Keresés

Részletes keresés

hotto Creative Commons License 2018.06.09 0 0 13955

De miért lett törölve a hozzászólásom?

PrintScreen-nel sem tudod rögzíteni képet?

Előzmény: róbertke (13954)
róbertke Creative Commons License 2018.06.09 0 0 13954

hotto: Igen, az általad leírt módszerrel próbáltam eddig, de nem megy.

 

Mivel nagyon pocsékra sikerűlnek a képek jövőbeni publikálásuktól eltekintek.

RhB Creative Commons License 2018.06.08 0 0 13951

Köszi tegnapboldognévnapos róbert bácsi, már megyek is haza bütykölni. :D

Előzmény: róbertke (13949)
róbertke Creative Commons License 2018.06.03 0 0 13949

Gyuribácsinak...:-)))

  Harmadik kép az egész szerelvényről: 

https://www.flickr.com/photos/grefe_stricken/40832292921/in/photostream/

róbertke Creative Commons License 2018.05.30 0 0 13948

Nem sikerűlt a vicc....

 

Kansas; USA; >>>> Kansas City 120 mérföldre nyugatra

 

https://www.google.hu/maps/@39.1801819,-96.4128828,9z?hl=hu 

Előzmény: manhattani (13946)
GOLAZ111 Creative Commons License 2018.05.30 0 0 13947

Közép-nyugaton. :) Én is néztem már.

Előzmény: manhattani (13946)
manhattani Creative Commons License 2018.05.30 0 0 13946

Ez a Manhattan melyik államban van? Hogy nem NY, az fix!

 

Előzmény: róbertke (13945)
róbertke Creative Commons License 2018.05.28 0 2 13945

Manhattan. November 29, 1980.

Mark Simonson Photo.

Bob Helling Collection.

Előzmény: manhattani (13927)
CB&Q kedvelö Creative Commons License 2018.05.26 0 1 13944

Beköszöntő.

Kép 1948 környékéről.

róbertke Creative Commons License 2018.05.19 0 1 13943

róbertke Creative Commons License 2018.05.17 0 1 13942

 

róbertke Creative Commons License 2018.05.15 0 1 13941

BNSF 7543 + Amtrk. 17 + Amtrk. 4

Monticello; Kansas; USA; 2018.05.14.

Foto: Mark Mitscher‎ 

 

Conrail Creative Commons License 2018.05.07 0 1 13940

Canadian National Railway Zebra kedvelőknek

 

Belleville (Ontario); Canada; 2018.05.06.

CN 2417 GE C40-8M (Dash 8-40CM)

Foto: Barry Silverthorn 

róbertke Creative Commons License 2018.05.05 -1 0 13938

BNSF 6660 - CN 5793 - BNSF 9341 

2018.05.04. La Plata; Missouri; USA.

 

róbertke Creative Commons License 2018.05.05 0 0 13937

3 BNSF (6402 - 5504 - 4721) + 1 CP (8805) mozdony egy vonatban 

2018.05.04. La Plata; Missouri; USA.

 

róbertke Creative Commons License 2018.04.09 0 0 13936

Sinbiciklis felrakott egy egyszerű kérdést, én meg megpróbáltam neki egyszerűen válaszolni. 

Előzmény: hmsoft (13934)
division by zero Creative Commons License 2018.04.08 0 0 13935

"A személykocsikat gondolom nem érdemes belevenni a keresésbe, ott azért mérsékeltebbek a tengelyterhelések."

Pedig állandóan azt hallani, hogy az amerikaiak milyen elhízottak :-) :-) :-)

Előzmény: hmsoft (13934)
hmsoft Creative Commons License 2018.04.08 -1 1 13934

Nem lehet, hogy az a kérdés, hogy létezik-e pont 31,5 metrikus tonnának megfelelő, szabványosított - tehát AAR szabványként, vagy legalább ajánlásként létező - tengelyterhelés érték? Mert ha igen, akkor például teherkocsikból kiindulva a válasz "nincs". Legalábbis AAR-szabványosított változatban a 286.000 és a 315.000 fontos ("100 ton service" illetve "125 ton service"), 4 tengelyes kocsi van (F és K, illetve G és M típusú tengelyekkel). Az metrikus tonnában és tengelyterhelésben annyi mint rendre 32,4 és 35,7 tonna. 31,5 tonna nem létezik. :) Mondjuk ugyanezt még el kellene játszani a mozdonyokkal, hátha ott is akad AAR-szintű (nem vasúttársasági szintű) szabvány a tengelyterhelésekre. A személykocsikat gondolom nem érdemes belevenni a keresésbe, ott azért mérsékeltebbek a tengelyterhelések.

hm

Előzmény: róbertke (13933)
róbertke Creative Commons License 2018.04.08 0 1 13933

Berakom ide is a választ, mielőtt másik 55 Fórumon is megkérdezed: 

 

 EMD SD70ACe-T4 Co'Co' 240 tonna, azaz 40 t/tg

 

XA Triplex Virginian Railway  Baldwin gyár 1916 szertartályos gőzös 2-8-8-8-4 (1 -D-D-D-2) 586 tonna, azaz 100 éve már volt 39 t/tg !!!!

Előzmény: Sinbiciklis1 (13931)
Tamasch Creative Commons License 2018.04.08 0 0 13932

A big boy-nak 31 tonna körül volt a legnagyobb tengelyterhelése.

Előzmény: Sinbiciklis1 (13931)
Sinbiciklis1 Creative Commons License 2018.04.08 0 0 13931

Helló! Szakik, létezhet 31,5 t tengelynyomás?

 

Conrail Creative Commons License 2018.03.15 0 1 13930

Burlington Northern Railroad Foto: Gerald J. Quinn Sr.

1977 June, Montana crossing the Nimrod bridge.

Caboose 10761

Mozdonyok 814, 813, 853 és 818.

Conrail Creative Commons License 2018.03.15 0 1 13929

BN és CN mozonyok Erin Bristow képén

GOLAZ111 Creative Commons License 2018.02.04 0 0 13928

Nem ma lenne 50 éves a vállalati horizont üstököse?

Előzmény: manhattani (13927)
manhattani Creative Commons License 2018.02.04 0 0 13927

Mi az ünnep tárgya? :-) Ennek a részvénynek az értéke hamar lenullázódott.

 

Előzmény: GOLAZ111 (13926)
GOLAZ111 Creative Commons License 2018.02.04 0 0 13926
Conrail Creative Commons License 2018.01.27 0 0 13925

September 13, 1965. of Eola Yard

Fotó: Marty Bernard 

CB&Q (F7A-F3B-F3A)

 

EMD sound is music Creative Commons License 2018.01.26 0 0 13924

Mindkét mozdony GE gyártmányú, C40-8 (Dash8-40C) típusú. Amúgy szép kép.

Előzmény: Conrail (13921)
manta66 Creative Commons License 2018.01.22 0 0 13923

Szerintem nem megrendezett, a videósnak mákja volt, a vonat személyzetének már sokkal kevésbé.

Sajnos igénytelen, műanyag világunkban egyre kevesebben használják az írásjeleket, (főleg normálisan).

A feltöltő is leragadt a két felkiáltójelnél...

A CP szénvonat szétszakad, gyorsfékkel (vészfékkel) megáll, és drónnal vették fel.

 

Előzmény: hotto (13922)
hotto Creative Commons License 2018.01.22 0 0 13922

Itt mi történt?

www.youtube.com/watch?v=40ywU_K9Yu4

 

Nyilván megrendezett a dolog, de mi lehet a célja? Drónokkal ellenőrizni a szerelvényeket?

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!