Keresés

Részletes keresés

5047 032 Creative Commons License 2024.09.28 0 0 17268

Átnézve a menetrendeket, jövőre nem lesz már Pozsony - Split EN vonat? https://idsvychod.sk/konecny-navrh-cestovneho-poriadku-gvd-2024-2025/

tompi03 Creative Commons License 2024.09.28 0 0 17267

Nyáron nyilatkozták. 

Az szerintem még eléggé friss. 

Amúgy a már leváltott jetekkel mi lesz? 

Esetleg mennek egy teljes felújításra?

Előzmény: juxx (17265)
95 860 00 4914-1 Creative Commons License 2024.09.28 0 0 17266

Jelenleg nincs hivatalos szükségmenetrend, a Rekawinkel felé való kerülő minimum +20 perc a meghirdetett menetrendhez képest, ehhez jön még az egyvágányú szakaszokon az esetleges keresztre várás és az állomási túltartózkodás a rengeteg utas miatt. 20 perc minimum, de inkább a 30-40 perc az átlagos, de sajnos a fordulók miatt vannak bőven 60 felett késő vonatok is. 

Előzmény: exvérmezö15 (17263)
juxx Creative Commons License 2024.09.27 0 0 17265

Attól függ, mikori hír. Mert ugye a RJ2-k jelentős késéssel erkeznek. Így a vonalak feltöltése is késhet. 

Előzmény: tompi03 (17256)
juxx Creative Commons License 2024.09.27 0 0 17264

Szia!

 

Van. 30-60 perc között szór a késés. Van hogy Salzburgban 30 perc fölötti késéssel fordul, ilyenkor a 60 perc simán megvan Bécsig. 

Ha az átszállásra legalább 60 percet hagysz, akkor talán jó lehetsz. Helyjegyekkel nem kell vacakolni az osztrák részen, most dupla Railjet megy amikor tud, azon már azért el lehet férni. Meg van hogy nem is lehet foglalni csomó vonatra. Az osztrákoknál a vonathoz kötést is feloldották. Ha Magyarország felé jössz, a csatlakozás bukása miatt a magyar kaller is kénytelen elfogadni, hogy nem a kijelölt vonattal jössz be de megteheted azt is, hogy Salzburg felől annyival korábban jössz.

Előzmény: exvérmezö15 (17263)
exvérmezö15 Creative Commons License 2024.09.27 -1 0 17263

Van információja  arról valakinek, hogy szükség menetrendbe ami Bécs és Salzburg között van érvénybe mennyire pontosak a vonatok? Átszállások miatt kérdezem. Előre is köszönöm a válaszokat

sosiforda Creative Commons License 2024.09.27 0 0 17262

Igen, többször csináltam én is így.

Senkit sem zavar, amúgy a helyjegy nem is kötelező, gyakran a jv. csak legyint rá.

Előzmény: kkkkk99f (17260)
zjakabfi Creative Commons License 2024.09.27 -1 0 17261

Kizárnám, hogy ez gond lenne.

 

Előzmény: kkkkk99f (17260)
kkkkk99f Creative Commons License 2024.09.27 0 0 17260

Sziasztok,

 

az megoldható,hogy a Máv felületén veszem meg a menetjegymet, viszont a helyjegyemet az ÖBB appjában?

 

előre is köszi!

morgó mh. Creative Commons License 2024.09.27 0 0 17259

nem gond, megvettem a repülőjegyet... :/

Előzmény: morgó mh. (17253)
juxx Creative Commons License 2024.09.25 0 2 17258

.. mindaketten elkötelezettek vagyunk, hogy 2 óra alá szorítsuk a menetidőt  BP és Bécs kizött a személyszállító vonatoknál. Most már két pár Railjet vonat....

 

... közlekedik Hegyeshalomban megállás nélkül...

 

Szép manipuláció. Az egybites nézőknek csak annyi marad meg, hogy két pár vonat már két óra alatt... 

 

Az igazsaág pedig: 2 óra alatt eljut Hegyeshalomig és áthalad.

 

tudomásulvettük, hogy nem a vasút fejlesztése, hanem a témában a hangulat fejlesztése a feladata. Arra a jelek szerint alkalmas lehet.

 

Előzmény: EnterpriseLP (17257)
EnterpriseLP Creative Commons License 2024.09.24 0 0 17257

MÁV-ÖBB megállapodás a Budapest-Bécs vonatok gyorsításáról.

https://www.youtube.com/watch?v=cdHIl007gh8

tompi03 Creative Commons License 2024.09.23 0 0 17256

Megkezdte a hazai vizsgát a Railjet2 szerelvénye.

Vajon még mindig tartja az ÖBB a 2026-os Budapesti bevetést?

vjano Creative Commons License 2024.09.16 0 0 17255

A svájci vasutakhoz volna szükségem egy olyan e-mailcímre ahol kérésemet elolvassa vki és tudnak segíteni egy vis major visszatériítési ügyben, köszönöm.

martinaxe7 Creative Commons License 2024.09.15 0 0 17254
morgó mh. Creative Commons License 2024.09.12 0 0 17253

Metropol/Chopin, 406-456-476 / 407-457-477

Előzmény: PLACI (17252)
PLACI Creative Commons License 2024.09.11 0 0 17252

Milyen vonatok voltak? Vonatszám sokat segítene.

Előzmény: morgó mh. (17251)
morgó mh. Creative Commons License 2024.09.11 -1 0 17251

Sziasztok! Min múlik az, hogy hálókocsiban fürdőszobás vagy mosdós fülkét kapok-e? Online vettem a jegyet, és nem láttam választási lehetőséget (odaúton ilyen volt, visszaúton olyan, és azért nem mindegy).

Green Army Creative Commons License 2024.09.06 0 0 17250

köszi, de délután folyamán oda kell érnem... esti érkezés túl késő...

Előzmény: 95 860 00 4914-1 (17249)
95 860 00 4914-1 Creative Commons License 2024.09.06 0 0 17249

Würzburg elég nagy kerülő, Nürnbergben érdemes átszállni (Bécs-Passau-Nürnberg-Erfurt-Berlin). 11:13-as bécsi indulással van egy órád átszállni Nürnbergben, az elég kell, hogy legyen. Ha lekésed, a jegy jó a következő vonatra is, de helyed nem biztos, hogy lesz. 

Előzmény: Green Army (17245)
sosiforda Creative Commons License 2024.09.06 0 0 17248

A helyjegyet a bahn.de-n érdemesebb venni átszállásos utazásra, ők azok, akik nem vonatonként számítják - 5,20 EUR akkor is, ha egy vonattal mégy és akkor is, ha hárommal.

Előzmény: sosiforda (17246)
Green Army Creative Commons License 2024.09.06 0 0 17247

köszi!!!

a közvetlen nem jó, későn ér oda, nem is baj, ha van egy kis útmegszakítás.

Előzmény: sosiforda (17246)
sosiforda Creative Commons License 2024.09.06 0 0 17246

>Hamburgba vennék jegyet Becsből?

>Melyik.oldalt ajánljátok?

 

Nekem a bahn.de szokott olcsóbb lenni, de nézd meg az oebb.at -t is.

Helyjegyet mindenképpen vegyél, ők nem vonatonként számítják.

 

>Wurzburg atszallasra mennyi idot erdemes hagyni?

 

Kb. 1 órát

 

Nem jó időpontban van a közvetlen ICE 13.13-kor?

 

>Ha nem éri el a csatlakozast, mi lesz a jeggyel?

 

A következő ugyanazon az útvonalon közlekedő vonaton szemrebbenés és külön záradékolás nélkül elfogadják, csak a helyjegyed "vész el".

 

 

Előzmény: Green Army (17245)
Green Army Creative Commons License 2024.09.05 0 0 17245

Hamburgba vennék jegyet Becsből?

Melyik.oldalt ajánljátok?

OBB, tramline.

Wurzburg atszallasra mennyi idot erdemes hagyni?

Ha nem éri el a csatlakozast, mi lesz a jeggyel?

95 860 00 4914-1 Creative Commons License 2024.09.03 -1 0 17244

Prágából Pestre amúgy a CD szinte mindig olcsóbb (néha harmadával is), mint a MÁV és a Múj Vlak appban a grafikus helyfoglalás is sima liba. Az más kérdés, hogy tényleg az a kocsi jön-e, mint amire foglalsz (főleg a ZSSK-s szerelvényeknél fordul elő, hogy termes helyett fülkés jön, ami f@sza, mert 22-vel kevesebb hely van benne....) 

Előzmény: jbaal (17243)
jbaal Creative Commons License 2024.09.03 -1 3 17243

Prágából Budapestre próbáltam jegyet venni egy 2 héttel későbbi vonatra, 2 főre, grafikus helyfoglalással. Az eleve vicces, hogy ha 2 főre veszem egybe, jóval drágább, mintha külön-külön vennénk meg a kettőt.

Na mindegy, megpróbáltam, eljutottam a grafikus foglalásig, hozta is szépen a kocsit, na akkor ezek szerint nemzetközire is működik már. Természetesen a hely kiválasztása és a Tovább gomb megnyomása után hibát dobott "Sikertelen helyfoglalás" néven. Megpróbáltam úgy, hogy csak egy darab jegyet veszek magamnak, úgy sikeres volt. Oké, akkor próbáljuk meg külön-külön, hátha úgy jobb lesz, útitársat felhívtam telefonon, próbáljuk meg egymás mellé venni gyorsan, nehogy befoglalja valaki. Egyikünknek sikeres volt, máskunknak sikertelen. Azt mondanom sem kell, hogy természetesen minden egyes alkalommal a Vissza gombbal visszadobott teljesen a kezdőfelületre, adhattam meg újra az utazás alapadatait. Ezután észrevettük, hogy időközben a kiszemelt hely egyikét már befoglalták, mindegy, próbáljuk meg egy másikra. Ugyanez a folyamat vagy hatszor lezajlódott, egyikünknek sikeres, másikunknak sikertelen helyfoglalás, és azt vettük észre, hogy az általunk kiszemelt helyek mindig befoglalásra kerülnek. Egy kicsit idegeskedtem rajta, hogy mi a franc van ezzel a két héttel későbbi vonattal, hogy ennyire veszik rá a jegyeket, de már rögtön gyanús volt nekem az egész, mert ilyen nincs. Többször is kiléptem, kitöröltem az előzményeket, sütiket, újra beléptem és még mindig foglaltra hozta a helyeket, lassan szinte az összes normális 1. osztályú hely elfogyott az adott kocsiban.


40 perc baszakodás után vettünk a Regiojetre két jegyet, menetirány szerinti megfelelő ülőhelyet kiválasztva, olcsóbban, néhány kattintással 2-3 perc alatt. Egy órával később direkt visszamentem a mávos felületre, és azt láttam, hogy természetesen a kiszemelt helyekközül egyik sem volt lefoglalva. Igen, az idióta rendszerük foglaltra hozta azokat a helyeket, amikre amúgy sikertelen foglalást dobott, és egyébként is rég töröltük már az adott tételt a kosárból meg mindenhonnan, kitöröltük a böngészősütiket...stb.


Leírjam, hogy mit gondolok erről a cégről meg a senkiházi informatikusairól, vagy ki tdujátok találni magatoktól is? Inkább nem írom le, mert pillanatok alatt kimoderálnák, pedig jó lenne ha maradna ez az érdekes kis történet. Továbbra sem értem, hogy mi a francért kell nekem a fizetésem felét ezekre a kutyaütő ingyenélőkre adóként befizetnem.

Edömér Zebulon Creative Commons License 2024.08.21 -1 0 17242

Kettő percnél valóban biztos többet lehet nyerni, hiszen ma menetrend szerint 3 percet áll. Az is igaz, hogy van tartalék a mai menetrendben. De kifejezetten a hegyesi megállás kihagyása révén szerintem 5-7 percnél többet nem lehet nyerni. (Szerintem az sem lebecsülendő, sok kicsiből jöhet csak össze nagyobb csökkenés.) A tartalékok felemésztésével persze lehet többet nyerni, (bár 15-20-at szerintem azzal sem, és tartaléknak kellene maradnia), de nem az volt az eredeti kérdés.

Előzmény: EnterpriseLP (17239)
juxx Creative Commons License 2024.08.20 0 0 17241

A magyar oldalon rendbe tett pálya talán soha nem hangzott még ennyire valószerűtlenül.

 

A másik oldalon meg az osztrák ütemre várja a vonatot. Neki az semmi előnye nincs hogy többet áll Bécsben a vonat. Viszont a magyaroktól örökölhető késéseket ismerik, és a statisztikájukban sokkal jobban mutat, ha nem késik ennyit a csoda.

 

Az pedig tényleg így van, hogy mindent borít a késő vonat, csomó állomáson pók van, ami mind borul. Kétórás ütemnél különösen fájdalmasan. 

Előzmény: EnterpriseLP (17239)
95 860 00 4914-1 Creative Commons License 2024.08.20 0 0 17240

Abban igazad van, hogy Wbf - He között elég sok tartalékidő van a menetrendben, de nem véletlenül... Ha borul a ravatal, akkor az Ausztriában végig beborít mindent, sőt, a korridoron a németeknél is. 

Előzmény: EnterpriseLP (17239)
EnterpriseLP Creative Commons License 2024.08.20 0 0 17239

Csak éppen nem két percet lehet hozni a menetidőn. Amennyiben nincs késés és a forgalom is közrejátszik Mosonmagyaróváron tizenkét perccel korábban megáll a páratlan vonat. A 261-nek nem egyszer sikerült még azelőtt áthaladni Hegyeshalomban, hogy az órás ütemből kivett személyvonatot elindították volna. A pontos páros Jetek is sokszor várakozni kényszerülnek Parndorf és Parndorf Ort előtt, hogy a pozsonyi REX elmehessen előtte. Rendszeresen utazom a haladós Railjetekkel és én látom bennük a potenciált, hogy nem csak 2-2 percet lehet nyerni egy-egy megálló elhagyásával, hanem erre szabott menetrenddel és magyar oldalon is rendbe tett pályával akár 15-20 percet is.

Előzmény: jbaal (17235)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!