Keresés

Részletes keresés

janoszeged Creative Commons License 2020.02.11 0 0 33553

Régen olvastam egy cikket a Das Motorrad-ban, a Kawasaki Voyager-ről. Az egyik tulaj leírta, hogy a hátsó ülésre szíjazott egy nagyobbacska játékmackót, és csökkent a fogyasztás! A magyarázat az lehet, hogy a vezető mögött kialakuló örvények beleakadtak a végdobozba, ezt símította ki a hátsó ülésen lévő tárgy. Egy motorkerékpáron a legrosszabb üzemállapot a szóló vezető, és a hátul megterhelt motor. Ez a jármű stabilitására értendő. A fogyasztás független attól, hogy a végdoboz üres v. teli, az örvények miatt fogyaszt többet a motor.

Előzmény: Nagy Pedro (33542)
Nagy Pedro Creative Commons License 2020.02.11 0 0 33552

https://totalbike.hu/tesztek/varadero/de bocsi. Csak 210. Már nem a régi a memó

janoszeged Creative Commons License 2020.02.11 0 0 33551

"gyári adat szerint 220 a vége" Ezt hol olvastad?

Előzmény: Nagy Pedro (33542)
Nagy Pedro Creative Commons License 2020.02.11 0 0 33550

Lehet félre értetted a kérdést. Fogyasztási adataitokra lettem volna kiváncsi. Senki motort nem akart cserélni. De köszönöm. Lezártam a dolgot. 🏍🏍🏍

aladar644 Creative Commons License 2020.02.10 0 0 33549

Amint végig olvastam a Varás hozzászólásaidat,már 2 éve izzadsz a tipussal. Elég kitartó vagy,én már régen túladtam volna rajta. Nekem bevált a Varadero, azt nyújtja amit elvár tőle az ember.

Az 1200 RT-hez képest sokkal kevesebb szervízköltséget, nem hiszem,hogy több fogyasztást a 275 kg-hoz.

Némi fölösleges pluszt?? az lehet,de nyilván több aprópénzért.

Előzmény: Nagy Pedro (33547)
aladar644 Creative Commons License 2020.02.10 0 0 33548

2003-as évjáratot?

ha néhány vélt deciért kiadsz sokkal több pénzt a motorért,akkor nem értem miért írsz ide,vagy miért nem vettél egyből olyant,amiről biztosabban írsz,mint a saját motorodról.

Előzmény: Nagy Pedro (33547)
Nagy Pedro Creative Commons License 2020.02.10 0 0 33547

Vagy r1200rt. 

aladar644 Creative Commons License 2020.02.10 0 1 33546

A neten sok minden meg van írva,de egy biztos: ez nem a karburátoros fogyasztása. azok 7-nél kevesebbel nemigen elégednek meg,de 9 literről is lehetett hallani. Ha 4-5 közötti fogyasztást szeretnél, válassz egy 700-as mocit.

Előzmény: Nagy Pedro (33544)
Nagy Pedro Creative Commons License 2020.02.09 0 0 33545

lánckerekek gyári méretűek

Nagy Pedro Creative Commons License 2020.02.09 0 0 33544

Vannak fellelhető adatok a neten ahol “dinamikus közlekedés mellett sem megy 6 fölé a fogyasztás”van megírva.a karburátorosra irnak ilyen fogyasztást. Gondoltam akkor lehet valami bibi.

aladar644 Creative Commons License 2020.02.09 0 0 33543

szia, szerintem teljesen rendben van a fogyasztás,ennél kevesebbre ne számíts. Ha ezek az adatok a műszer általi kiírtak,akkor a reális lehet magasabb is.végül is az az érdekes:)) De mihez képest tartod magasnak a fogyasztást?

Ezres gépeknél,főleg abból az évjáratból valóknál ez a megszokott. Sőt,nekem egy szintén ezres V-strom kb fél literrel kért többet.

Most vetted a gépet? érdemes lenne tisztázni,hogy gyári lánckerék méretek vannak-e.

Előzmény: Nagy Pedro (33542)
Nagy Pedro Creative Commons License 2020.02.09 0 0 33542

sziasztok.érdeklődnék nektek milyen fogyasztási adataitok vannak.sd02 2003 inyektoros a vas.kicsit magasnak gondolom,de tényleg csak kicsit, az én műszerem által mutatott adatokat.100-nál 4,5-5   120-nál 5,5-6   140-nél 6,5-7   200-nál 15 (az is fura,hogy nem megy jobban.gyári adat szerint 220 a vége)de ez mindegy is.ritkán bolondukok meg.87kg vagyok és csak a hátsó doboz van fent,majdnem üresen.arra lennék kiváncsi,hogy nektek kevesebb e a fogyasztás vagy nem.van e valami gond ezzel vagy ez jó igy..köszi

Varakiri Creative Commons License 2020.02.06 0 0 33541

Szia, elküldtem a telefonszámomat a mailcímemről, várom a jelentkezésedet. Bocs, az itt megadott email címemet nem szoktam naponta többször nézni, úh jobb, ha telón hívsz.

Előzmény: Murnyák Marcsi És Kokó (33540)
Murnyák Marcsi És Kokó Creative Commons License 2020.02.04 0 0 33540

Szia, engem érdekelne, email címem: maruszka79@gmail.com

Előzmény: Varakiri (33539)
Varakiri Creative Commons License 2020.02.01 0 0 33539

Pontosítok: a fórumra hivatkozva jelentkezőnek ingyen odaadom az egészet, csak az a kérés, vigye, ahogy van, aztán vegyen ki belőle amit kell, utána ő vigye be a telepre ami nem kell.

Előzmény: Varakiri (33538)
Varakiri Creative Commons License 2020.02.01 0 0 33538

Sziasztok, ma már motoroztam az új blokkal, próbálok nem arra gondoloni, mennyi lett a vége, hanem, hogy milyen szép a hangja és milyen szépen megy. E hó (2020 február) végéig tartom meg a blokkot, ha vkit érdekel, de jó eséllyel megy vasáron a telepre. A gond az, hogy az SW Motech középsztender kissé lógott és így a felfogatásnál meg is repesztette, tehát tényleg csak a sérülésmentes alkatrészeket ajánlom megvételre, a blokk maga így már nem az.  

Előzmény: Varakiri (33474)
Bear7712 Creative Commons License 2020.01.31 0 0 33537

Köszönöm! Küldöm is a szerelőnek a "kívánság" listát...

Előzmény: 1 Bandi (33535)
janoszeged Creative Commons License 2020.01.30 0 0 33536

Minden OK ! Ezeket nem írja a karbantartási könyv, de meg kell csinálni!

Előzmény: 1 Bandi (33535)
1 Bandi Creative Commons License 2020.01.30 0 0 33535

Saját tapasztalat: kell egy jó szerelő és nem szabad találgatni. Ő tudni fogja. :-)

 

Az aktuális problémádról a véleményem: ahogy az előttem szólók írták nekem is 40 000 km ként ellenőrizve, zsírozva van a kormánycsapágy, minden 3. évben szétszedve, karbantartva az első telo (progr rgós), a hátsó gátlo 3 évente (nem gyári) A kerékcsapágyakat és a hátsó lánckerék csapágyát és szimeringjeit szintén 40 000 km ként cserélem. A lengőkar csapágyazását, a himbák csapágyait tisztítjuk, zsírozzuk, 2 évente.

Ez lehet, hogy sok, de nincs vele soha probléma. Ha ezeket elvégezteted, akkor szerintem nem lehet több baj, ha a váz, nem görbe.

Előzmény: Bear7712 (33528)
jo_lenne_tudni Creative Commons License 2020.01.28 0 1 33534

En az ismerettsegi koromben ket motorrol is tudok, aminek olyan 90-100ekm korul tonkrement a kerekcsapagya. A sajatomban 86000 korul csereltettem, volt amelyik hibatlan volt, de volt amelyik kezdett csereerett lenni. 

Szabvanyos csapagy kell bele, csapagyboltban megvasarolhato. Egy mentes arahoz kepest elenyeszo osszegert cserelheto, megeri TMK-ban elore cserelni oket.

Előzmény: Bear7712 (33528)
janoszeged Creative Commons License 2020.01.26 0 0 33533

Bocs 13 éves a motorod. Remélem nem lesz teljes felújítás, csak alapos ellenőrzés:-)

Előzmény: Bear7712 (33531)
janoszeged Creative Commons License 2020.01.26 0 0 33532

A motorblokk kevesebb karbantartást igényel, mint kerekek, váz,rugózás, fékek, elektromos csatlakozók stb. De ne keseredj el, ha más gyártótól vásárolsz egy 17 éves motort azon is kell ellenőrizni ugyanezeket.

Előzmény: Bear7712 (33531)
Bear7712 Creative Commons License 2020.01.26 0 0 33531

Tavaly májusban vettem a gépet, mint kezdő motoros. Elvittem egy szerelőhöz, hogy nézze át, kell-e valamit cserélni vagy javítani. A két gumit mondta. A gumi cserével + átnézéssel 460€-ban állt meg. Utána olvastam itt a fórumon, hogy miket kellene ellenőrizni és cserélni a megadott km után. Adtak hozzá szervizkönyvet, de az olyan mintha én írtam volna. Most hazavittem Magyarországra és egy teljes felújítás és teljes átnézést szeretnék csináltatni. Beleértve a szelephézag ellenőrzést, teleszkóp olajcsere és minden ami szükséges. Otthon biztos olcsóbban megúszom mint németországban, ahol 70€/ó a munkadíj.

Előzmény: janoszeged (33530)
janoszeged Creative Commons License 2020.01.26 0 0 33530

Én a legegyszerűbb, és legolcsóbb irányból indulnék. Kerékcsapágy és szimmeringek cseréje.

Előzmény: Bear7712 (33528)
janoszeged Creative Commons License 2020.01.26 0 0 33529

50.000 Km-nél kormánycsapágy ellenőrzés, kenés vagy csere, valamint teleszkópolaj csere. Telo szimm csere csak indokolt esetben. Kerék szimmeringek cseréje 2-3 évenként. Gumicserénél a kerékcsapágyak ellenőrzése. Ez nincs benne a kezelési könyvben, de meg kell csinálni!

Előzmény: Bear7712 (33528)
Bear7712 Creative Commons License 2020.01.26 0 0 33528

Sziasztok, 

Van egy 2007-es Gépem (78000 km). Tavaly nyáron lett gumi garnitúra cserélve. Szeptember vége fele észrevettem, hogy balra döntésnél olyan érzés mintha a kerékcsapágy "rágna" egy kicsit. Téli pihenő (kb 3 héttel később) elött vettem észre, hogy az első kerék bal oldala lépcsősre kopott. A minták között 2-3 mm különbség van. A jobb oldala sima, nincs ilyen forma kopás. Új gumit kell rá venni, mert a minimumra kopott.

Mi lehet a hiba?

Kerékcsapágy, vagy lengéscsillapító? Erre a kettőre tudok gondolni. 

Köszönöm a válaszokat.

 

1 Bandi Creative Commons License 2020.01.16 0 0 33527

Ha tudod, akkor vidd el szerelőhöz átnézetni, mielőtt megveszed. Szerintem túlságosan ütött, kopott a leírásod alapján és sokmindent cseréltek már rajta. Kérdés, hogy milyen minöségü alkatrészeket raktak bele. Pl mikoriak az új gumik? Nekem is kellett már fesz. szabályzót cserélnem, de az én szerelőm csak a gyáriban hisz. Kérdéses az is, hogy mennyire volt alapos, lelkiismeretes az, aki szerelte.

Előzmény: Attis28 (33516)
JULES Creative Commons License 2020.01.15 0 0 33526

Nem az a baj, hogy zörögne, hanem az, hogy a feszítő patronban eltörik a rugó és teljesen összenyomódik, a vezérműlánc meg átugrik...

Előzmény: janoszeged (33524)
BIKE-R Creative Commons License 2020.01.11 0 1 33525

Én csak injektorost vennék. A 6 sebességes váltó, kedvezőbb fogyasztás, nagyobb hatótáv nálam fontos volt a választásnál (és nagyon nem bántam meg, 110 e km-t hajtottam bele). 1 M HUF alatt adtam el,  2003-as, injektoros, 135 e km-rel.

Előzmény: Attis28 (33516)
janoszeged Creative Commons License 2020.01.11 0 0 33524

Az egyém 165.000 Km-nél még nem zörgött, amikor eladtam.

Előzmény: JULES (33523)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!