Az egyik legjobb a 125-kategóriában ár és használhatóság szempontjából.
Ha nem találok megfelelő 250-est, egy ilyet simán bevállalok. Sajnálom, hogy a Yamaha kiszállt ebből a szegmensből (olcsó és észszerű városi rohangálós)..
Az sokmindenre jó,ha tudja használni az ember. Feszültségmérés,ellenállások,vezetékszakadás,meg ki tudja még mire is alkalmas. Az elektromosság nem köt le,ezért nem is értek hozzá. Szerintem mindenkiben ott lakozik,..csak elő kell csalogatni....
Ja értem. Engem ez a szerelgetős dolog is érdekel,pláne így hobbi szinten,hogy csak a saját motorjaimat javítgatom. Amíg hobbinak fogom fel,addig élvezettel is csinálom. A villamosság részéhez mondjuk suta vagyok,az nem az én világom. Bár,ha gyakorolná az ember,meg jobban beleásnám magam...az sem egy ördögtől való dolog lenne. Azért amikor elment a töltés a Versityn,azt is meg tudtam oldani,megtaláltam,és orvosoltam a hibát. Viszont az elektromos dolgok kiméréséhez nem értek. Van egy fasza multiméterem,ami tök sok dologra is jó lenne,de csak feszültséget tudok vele mérni🤣! Majd egyszer megtanulom használni azt is. Mostanság a "Co" hegesztést gyakorlom🙂,ha van rá időm! Kicsit el akarok kalandozni a karosszéria lakatolás rejtelmeiben.
A ház körül, épületekkel kapcsolatban én is elvégzek sok mindent. A barmolást a motor javításán értettem. Na, abból nem jövök ki jól.
Mikor először vettem ki az akkumulátort a CBF600-asból, több, mint egy óráig tartott. Mikor visszaraktam, sikerült zárlatot csinálnom, ment a kukába az akksi. Aztán később pár percre csökkent a művelet, műszaki hiba nélkül. 😄
Tegnap délluán nekiugrottam az Ápriliának,és kiszedtem a szimeringet. Elég volt csak a kuplungkosarat leszedni,alatta már hozzá lehetett férni a kiegyenlítő tengely rögzítő csavarjához,és a másik felére ki lehetett tolni a tengelyt,aztán úgy már ki tudtam szedni a szimeringet. Úgyhogy veszek újat bele,aztán mehet össze,és remélhetöleg megszűnik az olaj szivárgás!
Szerinten meg simán lehet úgy "barmolni",hogy tökéletes a végeredmény. Mi nem tudunk annyit összespórolni a rendes munkánkal,hogy meg tudjuk fizetni ""szakembereket😂" . Persze dolgoztak nálunk is szakemberek,mert van ami sokemberes meló. Mert mo djuk egy komplett tetőszerkezet cserének nem tudnék nekiállni,meg a csempézés/járólapozást is kömüves csinálta,meg még jópár kömü es munkát,volt vizes és fűtés szakember is,aztán olyan pillanatok alatt elfogyott a pénz,hogy csak na. Arany ár???!!! Most csunya vagyok,de gusztustalan.....Én mindent elhiszek,de ezeket a munkadíjakat nagyon nehéz kifizetni. Tehát láttam ki hogy dolgozik,és ha van az ember fiának egy kis affinitása,simán lehet "mesterembereket " megközelítő barmolást készíteni.Tehát akinek nincs,az nem megy keresni,hanem megcsinállja maga😀! Persze amit az adott keretek közt lehet.
A gyári üléssel igen kényelmetlen. Ez jó 3 cm-rel magasabb és mivel nincs benne a lépcső ezért hátrébb tudok ülni. Szóval így teljesen élhető. Szaladgálósnak tartom, de simán hosszabb út is bevállalható vele.
Holnap ha marad ez a szép idő, szerintem megyek egy nagyobb karikát.