Keresés

Részletes keresés

Rago17 Creative Commons License 2024.02.08 -5 3 38485

Köszönjük az estimesét de a valóság prózaibb: jött egy utaspanasz, hogy nem adnak jegyet a sofőrök és kamerás busz kellett oda. Mondjuk Borsodban mindenhová kamerás busz kellene ilyen alapon.

Előzmény: Cpt.Dave (38484)
Cpt.Dave Creative Commons License 2024.02.08 -1 8 38484

1. Valószínűleg mert semmi nem indokolta azt a buszt oda. Egy tempo 100as buszt elpazarolni oda kicsit luxus. Amúgy is rákfenéje az adblue rendszer márpedig nincs kihajtva a busz.

2. A Merci tökéletesen megfelel az ilyen jellegű országos távolsági vonalakra. 

3. Miskolc sem áll olyan rózsásan távolsági fronton márpedig a TDEs Merci nem kifejezett pályázásra való mivel hivatalosan nem tempo100as.

 

Anno tőlünk az Eger Kalocsáról el is vették. Amit őszinte legyek nem is bántam. Gyalázatos egy technika. 100millás busszal ennyi nyűgöt.

A TDEs Mercibe nemrég csavartuk bele a 200ekmt de a tetőn lévő klíma cső gyártási hibáját leszámítva a busz a kezdeti gyerekbetegségek kezelése óta kötelező szervíztől szervízig járt.

-Egy gyárban rosszul bekötött dob hőfokjeladó 

-Váltó elkezdett szórakozni, de pont jött egy visszahívás szoftverfrissítésre pontezzel a gonddal azóta hibátlan

-Tetőn a klíma párologtatójával volt valami, ( elszökött a gáz ezzel állt 1,5 hónapot alkatrészre várva) 

-keringető szivattyú csere másfél évesen... ( típusbetegség lesz hamar elfárad)

Első lengéscsillapítók cseréje,  alig 1 évesen elkezdett kopogni, majd félév harcomba került mire bebizonyosodott hogy valóban az kopog. ( vélhetőleg ez is típusbetegség, jó magyar utak gyorsan kinyírják) 

 

A neoplannal nem volt hónap hogy ne a szakszervízben legyünk. Újonnan elhoztuk másnapra egy deka levegő nem volt benne. 

A Mercibe még egy hét múlva ugyanannyi 10-12 bar volt mindkét kör. 2 éves a Merci de ha kellemes meleg idő van még most is képes napokig megtartani a levegőt...

Egy percet nem sajnálom a Neoplanokat. A SEF, RLTs szériát gyűlölöm. A PNGseket egy fokkal jobb vezetni azokkal talán nincs is annyi gond vélhetőleg azok voltak a demók a VB részére azt még összerakták.

Előzmény: szeletelek98 (38476)
LSU 106 Creative Commons License 2024.02.07 0 2 38483

HGR-755 OBU-t kapott, már ő is követhető.

DMR busz Creative Commons License 2024.02.04 0 5 38482

JSZP szerint kérelemre átmenetileg kivonva (azaz selejtezve) 2022.09.26.-án, a műszakija még 2021.11.26.-án lejárt. Úgyhogy nem megy az már sehova...

Előzmény: Volvo B9LA (38480)
f_k Creative Commons License 2024.02.04 0 5 38481

 

Miskolc-Salgótarján járat indulásáról készült fotó 1957-ből

Előzmény: f_k (35560)
Volvo B9LA Creative Commons License 2024.02.04 -6 0 38480

Simán lehetséges, ugyanis semmi friss infó nincs a buszról, hogy selejt-e, vagy nem.

Előzmény: aleex18 (38479)
aleex18 Creative Commons License 2024.02.04 0 6 38479

Az nehezen, ugyanis már két éve selejt.

Előzmény: Volvo B9LA (38478)
Volvo B9LA Creative Commons License 2024.02.04 -6 0 38478

Meg Tiszaújvároson egy SG263 (NUP-094), ami Miskolcra szokott járni

Előzmény: 4MOTION: (38474)
Rago17 Creative Commons License 2024.02.02 0 0 38477

Az NRL-902-ben nincs kijelző.

Előzmény: Isubusz (38462)
szeletelek98 Creative Commons License 2024.02.01 0 4 38476

Sziasztok! 

Miért vették le a Miskolc-Szeged járatról a PNG-049-et? TDE Merci van rajta elég régóta.

Isubusz Creative Commons License 2024.01.28 0 7 38475

4db (SRD-343 - 346), Borsodnádasd-Ózd-Miskolc vonalon.

Előzmény: 4MOTION: (38474)
4MOTION: Creative Commons License 2024.01.28 0 3 38474

Hány db. MAN csuklós marad meg a megyében? Milyen forrdákon?

aleex18 Creative Commons License 2024.01.28 0 1 38473

Szia!

A három busz közül egyedül már csak rendszeresen a GXD-417 jár. Ugyan a másik két busz még nincs kivonva, de azok huzamosabb ideje nem voltak kint. A JSZ-375 például tavaly december eleje óta áll. Az FJE meg amilyen állapotban van szerintem már nem fog kimenni az utcára.

Előzmény: AUTOSANdris (38472)
AUTOSANdris Creative Commons License 2024.01.28 0 1 38472

Sziasztok. GXD-417, FJE-092, JSZ-375 forgalomban van még? Vagy a legutóbbi beszerzést már nem élték túl?

Csak egy Volános Creative Commons License 2024.01.17 0 7 38471

Inkább a telefonját nyomkodja, mint hogy menet közben rágyújtson, és telifüstölje az utasteret. Volánnál ez a gyakoribb, ez engem jobban zavar.

Előzmény: Eládi (38468)
Eládi Creative Commons License 2024.01.17 0 0 38470

Hát nemtudom, a mi buszainkon általában jobb oldalt a térdemnél van a rádió. Tudom hogy 1-esen van a Petőfi, benyomom és jónapot. Nem láttam még Econellt belülröl, de biztos lett volna neki jobb hely. De szerintem a videón látható magatartás messze elfogadhatatlan. Közben kiderült hogy Pécs-Bp buszról van szó.

Előzmény: LLaurent (38469)
LLaurent Creative Commons License 2024.01.17 0 2 38469

Ellenben ha egy buszsofőr az Econell "fel a csillagos égbe elhelyezett" rádióján állít át valamit menetközben az nem probléma, miközben a figyelmet legalább, ha nem mégjobban elveszi az útról...

Előzmény: Eládi (38468)
Eládi Creative Commons License 2024.01.17 -1 0 38468
Isubusz Creative Commons License 2024.01.16 0 1 38467
Előzmény: ATTILA0049 (38464)
diamond way Creative Commons License 2024.01.16 -2 0 38466

NRL 917 IS!

Előzmény: Isubusz (38462)
431365 Creative Commons License 2024.01.16 -1 2 38465

https://utas.hu/  + füzet, toll esetleg excel


vonalszámokba nagyvonalakban segítek: 3751,3745,3749,3747,3739,3733,3744 stb stb

 

JÓ?

Előzmény: ATTILA0049 (38464)
ATTILA0049 Creative Commons License 2024.01.16 -2 0 38464

Topictársaktól szeretném kérni az NRL-902,904,906,909,922,924,926,929,932,934,936,939 ezeknek a buszoknak a fordáit jó.

117 169 Creative Commons License 2024.01.15 0 0 38463

És Kazincbarcikán az NRL-950 be is ...

Előzmény: Isubusz (38462)
Isubusz Creative Commons License 2024.01.15 0 4 38462

Miskolcon is elkezdtek kijelzőt szerelni a Mercedes Intouro buszokba. Többek között már az alábbi buszokban található: NRL-902, NRL-907, NRL-912, NRL-923, NRL-927, NTL-986

Rago17 Creative Commons License 2024.01.14 0 1 38461

NRL-902 a TDE-319 helyett jár 6:40-kor Szirmabesenyőbe, utána 7:20-tól 12:20-ig tartalék. A 6:55-öst az NRL-908 csinálja. Jelenleg a 6:40-es besenyői járaton és visszairányba számolják az utasokat, hogy meg tudják szüntetni a járatot, mert akkor a 902 tudná vinni a 6:55-öst.

Előzmény: sávore (38459)
431365 Creative Commons License 2024.01.13 0 3 38460

Nagy szavak, nagy szavak.. kérlek menj ki majd hétfő reggel és nézd meg, és utána mondd, hogy tudsz mindent drága barátom.

 

Igaz most a KXG-395-öt várd majd, ha le nem robban addig.

Előzmény: sávore (38459)
sávore Creative Commons License 2024.01.13 -2 0 38459

Kötve hiszem , NRL-902 és 934 járatot cserélt. NRL-908 biztos hogy nem megy nyék felé. Hidd el hogy én Tiszaújváros felé mindent tudok 

 

Előzmény: Isubusz (38458)
Isubusz Creative Commons License 2024.01.12 0 0 38458

NRL-902 reggel 06:40-kor Szirmabesenyőbe megy TDE-319 helyén, ami 06:50-kor indul Hajdúszoboszlóra NML-995 helyett, NML pedig 07:45-kor megy Egerbe. Mivel az NML reggel később kezd, ezért nem tud indulni 06:50-kor és a többi csak követte egymást.

Előzmény: sávore (38457)
sávore Creative Commons License 2024.01.12 0 0 38457

Korrigálnék!

NRL-902 vette át a járatot és az NRL-902 06:40-es kistokaji körét meg az NRL-934 vette át és a 934 7:50-kor indul Tiszaújvárosba. 

Előzmény: Ikaruszbusz (38456)
Ikaruszbusz Creative Commons License 2024.01.12 0 0 38456

Köszi!

Előzmény: Isubusz (38455)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!