Igen, az is szempont volt, hogy ne legyen tucatautó, pláne, ha már nem PSA. Ez is csak azért, mert a régi ismerős szerelő, akinek szintén kappája van több mint egy évtizede, megnézte és hüledezett az állapota miatt (2. tulaj, végig garázs, rigorózus karbantartás 19 évig, semmi tuning).
Ez még a négyhengeres "Delta Integrale 16v" blokk (persze a körítés kicsit más), az öthengeressel nagyon sok gond van. A lefúvószelep hangja huligános, pedig az egész autó nem olyan.
Van benne kraft, de csak 3600-as ford. számnál jön meg az ereje, akkor viszont egy pillanat alatt, élményszerűen megugrik a nyomaték. Ötvennel tötymörögni a városban pont jó, nem hoz kísértésbe. Az alacsony sebességű haladásnál, amit a kb. azonos váltóáttételezésú 605-ös lazán megoldott 3.-ban, 4.-ben - nem csoda, mondjuk - , ennél többet kell gépészkedni / jobban ki kell húzatni (értsd:2000-es ford./p-ig). Azért egyáltalán nem panaszkodom, abszolút vállalható, s ami ebben a korban már kiváltság: megbízható. Muszáj, hiszen a feleségem használja, és nagyon tetszik is neki.
Viszont legalább a C6-os is végre elkészült (egy héttel a vétel után.). Ha ezt láttam volna előre...
Végül pénzügyi és egyéb megfontolások miatt egy (a térkínálaton kívül minden más tekintetben) fél kategóriával kisebb, kortárs, de alulról is teljesen rohadásmentes, orbitális futásteljesítményű, ám karbantartott Lancia k 2.0t lett a befutó. Már nem húzhattuk tovább, a teljesítményt és a youngtimer faktort nem tudtam elengedni, manuális V6-os 607-es meg nemigen volt (persze utána lett :-).
Sziasztok! Sajnos eladóvá vált, kihasználtság miatt, egy 92-es 605 2.1td.Műszaki nincs rajta, de kis melóval, egy hozzá értő hamar formába hozná.Ha esetleg valakit érdekel, 60e-ért eladó, mert sajnálnám ha az enyészeté lenne.Bármikor hívható vagyok:06203685147 számon,és mindent elmondok a gépről. További szép napot mindenkinek.
Most ide teszem fel először. Fájó szívvel, de eladó peugeot 1997-es 605 v6 benzines autó + donor kerék nélküli, az a sufniba van.
1,5 év alatt 500-at költöttem rá, de ez csak egy dolog, most jól megy. Mindenki Suzukira beszélt rá mivel basszus öreg lettem. Km 180 körül most nem megyek le mert sírok. Vizsga 2021.10 hó. Nálam van több mint 20 éve. Csak olyannak szeretném adni aki ért hozzá használni akarja és nem alkatrésznek árulja. Ára 350 e Ft. Ha rossz is lett mindíg haza hozott. Vannak rajta nem működő dolgok légkondi, fel kellene tölteni, központi zár csak kulccsal jobb oldalt. Kikódoltattam. A rádiója király bazi nagy hangerővel. Nagyon jól gyorsul. Dunaharaszti. 06304149251
Be kell valljam a 605 legendásan kényelmes mítosza csorbult nálam. Hosszabb utaknál 30-40 perc múlva bizony elkezd a hátam fájni. Először betudtam hogy a idő vasfoga engem is elér. Ugye 40 felett ha valami nem fáj az embernek akkor meghalt :) tartja a mondás. Viszont egy offos fapados autónál nincs ilyen érzésem, így a régóta nem működő deréktámasz állítóra fogtam biztos az a hiba okozója. Volt már itt a fórumon kérdés javítható-e ez a hiba, de nem emlékszem volt-e válasz. Így leírom hogy én hogy orvosoltam a problémát.
Ki volt szerelve az ülés, így nekiálltam szétszedni, először az ülés sin rendszerét szedtem le, majd az ülőlap bőr borítását megbontottam hogy hozzáférjek a deréktámasz állító karhoz. Itt mindent rendben találtam, a kar egy bowdent mozgat. Követtem a bowden útját és megtaláltam, hogy a háttámlában szakadt a bowden. Nem kell a háttámlát szétszedni teljesen, elég csak az alját megbontani, és hozzá lehet férni a bowden végéhez.
Maga a deréktámasz úgy működik hogy egy rugót feszít a bowden, az adja az ülés merevségét. A leggyengébb fokozatban is van valami tartása ennek a rúgónak, de így hogy szakadt a bowden, semmi tartása sincs, így szerintem ezért lett kényelmetlen az ülés.
Elöszőr arra gondoltam kicserélem a bowdent, de sajnos úgy oldották meg hogy a cseréjéhez roncsolni kellene az ülést. Így egy kicsit kokányoltam. Egy 6-os csavart átfúrtam, és anyával hozzászorítottam a bowden végére, meg egy másik anyával a rúgóhoz is hozzá rögzítettem. Szóval nem lehetetlen a probléma javítása, remélem a hátfájás vezetés közben a múlté :)
Találtam egy 1994-es Autó-Motor cikket a csomagtartók jól kihasználható térfogatáról. Az abszolút győztes a szedánok között a 605-ös lett, a középkategóriában pedig a 405-ös! Most nézem csak, hogy francia újságírók voltak az elkövetők, de akkor is! :-)
Oldman-nel amikor találkozom, akkor látok, a sajátom most lakatosnál van, várja a feltámadást. Egyébként közúton másét nem nagyon láttam, egy XM van a közelemben, azzal vigasztalódom. :)
A két első ajtó zárszerkezetében van poziciókapcsoló, így érzékeli nyitva vagy zárva van -e az ajtó. Mindegyikre külön egy kisebb, kétpólusú csati megy rá. Amikor lehúzod a zárról akkor zártnak érzékeli az ajtót. Egyszer nekem sem zárt a központi zár, mindig kinyitott. A jobb első ajtónál lehúztam a csatit, és utána tudtam zárni az autót.