Keresés

Részletes keresés

malazs Creative Commons License 2017.07.03 0 1 1287

Így van. Akkor ezt így is gondoltam, illetve Green közeli körökből is hasonló információ jött. Láthatóan sosem volt a szívem csücske ez az iroda (sem) Viszont sem én, sem más nem ezt várta tőlük.

Megkövetem magam, és belátom ez akkor hibás vélemény és tévedés volt a részemről.

Előzmény: alibabusic (1286)
alibabusic Creative Commons License 2017.07.03 0 0 1286

Gyakorlatilag az utasok ebből az egészből semmit sem érzékelnek majd.

 

Jó fél éve ezt írtad a Green névváltozásával kapcsolatban!

Az a 180 utas most mást gondol erről a hitvány, cégről és a gazember tulajdonosról!

Előzmény: malazs (1171)
vae victiske Creative Commons License 2017.07.02 -1 0 1285
edina26 Creative Commons License 2017.07.02 0 0 1284

Becsődölt a Green Travel 

cartman1981 Creative Commons License 2017.06.26 0 0 1283

Szerintem rossz döntést hoztál. ...

Előzmény: Meli1970 (1239)
Replay Creative Commons License 2017.06.24 0 0 1282

Ha te ugy érzed hogy senki sem kiváncsi a véleményedre, miért gondolod úgy, hogy feltétlenül kommentelned kell?

Előzmény: Gumped Papó (1280)
voltbull0 Creative Commons License 2017.06.24 0 0 1281

Mi bécsi irodánál intézzük a foglalást s eddig soha semmi gond nem volt.

Mindig azt kaptuk,amit kinéztünk s amit befizettünk ( néha jobbat!).

Ennyi.

Előzmény: Gumped Papó (1280)
Gumped Papó Creative Commons License 2017.06.24 0 1 1280

ezen (és a párhuzamos török) fórumon háromféle típus lelhető fel

 

az egyik típus az, akik befizettek és elutaztak, nos ők először bepánikoltak hogy mi lesz, de a visszaérkezés után mind elégedetten számolnak be a tapasztalatokról, ők pozitív eredménnyel kerültek ki a dologból

 

vannak akik befizettek, de nem utaztak el, ők nyilván kétszeresen vesztesek, tehát ennek megfelelően nyilvánítanak véleményt

 

aztán vagyunk mi, kibicek, akiknek senki sem kíváncsi a véleményére :-)))))))))

Előzmény: Replay (1278)
malazs Creative Commons License 2017.06.24 0 0 1279

Már korábban volt róla szó:

 

Manapság a magyar irodáknál amik a nemzetközi piacon teljesen jelentéktelenek már nem működik a kontingens foglalás. Pár éve még volt ilyen, pl a Best reisen az Alba hotelekre. Most utazás előtt jó esetben 2 héttel véglegesítenek, vagy foglalnak, esetleg van olyan hogy tudnak opciózni. Ennek viszont bizony ez a hátránya hogy az utas nem oda kerül ahová szeretne. Jó esetben kap jobbat és megfelel neki, rosszabb esetben lemondhatja, ekkor visszakapja a pénzét+a jegybanki alapkamatot arra az időszakra, ami szinte egyenlő a nullával. sajnos ez a jogszabály :-(

 

Nagy nemzetközi irodákban még van annyi kraft hogy némelyik hotelekbe kontingenst foglaljanak, de ők sem mindbe.

Előzmény: Replay (1278)
Replay Creative Commons License 2017.06.24 0 0 1278

Lehet hogy te ahhoz vagy szokva hogy bármit át nyomnak a torkokon es bárhova elutazol. De alap nemcsak Thomas cooknal hanem bárhol, hogy oda visz, ahova befizetett, függetlenül attól hogy olcsó/akciós volt-e vagy nem. Es ha tenyleg ez az igazság, hogy ez az iroda sakkozki a befizetett pénzekkel, akkor szerintem nem fogjak a szezont kihúzni.

Előzmény: Gumped Papó (1270)
kancenzonga Creative Commons License 2017.06.23 0 0 1277

Ennek így mi értelme van ?

Meli1970 Creative Commons License 2017.06.23 0 0 1276

Sziasztok!Olvasom milyen sokan vagyunk,akit becsapott az iroda.Én is azok között vagyok aki nem utazott el a felajánlott útra.Nem bánom,mert közbe lejöttem a Tiszára és van időm hajókázni.Csak azt szeretném mondani,hogy visszakaptam a teljes összeget,de nem tudom hogy pereskedjek vagy sem?Az ügyvéd szerint belemehetek de a szerződésükben állìtòlag le van írva hogy a befizetett összeg 20/ kapom vissza.Ennyiért nem érdemes idegeskedni...(szerintem).Ha valaki tud ennél jobb megoldást akkor szívesen beszélek vele!

malazs Creative Commons License 2017.06.23 0 0 1275

Teljesen igazad van! Amennyiben akkor fizetnek a hotelnek akkor ez nem fordulhat elő. Igen etikátlan, és ez igazán finoman van fogalmazva. Más ajánlatot nem lehetett kiharcolni?

Előzmény: Törölt nick (1274)
Törölt nick Creative Commons License 2017.06.23 0 0 1274

Tervezett utazásunk 2017.06.24-én lett volna Törökországba, Alanya városba.

Az indulhatunk.hu 2017.06.22-én értesített, hogy a szálloda nem fogad bennünket. Mindezt lazán, 1,5 nappal az indulás előtt úgy, hogy még februárban 100 % összeget fizettünk.

A felajánlott szálloda nem tetszik, azt forgalmas út választja el a tengerparttól. Kimondottan gyerekek igényeire szabva választottuk ki még télen azt a szállodát, ahová szerettünk volna menni, amire a választásunk esett és ahová befizettük a pénzt.

Nem hiszem, hogy most derült ki, hogy nem fogadnak bennünket. Nem azért van a foglalás, valamint az előleg, jelen esetben a teljes összeg befizetése,hogy az ember azt a szolgáltatás kapja, amiért fizetett?! Etikátlannak tartom azt, hogy kényszerválasztási helyzetbe hoznak gyerekes családokat. Kezedben a döntés:  

indulhatunk vagy maradhatunk. Mi maradunk :-(

 

kancenzonga Creative Commons License 2017.06.23 0 0 1273

Óriási hozzászólás :)))

Előzmény: Gumped Papó (1270)
malazs Creative Commons License 2017.06.23 0 0 1272
Előzmény: Replay (1269)
malazs Creative Commons License 2017.06.23 0 0 1271

Előttem meg írták egy részét. Továbbá az irodák kínálatába szereplő hotelek kb 80%-ba még előző nap is lehetséges foglalni. Mondjuk a holnapi dátum Törökország esetén és az azt követő 2 hét pont necces a ramadan vége miatt.

Előzmény: Replay (1269)
Gumped Papó Creative Commons License 2017.06.23 0 4 1270

ha a tomas cooknál fizetnél be, akkor akár most vasárnaptól is mehetnél pl. a titanicba, mert nekik van fenntartott kontingensük

 

jaaaa, hogy a tomas cook 200 eFt-ért nemhogy a titanicba nem visz el, hanem cserkecsicserére sem, az más kérdés :-))

Előzmény: Replay (1269)
Replay Creative Commons License 2017.06.23 0 1 1269

A többi utazási iroda hogyan oldja meg, hogy oda viszi az utasait ahova hónapokkal korábban befizettek? Ha mindenhol ez lenne a rendszer, hogy csak 1-2 héttel korábban foglal az iroda, senkit nem tudnának a lefoglalt helyre vinni csak a maradékra.

Előzmény: malazs (1268)
malazs Creative Commons License 2017.06.23 0 0 1268

Ha valaki ránézett a Titanic oldalára, láthatta hogy már 2 hete fullon van, legközelebbi szabad időpontjuk Július 21!!!  Az iroda nem fog konkrétan foglalni, max az utazás előtt 1-2 héttel, esetleg ahol engedik ott foglal majd opciósan.

Előzmény: PetyusMaci (1267)
PetyusMaci Creative Commons License 2017.06.23 0 0 1267

Akkor, csak az utazási iroda a felelős. Ez esetben pedig hazudnak, ugyanis azt írja "Pár perccel ezelőtt érkezett az értesítés,hogy a Titanic Deluxe Belek szálloda nem tudja fogadni 06.24.-ével a utasainkat."
Azért érdekelne, ha ebből nem lesz utazás, kit terhel a felelősség. Gondolom senki nem lesz aki kártérit, ugyanis ebben az országban bármit meg lehet csinálni...

Előzmény: malazs (1266)
malazs Creative Commons License 2017.06.23 0 0 1266

A hotel szépen sorban tölti magát. Ők még egy hónappal ezelőtt sem igen látták hogy nektek oda van foglalásotok ;-)

 

750 szobás hotel nem kiemelkedően nagy amúgy, ez amolyan középméret ott,az is inkább alúlról ;-)

Előzmény: PetyusMaci (1265)
PetyusMaci Creative Commons License 2017.06.23 0 0 1265

Sziasztok!
Úgy látom nem vagyunk egyedül... Leírom a saját verziómat. (Indulhatunk.hu, Emagon keresztül BFD)
Tegnap(06.22.) délután ír az utazásunkat szervező hölgyike egy levelet, hogy a Titanic Deluxe sajnos nem tud fogadni minket. Szombaton utaznánk, a pénzt már tavaly decemberben!!!! kifizettük. Felajánlottak egy másik alternatívát, szintén 5*, ultra all inclusive ellátás, nem rossz a hotel, az értékelések is rendben vannak, de eléggé túlzsúfolt lehet a hely. 750 szoba, szorozzuk fel 2 fővel, az 1500 ember... Azt írtam elfogadjuk, ha kompenzálásképpen tengerre néző szobát kapunk. Ezt még tegnap 16:00-kor megírtam, azóta várok a válaszra.
Nagyon érdekelne egyébként, hogy kit terhel a felelősség. Amikor tavaly decemberben kifizettük a pénzt, úgy érzem előfoglaltunk, akkor most kamuzik az utazási iroda, vagy a Hotel volt gané és akik kevesebb pénzt fizettek, azt csak úgy visszamondják utazás előtt 48 órával?

malazs Creative Commons License 2017.06.23 0 1 1264

Jah és ne felejtsd el kinti képekkel is dokumentálni!

Előzmény: kkata73 (1262)
malazs Creative Commons License 2017.06.23 0 0 1263

Nagyszerű! mindenről legyen mentésed,másolatod;-)

 

Mivel 4-en utaztok ha jól rémlik, mindenképp  100-120ezer ft felé taksálnám a kompenzáció mértékét. Ugyanis elég sok dolog van ami felsorolhatóan hátrányosan érint benneteket.

Előzmény: kkata73 (1262)
kkata73 Creative Commons License 2017.06.23 0 1 1262

Tegnap a felajánlott opciót elfogadó levelembe belefogalmaztam, hogy a két szállodát nem tartom egymás alternatívájának, de mivel belekényszerítettek egy ilyen helyzetbe az utolsó pillanatban, nincs más választásom, mint elfogadni azt (gyerekek, szabadság). Azt is beleírtam, hogy szándékomban áll a kialakult helyzetről a helyszínen jegyzőkönyvet felvetetni és hazaérkezés után megtenni a szükséges lépéseket.

Előzmény: malazs (1261)
malazs Creative Commons License 2017.06.23 0 0 1261

Nincs standard erre. Kint jegyzőkönyvet vetess fel az idegenvezetőnél hogy miben ért hátrány, nem gond ha ezt előre itthon is jelzed az irodának (talán így megpróbálnak még inkább a kedvedben járni) hogy amennyiben bármi hátrányt érzel az eredeti foglaláshoz képest, kártérítési igénnyel állsz elő. Lemondani nem szeretnéd, mivel előre tervezett nyaralás, helyettesíteni nem tudod, így kénytelen vagy elfogadni a felajánlott szállást, viszont kompenzációra tartasz igényt bármiben is hátrányt érzel. Aztán majd hazajövetelnél lehet számolgatni hogy mit tartasz reálisnak a 2 hotel között. Jegyzőkönyved feltétlenül legyen és elküldött e-mail-ed!

Előzmény: kkata73 (1260)
kkata73 Creative Commons License 2017.06.23 0 0 1260

Ez jó hír!

Hazaérkezés után a kártérítési igényemet annak az irodának címzem, ahol az utazást befizettem minden egyéb fél bevonása nélkül?

A kártérítési összegre van valami standard vagy az ügyfél határozza meg az igényeit? 2 felnőtt és 2 gyerek utazik. Ebben az esetben mi lehet reális összeg? 

Bocsánat a sok kérdésért, ez az első eset, hogy ilyen cipőben járok. :(

 

Előzmény: malazs (1259)
malazs Creative Commons License 2017.06.23 0 0 1259

Nem, nem bújhatnak ki!

 

Számtalan dolog felsorolható. Szóval kompenzációra vagytok jogosultak.

Előzmény: kkata73 (1258)
kkata73 Creative Commons License 2017.06.22 0 0 1258

Velünk ugyanez a helyzet. A Titanic Deluxe Belek helyett mehetünk a Maritim Pine Beach Resortba, ráadásul négy fővel a legolcsóbb, legkisebb klubszobába a főépületen kívül. Időpont változtatásra nincsen mód. Sajnálják, ez van! 

 

Két hete még volt olyan Titanicos, akit a Papillon Zeugma villaépülettel kárpótoltak, most mi meg apró retró bungit kapunk és fogjuk be, mert még jól is jártunk, mert közvetlen parti szállodába mehetünk, nem úgy, mintha a Titanicba mentünk volna. :(

 

A kártérítés alól kibújhatnak azzal, hogy az 5* helyett 5*-ot adnak? Bár az ellátás szintje azért így sem egyezik (high class AI / ultra AI). 

 

 

Előzmény: barb007 (1254)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!