A kilincs benyomásával nagy valószínűséggel elindult az egyik motor a zárban és rázárta a reteszelést. Ekkor kilinccsel többé nem nyitható, ha a másik motor rossz. Kinyitható, de nem egyszerű, pontosan tudni kell, hogy hol kell elfordítani az egyik kart a záron. Többször tettem erre a fórumra is erről képet.
Sziasztok fura problémába futott a kocsim.1.9 pdtdi galaxi AUY motorkód.Indul jön megy müködik de 3000 fordulattól meghal.Addig dinamikusan gyorsul de utána eltört a lába.Nem tilt hibakód semmi,turbó nyomást mérve menetközben,követi az elvárt nyomást,igaz kicsit mindig alatta van.MAP senzort cseréltem,többet is próbáltam,És most Bosch 0 261 230 van benne ezzel 3000 alatt nagyon dinamikus de felette szinte torpan.Geometria nem szorul,takaritva volt,könnyen jár.Újra csöveztem a vákumokat,de itt nincs több ötletem.
Talán még annyi hogy ha leveszem a cooler csövet dohog rendesen,És arra gondoltam hogy elkopott a vezérműtengely, azt még nem néztem meg.
Maga a szűrőbetét készlet ~7-10eft, ez gyártmány függő, előfordul dupla ennyiért is, de egy nissens betét bőven megfelelő. A 40eft-os ár valószínűleg a hűtővel együtt értendő, mivel egybe van azzal építve. Sajnos a záródugó nem minden esetben húzható ki a ház sérülése nélkül, ilyenkor cserélni kell a hűtőt is.
Szia a tandemen a vákumpumpa csatlakozó az egy visszacsapó szelep is.Ha és utána is van a vékony csőben egy.Ha esetleg az forditva került beépitésre akkor a szelepek felé nem megy vákum.Vagy ha a fék is gyengült az elárulja rögtön hol a baj.
Igen,AGR a motor,a tandempumpát én írtam tévedésből.Vákumpumpa az,ha jól sejtem.Elvileg minden a helyén,és nem egyszerre cserélte ezeket,hanem ment végig rajta,csak már elfogytak az ötletek.Köszönöm,ezt továbbítom neki.
Így már nem lesz egyszerű kitalálni. A kollégád össze-vissza beszél. Az AGR az adagolós motor, nincs tandempumpája.
Most vagy nem AGR, vagy ki tudja mit hív tandemnek.
Mindenesetre elsőre el kellene dönteni, hogy az a valószínűtlen MAF az sok vagy kevés.
Diagnosztikát kell csinálni menet közben, 3.-4.-ben padlógázon. 1600-tól 3500-as fordulatig. VCDS, motor, 3-as és 11-es csatornában ott vannak a légtömeg és a töltőnyomás elvárt és megvalósult értékei.
Persze ez akkor, ha a vákuum dolgok a helyükön vannak és megfelelően működnek, bár az csak az EGR-re vonatkozik, a turbó ezen wastegate szelepes és a saját nyomása szabályozza.
Szóval, mostanra fene tudja mi lett ott összekeverve a sok cserebere folyamán.
Ha az elvárthoz képest kevés a MAF, akkor valami össze lett keverve a turbó szabályozásában, vagy halódik a turbó.
Bocsánat,jött még egy kis infó az audiról,kolléga azt mondja hogy a jelenség akkor kezdődött mikor a tandempumpát leszedte mert tömítést kellett cserélni,akkor az egyik csöcsöt letörte(a vákumcsőét),az is cserélve lett,de a hiba az erőtlenség akkor jelentkezett.Szóval, ez az én gondolatom.....nem lehetséges hogy a probléma inkább üzemanyag ellátás miatt jelentkezett?
Szia Laci! Tanácsra,segítségre volna szükségem,kollégám autója.Egy 97-es A3 audi,1.9tdi,AGR kód,
Meg tudnád mondani hogy mennyi az üzemi turbó nyomása,illetve mennyi a szállított levegő mennyisége?
Vagy esetleg van-e tipped,nem úgy megy az autó ahogy kéne,00553 a hibakód,cserélt már légtömegmérőt,vákumcsöveket,map szenzort,szívótorok kipucolva,N75 szelepet is cserélt,de nem változott semmi,esetleg lenne ötleted?
Köszönöm a tippet,Néztem videókat nem egyedi eset volt amit csinálok.De viszonylag gyorsan meglett a hibás vezeték.De azért érdekes hogy az 5v fesz mérhető volt rajta,de vezeték csere után egyből indul ahogy kell,és törölhető a hiba is..