Keresés

Részletes keresés

ronya1 Creative Commons License 2019.11.29 0 0 91175

Csomó helyen ntn csapagy van gyárilag 

igazándiból az számít hogy ne legyen hamis 

Előzmény: Doomedsrac (91174)
Doomedsrac Creative Commons License 2019.11.28 0 0 91174

Szerintetek nagy különbség van a gyári és Koyo csapágy között? Mondjuk én azt is hallottam, hogy a Koyo a "gyári". 

Mistral1 Creative Commons License 2019.11.27 0 1 91173

Sokunkat érdekel(het), írogassál!!

Előzmény: Doomedsrac (91172)
Doomedsrac Creative Commons License 2019.11.27 0 0 91172

nem-nem, a 430eFt csak a motor kár. a ruha kárt még nem küldték meg, de az elenyésző lesz (ezt többen mondták). ha érdekel a folyamat szívesen megosztom.

Előzmény: ales40 (91170)
ronya1 Creative Commons License 2019.11.27 0 0 91171

azért szidják a hitelesek mert hülyék, nem szeretnek olvasni :)) mondjuk a bank se semmi.....

 

 nekem volt hiteles kocsim, ott helyben kinyomtatták mennyi a 48 hónapra a befizető összegeket ezen belül a tőke törlesztés és a kamat törlesztés( ez is rafinált ám úgy van megcsinálva hogy ne legyen kedved idő előtt vég-törleszteni)

aztán ha tetszettek a leírtak akkor megkötöttük a szerződést, ha nem akkor nem 

 

pár éve akartam venni egy kocsit, majdnem megvolt a zseton, igazándiból alig több mint egy havi bérem hiányzott, csak nem akartam úgy venni hogy nullán legyek anyagilag, így vártam a vétellel mert nem volt sürgős

aztán rá kb egy évre ismét kezdtem nézegetni a kocsikat(ennyire hiányzott) aztán meglepődve láttam hogy az előző évben 1,5 milla körül árult kocsik ára felment 1.8 felé

na ha akkor felveszek 500 ezret 2 évre akkor közel sincs ennyi kamat mint amennyivel drágább lett

 

senkit sem akarok buzdítani a hitelre, de nem annyira egyszerű a képlet mint ahogy gondolod

és én sem akarok felvenni hitelt, de igazándiból csak a rizikó miatt, elég vén vagyok bármi megtörténhet.......

 

Előzmény: ales40 (91169)
ales40 Creative Commons License 2019.11.27 0 0 91170

Ilyen amikor félinfók miatt beszélgetünk :) Ruha kárról eddig szó sem volt..... A 400ezer, azt hittem csak a motorkár. 

Nem kell ügyvéd Te is tudsz intézkedni ha van kedved és időd hozzá.

Anno egy elején sérült CBR600 motorra akartak első nekifutásra 180-at fizetni ruhástól mindenestől. 520 lett a vége amit kifizettek úgy, hogy a motort 525ért tudtam eladni. Egy évembe tellett. Időm volt, kedvem nem sok hozzá de nekem megérte.

Csak azért csináltam mert az elején hülyének néztek és gondoltam megtudom mutatni, hogy nem is vagyok annyira hülye mint amilyennek a biztosító nézett:) 

Előzmény: Doomedsrac (91166)
ales40 Creative Commons License 2019.11.27 0 0 91169

Na most jó nagy faszságot írtál. Azonnal ott van az áhított tárgy :) Ott van, csak amíg ki nem fizeted addig nem a tiéd :) Ha olyan fasza a hiteles vásárlás akkor miért szidják a nagy tudású hitelesek a bankokat?

A pénz értéke romlik....  Ha veszel egy új motort hitelre annak nő az értéke?? Veszel egy 4 milliós motort, kifizetsz érte 5-öt és öt év múlva ér 2-őt. Akinek ez olyan jó üzlet az vásároljon hitelre.

Előzmény: ronya1 (91168)
ronya1 Creative Commons License 2019.11.27 0 0 91168

ez nézőpont kérdése

 

ha azt nézed hogy az összeged ami a bankban áll évről évre jelentősen veszít a vásárló értékéből, és azonnal ott van az áhított tárgy nem 4-6 év múlva akkor a hitel nem is ördögtől való

 

ha azt nézed hogy bármi ok miatt fizetésképtelenné válhat bárki, még ha önhibáján kívül is jó nagy szarban lesz, a hitelezett tárgy tuti ugrik és ha nincs szerencséje még mellé némi zseton is pluszban, nem csak az addigi befizető

 

 

 

Előzmény: ales40 (91163)
ronya1 Creative Commons License 2019.11.27 0 0 91167

egy jó ügyvéd mindent el tud intézni

sok éve egyik munkatársam barátnőjének a férjét elgázolták és belehalt

még a temetésre vett ruhákat is behajtották a biztosítótól

nem emlékszem pontosan mi volt még de olyan dolgok hogy csak pislogtunk

persze a férj ettől nem támadt fel, de csenget a biztosító ha szorítják a tökeit

csak mint írtam nem biztos hogy megéri a fáradságot

Előzmény: Doomedsrac (91166)
Doomedsrac Creative Commons License 2019.11.27 0 0 91166

Nem baj az :) nagyon szívesen megosztom veled (veletek) ezzel kapcsolatos gondolataim. 525eFt volt a motor, megfejeltem pár "extrával"(bár ugye ez már a saját problémám, de ugye ezek minimálisan növelik a piaci értékét is), ezek egy részét lehet fel tudom használni a másik XTZ-n. Viszont sok kuka lett (kormány, bukócső, stb.). Mivel tisztába vagyok azzal, hogy az tárgyi kár (ruházat, sisak, stb) elég nyomot árat állapítanak meg, és azért 2 sisak, egy Yamaha-s dzseki, esőruha és asszonykám utcai szettje kuka, mert a ruhát levágták róla és mind a 2 sisak csattant az aszfalton, meg azért olyannal nem kezdtem el szenvedni, hogy lett egy folt az én esőruhámon is mert attól nekem ellátja a dolgát, de ami tényleg kuka ott nem lenne rossz egy tényleg olyan ár amiből közel lehet pótolni a dolgokat. Így lehet gáz, de azért a motort jó lenne tényleg ki maxolni. Nem-nem 430eFt és ebből levonódik a roncs ár (igaz ez elenyésző 21eFt).

 

Ezt az opciót is néztem (és pár hasonlót) de közel 100eFt a papírozás és nem lehet abból kiindulni, hogy lehet alkudni vagy hibátlan és nem kell rá semmi kopó alkatrész úgy, hogy egy métert nem mentem vele. Így azért láttam a legjobb opciónak egyből egy "szart" venni és azzal kezdeni valamit mint azt, hogy normál áron venni egy szart és azzal szopni.

 

 

 

Ini: 94-től kereklámpás és nagyobb műanyag elemek lettek rajta. Más nagyon nincs szerintem.

Előzmény: ales40 (91164)
ronya1 Creative Commons License 2019.11.27 0 0 91165

Mennyivel másabb egy 94 előtti mint egy 94 utáni?

nekem az a meglátásom hogy  kb tökmindegy hogy mennyi idős egy ilyen régi lom motor, ami igazán számít hogy volt karban tartva eddig....

sok tapasztalat nincs se eddig azt vettem észre mindenképp megéri egy külföldi kotort venni ilyen idősen mint egy magyart. A magyar nagyon szeret sufni szerelésekét csinálni. 
én már csak tudom ;)

 

amugy a biztosító alapból egy szar szemét cég, az a kérdés hogy ilyen 100 ezer körüli “kár” mellett megéri- e kínlódni velük, idő, ideg, stressz..... megér ennyit?

 

Előzmény: Doomedsrac (91162)
ales40 Creative Commons License 2019.11.27 0 0 91164

Megint nem értelek. 525-ért vetted. A biztosító fizet 430-at plusz marad a töröt motor . A törött mtor szerinted nem ér 95 ezret? 

 

Ha minden áron ragaszkodsz az adott típushoz egy ilyen szerintem kiindulási alapnak nem rossz:

https://www.kepesmotor.hu/yamaha-tura_enduro/p2099304?st=xtz

Előzmény: Doomedsrac (91162)
ales40 Creative Commons License 2019.11.27 0 1 91163

Én ezt nagyon egyszerűen oldom meg, semmit sem veszek hitelre. A hitel a türelmetlen emberek fizetőeszköze.

Előzmény: ronya1 (91160)
Doomedsrac Creative Commons License 2019.11.26 0 0 91162

A törött motort 525eFt volt (ezt láncozni kellett azért volt ennyi) , akkor ez volt a legolcsóbb kerék lámpás. Amit most vettem az 250eFt, de ez motor hibás és foglalkozós is. Amit néztem még Gödöllőn az meg egy roncs volt 400eFt-ért, lánc szett kuka, gumik a kuka szélén, fényszóróra kötött USB töltő és még kitudja milyen meglepik, ja és túl jó álapotba se volt. Ezek ugye 94' előtti példányok. Amit láttam még (szintén 94' előtti) 480eFt (irányár), de itt is van 1-2 bibi. Ezeket látván nem érzem túl tehetetlenek magam, írtam egy biztosítási ügyekkel foglalkozó cégnek és mondták, hogy picit tényleg alul áraztàk a dolgot.

Előzmény: ales40 (91161)
ales40 Creative Commons License 2019.11.26 0 0 91161

A másikat mennyiért vetted?

Előzmény: Doomedsrac (91154)
ronya1 Creative Commons License 2019.11.26 0 0 91160

képzeld el ha egy kölcsönre vett új gépel történik ez

lesz egy csatt gazdasági totálkárral, a bank szépen felszólít hogy azonnal fizesd ki a kölcsön összegét hiszen a fedezet nincs többé

és bukod az addig kifizetett kamatot......a semmiért........

Előzmény: Doomedsrac (91158)
ales40 Creative Commons License 2019.11.26 0 0 91159

Értem, hogy miről beszélsz. A befektetett munkádat  csak az érti aki már  túl esett ilyenen de sajna a biztosító ezt nem fizeti meg.

A motor pótlása a Te esetedben azért is nehéz mert ebből a tipusból amúgy is kevés van az országban, a jó állapotú meg ritka mint a fehér holló.

Ha nem értesz velük egyet lehet harcolni az igazadért. Voltam párszor ilyen helyzetben és volt amikor egy év kellett hozzá mire mindent korrektül kifizettek. Idegrendszer és kitartás kérdése, hogy mennyi a végösszeg amit ki lehet belőlük húzni.

Előzmény: Doomedsrac (91158)
Doomedsrac Creative Commons License 2019.11.26 0 0 91158

Nem akarok tehetetlenek látszani,  de azért amit 1 év alatt "felépítettem" az egy csatt után kuka. Ugyan ilyet nem is tudok venni (leszámítva azt az egyet ami 770eFt). Megnéztem mobile.de oldalon is és ott is 1990EUR ez az évjárat (igaz annak az eleje újra fújt). Így ha 500eFt és a roncsot reálisabbnak gondolok. Nem új motort akarok venni belőle, de egy közel azonos állapotúnak azért örülnék. 

Előzmény: ales40 (91157)
ales40 Creative Commons License 2019.11.26 0 0 91157

Így már azért egészen máshogy hangzik. Szerintem korrekt  ajánlat a biztosítótól. Ne legyél telhetetlen.

Előzmény: Doomedsrac (91151)
ronya1 Creative Commons License 2019.11.26 0 0 91156

ha nem olyan az alkatrész ellátása mint a sherco beta stb motoroknak nem lehet rossz

 

Előzmény: Mistral1 (91155)
Mistral1 Creative Commons License 2019.11.26 0 0 91155
Doomedsrac Creative Commons License 2019.11.26 0 0 91154

Nem lenne rossz összeg ha ennyiből tudnám pótolni a motorom (mást lehet tudnék venni), de most (sokat nem is változott szeptember óta) ilyet vagy kockalámpást nem. 450.000Ft-ért láttam a "legolcsóbb" XTZ ami még kinti papíros. Igaz én már vettem másikat, de az is még foglalkozós. Mindegy, pár kört futok még azt megláttom mi lesz ebből. 

Előzmény: Hadvezér (91153)
Hadvezér Creative Commons License 2019.11.25 0 0 91153

2010-ben 600 ezerért számította be egy srác a Varába, k.b. 3 évvel később felhívott valaki, aki 400 ezerért vette meg. 1998-as volt. Szerintem nem rossz ajánlat a biztosítótól.

Előzmény: Doomedsrac (91149)
Mistral1 Creative Commons License 2019.11.25 0 0 91152

Nem sok okosat tudok mondani, szerencsémre nem volt még biztosítós ügyem.  De hogy nem fogsz jól kijönni, az biztos :-(

Nincs azért kizárva, hogy kifoghatsz egy jó állapotú, de blokkcserés masinát - még ez lenne a legegyszerűbb.

De aztán, hogy ezt hogyan lehet lepapírozni-pénzezni - azt főleg nem tudom.

Előzmény: Doomedsrac (91151)
Doomedsrac Creative Commons License 2019.11.25 0 0 91151

Nem, de a blokkon a két (elvileg mind kettő jónak néz ki) keréken és pár apróságon kívül kuka az egész :( Jobban őrülnek ha legalább annyit adnának, hogy egy másik működő TENERE kijöjjön belőle és úgy maradjon meg a roncs (nem baj ha nem 94 utáni), vagy annyit, hogy tudjak venni egy ugyan ilyen TENERE-t és akkor vihetik a roncsot.

 

(a roncs nem lesz eladó)

Előzmény: ales40 (91150)
ales40 Creative Commons License 2019.11.25 0 0 91150

A roncsot ( sérült motort) le kell adni a biztosítónak?

Előzmény: Doomedsrac (91149)
Doomedsrac Creative Commons License 2019.11.25 0 0 91149

Ha esetleg valakit érdekel akkor egy 1995-ös Yamaha XTZ660 TÉNÉRÉ piaci értéke 430.000Ft (bár lehet csak az enyém ért ennyit), biztosító felmérte a piacot és az alapján küldte :) ebből az összegből kéne nekem pótolni az XTZ-t, bár nem tudom hogy, de a biztosító állítja, hogy ezt simán tudom :D

Gabe.Sz Creative Commons License 2019.11.14 0 2 91148

Ahoy! Szombat reggel 9:45-től gyülekező és 10:00kor indulás innen! -> 6729 Szeged, Szabadkai út 7 Shell benzinkút <-

Valami lesz, de odáig sem aszfalton.

Shevinon Creative Commons License 2019.11.11 -1 2 91147

Szia ZenÉsz01,

 

Nekem ABS-es van. Az ABS kikapcsolhatóságáról nem tudok nyilatkozni, mert soha nem próbáltam. Nem tudom, hogy miért akarod az ABS-t kikapcsolni, mert még terepen is rövidebb a fékút, mintha nem lenne, legalább is egy tesztben ez olvastam vagy láttam videón.

 

Elméletileg ki lehet kapcsolni egy kis trükközéssel. Ha a hátsó kerék a levegőben van és sebességben forgatod addig, amíg el nem kezd az ABS lámpa villogni a műszerfalon, akkor kikapcsolja magát és ez az állapot fent marad a következő gyújtás ráadásig. A módszert nem próbáltam ki soha. Mind a két kereket felügyeli az ABS fékezéskor.

 

Az tény, hogy a rugóút, hasmagasság, ülés magasság 5 centivel kisebb, mint a nem ABS-es verzióé, sőt az első villák csillapítása sem állítható és még vonószem sincs rajta gyárilag.

 

A fenti "hiányosság"-okat én nem vettem észre motorozás közben, az ABS előnyét viszont igen. Dolgozott már első és hátsó keréken is.

 

Üdv:

Shevinon

Előzmény: ZenÉsz01 (91146)
ZenÉsz01 Creative Commons License 2019.11.09 0 0 91146
Sziasztok! Lassan a célegyenes felé haladok, de jól jönne még egy kis infó, mielőtt a garázsba kerül az új gép, egy xt660z Ténéré. Alig lehet infót találni az ABS-es verzióról. Kikapcsolható az ABS? Mind2 kereket figyeli? Mind2 kapcsolható? Mintha valahol azt olvastam volna, hogy az ABS-es modelnek kisebb a magassága, és kisebbek a rugóútjai. Ez tényleg így van? Előre is köszi, ha valaki hasznos infóval tud szolgálni

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!