Keresés

Részletes keresés

Alex27 Creative Commons License 2000.08.15 0 0 15
Wow, most találtam a www.fogyasztovedelem.com lapon a következőt:

Epson patron

Az EPSON nyomtatókhoz – véleményem szerint - hamisított
patronokat árulnak. A teljesen eredetinek látszó csomagolásban a nyomtatót
tönkretevő tintát vásárolunk, amit a márkaszervíz is csak a légmentesen lezárt
csomag kinyitása után tud megállapítani - a patron mérete sem az eredeti, mert a
szétszedés-összerakás után nagyobbra sikerül. Ez drága dolog a vevőnek, mert az
EPSON márkanévvel és csomagolásban eladott termék (a festékpatron) ugyanolyan sokba
kerül, mint az eredeti, nem lehet felismerni és tönkrevágja a drága gépet.
Igen meglepő, hogy az EPSON kizárólagos képviseletét ez nem
zavarja, pedig tud róla. vajon miért?
Talán csak úgy védekezhetünk, ha EPSON-t nem veszünk.

Alex27 Creative Commons License 2000.08.15 0 0 14
Ide másolom amit a másik topicban iram, de csak vitaindítónak. Van Nektek is tapasztalatotok ?

Sziasztok!

Nos, nekem is van egy történetem....

2 éve vettem egy Epson Stylus 600-as nyomtatót.

Nagyon szép nyomata van, jobb mint a HP-k akkori tipusai. Ment is kb. 1 évig. Aztán jött a lakásfelújítás... Nyomtató leállít (Szabályosan), elcsomagol dobozába, átvisz szüleimhez, vigyázzanak rá, míg otthon dúl a vakolatháború...

Aztán úgy alakult, hogy nem költöztünk azonnal vissza, hanem olyan 5-6 hónap múlva.

Nyomtató kicsomagol, bekapcsol, nem nyomtat rendesen, csíkoz, szóval sz@r. Szervízbe el.

Ott következő kb 1 hónap után: Sajnos beszáradt a fej, ezért ki kell cserélni... kis szünet.... az annyi mint 42500.- HUF + ÁFA....

Nos, egy új (Stylus660) nyomtató 39.900.- Ft + Áfa. Egy belevaló fej, 42.500 Ft + Áfa... Na ez hogy jön ki ??????

Ennek örömére elmentem a MO.-i hivatalos szervizhez (ők is hozzák be). Leadtam, azt ígérték megvizsgálják, mit tudnak tenni. Ez kb 4 HÓNAPJA volt, azóta semmi hír....

Az a másik hogy válasz arra, miért száradt be a fej: Háááát nyomtatni kell vele legalább hetente egyszer, mert könnyen beszárad a fej...

Akkor ez miért nincs leírva a használatiban, hogy ha nem nyomtatsz vele, b@szd ki az ablakon 5 hónap után az egészet... Akkor nem vettem volna meg.

Ugye azt már nem is kell mondani, hogy ha esetleg az enyémben nem is volt rossz, de kicserélik egy rosszra, utána nem is tudom bebizonyítani, hogy az enyémben nem az a fej volt. (De ezt nem állítom, hogy így lett volna, csak az elv.)

Van valakinek 5lete mit tegyek (azon kívül, hogy mindenkit lebeszéleg az EPSON-ról....)

Alex

Törölt nick Creative Commons License 2000.04.07 0 0 13
Nekem a Sony készülékekkel nincs problémám, még a használatukat is könnyűnek találom. Ráadásul amim eddig elromlott, az általában javítható volt!

Viszont a szerviz hozzáállása: az egy kicsit durva. Ha tényleg ki kell cserélni egy drága részegységet, ha magasan kvalifikált munkát kell elvégezni, kérjék meg az árát. No de hatvanezer forintos órabér! Az már durva. Meg az is durva, hogy egy lencsét összetapizva adnak vissza. Mikor reklamáltam, majdnem visszavették, hogy orvosolják a dolgot. Naná, majd még a kezükbe adnám mégegyszer!

Előzmény: larzen (8)
Macimedve Creative Commons License 2000.04.07 0 0 12
Hát nekem van egy elég régi kis (51 cm) Sony TV-m. Azon meg kell nyomni egy gombot, és automatikusan megkeresi az összes fogható adót és szépen sorban betárolja. Aztán lehet cserélgetni. SZVSZ nem kell hozzá diploma.

Van egy újabb nagy is, az meg magyar nyelvű OSD menüvel van megáldva és nagyon egyszerű. Mellesleg ezen is megvan az a bizonyos "automata hangolás" gomb. A gyengébbek kedvéért. :-)

Nem volt ott a sok diplomák mellett egy kis (sok)maligán is? :-))))))

Előzmény: deltoid (10)
Stone Creative Commons License 2000.04.07 0 0 11
Profi kismeretu CCD kamerat rendeltem volna par hettel ezelott a SONY profi reszlegetol. A tagnak felvazoltam az igenyeim, tipusvalasztekuk hatalmas, ezert a tanacsat kertem a felhasznalasra legalkalmasabbra.
Par ora mulva visszahivott az arc, s elkezdett vizsgaztatni a videokamerambol, mint egy ovodast, mindenre hitetlenkedett, majd elvaltunk.
Azota sem kaptam toluk semmit.

A masik oldal: egy angol operator orakon belul irt valaszt a kerdesemre, de o pontos technikai adatokkal, meretekkel, szukseges cserobjektivekkel es arakkal mindenrol. Meg is van a tipus, az is hol veszem, de nem magyar cegnel, cseszhetik, fel millat elbuktak.
Kicsit vissza kellene venni az arcukbol a nagy cegeknek....

deltoid Creative Commons License 2000.04.07 0 0 10
Eccer megpróbáltuk hárman négy diplomával peprogramozni a csatornákat egy minimál sony tévén.Másfél óránkba telt; Másszor megpróbáltunk összekötni egy sony tévét egy JVC kamerával. Csak másnap, kipihent szervezettel sikerült. Mintha direkt csinálnák.
Előzmény: larzen (8)
cs_geza Creative Commons License 2000.04.07 0 0 9
Remelem a Sony kameramat nem kell soha szervizbe vinnem..... Tapasztaltabbak szerint homokos hely (sivatag, tengerpart) ovatosan szet kell bontani, kitakaritani (nagyon ovatosan!!!!) es visszadobozolni. Persze csak gari utanival erdemes megtenni.
Előzmény: Törölt nick (7)
larzen Creative Commons License 2000.04.07 0 0 8
Nézd már maga a S0ny is úgy szar, ahogy van...
Előzmény: Törölt nick (7)
Törölt nick Creative Commons License 2000.04.07 0 0 7
Egy autórádió előlapot vittem be: a hangerő gombok nem működtek. Feltételezve, hogy két mikrokapcsolót kell kicserélni, 16 000 Ft előre látható javítási költséget mondtak. Megütközve az áron hazamentem, szétszedtem az előlapot. Egyoldalas nyomtatott áramkör volt, cserélhető mikrokapcsolókkal. Tizenöt percembe került megjavítani, hatvannégyezer forintos órabérért dolgoztam.

Bevittem egy videokamerát is, a bekacsoló gombbal működtetett objektív-fedő nem csúszott simán. Néha félig nyitva maradt, némi pöcögtetés segített csak. A fél kamerát kicserélték volna. Nem kértem. Nagylelkűen nem számolták fel nekem a 3.5K bevizsgálási díjat, viszont hagytak az objektívemen pár kövér, zsíros ujjlenyomatot.

Etele út, Sony szerviz.

dobrogi Creative Commons License 1999.12.30 0 0 6
Jobb adni, mint kapni mondotta az ökölvívó - ez igaz. Illetve - hogy hasonló okossággal válaszoljak - bizonyos aktusok során nem mindegy, hogy férfiember melyik végén van...
Attol tartok most nem a szokott végén vagyok :{(
Komolyra fordítva : Nem ügynöktől, hanem a Pannon kiskörúti vevőszolgálatánál vettem az új készüléket. Ott vizsgálták meg a 2110 - est, ott kaptam a "jó" tanácsot. Igazából a csaj a vevőszolgálatnál vagy a srác aki a javítást végezte volna azok vezettek félre. Most azonban van egy hibás 2120 - as meg egy működő 5110 - es nokiám ami ha elromlik, nekem rossz, nekem kell megjavítatnom, nekem van szükségem, hogy elérhető legyek.
Kösz a tanácsokat.
Előzmény: Slau (5)
Slau Creative Commons License 1999.12.29 0 0 5
Isten ments, hogy beleugassak, de egy kevés kromofág az összes kasznielem közepére kellemes tud lenni... Nem tippnek szánva, csak tapasztalat :) A tipikus eset, mikor adni jobb, mint kapni :D
Sics Creative Commons License 1999.12.24 0 0 4
Üdv !

Egyet lehet tenni: vigyázni a hátsó felünkre...

Mert hogy más mi a jófrancért akarna jót NEKÜNK ?

Ő magának akar jót... Mondjuk hülye módon teszi, de ez már az ő döntése: hisz ha engem valaki egyszer átbasz/megszívat, akkor egyrészt többet biztosan nem bízok meg benne, másrészt a jövőben igyekszem kerülni vele mindenféle kapcsolatot ( beleértve az üzletit is, márpedig ez neki, lévén ebből él, veszteség ) végül pedig meglehet, hogy a jüvőben igyekezni fogok megszívatni, illetve, ha más nem, akkor rossz hírét kelteni ... hisz rászolgált, megérdemli, és még csak valótlanságot sem állítok róla hogy beleköthetne ...

Jelen esetben ... az a baj, hogy nem is biztos, hogy a pannon mint cég szívatott meg (ezt mondtam elsőre is, most is tartom): Téged egy lüke üzletkötő szivatott meg ... meg kicsit önmagadat...

Az üzletkötő ugyanis abban érdekelt, hogy rádsózza az 5110-est, tehát ígér Neked minden szépet és jót... Te pedig nem olvastad el azt a kib. szerződést ... tudom, jó sok oldalas.

Aztán a Pannonnál (valami könyvelő-féleség) észrevette, hogy valami nem az üzletszabályzatnak megfelelően történt ... És kiszámlázták a különbséget - szerintem jogoson.

Szerintem a kutya ott van elásva, hogy téged az üzeletkötő, a szervizes srác, vagy mittudoménkicsoda rosszul-tévesen-hiányosan tájékoztatott ... és most ezért joggal vagy felháborodva. ( Akár gondatlanságból, akár szándékos megtévesztésből csinálta. )

Ugyan valamennyire Te is hibáztál, - merthogy nem olvastad át sorról sorra az apróbetűst is a szerződésben ... - de gondolom elmondtad a szervizesnek-üzletkötőnek stb., hogy mi a Te problémád, mit szeretnél, és miképp látod ezt optimálisan megoldhatónak ... Az illető pedig rábólintott, és azt mondta, hogy jól látod ( ha nem maga tanácsolta ezt a megoldást ) - Te pedig nem láttad a szemében felcsillanni a $ jelet, és nem hallottad, amint bent csilingelnek a leeső forintok, amint már a reménybeli jutalékát számolja ...

Véleményem szerint tehát a téves tájékoztatásból fakadó veszteséget joggal keresed az üzeltkötőn vagy kicsodán (micsodán ?) - de mert ez jogi úton a büdös francba nem fogod behajtani ... én nem lepődnék meg rajta, ha a közeljövőben történne valami az üzletkötő kocsijával.

Csak hogy értse meg, hogy nem érdemes másokat átbaszni, mert esetleg többe kerül neki, mint amennyit keresett rajta...

bye
Sics

Előzmény: dobrogi (1)
dobrogi Creative Commons License 1999.12.20 0 0 3
Sajnos ki van ez találva. Ezért meri ezt a Pannon megcsinálni. A melóm miatt elérhetőnek kell lennem, ha átmegyek hirtelen más számra soha sem találnak meg. Valószínüleg lassan bevezetek egy másik számot és úgy állok át. Csak ez idő és pénz. Igazábol a reklámszöveg és a valóság ellentéte dühít, föleg hogy mindketten érezzük EZT ŐK MEGTEHETIK.
Előzmény: Laci (2)
Laci Creative Commons License 1999.12.20 0 0 2
Nem tudom, de mi lenne, ha valahol kikódoltatnád 5 rugóért max az 5110-est, és nem fizetnéd be az egy havi számlát, és közben vennél egy Westel előfizetést, és használnád a telefonod Westel kártyával?
dobrogi Creative Commons License 1999.12.19 0 0 1
Igazábol nem az üzletkötő vezetett félre, a szervizes srác adta vissza a régi készüléket, hogy egyszerűbb ha tovább fizetem a bérleti díjat. Végül is a Pannon további nyolc hónapig számlázta is a bérletet tehát a szóbeli megállapodás alapján működött a dolog. Az inkorrekt az volt, hogy miután valaki rájött, hogy így nem adhatták volna el a készüléket egyszerüen betették a számlámba a felmondási díjat amit ráadásul én csak utólag vettem észre. Kicsit sok volt a számla de máskor is elmegy hetvenig, kifizettük a számlát. Ekkora sumákot ki a franc gondolt volna ? Ha megmondják, egyszerűen veszek egy használt készüléket és el van intézve. De nem hiszem, hogy ezt az ügyintézők értették volna.
Mindenesetre ez nem ott Élvonal ahol kellene.

Előzmény: Sics (0)
Sics Creative Commons License 1999.12.19 0 0 0
Üdv !

Most már semmit. Aláírtad... Az fickót üzletkötő viszont, aki jégre vitt, anyázd le ...

Esetleg nézd meg, hogy fizetted-e azalatt a nyolc hónap alatt a bérleti díjat - s ha igen, akkor ezt beszámították-e a készülék árába: ugyanis ugyanazon szerződés szerinti dátummal kellett felmondaniuk veled szemben a régebbi mobil bérleti díját, amire így ők aligha jogosultak...

bye
Sics

Előzmény: dobrogi (-)
dobrogi Creative Commons License 1999.12.12 0 0 topiknyitó
Volt egy bérelt NOKIA 2110 - es Pannon GSM mobilom amit rendszeresen javítattam mert örökké szakította a vonalat. Egy éve a szervizükben - mikor már sokadszor kellett volna javítani - sajnos vettem tőlük egy 5110 - est, kétévi röghözkötöttséggel kedvezményesen azzal, hogy a 2110 - est bérlem tovább, számlázzák a bérleti díjat én meg fizettem mert olcsóbb mint visszaadni és még mindig jobb mint javítatni.
Így ment nyolc hónapig, majd egy számlában - utólag vettem észre - betettek „idő előtti felmondás díja" tételt és több mit huszezer forintot kaszáltak. Mire észrevettem a cselt már át volt utalva a pénz. Írtam nekik, hogy nyolc hónap után nem korrekt a szerződést utólag módosítani, nem fogadom el a módosítást de bemutatták az általam aláírt papírok között tényleg szerepel, hogy nem bérelhetem volna tovább a 2110 - est.
Az igazságérzetem azt mondja - bár nagy marha voltam, hogy aláírtam a szerződést az emberükkel való megbeszélés után, de - ez így akkor sem tisztességes. Több mint fél évig mindketten azt a szerződést tartottuk érvényesnek, a szerint számláztak a szerint fizettem amiben szóban megeggyeztünk, majd se szó se beszéd - még egy SMS sem - beteszik a számlába az „idő előtti felmondás díja" tételt.
Próbáltam megértetni velük, hogy ha ezt ajánlják, eszembe sem jut új készüléket venni de Ők vannak az erdő felöl. Kifizettettek velem egy javítással azonos nagyságú összeget, de rossz a 2110 - es készülékem, ha most visszaadom az 5110 -est megint csak egy zsák pénzt kell fizessek. A röhej az, hogy évente több mint félmillió Ft a számlám de teljesen tehetetlen vagyok velük szemben. Nem vagyok jogász
Na most mit csináljak ?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!