Keresés

Részletes keresés

ronya1 Creative Commons License 2019.01.20 0 1 89258

ha 99% aszfalt akkor miért nem egy aszfaltra készült gumit veszel?

meg kell nézni melyiknek a legjobb a  vizes tapadása aztán megvenni

gondolom egy hosszabb túra a cél így ha esik akkor is menni kell

szerintem.....bár én nemigen mászkáltam sokat aszfalton

 

nekem road attack 2 volt az lc4-en amikor vettem, szörnyen idegesítően tapadt, mint a rágó a kisgyerek hajába, legalábbis a bütykös gumik után....

le is kellett gyors cserélni mert nagyon idegesített :))

Előzmény: Drunx (89257)
Drunx Creative Commons License 2019.01.20 0 0 89257

Sziasztok!

Idén szeretnénk egy EU 99%-os aszfaltos körtúrára menni. A Continental Trail Attack II-ről mi a véleményétek? Tourance volt régen, elégedett voltam. Esetleg Michelin Anakee III?

köszi!

kopas1600 Creative Commons License 2019.01.20 0 0 89256

Nagy valószínűséggel én voltam  

Előzmény: ronya1 (89247)
ronya1 Creative Commons License 2019.01.20 0 2 89255

ez igaz, hozzátenném hogy sajnos

a ténéré "brand" eléggé meg lett becstelenítve 

persze ennek is megvan az oka.....

amúgy azt nem értem minek egyáltalán abs egy túraendúróra

Előzmény: Lonesome Rider (89252)
Buchokid Creative Commons License 2019.01.20 0 1 89254

Szia!!
Ha nagyon vigyázni akarsz a vasra, akkor ne vidd terepre.
Amúgy én is inkább beszeretem egy DZ-t a Tehén mellé.

Ég és föld

Előzmény: kerikari (89246)
Mistral1 Creative Commons License 2019.01.20 0 0 89253

Haát, mivel a 660-nak eleve nem túl bő a rugóútja, azért az 5 centiért embert is lehet ölni...

V1: amit Csoki mond, Tenere marad aszfaltra, hard terepre DRZ.

V2: jóáron telókat cserélsz - és bízol benne, hogy megmarad a futómű geometria (garantáltan nem fog :-(((

V3: Tenere csere eleve terepesebb szerkezetre - vagyis régebbi típusra :-(((

 

A sima földúton végülis az R1 is elmegy - oda elég az ABS-es tenere is - bár Csokit már szívattam meg olyan, "autópálya" simaságot ígérve, hogy a felnégyelésem és a kerékbetörésem után még jól meg is akart verni :-))

(az igazat megvallva, én még nem láttam ennyire felnyomva a búráját :-))  Lehet, ezután ugrott neki a DRZ projektnek...

 

Homokra is elég a picit rövidebb teló. Ha 20 km/h-t viszzaveszel, akkor meg nagyok helyen elég lehet.

Sajnos sokkal okosabbakat nem tudunk :-((  Szrintem ez a vonal kicsit zsákutca lett neked - ez volt a tanulópénz. (és máshol, máskor szoptam hasonlót - ezen mindenki átmegy) (ki egyszer, ki többször... :-))

Előzmény: kerikari (89246)
Lonesome Rider Creative Commons License 2019.01.20 0 0 89252

Egyel lejjebb leírták a Tenere definícióját.

Előzmény: ronya1 (89250)
CsLacc Creative Commons License 2019.01.20 0 0 89251

Egyébként nem lennék meglepve, ha a két verzió között a villaszög is eltérne!

Előzmény: kerikari (89246)
ronya1 Creative Commons License 2019.01.20 0 1 89250

egy tenete trip-en biztos nem hiányzik, de egy taki-túrán szerintem biztos komfortosabb lenne a motor a +5 centivel

mondjuk amennyibe lenne az a +5 centi szerintem nem érné meg

 

Előzmény: Lonesome Rider (89248)
CsLacc Creative Commons License 2019.01.20 0 0 89249

Shevi majd megmondja az okosat, de szerintem elöl is komplett telót kellene cserélni. Nekem ABS nélküli van.

Ha földutakon szeretnél csapatni add el vegyél egy DRZ-t 2-3 százezret locsolj rá,h valamennyire renben is legyen és a földutas csapatáskor egyből fültől-fülig fog érni a vigyor a fejeden!

A Ténéré elsősorban TÚRA és csak kisbetűvel endúró! Egyszer vezeti el tempónál egy nyom az elejét meg fogsz lepődni mibe kerül helyreállítani! Tudom tapasztalat! A DRZ-t kivakarod az árokból és mész tovább, de a DRZ túrázásra nem igazán alkalmas, de ENDÚRÓ!

Előzmény: kerikari (89246)
Lonesome Rider Creative Commons License 2019.01.20 0 0 89248

De az az 5cm olyan nagy probléma?

Előzmény: kerikari (89246)
ronya1 Creative Commons License 2019.01.20 0 0 89247

egy kék anyag van, valaki kérte nyáron-ősszel de elhalványult az emlék ki volt

 

Előzmény: kopas1600 (89245)
kerikari Creative Commons License 2019.01.20 0 0 89246

Tisztelt fórumtagok!

Segitségeteket szeretném kérni a következő problémámmal kapcsolatban.

Néhány hónappal ezelőtt sikerült vennem egy 2012-és évjáratú xt660z ABS-es tenerét.

Tájékozottlansàgomból adódóan utólag derült ki, hogy ennek a motornak gyárilag 5cm-fel rövidebb a rugóútja mint az ABS nélküli változatnak. A gondom az, hogy én ezt a motort kifejezetten földutas motorozásra és könnyű terepezésre vásároltam. Mivel a motor nagyon tetszik és jóállapotú nem szívesen válnék meg tőle. Szeretném a futómű rugóutjait a nem ABS-es magasságárá visszaállítani. 

Esetleg egy hátsó  rugóstag csere, elől pedig egy hosszabb rugó beépítésével megoldódna-e a problémám?

A válaszokat előre is köszönöm!

kopas1600 Creative Commons License 2019.01.20 0 0 89245

Ronya a kék üléskárpit kellene ha meg van még!! Megérett a cserére, és áthuznám..

Manóúr Creative Commons License 2019.01.19 0 0 89244

A kéket már igen!

Előzmény: Mistral1 (89242)
Lonesome Rider Creative Commons License 2019.01.19 0 0 89243

3aj valszeg lesz eladó.

Előzmény: B.Lajos8 (89238)
Mistral1 Creative Commons License 2019.01.19 0 1 89242

Sajnos a szép és a jó nem mindig jár együtt :-(

A patika állapot 99%-ban csak a szemnek szól. Ellenben belül ugyananyi lesz a felújítás, pont ahogy az előbb írták is :-((

--

Többiek! Jaka eladta már a cuccait?

Előzmény: B.Lajos8 (89238)
Doomedsrac Creative Commons License 2019.01.19 0 0 89241

Picit félek, hogy közel 16eFt-ért (oem-parts) nem lesz jobb :( Minden esetre szét kapok mindent ott, átmosok és tömítek, közben meglátom, hogyan tovább.

Előzmény: XTE (89239)
Doomedsrac Creative Commons License 2019.01.19 0 1 89240

Hali, lehet jobban jársz egy lepukanttal és megcsinálod (csináltatod) magadnak mint, hogy veszel egyet számodra normál áron és arra költesz pont annyit mint a roncsra. Most pont van is hirdetve egy 330-ért, de erről tuti tudod, hogy nem a legfényesebb. Néztem közel 600eFt-ért patika állapotút, csak nem tudom melyik dimenzióba számított annak.

Előzmény: B.Lajos8 (89238)
XTE Creative Commons License 2019.01.19 0 1 89239

Szerintem egyszer vegyél gyári szűrőt, és próbáld ki azzal is.

Én csak azt használom, igaz hogy drágább, de teljesen jól zár.

Egyébként részemről indokolatlanul kicsinek találom ezt a szűrőt, látszik, hogy inkább

aszfaltos használatra lett tervezve a paripa.

Előzmény: Doomedsrac (89237)
B.Lajos8 Creative Commons License 2019.01.19 0 0 89238

Sziasztok!

 

A segítségeteket szeretném kérni!

Az elmúlt időszakban sokat keresgéltem Ténéréket a magyar oldalakon, de sajnos a fél milliós összeg körüli példányokat vagy már elvitték de a hirdetés fennmaradt vagy az állapota volt borzasztó.

Esetleg ha itt valakinek lenne eladó vagy ismertek valakit azzal szívesen felveszem a kapcsolatot!

Előre is köszönöm a válaszokat!

Doomedsrac Creative Commons License 2019.01.19 0 0 89237

Holnap akkor kiszedem az egész házat és szétszedem teljesen átnézem, hogy azt kizárhassam, hogy repedt vagy csak valahol nem illeszkedik rendesen. Köszi az eddigi tanácsokat.

ronya1 Creative Commons License 2019.01.19 0 1 89236

a láncspray is jó aztán nem kell kenegetni kézzel

másra úgy sem jó az a trutyi 

én pl a 3aj légszűrőbox összes illesztését avval fújtam be mielőtt összecsavaroztam, de még a kilépő gumicsövek peremeit is

 

amúgy a papír szűrő egyetlen nagy hibája az hogy ha betömődik akkor nem engedi át a levegőt és mivel igen jelentős a motor szívó ereje fog találni más utat a levegő és megy bele minden aminek nem kellene

a szivacs meg olyan hogy ha " eltömődik" akkor még átmegy rajta a levegő, csak az apróbb por szemcsék nem tapadnak fel az olajba, de a nagyobb még megakad

persze a szivacs is el tud fullra tömődni, de ez azért extrém dolog, és nagyon látványos, így könnyen észrevehető még a teljes káosz előtt

 

a papír szűrős megoldásnál az a legjobb amit a mistral csinált, persze itt is fontos hogy a papír szűrő tökéletesen illeszkedjen, hiszen a pótlólagos szivacs szűrő sosem lehet olyan tökéletes mint a gyári papír vagy a többrétegű szivacs

Előzmény: CsLacc (89234)
Lonesome Rider Creative Commons License 2019.01.19 0 0 89235

A szivacs között nincs.

Előzmény: WRS (89229)
CsLacc Creative Commons License 2019.01.19 0 1 89234

A légszűrőház belső kikenését (én szilikon zsírt használok) csak javasolni tudom!

Ha régebb óta szipókázza a géped a porocskát, akkor olajtápolásra is készülj fel! Sajnos a por nagyon hamar képes azt a csiszoló munkát elvégezni, ami már oly mértékben megnöveli  a belső kopásokat, h fogyni fog az olaj. Minnél nagyobb a fordulat annál jobban!

Egy darabig lehet jógázni az olakviszkozitással (pl:20w-50 használata), de ez csak a probléma elfedése!

 

Előzmény: Doomedsrac (89232)
CsLacc Creative Commons License 2019.01.19 0 2 89233

Lehetséges,h a perem puhább ennél a típusnál és nem olyan passzos, mint kellene. Ha ici-pici az eltérés, akkor a szilikon zsír (nem minden anyag olajálló, h bírja azt a trutyit amit Mistral kotyvaszt) megoldást hozhat. Az is lehetséges, h a moci egyik korábbi gazdája egy vagy nem belevaló vagy megvastagított peremű (pl: ablak szigetelés hozzáadása) szűrőt erőltetett bele a keretbe, ami műanyag és ki tud tágulni! Így már az eredeti mérettel nem tömít doha többet megfelelően!

Remélem segítettem eligazodni ebben egy kicsit!

A Hiflo szűrőkkel ne legyenek illúzióid NEM gyári és valamiért jelentősen olcsóbb. Előnye,h mindenhol lehet kapni.

Előzmény: Doomedsrac (89232)
Doomedsrac Creative Commons License 2019.01.18 0 0 89232

XTE:

A képen látható szűrőt vettem bele. Eddig ezzel a márkával nem volt gondom.

 

 

Mistral1:

Az van, hogy Szank után kapott új szűrőt és azóta nem nagyon használtam (max ide-oda rohangálás pár száz km) és mikor kicseréltem szintén kimostam a házat mert volt benne kis kosz. Elsőre arra gondoltam lehet törött a ház valahol, néztem, de nem láttam rajta gócpontot sehol. Néztem a levegőszűrőt és a külső felét a fedél szorítja, belül meg a megvezető. Teljesen betolva a belső felét nem érzem túl passzentosnak mint ha kevés (vagy inkább túl puha) lenne a szivacs és így "lötyög". Nem tudom ezt máshogy körül írni :) Amit még írtál, hogy szivacsot raksz a szűrő elé és úgy rakod a helyére a legszimpatikus, vagy ez a öntapadós szivacsos-gumis profil, csak a plusz szivacsréteg nem tudom mennyire folytaná le. vagy veszek vastagabb levegőszűrő szivacsot és vágok körbe rá abból egy új keretet. Azért írtam ide mert abba bíztam, hogy ez nem csak nálam gond, de ezek szerint ez csak engem boldogít :D

Előzmény: XTE (89230)
Mistral1 Creative Commons License 2019.01.18 0 0 89231

Sztív a 3AJ szűrőről írt - jól megkavartalak itt benneteket :-)))


A légszűrőházat belül kend be "trutymóval" - én egy kis zsírt szoktam fáradtolajban "megfuttatni", vagyis feloldani - és azzal kenem be a felületeket. Az áramlás pont nekiviszi majd a szűrők mellett esetlegesen "belógott" porokat - az ott jól beleragad - és nem jut el a karbi-henger vonalig :-)

 

De hidd el, nem az ablakszigetelés lesz a megoldás, hanem a gyakoribb szűrőcsere :-(
A szivacs-keretet körbekenni zsírral!

Előzmény: Doomedsrac (89228)
XTE Creative Commons License 2019.01.18 0 0 89230

Szia! Gyári légszűrőt vettél hozzá?

Előzmény: Doomedsrac (89228)
WRS Creative Commons License 2019.01.18 0 0 89229

Ha már légszűrő a téma az 1VJ és a 3AJ szivacs között van különbség?

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!