Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

raider Creative Commons License 2020.07.11 0 0 23855

Kappánál a fogyasztás hogy alakul, mondjuk a 605-ödhöz képest?

C6 már megvan egy ideje, ugye?

Előzmény: capa (23854)
capa Creative Commons License 2020.07.10 0 0 23854

OFF

Igen, az is szempont volt, hogy ne legyen tucatautó, pláne, ha már nem PSA. Ez is csak azért, mert a régi ismerős szerelő, akinek szintén kappája van több mint egy évtizede, megnézte és hüledezett az állapota miatt (2. tulaj, végig garázs, rigorózus karbantartás 19 évig, semmi tuning).

Ez még a négyhengeres "Delta Integrale 16v" blokk (persze a körítés kicsit más), az öthengeressel nagyon sok gond van. A lefúvószelep hangja huligános, pedig az egész autó nem olyan.  

Van benne kraft, de csak 3600-as ford. számnál jön meg az ereje, akkor viszont egy pillanat alatt, élményszerűen megugrik a nyomaték. Ötvennel tötymörögni a városban pont jó, nem hoz kísértésbe. Az alacsony sebességű haladásnál, amit a kb. azonos váltóáttételezésú 605-ös lazán megoldott 3.-ban, 4.-ben - nem csoda, mondjuk - , ennél többet kell gépészkedni / jobban ki kell húzatni (értsd:2000-es ford./p-ig). Azért egyáltalán nem panaszkodom, abszolút vállalható, s ami ebben a korban már kiváltság: megbízható. Muszáj, hiszen a feleségem használja, és nagyon tetszik is neki.

Viszont legalább a C6-os is végre elkészült (egy héttel a vétel után.). Ha ezt láttam volna előre... 

ON

Előzmény: raider (23853)
raider Creative Commons License 2020.07.10 0 1 23853

A kappa szimpatikus autó, mondjuk a motor érdekesebb választás. Ez ugye öthengeres?

Előzmény: nebancsa_605_sri (23852)
nebancsa_605_sri Creative Commons License 2020.07.10 0 0 23852

Gratulálok! Nem egy gyakori autót választottál az biztos.

Előzmény: capa (23851)
capa Creative Commons License 2020.07.08 0 0 23851

OFF

Végül pénzügyi és egyéb megfontolások miatt egy (a térkínálaton kívül minden más tekintetben) fél kategóriával kisebb, kortárs, de alulról is teljesen rohadásmentes, orbitális futásteljesítményű, ám karbantartott Lancia k 2.0t lett a befutó. Már nem húzhattuk tovább, a teljesítményt és a youngtimer faktort nem tudtam elengedni, manuális V6-os 607-es meg nemigen volt (persze utána lett :-).

ON

Előzmény: raider (23837)
György László Andrádi Creative Commons License 2020.06.04 0 0 23850

Sziasztok! Sajnos eladóvá vált, kihasználtság miatt, egy 92-es 605 2.1td.Műszaki nincs rajta, de kis melóval, egy hozzá értő hamar formába hozná.Ha esetleg valakit érdekel, 60e-ért eladó, mert sajnálnám ha az enyészeté lenne.Bármikor hívható vagyok:06203685147 számon,és mindent elmondok a gépről. További szép napot mindenkinek. 

raider Creative Commons License 2020.06.01 0 0 23849

Muszáj leszedni?

Előzmény: Tamás 605 sri (23848)
Tamás 605 sri Creative Commons License 2020.06.01 0 0 23848

Sziasztok! Belekezdtem egy 2.0sri 605ös újraélesztésebe. Szeretnék tanacsot kérni, hogy jönle róla a tank a legkevesebb szívással. Köszi előre is :)

Nagy Erka Creative Commons License 2020.05.26 0 0 23847

Most ide teszem fel először. Fájó szívvel, de eladó peugeot 1997-es 605 v6 benzines autó + donor kerék nélküli, az a sufniba van. 

1,5 év alatt 500-at költöttem rá, de ez csak egy dolog, most jól megy. Mindenki Suzukira beszélt rá mivel basszus öreg lettem. Km 180 körül most nem megyek le mert sírok. Vizsga 2021.10 hó. Nálam van több mint 20 éve. Csak olyannak szeretném adni aki ért hozzá használni akarja és nem alkatrésznek árulja. Ára 350 e Ft. Ha rossz is lett mindíg haza hozott. Vannak rajta nem működő dolgok légkondi, fel kellene tölteni, központi zár csak kulccsal jobb oldalt. Kikódoltattam. A rádiója király bazi nagy hangerővel. Nagyon jól gyorsul. Dunaharaszti. 06304149251

nebancsa_605_sri Creative Commons License 2020.05.18 0 0 23846

Esetleg egy ilyen műanyag alkatrészed nincs a donor autódba. Sajna eltűnt a tetőkárpit cserénél. A napfényrolót kell ide akasztani.

Előzmény: Nagy Erka (23845)
Nagy Erka Creative Commons License 2020.05.18 0 0 23845

Nagyon köszönöm a segítséget. 😀

Előzmény: nebancsa_605_sri (23844)
nebancsa_605_sri Creative Commons License 2020.05.16 0 0 23844

Szia! Köszönöm a felajánlást, szerintem jó lesz darabig.

Ha gyújtókábel problémád van én újakat vennék.

http://www.gyujtokabel.hu/

Őt ajánlom, méretre készítette el a kábeleket, nem volt drága, 4-5 éve használom.

Előzmény: Nagy Erka (23843)
Nagy Erka Creative Commons License 2020.05.16 0 0 23843

Szia! Nekem van egy donorom, kiszerelheted magadnak, fekete bőr ülése van. Dunaharaszti. 

Ha valaki nekem is tudna segíteni az jó lenne. Én gyújtó kábelt keresek v6 123kw 2962 cm3 benzines. 

Köszönöm előre is a segítséget. 

Előzmény: nebancsa_605_sri (23840)
nebancsa_605_sri Creative Commons License 2020.05.15 0 0 23842

Nagyon úgy voltam vele hogy kikötegelem fix-re és jó lesz úgy, de adtam neki egy esélyt.

Előzmény: Peugeot605SV3.0automat. (23841)
Peugeot605SV3.0automat. Creative Commons License 2020.05.14 0 0 23841

Pár évig örökös.

citroen jumperba minden hétten kiakadt a bowdent, én kipárnáztam végül. 5 éve úgy járom

Előzmény: nebancsa_605_sri (23840)
nebancsa_605_sri Creative Commons License 2020.05.14 0 0 23840

Be kell valljam a 605 legendásan kényelmes mítosza csorbult nálam. Hosszabb utaknál 30-40 perc múlva bizony elkezd a hátam fájni. Először betudtam hogy a idő vasfoga engem is elér. Ugye 40 felett ha valami nem fáj az embernek akkor meghalt :) tartja a mondás. Viszont egy offos fapados autónál nincs ilyen érzésem, így a régóta nem működő deréktámasz állítóra fogtam biztos az a hiba okozója. Volt már itt a fórumon kérdés javítható-e ez a hiba, de nem emlékszem volt-e válasz. Így leírom hogy én hogy orvosoltam a problémát.

Ki volt szerelve az ülés, így nekiálltam szétszedni, először az ülés sin rendszerét szedtem le, majd az ülőlap bőr borítását megbontottam hogy hozzáférjek a deréktámasz állító karhoz. Itt mindent rendben találtam, a kar egy bowdent mozgat. Követtem a bowden útját és megtaláltam, hogy a háttámlában szakadt a bowden. Nem kell a háttámlát szétszedni teljesen, elég csak az alját megbontani, és hozzá lehet férni a bowden végéhez.

Maga a deréktámasz úgy működik hogy egy rugót feszít a bowden, az adja az ülés merevségét. A leggyengébb fokozatban is van valami tartása ennek a rúgónak, de így hogy szakadt a bowden, semmi tartása sincs, így szerintem ezért lett kényelmetlen az ülés.

Elöszőr arra gondoltam kicserélem a bowdent, de sajnos úgy oldották meg hogy a cseréjéhez roncsolni kellene az ülést. Így egy kicsit kokányoltam. Egy 6-os csavart átfúrtam, és anyával hozzászorítottam a bowden végére, meg egy másik anyával a rúgóhoz is hozzá rögzítettem. Szóval nem lehetetlen a probléma javítása, remélem a hátfájás vezetés közben a múlté :)

Beszúrok pár képet hogy érthető legyen.

 

 

capa Creative Commons License 2020.04.18 0 0 23839

Van egy hasonló, 1995-ös cikk is a fogyasztásról. Itt sem maradt szégyenben a 605-ös!

Előzmény: capa (23838)
capa Creative Commons License 2020.04.18 0 0 23838

Íme a cikk:

Előzmény: raider (23836)
raider Creative Commons License 2020.04.18 0 0 23837

Igen, így utcán a tiedet láttam utoljára tavaly a Pólusnál.

Előzmény: capa (23833)
raider Creative Commons License 2020.04.18 0 0 23836

Szkenneld be, hadd örüljön a csapat!

 

Előzmény: capa (23834)
xmbela Creative Commons License 2020.04.18 0 0 23835

XM? Fújj, te perverz! :-)

Előzmény: raider (23832)
capa Creative Commons License 2020.04.17 0 0 23834

Találtam egy 1994-es Autó-Motor cikket a csomagtartók jól kihasználható térfogatáról. Az abszolút győztes a szedánok között a 605-ös lett, a középkategóriában pedig a 405-ös! Most nézem csak, hogy francia újságírók voltak az elkövetők, de akkor is! :-)

 

 

 

capa Creative Commons License 2020.04.17 0 0 23833

Ma láttam elsuhanni a volt 605-ösünket. Szép, tiszta állapotban van. Így látva: hiányzik.

Előzmény: raider (23832)
raider Creative Commons License 2020.04.17 0 0 23832

Oldman-nel amikor találkozom, akkor látok, a sajátom most lakatosnál van, várja a feltámadást. Egyébként közúton másét nem nagyon láttam, egy XM van a közelemben, azzal vigasztalódom. :)

Előzmény: nebancsa_605_sri (23830)
FeZ_ Creative Commons License 2020.04.17 0 0 23831

Nem is emlékszem, mikor láttam utoljára. :-(

 

Előzmény: nebancsa_605_sri (23830)
nebancsa_605_sri Creative Commons License 2020.04.17 0 0 23830

Én már jóideje nem találkozok 605-el a forgalomba, ti hogy vagytok vele?

Előzmény: raider (23829)
raider Creative Commons License 2020.04.14 0 0 23829

Nekem is megvan valahol még a matrica. De cserébe teszek be taliképet:

Előzmény: Peugeot605SV3.0automat. (23827)
nebancsa_605_sri Creative Commons License 2020.04.14 0 0 23828

Hú repül az idő. Valahogy én sem vagyok már olyan fanatikus mint voltam, csak gyűlnek a hibalisták a kocsin. Még a téli gumiit sem cseréltem le.

Előzmény: Peugeot605SV3.0automat. (23827)
Peugeot605SV3.0automat. Creative Commons License 2020.04.13 0 0 23827

Találtam valamit

nebancsa_605_sri Creative Commons License 2020.03.06 0 0 23826

A két első ajtó zárszerkezetében van poziciókapcsoló, így érzékeli nyitva vagy zárva van -e az ajtó. Mindegyikre külön egy kisebb, kétpólusú csati megy rá. Amikor lehúzod a zárról akkor zártnak érzékeli az ajtót. Egyszer nekem sem zárt a központi zár, mindig kinyitott. A jobb első ajtónál lehúztam a csatit, és utána tudtam zárni az autót.  

Előzmény: kutyacsont (23825)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!