Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Maximboy Creative Commons License 2024.06.18 0 0 68639

Szia Laci!

 

Az előbbiekben rosszul írtam. A kulcs elfordítására csak a hátsó ajtót nyitja, a központi zárat nem. 

Szétkaptam, megnéztem, mechanika és a mikrokapcsoló is rendben. Kapcsolók reagálnak, multiméterrel kimérve mindkettő kapcsoló összezár.

Merre induljak tovább? Szétbontsam a kábelköteget a "C" oszlopban (vagy máshol is hozzá lehet férni?) és kizárjam a csomagtérajtónál a kábelszakadást?

A többi ajtó nyit/zár, semmi baja.

Előzmény: Maximboy (68534)
409 Creative Commons License 2024.06.18 0 0 68638

 

 A kilincs benyomásával nagy valószínűséggel elindult az egyik motor a zárban és rázárta a reteszelést. Ekkor kilinccsel többé nem nyitható, ha a másik motor rossz. Kinyitható, de nem egyszerű, pontosan tudni kell, hogy hol kell elfordítani az egyik kart a záron. Többször tettem erre a fórumra is erről képet.

Előzmény: BMWKRAFT (68637)
BMWKRAFT Creative Commons License 2024.06.18 0 0 68637

Minden mozdul, a motor nem muködik.

En elsö körben a motor betapjat ellenöriznem.

Előzmény: ronya1 (68636)
ronya1 Creative Commons License 2024.06.18 0 0 68636

a motor nem működik az biztos

a belső nyitó bowden húzható, a külső kilincs mozgatja azokat a részeket amit látunk

sajnos a konkrét nyitó részeket nem látni mert ahhoz nyitott ajtó kell

 

Előzmény: BMWKRAFT (68635)
BMWKRAFT Creative Commons License 2024.06.18 0 0 68635

Amikor ilyen bereteszelessel talalkoztam, közponizar bezaras/kizaras utan engedte kinyitni.

A motor muködik-e, hogy megtudjatok, mechanikai, vagy elektromos hibaval van dolgotok?

Előzmény: ronya1 (68634)
ronya1 Creative Commons License 2024.06.18 0 0 68634

üdv!

seat alhambra 2002

a hátsó ajtó nem nyílik, eddig eljutottunk de mindem mozog de nem nyílik

központizár nem zárta le ezt az ajtót, kézzel lett lezárva azóta nem nyílik ki

mit lehet tenni?

köszi!

BMWKRAFT Creative Commons License 2024.06.17 0 0 68633

A turbofeltöltö vakuumdobjaban rozsdatol szorulo rugo tud ilyen tunetet produkalni.

 

Előzmény: blasz66 (68630)
blasz66 Creative Commons License 2024.06.15 0 0 68632

Nincs egr.

Előzmény: feksza (68631)
feksza Creative Commons License 2024.06.14 0 0 68631

EGR?

Előzmény: blasz66 (68630)
blasz66 Creative Commons License 2024.06.14 0 0 68630

Sziasztok fura problémába futott a kocsim.1.9 pdtdi galaxi AUY motorkód.Indul jön megy müködik de 3000 fordulattól meghal.Addig dinamikusan gyorsul de utána eltört a lába.Nem tilt hibakód semmi,turbó nyomást mérve menetközben,követi az elvárt nyomást,igaz kicsit mindig alatta van.MAP senzort cseréltem,többet is próbáltam,És most Bosch 0 261 230 van benne ezzel 3000 alatt nagyon dinamikus de felette szinte torpan.Geometria nem szorul,takaritva volt,könnyen jár.Újra csöveztem a vákumokat,de itt nincs több ötletem.

Talán még annyi hogy ha leveszem a cooler csövet dohog rendesen,És arra gondoltam hogy elkopott a vezérműtengely, azt még nem néztem meg.

Köszönöm előre is a segitséget.

Maximboy Creative Commons License 2024.06.03 0 0 68629

Egyik nap délután, ha lenne rám egy órád.

Viszonylag rugalmas vagyok, de minél későbbi időpont lenne a jó. Kb. 15-15:30 lenne az ideális (mondjuk pénteken, vagy hétfőn), de alkalmazkodok.

Nekem az 5164 végződésű szám van meg, az jó? 

Előzmény: 409 (68628)
409 Creative Commons License 2024.06.03 0 0 68628

Gábor már nincs, a 70-es szám elvileg működik. Mikorra gondoltad?

Előzmény: Maximboy (68627)
Maximboy Creative Commons License 2024.06.03 0 0 68627

Szia Laci!

Szerettem volna bejelentkezni hozzád egy diagnosztikára, de Gábor számán nem jelentkezik senki.

Világít a légzsák lámpám (azt esetleg orvosolnánk is) meg az ABS lámpa is felvillant a múltkor, ha jól gondolom ezeket tárolja a rendszer.

Létezik hozzátok valami alternatív bejelentkezési mód, vagy hogyan tudok időpontot szerezni?

Előzmény: 409 (68626)
409 Creative Commons License 2024.05.23 0 0 68626

Maga a szűrőbetét készlet ~7-10eft, ez gyártmány függő, előfordul dupla ennyiért is, de egy nissens betét bőven megfelelő. A 40eft-os ár valószínűleg a hűtővel együtt értendő, mivel egybe van azzal építve. Sajnos a záródugó nem minden esetben húzható ki a ház sérülése nélkül, ilyenkor cserélni kell a hűtőt is.

Előzmény: 1407 (68625)
1407 Creative Commons License 2024.05.23 0 0 68625

Köszönöm! Mèg egy kèrdès: lètezik az, hogy a szárítószűrő negyvenezer forint?

Előzmény: 409 (68614)
feksza Creative Commons License 2024.05.23 0 0 68624

Házzal együtt cserélte.

Előzmény: 409 (68623)
409 Creative Commons License 2024.05.22 0 0 68623

Az a hella MAF a saját házával együtt lett cserélve, vagy csak a betét lett betéve a régi házba???

Előzmény: feksza (68622)
feksza Creative Commons License 2024.05.22 0 0 68622

Na,meglett az audi hiba,légtömegmérő volt a ludas.Ami a gond ezzel,hogy új hella légtömegmérő volt benne,a tulaj vette és nem volt jó.

Előzmény: feksza (68619)
blasz66 Creative Commons License 2024.05.19 0 0 68621

Bocs akkor nem jó a tanácsom.

Előzmény: blasz66 (68620)
blasz66 Creative Commons License 2024.05.19 0 0 68620

Szia a tandemen a vákumpumpa csatlakozó az egy visszacsapó szelep is.Ha és utána is van a vékony csőben egy.Ha esetleg az forditva került beépitésre akkor a szelepek felé nem megy vákum.Vagy ha a fék is gyengült az elárulja rögtön hol a baj.

De ez csak az én gondolatom. 

Előzmény: feksza (68617)
feksza Creative Commons License 2024.05.19 0 0 68619

Igen,AGR a motor,a tandempumpát én írtam tévedésből.Vákumpumpa az,ha jól sejtem.Elvileg minden a helyén,és nem egyszerre cserélte ezeket,hanem ment végig rajta,csak már elfogytak az ötletek.Köszönöm,ezt továbbítom neki.

Előzmény: 409 (68618)
409 Creative Commons License 2024.05.19 0 0 68618

 

Így már nem lesz egyszerű kitalálni. A kollégád össze-vissza beszél. Az AGR az adagolós motor, nincs tandempumpája.

Most vagy nem AGR, vagy ki tudja mit hív tandemnek.

Mindenesetre elsőre el kellene dönteni, hogy az a valószínűtlen MAF az sok vagy kevés.

Diagnosztikát kell csinálni menet közben, 3.-4.-ben padlógázon. 1600-tól 3500-as fordulatig. VCDS, motor, 3-as és 11-es csatornában ott vannak a légtömeg és a töltőnyomás elvárt és megvalósult értékei.

 

Persze ez akkor, ha a vákuum dolgok a helyükön vannak és megfelelően működnek, bár az csak az EGR-re vonatkozik, a turbó ezen wastegate szelepes és a saját nyomása szabályozza.

Szóval, mostanra fene tudja mi lett ott összekeverve a sok cserebere folyamán.

 

Ha az elvárthoz képest kevés a MAF, akkor valami össze lett keverve a turbó szabályozásában, vagy halódik a turbó.

Ha túl magas a MAF, akkor kifúj valahol.

Előzmény: feksza (68617)
feksza Creative Commons License 2024.05.19 0 0 68617

Bocsánat,jött még egy kis infó az audiról,kolléga azt mondja hogy a jelenség akkor kezdődött mikor a tandempumpát leszedte mert tömítést kellett cserélni,akkor az egyik csöcsöt letörte(a vákumcsőét),az is cserélve lett,de a hiba az erőtlenség akkor jelentkezett.Szóval, ez az én gondolatom.....nem lehetséges hogy a probléma inkább üzemanyag ellátás miatt jelentkezett?

Előzmény: 409 (68614)
feksza Creative Commons License 2024.05.19 0 0 68616

Szia Laci! Tanácsra,segítségre volna szükségem,kollégám autója.Egy 97-es A3 audi,1.9tdi,AGR kód,

Meg tudnád mondani hogy mennyi az üzemi turbó nyomása,illetve mennyi a szállított levegő mennyisége?

Vagy esetleg van-e tipped,nem úgy megy az autó ahogy kéne,00553 a hibakód,cserélt már légtömegmérőt,vákumcsöveket,map szenzort,szívótorok kipucolva,N75 szelepet is cserélt,de nem változott semmi,esetleg lenne ötleted?

Előzmény: 409 (68614)
feksza Creative Commons License 2024.05.17 0 0 68615

Ha jól emlékszem ez fent a helyén is leolvasható.

Előzmény: 409 (68614)
409 Creative Commons License 2024.05.16 0 0 68614

Nehéz lesz kitalálni. 2002.03.31.-én változott a kompresszor, de 03.01 és 03.31 között készültek mindkettővel......

 

1111419

1458685

 

Hogy a kettő között mi a különbség, az passz.

Előzmény: 1407 (68613)
1407 Creative Commons License 2024.05.16 0 0 68613

Tudna nekem valaki írni cikkszámot 2002-es AUY 115LE Galaxy klímakompresszorra?

blasz66 Creative Commons License 2024.05.09 0 0 68612

Köszönöm a tippet,Néztem  videókat nem egyedi eset volt amit csinálok.De viszonylag gyorsan meglett a hibás vezeték.De azért érdekes hogy az 5v fesz mérhető volt rajta,de vezeték csere után egyből indul ahogy kell,és törölhető a hiba is..

Előzmény: 409 (68610)
blasz66 Creative Commons License 2024.05.09 0 0 68611

Meg lett a hiba kábelkötegben szakadás.Most már jó lett.

Előzmény: blasz66 (68608)
409 Creative Commons License 2024.05.09 0 0 68610

A jelvezetéken 0- 5V között kellene váltakozni a feszültségnek. A jeladó tesztelhető egy 9V-os elemmel és egy led-del.

Illetve, ha az ecunál kikötöd a vezetékét, ott is nézhető egy led-del.

Előzmény: blasz66 (68608)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!