Keresés

Részletes keresés

1047 005-2 Creative Commons License 2021.10.26 -1 0 25429

"Ma is ezek forognak a két városban és között is."

 

 

Ez biztos,jellemzőbb a sziget üzem.

 

 

 

 

"És a nagyvasúton jutnak el a városokba."

 

 

Hmvhely kivételével melyikbe még?

Előzmény: gyoparOHs (25427)
rom templom Creative Commons License 2021.10.26 0 1 25428

Mostanában a négyes is egyre többet mocorog. Lehet, hogy a nyílt vonali utasszállító engedély hiányzik? 

De a menetidő sem rövidebb, mint a buszé... 

Előzmény: gyoparOHs (25427)
gyoparOHs Creative Commons License 2021.10.26 0 1 25427

....úgyhogy marad mindösszesen kettő, ami végig tud közlekedni a vonalon.

 

Azért ez meglepő mert én már 2 hete is láttam 1-t, 2-t, 3-t, és 5-t is mind Szegeden és Vásárhelyen is.  Ma is ezek forognak a két városban és között is. És a nagyvasúton jutnak el a városokba.....

 

Előzmény: rom templom (25426)
rom templom Creative Commons License 2021.10.26 -1 3 25426

A 135-ös vonal topic nyomán:

"Eddig hat darab Stadler Citylinket szállított le a svájci cég a spanyolországi gyárból, amiből információink szerint jelenleg kettő különböző hibák miatt nem hadrafogható, kettő pedig szintén technikai okokból nem mehet ki a nagyvasútra, úgyhogy marad mindösszesen kettő, ami végig tud közlekedni a vonalon. Azt nem tudjuk, hogy a további járművekből mennyi érkezik meg az indulásig, de az eddigi tempót elnézve legfeljebb egy példányra lehet számítani november végéig."

 

https://szegeder.hu/megye/2021-10-25/49-perces-menetidovel-november-28an-indul-a-tramtrain-szeged-es-hodmezovasarhely-kozott/6175813547d3c05f215a7b07

Jelenleg drága játékszernek tűnik... 

HNF-494 Creative Commons License 2021.10.03 0 2 25425

 Miskolc tegnapi napon.....

Ashi Valkoinen Creative Commons License 2021.09.24 -1 0 25424

http://prntscr.com/1tfy5vr

 

vonóerő a sebesség függvényében.

Előzmény: Sz. G. Á. (25423)
Sz. G. Á. Creative Commons License 2021.09.23 0 0 25423

Kedves fórumozók, tudna valaki segíteni nekem műszaki adatokkal?
A MÁV-nál futó 4 részes flirtekről szeretnék megtudni néhány olyan adatot, amiket elős körben nem tudtam csak úgy fellelni gyártói prosikban, meg interneten..,
... nagy szükség lenne egy jó kis sebesség-vonóerő diagramra, illetve jó lenne mégtudnom ar menetellenálásra, ív-ellenállásra (nem is tudom hoyg ez-e a szabatos magyar szakszó rá) vonatkó értékeit...
előre is rettentően köszi!

rom templom Creative Commons License 2021.08.25 -2 1 25422

Forrás: Mávinform Fb.

Előzmény: Unatkozó rendszergazda (25420)
rom templom Creative Commons License 2021.08.24 -2 2 25421

Vagy Istvántelek? 

Előzmény: Unatkozó rendszergazda (25420)
Unatkozó rendszergazda Creative Commons License 2021.08.24 -1 3 25420

26-os Kiss Kelenföldön pihen éppen egy CER-es villanygép után kötve, irány Dunakeszi?

rom templom Creative Commons License 2021.08.11 -2 1 25419

Szvörben rákeresve : ma is és tegnap is 1-1Kiss forduló lemondva járműhiba miatt. Ma a 2356...

1047 005-2 Creative Commons License 2021.08.11 0 3 25418

A jármű-vágányzat kapcsolatát ellenőrzik.

Előzmény: rom templom (25417)
rom templom Creative Commons License 2021.08.11 -1 0 25417

Ha hinni lehet az Emignek, a 3-as Vasvilla egész nap Kiskundorozsmán nyaral. Most az állomási csonkán áll elvileg. már Reggel elfáradt? 

Előzmény: 1047 005-2 (25416)
1047 005-2 Creative Commons License 2021.08.08 0 1 25416

Spanyol gyári csapat próbálja talpra állítani őket.

Előzmény: nemeza (25415)
nemeza Creative Commons License 2021.08.08 0 0 25415

Ez is Tamásék feladata, vagy elég nekik a Kiss  csorda?

Előzmény: 1047 005-2 (25414)
1047 005-2 Creative Commons License 2021.08.08 0 3 25414

"Akkor izgulhatunk a spanyol"

 

 

Nem kell,sehol se tart az 50 000 km-es próbaüzem.Messze vannak a jótól,állítólag a csapatból valaki már átigazolt másik gyártóhoz.

Előzmény: rom templom (25407)
nemeza Creative Commons License 2021.08.08 0 6 25413

A munkahelyemen 23+/-5°C kell, de 25 van télen nyáron es az pont jó.

Itthon a fák adják a klímát es 26°C van a lakásban max. 

Előzmény: segélyvonókészülék (25411)
r1232 Creative Commons License 2021.08.08 0 5 25412

Energia hatékonyság szempontból sem célszerű klímával 24-25 °C alá hűteni..

Előzmény: Neville2004 (25410)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2021.08.08 -1 10 25411

Más, ha stabilan tartózkodsz valahol, meg más, ha szaladgál ki-be az ember.

Az szerintem elég defektes dolog, hogy pulcsis időt csinál valaki a klímával, és melegítőben ücsörög 19 fokban.

Meg, szóval alkatomból fakadóan nem tudok azonosulni a rozmárklubbal, és azt sem nagyon tudom tolerálni, hogy az izzadósak nyekergése miatt nekem a nyaramból 3-4 hét krónikus arcüreggyulladással telik. Mert a bután használt klíma miatt sajnos azzal telik.

Van otthon is klímám, nem szeretem a hőséget, de nyáron "rövidgyatya-póló" időben a 24-25 fok teljesen oké. Annál hidegebb minek?

Előzmény: Neville2004 (25410)
Neville2004 Creative Commons License 2021.08.08 -2 2 25410

Amúgy munkahelyeken is örök harc ez a klímapártiak ("ha már van, legyen rendesen hűvös 20 fok") és a klímarinyások között ("jaj, megfázom, mert csak 22 fok van"). Eldönthetetlen meccs. :D

Neville2004 Creative Commons License 2021.08.08 -1 3 25409

Ezt a 6-7-8 fokos max különbség baromságot én se értem, ki találta ki. Ha kint van 38 fok, akkor baromira ki vagyunk segítve, ha bent csinálunk 30 fokot. Köszi szépen. :D

Előzmény: Ghost Busters (25370)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2021.08.05 -1 1 25408

A legelső szériára gondolok. 2011.

Az baszki...

Előzmény: rom templom (25407)
rom templom Creative Commons License 2021.08.05 -2 1 25407

A régebbi szériára gondolsz, ugye? Mert 21-ben is jönnek/jöttek a Westbahnra. 

Számunkra ezek megbízhatósága érdekes...Elsőre úgy értettem:az ideiek sokkal hanyagabbul lettek összerakva. 

A winterthurban beüzemeltek svájci szerelésűek lehetnek. Amikor megjött az első NPV és próbára ment, emlékszem az egyik első hozzászólásra:"muzsikál, mint egy csendes őrült".

... Azután a Gysev már elég sokat szívott a lengyel csodákkal, de most úgy tűnik: van még lejjebb is. (Dunai Zoltán annak idején egy kicsit rám is pirított, hogy minden telephelyen azonos minőség készül.) Akkor izgulhatunk a spanyol Vasvillák miatt is? 

Előzmény: segélyvonókészülék (25406)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2021.08.05 -1 2 25406

Az első hét Winterthurban.

Onnan már nem tudom, de nem ott, és hát nem is akkor.

Azok megjöttek, levették a nylont az ülésekről, oszt mentünk.

Az utsó vonat az éles üzem kezdete előtt 5 nappal érkezett.

Én még ilyen beton biztos cuccot addig nem láttam.

Előzmény: rom templom (25405)
rom templom Creative Commons License 2021.08.05 -2 0 25405

Ezek hol készültek?

 

Előzmény: segélyvonókészülék (25403)
rom templom Creative Commons License 2021.08.05 -2 0 25404

Melyik kettőt rakták rendesen össze? 

Előzmény: Velaro407 (25401)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2021.08.05 -1 1 25403

Kiindulva a westbahn gönceiből, eddig a pálya csak lefelé megy.

Előzmény: Velaro407 (25401)
Velaro407 Creative Commons License 2021.08.05 0 2 25402

415 019 lapos nagyon gyorsan meg kellen esztergálni, mert még utazni is fárasztó rajta úgy kopog.

Velaro407 Creative Commons License 2021.08.05 -2 2 25401

A 21 eddig legyártott járműből 19 olyan amilyen..., a 2 rendesen össze van rakva, majd meglátjuk

A "kiforrot konstrukció" olyan marketing szöveg, aminek már régen nem hiszünk, főleg ebben a projektben.

A Stadler Polska profiljába eddig nem szerepelt emeletes jármű, szvsz csak főválalkozó lesz - papíron.

Előzmény: rom templom (25400)
rom templom Creative Commons License 2021.08.03 -2 2 25400

A mostani szériánk nagyon hamar bejelentkezik az Emigen. Hátha ezeket most jobban rakták össze a fehéroroszok...😄 Azt is el tudom képzelni, hogy volt valami reklamáció is. Nem hinném, hogy a konstrukció vagy a beépített alkatrészek okozzák a galibát. Kiforrt konstrukció. Vagy tévedek? 

A szlovákokét Lengyelországban gyártják majd. 

Előzmény: Velaro407 (25399)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!