Debrecenről új kép van a GE-n. Színesnek csak igen nagy jóindulattal nevezhető, viszont sokkal részletesebb, mint a régi. De nem túl friss, legalább 2-3 éves.
Nincs rajta az új repülőtéri út és az új terminálépület sem, az irányítótorony viszont már a jelenlegi helyén van. Még rajta vannak az azóta lebontott épületek, többek között a nukleáris fegyverek tárolására kijelölt Granit típusú bunker is. (Ha valakit érdekel, megmutathatom :-)
Valahogy olyan furi az egész, télen készült korai órákban. Van még hova fejleszteni.
a típust is könnyű azonosítani, az árnyékon ugyanis látszik a vízszintes vezérsíkok végén lévő függőleges pótvezérsík, ha valaki nem ismeri a Belougát, annak is feltűnik, hogy ez egy utólag toldozott repcsi.
Lehet frissíteni Google Earthöt. Ha valaki tudja, hogy az új külsővel, hogyan lehet a nézetet úgy mozgatni, hogy ne fölülről lásd a domborzatot, hanem 3d-ben barangolhass a dombok között, az légyszi írja meg.
és ez ráadásul nem is utasszéllító, hanem kifejezetten tehergép... Egyébként ttől nem nehéz azonosítani ilyen furcsa pózból sem, elég jól érzékelhető, ha kinagyítod kicsit, a széles törzs a keskenyebb orrszektorhoz képest. Ilyen fura madár tényleg kevés akad... még a 747-es új teherváltozata.
Arra esélyem sincs. Az utasszállítók között én nem látok más különbséget, csak a hajtóművek számában. Kivétel persze ez a Beluga, oldalról förtelmes látvány, de felülről nem tűnt fel. Vadászgépek között egy kicsit (de nem sokkal) jobban kiismerem magam.
Egyszer már volt ez a gép itt feladványként. Végülis ajándéknak is lehet tekinteni! :-) A MALÉV adta Szaloniki repterének. ;-) Ez a HA-LCR Tu-154-es. 2000 július 4.-én Szalonikiben leszállás közben megsérült, aztán ott a helyszínen selejtezték. Szóval röviden ez az "ajándékozás" története.
Ha már Torontónál tartunk, a régi Expo területnél (az egy félszigetszerűségen van, mellette a vizen egy könnyűcirkáló állt)) a parton kellene lenni egy Lancesternek. (Legalábbis 15 éve még ott volt). De nem találom, pedig igen alaposan átnéztem.