Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

FeZ_ Creative Commons License 2019.02.03 0 0 23699

Mondjuk rádughatjuk a gyári diag műszert (ELIT), az biztosan olvassa az autót. Ha azzal sem megy, akkor a kocsi elektromos rendszerében kell keresni a hibát. Az újabb diag műszerek (még a Lexia is, csatlakozó átalakító ide vagy oda), nem mindig boldogul a kocsival. 

Aztán talán lehetséges a hibák kivillogtatása is a megfelelő pin-en a diag csatlakozóban, de ha jól emlékszem ez csak egy bizonyos évjáratig működik.

Előzmény: capa (23698)
capa Creative Commons License 2019.02.03 0 0 23698

Sziasztok!

 

Nem tudom, hogy valaki találkozott-e már hasolóval:

AIRBAG hibát jelez a műszerfal (estéről reggelre virradólag, a temperált mélygarázsban állva), de ezt a hibát nem tudtunk lekérdezni a komputerből (2 műszerrel sem), miközben az oldallégzsákot le lehetett ellenőrizni.

Elsődlegesen azt kérdezném, hoyg van.e tippetek, hogy mit érdemes megnézni ahhoz, hogy eltűnjön a légzsák hiba. MÁsodlagosan pedig azt, hogy van-e valami trükkje a diag ellenőrzésének (ez ugye már OBDII-es, csak még nem szabványos csatlakozós)

 

üdv,

capa

Peugeot605SV3.0automat. Creative Commons License 2019.01.29 0 0 23697

xmbelat-ol vettem 2 Motort váltoval egyutt. ugy, hogy én nem válok meg tőle.

Már csak ki kellene cserélni 

xmbela Creative Commons License 2019.01.08 0 0 23696

Van.

Előzmény: peugeot3,0SV (23690)
nebancsa_605_sri Creative Commons License 2019.01.08 0 0 23695

Én még nem döntöttem megveszem bontásra azt a 2,5-es dieselt. Nem is inkább pénz kérdés, hanem látni akarom -e az udvaromba egy kibelezett 605-öst? Meg lesz -e rá időm bontogatni? Keresd Bélát neki biztos van.

Előzmény: capa (23693)
nebancsa_605_sri Creative Commons License 2019.01.08 0 0 23694

Hát ez egy argentin csoport :) de "nagy" a pörgés rajta...

Előzmény: raider (23691)
capa Creative Commons License 2019.01.05 0 0 23693

Engem viszont a fűtésbox érdekelne továbbra is.

üdv,

capa

Előzmény: raider (23692)
raider Creative Commons License 2019.01.05 0 0 23692

Sajnos nekem csak 24v kellhet, max néhány alkatrész érdekelne, de inkább egyben add el valakinek. Talán kutyacsont topictársunknak van még 12v-je, de nem tudom, használja-e még.

Előzmény: peugeot3,0SV (23690)
raider Creative Commons License 2019.01.05 0 0 23691

Egyébként ez a hír hol található, van német 605-csoport? :O

Előzmény: nebancsa_605_sri (23686)
peugeot3,0SV Creative Commons License 2019.01.04 0 0 23690

nekem kellene egy motor 3.0 12v esetleg valakinek?

raider Creative Commons License 2019.01.02 0 0 23689

Illetve persze ME5T-vel még az S1-eseket.

Előzmény: raider (23688)
raider Creative Commons License 2019.01.02 0 0 23688

ZPJ4-et nem gyártották ML5T-vel, csak MG5T-vel.

Előzmény: raider (23687)
raider Creative Commons License 2019.01.02 0 0 23687

Fönt szoktam lenni (most is), de ha ML5t akkor az már a te típusú v6-od.

Előzmény: nebancsa_605_sri (23686)
nebancsa_605_sri Creative Commons License 2019.01.02 0 0 23686

Raider vagy a face-n? Szétbontottak egy olyat mint a tiéd a németek, hátha kell valami neked róla... 605/2 SV24 ZPJ4/ML5T 1995

 

peugeot3,0SV Creative Commons License 2018.12.26 0 0 23685

üdvözlet mindenkinek 

 

 

 

 

estephen Creative Commons License 2018.12.25 0 0 23684

Tisztelt Mindenki!

Az előttem szóló két veteránhoz hasonlóan magam is minden jót kívánok az új évre!

raider Creative Commons License 2018.12.23 0 0 23683

Minden 605-tulajdonosnak kitartást és alkatrészben gazdag új évet!

Előzmény: nebancsa_605_sri (23682)
nebancsa_605_sri Creative Commons License 2018.12.23 0 0 23682

Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és csokoládébarna hatszázötben gazdag boldog új évet! :)

nebancsa_605_sri Creative Commons License 2018.12.10 0 0 23681

Gondolom van egy sémájuk, a tervezési, gyártási költséget elosztják a várható darab számmal+ még egy kis haszonkulcs. Nálunk a nagyon alacsony darabszám miatt horror árak jönnek ki.  M5-ből is több készült mint sv24-es 605-ből.

Előzmény: raider (23680)
raider Creative Commons License 2018.12.06 0 0 23680

Bolondok ezekkel a gyári áraikkal. Emlékszem, hogy a 2000-es évek közepén a gyári tárcsa valami 80e körül volt (az enyémhez, 295-ös).  Vicc, szerintem az M5-ös BMW tárcsája nem került annyiba akkor.

Előzmény: nebancsa_605_sri (23679)
nebancsa_605_sri Creative Commons License 2018.12.04 0 0 23679

Elég méretspecifikus, így esélytelen más kocsiét rárakni, utángyártott nincs. Régebben néztem, akkor még lehetett rendelni hozzá gyárit, alig 60eFt-ért. :( Biztos sokan rendelhettek...

Előzmény: DohiPeti 2.0srti (23678)
DohiPeti 2.0srti Creative Commons License 2018.12.03 0 0 23678

Szóval, nem csak én szenvedek ilyen problémával 😀 

Ez hülye kérdés, (mert hülye is vagyok) de esetleg más autóban létezhet ilyen 

gumi, vagy mind más és más..!? 

 

Köszönöm a segítséget!! 

nebancsa_605_sri Creative Commons License 2018.12.03 0 0 23677

Szia! Teljesen hibátlant nem fogsz találni, általában mindegyiknek a vékony éle, ami a szélzajt próbálja csillapítani kisebb nagyobb mértékben hiányos. Én szélvédő ragasztóval újra építem, általában 1 évet kibír...

Előzmény: DohiPeti 2.0srti (23676)
DohiPeti 2.0srti Creative Commons License 2018.12.02 0 0 23676

Sziasztok! Új hozzászoló vagyok, de egy régi olvasó! 😀

Érdeklődni szeretnék, hogy véletlenül van-e valakinek eladó sérülés mentes kédergumija 

eladó !? 97-es srti-be kellene. Sajnos nekem mindegyik ajtón el van szakadva

😫☹ 

capa Creative Commons License 2018.11.20 0 0 23675

A fűtésbox érdekelne, ha minden bizbasz megvan rajta (ti. az enyémről letört a hőmérséklet állító motorra csatlakozó)

Előzmény: nebancsa_605_sri (23672)
nebancsa_605_sri Creative Commons License 2018.11.20 0 0 23674

Bordó S2 2.5 95 körüli, viszont volt törve az eleje és a bal oldala, ott S1-es karosszéria elemekkel lett pótolva. A motorja miatt kerül bontásra, tulaj már cserélt benne motort, másodjára nem akar.

Előzmény: raider (23673)
raider Creative Commons License 2018.11.20 0 0 23673

Milyet bontottál (évjárat, széria, motorizáció)?

Előzmény: nebancsa_605_sri (23672)
nebancsa_605_sri Creative Commons License 2018.11.20 0 0 23672

Vasárnap lehetőséget kaptam egy 605-ös szétbontására, a 0 fok körüli hőmérséklet kissé a kedvemet szegte. Főleg hogy nem volt semmi konkrét cél, csak tartaléklás miatt bontottam. Inkább a műszerfalra összpontosítottam. Végre sikerült lebontanom teljesen egy műszerfalat, hát nem egyszerű mutatvány... A fűtésboxtól meg teljesen elment a kedvem...

A bal oldali állítómotort sem egyszerű leszedni, kereszthornyos csavarokal van rögzítve, és mellette van egy lemezkonzol  amin relék vannak, azt is le kell bontani hogy hozzáférj a motortartó csavarokhoz.

Előzmény: nebancsa_605_sri (23671)
nebancsa_605_sri Creative Commons License 2018.11.13 0 0 23671

Hát itt semmi sem könnyű kibontani :) Viszont a 3 motor közül ezt a legkönnyebb, ha az vigasztal.

Előzmény: capa (23670)
capa Creative Commons License 2018.11.12 0 0 23670

Szia raider!

 

Köszi a választ! Igen, ez a helyzet. Könnyen ki lehet bontani?

 

üdv,

capa

Előzmény: raider (23669)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!