A Murakeresztúrban dolgozó dombóvári Csöpiket többnyire valamilyen Gigantos tehervonatba sorozva szokták hazahozni revízióra, a 41-es vonalon keresztül. Ha épp nem volt ilyen menet, akkor éjszaka, gépmenetben tették meg a távot, de arra is volt példa, hogy ne egymaga jöjjön, kapott egy tehervonatot Dombóvárig. Ez a rendszer egészen addig működött, amíg a 41-es vonalat nem túrták fel, azóta az általad is írt útvonalon jutnak el és vissza. A kérdéses 460-047 is ezért ment előbb Pécsre, onnan egy murai tehervonatba sorozva a 628-307 húzta el Barcs felé. A 460-048 hosszú ideje letétes.
A murakeresztúri csöpiket a 60-as vonalon szokták áthúzni vagy teherrel, vagy szergejes gépmenetekkel. Főleg akkor ha revízió, vagy egyéb javítás esedékes nekik. Lehet, hogy ez is egy ilyen menet volt és lehúzták Pécsbányára egy teherrel, aztán onnét keverték be. Persze lehet más ok is.
Mivel Pécsi vagyok, ezért érdekel, hogy mi lett ott a 048-assal? Illetve ma láttam emigen a 047-est Pécsbányán, mit csinálhatott ott, után Muraker.-en láttam.
Hali DFT!Melyik lenne az a program amit megemlítettél?????Légyszi áruld már el.Előre is köszi.Vagy ha tudod a felsorolt szöcskék teljes uic pályaszámát akkor azt is leírhatnád.Vagy dobj egy linket ahhoz a progihoz amit megemlítesz.
Hali!Hasonlóképpen vagyok egy pár szöcskével is,ezekről is kellene infó meg a teljes UIC pályaszámuk.Ezek kellenének:460 002,010,011,015,016,017,019,027,030,031,037,038,039,040,041,042,044,048,049,059,060.Válaszotok előre is köszi.Üdv:Joey 81.
Kerestem az eddig hsz-ok között, de nem találtam meg, hogy tulajdonképpen mi indokolta hogy a szöcskék alsó fényszóróit az eredeti kiviteltől eltérően módosítsák? Nem lehet indok ugyanaz mint a sziliknél ahol nem volt külön végzárlámpa. Tudja vki, hogy mi ennek az oka? (egyéni vélemény, de a korábbi megoldás -gyári- jobban állt a gépnek)
Köszönöm! Tervben is van, hogy a közeli jövőben üzemképes legyen ( egy ideig az volt mikor átkerült ) , vagy a 2 fradis géppel ami Kelebiánál dolgozik szükségtelenné vált ?