.03.13 -1 0 34903

Ezt ki mesélte?

Előzmény: HBweb hu (34902)
HBweb hu Creative Commons License 2019.03.13 0 0 34902

Az országos piacvezető vasúttársaság pedig 1993-ban huncutkodott effélékkel, amikor azt a négy Amx kocsit a szegedi gyorsvonatokba küldte, helyükre pedig "felklasszált" 100-as Bmx (21-05)-ösöket sorozott. Valaki rápiríthatott a czégre, mert néhány hét/hónapp múlván hirtelen, varázsütésre visszaállt a rend.

Előzmény: juxx (34901)
juxx Creative Commons License 2019.03.09 0 1 34901

haha 1970 leírta.

Az első osztály ezen olyan, mint ha a csokifagyit vaníliafagyi + ételszínezékkel készítettek volna. Barna, de attól még nem csokiízű. Szóval a lábtér nélküli első osztály amolyan pótcselekvés. Desiron még oké, de IC-n durva.

 

Egyébként GySEV-éknél ez a huncutság nem az első. Kb. 25-30 éve Sopronba menvén láttam a vonatablakból egy 1. osztályúra átfeliratozott Bh-kocsit. Az 1 szám mögött látványos volt, hogy tábla vagy matrica lehetett, mivel más volt a kék árnyalat egy négyzeten. Sokáig el sem hittem, hogy jól láttam, de a közelmúltban megerősítettek benne, hogy tényleg volt ilyen. Feltételezem, amikor bolhásíották a Bh-kat, akkor ötlött beléjük a meglepő gondolat, hogy ez már majdnem Ahv :) 

Előzmény: Jegkoko (34897)
KVZOLI Creative Commons License 2019.03.08 0 1 34900

Meg azt is tedd hozzá,nem 120 kilós manuszra méretezték.Nekem bejön.

Előzmény: haha 1970 (34896)
Jegkoko Creative Commons License 2019.03.08 0 0 34899

Egyszer utaztam vele, még amikor az öbb színeiben jártak. A bécs innsbruck út teljesen kényelmes volt. Semmivel se volt rosszabb mint egy railjet.

Előzmény: haha 1970 (34898)
haha 1970 Creative Commons License 2019.03.08 0 0 34898

Akkor ki kell probálnod, szivesen segítek ha kell hogy melyik IC vonatok közlekednek ilyen kocsikkal! 😉

Előzmény: Jegkoko (34897)
Jegkoko Creative Commons License 2019.03.08 0 1 34897

A fülkés kocsik elrendezéséről én még rosszat nem hallottam eddig.Kihúzható ülés részek, még aludni is lehetett rajtuk.

Előzmény: haha 1970 (34896)
haha 1970 Creative Commons License 2019.03.08 0 0 34896

Igazából csak annyi hogy az első osztályú rész nem üti meg az elvárható kényelmi szintet! 

Oka pedig az hogy másod osztályú kocsiban lett kialakítva 5 fülke erre a célra és el lett nevezve első osztálynak, legnagyobb probléma a lábtér mérete!

Egyébként a futásuk és a wifiük nagyon jó ezeknek a kocsiknak!

Előzmény: Jegkoko (34895)
Jegkoko Creative Commons License 2019.03.08 0 0 34895

Milyen panaszok vannak a gysev osztrákoktól beszerzett EC kocsiaira? Mert valaki írt valami ilyesmit, de semmi konkrétumot nem mondott.

haha 1970 Creative Commons License 2019.03.07 0 0 34894

Amikor "Avala" volt akkor 345-ös volt teljesen igazad van, de a vágányzár miatt most"Ivo Andric" és 343-as számon közlekedik az "Avala" menetrendje szerint!

Előzmény: KVZOLI (34893)
KVZOLI Creative Commons License 2019.03.07 0 0 34893

Az a 343 nem 345 akar lenni.Bár,most,hogy a szerb vágányzár miatt kavarás van,elképzelhető.Csak egyet nem értek.Mi a fészkes fenének kell belföldi IC-kocsit vagy szerelvényt egy nemzetközibe beforgatni?Amíg a 939 egy része GYSEV-kocsikból állt,ilyen nem volt.Időben be voltak állítva a Keletiben az induló vonatok,nem 20 perccel az indulás előtt,mint most.A kedves felszálló utas meg a leszállókat,hogy úgy mondjam,kis híján fellölki.

Előzmény: haha 1970 (34892)
haha 1970 Creative Commons License 2019.03.07 0 0 34892

Utánanéztem elméletileg 2 ahogy én gondoltam! Konkrétan így néz ki 939-343;937-942;947-946;945-936;933-318;943-948;931-912;317-934. 

Előzmény: KVZOLI (34891)
KVZOLI Creative Commons License 2019.03.07 0 0 34891

Szerintem 3 ha nem 4.

Előzmény: haha 1970 (34890)
haha 1970 Creative Commons License 2019.03.06 0 0 34890

Bevallom öszintén nem tudom a Soproni szerelvény fordulót, naponta hány szerelvény fordul így a Keletiben hogy érkezik meg fordul is vissza?

Én kettőre tippelek, de mondom mégegyszer nem tudom!

Előzmény: KVZOLI (34889)
KVZOLI Creative Commons License 2019.03.06 0 0 34889

Igaz,a 28 perc a 3 évvel ezelőtti soproni gépforduló idő volt.Akkor is kevésnek tartottam,mint most a Keletis 21 perces szerelvényforduló időt.

Előzmény: haha 1970 (34888)
haha 1970 Creative Commons License 2019.03.05 0 0 34888

Nem kötözködés képpen, de szerintem 28 perces "szerelvény forduló" nincs, egyébként pont ennél a szerelvény fordulónál is ez lehet a probléma hogy csak 21 perc van a Keletiben!

Előzmény: KVZOLI (34887)
KVZOLI Creative Commons License 2019.03.05 0 0 34887

Örüljetek neki!

Azért a szombathelyi lobbi már azt is kijárhatná,hogy a legkihasználtabb soproni IC-en a Keletiben a soproni utas ne szopja a f...Tt a 28 perces szerelvényfordulóval.Azt meg ne mondjátok,hogy nincs fönn szerelvény,mert van,a saját szememmel láttam.

Előzmény: haha 1970 (34886)
haha 1970 Creative Commons License 2019.03.05 0 0 34886

A 910-927-924-911-es számú vonatok!

Előzmény: KVZOLI (34885)
KVZOLI Creative Commons License 2019.03.05 0 0 34885

Melyikek?

Előzmény: haha 1970 (34884)
haha 1970 Creative Commons License 2019.03.04 0 0 34884

Képzeld el Szombathely fejlödik, napi 2 pár IC vonat felújított Caf kocsikból van kiállítva a mai naptól!

Előzmény: KVZOLI (34879)
juxx Creative Commons License 2019.02.23 0 0 34883

A 10-es vonal triviális, hiszen valahogy haza kell jutniuk rendszeres karbantartásra. Azt tudjuk már, mit váltanak? Bz-ket vagy csörgős bhv-s vonatokat? 

Előzmény: Törölt nick (34882)
Törölt nick Creative Commons License 2019.02.23 0 0 34882

Kettőt bérel a Start. Közben olvastam, hogy a 10-es vonalon is felbukkannak majd.

Előzmény: juxx (34881)
juxx Creative Commons License 2019.02.23 0 0 34881

Igen! Ennek ott a helye!

Csak egy vagy több is?

Előzmény: Törölt nick (34880)
Törölt nick Creative Commons License 2019.02.23 0 1 34880
KVZOLI Creative Commons License 2019.02.21 0 0 34879

Köszi!

Előzmény: oldmumus_v.2 (34878)
oldmumus_v.2 Creative Commons License 2019.02.21 0 1 34878

Ez a cég 2018 vége felé egy Nohabot eladott egy másik cégnek. Igazi adok-veszek környezet. A képen látható szekér is egy ilyen ügyletből lett és főleg valahai DR területeken szaladgálnak lengyel  határ felé. Fényezését 2018 év vége előtt kapta.


Egyik motorvonatuk 2018 őszén egy traktorral találkozott. Ennek következtében is kiesett nekik egy jelentős ablakos kapacitás amit különvonatokhoz használtak.

Előzmény: KVZOLI (34877)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!