Köszönjük az estimesét de a valóság prózaibb: jött egy utaspanasz, hogy nem adnak jegyet a sofőrök és kamerás busz kellett oda. Mondjuk Borsodban mindenhová kamerás busz kellene ilyen alapon.
1. Valószínűleg mert semmi nem indokolta azt a buszt oda. Egy tempo 100as buszt elpazarolni oda kicsit luxus. Amúgy is rákfenéje az adblue rendszer márpedig nincs kihajtva a busz.
2. A Merci tökéletesen megfelel az ilyen jellegű országos távolsági vonalakra.
3. Miskolc sem áll olyan rózsásan távolsági fronton márpedig a TDEs Merci nem kifejezett pályázásra való mivel hivatalosan nem tempo100as.
Anno tőlünk az Eger Kalocsáról el is vették. Amit őszinte legyek nem is bántam. Gyalázatos egy technika. 100millás busszal ennyi nyűgöt.
A TDEs Mercibe nemrég csavartuk bele a 200ekmt de a tetőn lévő klíma cső gyártási hibáját leszámítva a busz a kezdeti gyerekbetegségek kezelése óta kötelező szervíztől szervízig járt.
-Egy gyárban rosszul bekötött dob hőfokjeladó
-Váltó elkezdett szórakozni, de pont jött egy visszahívás szoftverfrissítésre pontezzel a gonddal azóta hibátlan
-Tetőn a klíma párologtatójával volt valami, ( elszökött a gáz ezzel állt 1,5 hónapot alkatrészre várva)
-keringető szivattyú csere másfél évesen... ( típusbetegség lesz hamar elfárad)
Első lengéscsillapítók cseréje, alig 1 évesen elkezdett kopogni, majd félév harcomba került mire bebizonyosodott hogy valóban az kopog. ( vélhetőleg ez is típusbetegség, jó magyar utak gyorsan kinyírják)
A neoplannal nem volt hónap hogy ne a szakszervízben legyünk. Újonnan elhoztuk másnapra egy deka levegő nem volt benne.
A Mercibe még egy hét múlva ugyanannyi 10-12 bar volt mindkét kör. 2 éves a Merci de ha kellemes meleg idő van még most is képes napokig megtartani a levegőt...
Egy percet nem sajnálom a Neoplanokat. A SEF, RLTs szériát gyűlölöm. A PNGseket egy fokkal jobb vezetni azokkal talán nincs is annyi gond vélhetőleg azok voltak a demók a VB részére azt még összerakták.
A három busz közül egyedül már csak rendszeresen a GXD-417 jár. Ugyan a másik két busz még nincs kivonva, de azok huzamosabb ideje nem voltak kint. A JSZ-375 például tavaly december eleje óta áll. Az FJE meg amilyen állapotban van szerintem már nem fog kimenni az utcára.
Hát nemtudom, a mi buszainkon általában jobb oldalt a térdemnél van a rádió. Tudom hogy 1-esen van a Petőfi, benyomom és jónapot. Nem láttam még Econellt belülröl, de biztos lett volna neki jobb hely. De szerintem a videón látható magatartás messze elfogadhatatlan. Közben kiderült hogy Pécs-Bp buszról van szó.
Ellenben ha egy buszsofőr az Econell "fel a csillagos égbe elhelyezett" rádióján állít át valamit menetközben az nem probléma, miközben a figyelmet legalább, ha nem mégjobban elveszi az útról...
Miskolcon is elkezdtek kijelzőt szerelni a Mercedes Intouro buszokba. Többek között már az alábbi buszokban található: NRL-902, NRL-907, NRL-912, NRL-923, NRL-927, NTL-986
NRL-902 a TDE-319 helyett jár 6:40-kor Szirmabesenyőbe, utána 7:20-tól 12:20-ig tartalék. A 6:55-öst az NRL-908 csinálja. Jelenleg a 6:40-es besenyői járaton és visszairányba számolják az utasokat, hogy meg tudják szüntetni a járatot, mert akkor a 902 tudná vinni a 6:55-öst.
NRL-902 reggel 06:40-kor Szirmabesenyőbe megy TDE-319 helyén, ami 06:50-kor indul Hajdúszoboszlóra NML-995 helyett, NML pedig 07:45-kor megy Egerbe. Mivel az NML reggel később kezd, ezért nem tud indulni 06:50-kor és a többi csak követte egymást.