Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2005.09.06 0 0 21
Szerintem az alapprobléma az, hogy a 70-es évek óta (a metróépítések "áldásos" következményeként) nemigen beszélhetünk Bp-en felszíni kötöttpályás hálózatról. Az Örs összekötése már előrelépést jelentett e tekintetben, de rengeteg még a megoldandó feladat, hogy rendesen, az igényekkel összhangban lehessen szervezni a bp-i tömegközlekedést (a teljesség igénye nélkül, és persze szubjektíven: 17-19, 14-47/49 összekötések, Rákóczi úti vonal visszaépítése, 1-es áthozatala Budára, esetleg abból kiágazó vonal Budafok felé, stb., stb.) Ezzel együtt én is azt mondom, egy ilyen hosszú vonalon nem szükséges minden villamosnak végigmenni. Viszont nem is szétvagdosni kell, hanem elágazó járatokkal sűríteni/más irányokat kiszolgálni.
Előzmény: Törölt nick (19)
g86 Creative Commons License 2005.09.06 0 0 20

A város két végét nem azért kötik össze, mert olyan sokan utaznak a két végállomás között, hanem azért, mert a két pont közötti területen jelntkező egyéni utazási igények nagy részben párhuzamosak. Konkrétan: senki nem utazik a Mexikói úttól a Gubacsiig, de sokan mennek pl a Mexikóiról a Bosnyákra, Örsre, Kőbányára, stb, a felsorolt területek között, és onnan a Határ út felé, úgyanígy visszafelé. Ugyanez a gondolatmenet alkalmazható az éjszakai járatokra, melyekre burokoltan utaltál (Pesthidegkút-Rákospalota, Békásmegyer-Pesterzsébet, stb.).

Előzmény: The Rambler (11)
Törölt nick Creative Commons License 2005.09.06 0 0 19

Pont ez a szemlélet az, ami hiányzik a BKV-ből. Minek kell két járat egy vonalban, ha egy is megoldja? És miért kell ezt az intermodális csomópont szemléletet erőltetni? Az emberek sokkal jobban járnak, ha nem kell átszállniuk. A 3-ast hol kéne félbevágni szerinted?

Előzmény: The Rambler (11)
T. Ádám Creative Commons License 2005.09.06 0 0 18

Majdem.

 

Irinyis ;)

Előzmény: The Rambler (17)
The Rambler Creative Commons License 2005.09.05 0 0 17
akkor Gundeles vagy :)
Előzmény: T. Ádám (15)
T. Ádám Creative Commons License 2005.09.05 0 0 15

Én a 62est el tudnám képzelni a Közterület fenntartóig mint betétjárat. Egy 3A sztem felesleges lenne így is amikor elénk megy a 28as elég lassan tudunk haladni.

 

Én minden hétköznap reggel 3asal járok suliba Egressy-FKF között. Általában le tudok ülni és örülök annak hogy össz lett kötve az Örs. Legalább nem kell átszállnom.

 

A legforgalmasabb szakasz talán az Örs-Ecseri rész.

Előzmény: Törölt nick (12)
toto92 Creative Commons License 2005.09.05 0 0 14
Máshol (pl. Csehország) városon átmenő viszonylatok vannak! Elindul a város egyik végéből, átmegy a központon, és a város másik végén van a végállomása.
Előzmény: The Rambler (11)
toto92 Creative Commons License 2005.09.05 0 0 13

mi lenne, ha a selejt UV-kat nem tudnák elvinni szétvágni:))))

 

Minden ház udvarán egy UV állna, kerti lugasként :-))))

Előzmény: jóképességű (10)
Törölt nick Creative Commons License 2005.09.05 0 0 12
Nem engem szólítottál meg, de azért válaszolok: ilyen hosszú vonalnál azért elkelne egy betétjárat (vagy kettő). Bár nem tudom, melyik a legforgalmasabb szakasza, ritkán járok arrafelé.
Előzmény: toto92 (9)
The Rambler Creative Commons License 2005.09.05 0 0 11
köszi a sok hsz-t :)

jól látom,hogy most bkv vezetői a 'minnél hosszabb a járat-vonal annál frankóbb' jelmondattal kelnek-fekszenek??

nem hinném hogy ez olyan jó.most az nekik a főcél, hogy budapest két legtávolabbi pontját kösség össze bármi áron.csak nehogy visszafele sűljön el a dolog...
jóképességű Creative Commons License 2005.09.05 0 0 10
A 3-asnak a Gubacsi úton van normális hosszú tartózkodása és úgy tudom minden második körben műszaki, ez nem biztos. A másik: Az Örsön jó az az összekötés ahogy van (én rendszeresen használom Mexikói út-Élessarok viszonylatban) de üzemi szempontból is kell, ha ez nem lenne, amióta használhatatlanok a 67-es 44-es vágányai, ez az egyetlen pont ami Zugló kocsiszínt és környékét összeköti a külvilággal ;) ez pedig elég fontos nem?   Képzeld mi lenne ha a selejt Uv-kat nem tudnák elvinni szétvégni:))))
Előzmény: toto92 (9)
toto92 Creative Commons License 2005.09.05 0 0 9

Nem értem, mi bajotok van vele. Szerintem jó ez így. A vezetőknek több pihi kell, mindegyik vá.-n vécé, büfé, stb., és akkor senkinek nem lenne semmi baja vele. Ha megveszi a BKV a 24 tevét, akkor 10 megy dél-pestre (42, 52), a maradékot be lehetne zúdítani a 3-asra, és kész. Amúgy meg ha az Örsön vágnák el, akor az lenne a baj, mert x+1 embernek át kéne szállnia. Ha pl. a Mázsa téren, az megint baj lenne. Ha kivinnék a Határ úthoz, annak már megint nem lenne semmi értelme.

 

De te mit csinálnál vele?

Előzmény: t.szaffi (4)
jóképességű Creative Commons License 2005.09.05 0 0 8
A most átvariált éjszakai járatok között van olyan ami bőven többet megy egy óránál... és egyikben sincs budi. igaz tegnap hajnalban a 973-ason volt egy jólöltözött "úriember" akit ez teljesen hidegen hagyott....
Előzmény: *911* (5)
BELABACSI Creative Commons License 2005.09.05 0 0 6
Nekem a hármas villamos, az a Nyugatitól, a Kádár utcából járt a Fóti útig.
*911* Creative Commons License 2005.09.05 0 0 5

...a másik irányban is meghosszabbítják a vonalát

 

Ha 1 óránál több lesz a menetidő budit kell rakni a villamosra! Nem vicc....

Előzmény: Beebite (1)
xczimi Creative Commons License 2005.09.05 0 0 3
Ha hosszabb a vonal hosszabb a menetidő :)
Ha nem raknak be plusz villamost, max ritkábban járnak.
Előzmény: The Rambler (2)
The Rambler Creative Commons License 2005.09.05 0 0 2
ez komoly? meddig?

akkor megnő a menetidő, mert több szerelvényt nem hiszem h betesznek :(
Előzmény: Beebite (1)
Beebite Creative Commons License 2005.09.04 0 0 1
és most majd a másik irányban is meghosszabbítják a vonalát. Jó hosszú lesz:)
Előzmény: The Rambler (0)
The Rambler Creative Commons License 2005.09.04 0 0 0
sorry, nem határ út, gubacsi út
Előzmény: The Rambler (-)
The Rambler Creative Commons License 2005.09.04 0 0 topiknyitó
sziasztok!
nyitnék egy topicot erről a számomra kedves vonalon járó villanyosról.
a határ útig jártam a suliba menet, és az Örs-ig ha az osztály megnézte a Vásárvárost.Ezzel járt apám,anyám munkába.
Sokan úgy jellemzik, a munkások villamosa,mivel anno sok gyárnál volt megállója.
Szerintem ide a cseh villamos is elég lett volna, valahogy nem tudtam megszokni a hannoveri csodát.Továbbá sajnálom, hogy kinyújtották végállomását a mexikói útra.

Szóval, akinek van valami emléke, feeling-je a régi 13-as villamosról, és a mostani 3-asról, ne tartsa vissza!

(és kérek nullázást is:)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!