Szia! Vedd ki a gyertyát, egy kötelet dugj be a hengerbe, amíg lehet, forgasd el a főtengelyt a dugattyú megszorulásáig, majd jöhet a nyomatékkulcs, Loctite (meg nekem egy sör :-))))
Sziasztok! Kuplung felöli oldalon fellazult a főtengely anya . Ki milyen mòdszerrel húzta meg, hogy ne forogjon el a motor? Akksis ütvecsavarozó jò lehet? mekkora nyomatékra kell húzni? Legjobban nyomatékkulcsal szeretném a megfelelő nyomatékra Loctite-al, de ugye a motor elforog. Köszönöm válaszotokat.Buék!
Mink' is kocsiztunk... Ráadásul a határ előtt 200 m-rel derült ki, hogy én ott "Itt úgysem jutsz át!" Úgyhogy vissza haza a papírokírt, nekifutás újra :-( :-(
Egy másikat is mondanék - még azzal is, hogy nem leszek feltétlenül népszerű vele...
Akik ismernek, tudják, hogy - régebben, ugye!! :-) :-) - estem-keltem a kisöcsi 660-nal. Én egy icipicit lazábbra hagytam a kefniben a csavarokat a gyári szorításhoz képest - pontosan azért, hogy ilyen esetekben legyen egy kis elnyelődési zóna. Aztán a tetthelyről felkászálódva, ha nagyon kajsza' a kormi, az első KRESZ tábla tövében kicsit megrángatod a kormit - és beállítod, ahogy neked a legjobb... Akár táblánként módosítható... NEM TUDOM, hogy a biztonságot EZ hogyan érinti :-( A hangsúly az ICIPICI lazításon van a "menetszakadáshoz" képest, laza nyilván nem lehet!!!
Sziasztok! Nemrég használom a kis 700 tenerét jó kis motor, múltkor terepen kicsit elestem vele.elfordult a kormányom de vissza tudtam fordítani nagyábol, az lenne a kérdésem milyen csavart kell meg lazítani hogy vissza tudjam állítani.válaszokat előre is köszönöm! Kellemes karácsonyt mindenkinek!
Köszönöm - nem tervezem feldni a dolgot! Úgy mondom, hogy "látvány-sérülések" - de igazán egyik sem akkora vész, hogy kukázni kellene a vasat... Szerkezeti rész nem sérült - ez a legfontosabb.
én arra sosem megyek ha átutazóban vagyok előtte(ahol estél) elfordulsz jobbra és egy egyenes út(persze girbegurba de nem kell elfordulni) vezet a mol kúti körforgóhoz, nincsenek lámpák gyalogosok stb
gyorsabban végig lehet menni, max pár bringást kell leküzdeni
azok a kőkúpok nekem eddig fel sem tűntek hogy vannak, szóval lehet benne valami hogy nehezen észrevehető
De, lehetett volna... Akkor még a sündőrség meg is basz baleset okozásáért. (nem vicc, TET bejáráson srác eltörte a lábát, mentőt kellett hívni a susnyásba. Mentő szólt a pandúroknak, hivatalból, 8 napon túl gyógyuló, stb, stb. Perzekútor lyól' elbeszélgetett a csapattal, tudta hogy mi a TET (!!!) - és könnyek között, megszakadó szívvel közölte az éppen akkor hordágyon cipelt delikvenssel, hogy ez bizony 30 eFt lesz a kasszánál, merthogy személyi sérüléssel járó balesetet okozott. Hogy magának - az nincs kizáró okkent a kreszben vagy a btk-ban, mittomén hol :-( )
- Egyszer ballgj át oda éjjel és a spár' ajtajából nézegesd a "cuccot" :-) 10 autóból a fele megstuccolta - merthogy alig lehet látni, a nátrium-lámpa fényénél alig üt el a cicik színe az úttesttől :-( De, gyáva voltam, nem akartam beállni ebbe. Elbambultam - ennyi :-(
:-) Külön jött, mögöttem. Ő is megküldte a cickót, csak már nagyobb (merőlegesebb) szögben, így "normálisan" átbakkant rajta - és rémülten rohant hozzám, a mögöttünk jövő autós női sofőrjével együtt... Úgy felkapták ketten a vasat földről, hogy csak pislogtam :-)
Az autós előtt le a kalappal, (egy kis nemzetiségi beütés is volt a vérében...) - majdnem VÉGIG ott maradt (jó másfél óra!) amíg a mentés megérkezett, segített mindenben!! Ő is megijedt derekasan :-) Jönnek majd a képek, csak le kell kicsinyíteni - a qrva w11-ben ez nem olyan 1xű :-( :-(
Eggen, kicsinyt... De én nem úgy fogalmaznék, hogy bevállalós, hanem natív elbambulás... Kicsit levágtam a trafi utáni kiskőrösi balost, bambán néztem az előttem mocorgó kamion seggét - aztán, mivel vaktyúk szememmel nem láttam este 10-kor a kib.szott kőciciket, olyan 10-20 fokos szögben megstuccoltam :-( Arra eszméltem fel, hogy "ezt már nem fogom meg", ekkor elhagyta édespiros ajkaimat egy szellős bazdmed' Sziporka felé - ezután már arra emlékszem, hogy a bukócső ugral a köciciken vagy 4-5-öt, meghogy valahogy fekszem az úton. A nátriumlpák sárga fényében qrvára egybemosódik a viszonylag világos színű aszfalttal ez a klassz "rátét", alig lehetett volna észrevenni. Én meg kellőképpen elbambultam, eszembe se jutott, hogy ilyesmire figyeljek :-( Amíg a futóra vártunk, 10 kocsiból 4 ugyanúgy felugrott rá, csak pislogtak, hogy "ezmiaf@sz!?" - de nekik több a kerekük a földön, egyben maraídtak (csak a gömbcsuklók kaptak egy maflást...) A hátsó doboz feláldozta magár, azon csúszott a hátulja, az elején meg a cicik lerendezték a jobboldali bukócsövet, az a hútő-felfüggesztést, az meg kilukasztotta a tankot. A fejidom is kapott kicsit, a jobb kopoltyú miszlikben. Hogy a legmagasabb ponton a GPS tartó hogyan lapult ki - fogalmam sincs... A gps kiesett - ezért egyben maradt :-) Még jó, hogy a régit vittem, nem örültem volna, ha az új cx-et amortizálom le... Majd hozok képeket :-(
Sziasztok! 1995 xtz 660 Tenere 27.000km van benen gyönyörű bontatlan állapotban. Elindulásnál kis gázon kis kattogó hang jön a mozorból, de ha üresbe kis gázt húzok akkor is. Láttam már több videót is a neten, ugyanúgy hallottam ezt a hangot kis gázadásnál, mintha valami lánc hang lenne. Gondolom itt több tapasztalat van ezzel kapcsolatban. Ezen videóban is hallani mikor kis gázt húz a kattogó hangot.