Keresés

Részletes keresés

mex64 Creative Commons License 2019.03.15 0 0 33245

Szia!

Azok az óriás keresztfejű csavarok a gyáriak. Ha mindkét irányba forognak, baj van a menettel, lehet hogy valaki előtted túl erős volt. Az enyémből simán kijött mind a négy egy egyszerű PZ2-es csavarhúzóval.

Én a gyári helyett tettem fel az MRA-t, kisebb azzal a turbulencia a 188 centimmel. 

Előzmény: kissandras84 (33244)
kissandras84 Creative Commons License 2019.03.15 0 0 33244

Sziasztok!

 

Meg csak nehany napja vagyok Varadero SD02 (2006) tulajdonos, de mar ennyi idö alatt is sok hasznos infot talaltam nalatok a forumban, köszi! 

 

Egy problemanal viszont elakadtam. A motort MRA allithato feltetes plexivel vettem, de megkaptam hozza az eredeti gyarit is.

A magassag+sisak kombinaciomhoz nem passzol az MRA, minden allasban nagyon hangos a sisak, ezert szeretnem kiprobalni az alacsony gyari plexit is. Hatha azzal a turbulencia a sisak ala kerül. Meg amugy is szeretnek egy tarto lemezt betenni a GPS-nek a plexi ala.

 

De plexi tarto csavarokat nem tudom kicsavarni. Eleg fura, orias "keresztfejü" csavarok vannak benne (egy kereszt 8mm hosszu es kb 2mm vastag, közepen kis csillag melyedes plusszban). Ehhez eddig nem sikerül talalnom passzolo csavarhuzot, feltetelezem ezek nem is a gyari imbusz csavarok, mert egyebkent az van benne mindenhol. Ha egy nagy lapos fejü csavarhuzoval probalom, akkor vagy egy fel fordulat utan elakadnak, vagy csak forognak körbe-körbe... Ahogy neztem a szerelesi könyvet, valami specko gumianya van rajta belül, de nem tudom mennyire eröltessem, vagy vmi mas trükkje van-e a dolognak?

 

Tudnatok segiteni, hogy normal esetben hogyan kellene kijönni a csavaroknak es az en esetemben mi lehet a megoldas?

 

 

/Bocs az ekezetekert, nincs magyar billenytyüzetem/

**ADAM** Creative Commons License 2019.03.13 0 0 33243

Az a gyanúm, hogy a Varán nem nagyon érezni, amikor bekapcsol az ABS. 

Nem olya, mint az autón, hogy össze-vissza kerreg, csak teszi a dolgát.

Szóval szerintem többször működik, mint mi azt gondoljuk.

 

Én is úgy gondolom, hogy ABS nélkül nem szabad motort venni, főleg ekkorát. Ezzel nem nagy élmény, amikor utolér a hátulja.

aladar644 Creative Commons License 2019.03.09 0 0 33242

Tudom,hogy a hátsó a domináns,viszont az az egy dugattyú az első féken is már bezavar. Használom ennek ellenére,ahogy eddig szoktam,de sokkal gyengébb a hatás,mint a V Stromon volt.

Előzmény: JULES (33241)
JULES Creative Commons License 2019.03.08 0 0 33241

Dual CBS-nél sem veszti el a szerepét a hátsó fék. Ugyan az első fékre is hat a pedál, de a hátsó fék lesz a domináns, ahogy az első féknél is a fékkar főleg az első fékre hat.

Előzmény: aladar644 (33239)
janoszeged Creative Commons License 2019.03.08 0 0 33240

Már hirdetem eladásra! De az enyém nem boxer! Igazi Kinában gyártott blokkal szerelt álló hengeres:-)

Előzmény: nagykunsági (33238)
aladar644 Creative Commons License 2019.03.08 0 0 33239

Combinalt van ráírva,az enyém dual combinated. Nekem speciel nem tetszik,mert így a hátsófék elveszti azt a szerepét,amire való kanyarokban stabilizál. A korábbi VStromomnál nagyon megszoktam,adott egy biztonsági érzetet.

 

Előzmény: janoszeged (33236)
nagykunsági Creative Commons License 2019.03.07 0 0 33238

BMW az motor?  Azt hittem azt csak azért veszik, hogy legyen otthon mit szerelni :))))

Előzmény: janoszeged (33237)
janoszeged Creative Commons License 2019.03.07 0 0 33237

Az egyik Varaderom ABS volt, azzal 160.000 km-t mentem, nálam sem kapcsolt be egyszer sem. Annál inkább az F700 BMW-nél!

Előzmény: nagykunsági (33235)
janoszeged Creative Commons License 2019.03.07 0 0 33236

Én integrált féknek ismerem, a kombinált fék ua.

Előzmény: aladar644 (33232)
nagykunsági Creative Commons License 2019.03.07 0 1 33235

Nem azt írtam, hogy hülyeség az ABS, csak azt én még nem használtam. 

 

Jó dolog, persze, de szerintem sokkal többet ér egy vezetéstechnikai tréning ahol megtanítanak vészfékezni.

 

Egyébként jelenleg nekem is ABS-es motorom van, de eddig még nem kapcsolt be. 

 

 

Előzmény: jo_lenne_tudni (33233)
johnny77 Creative Commons License 2019.03.07 0 0 33234

+1

Én sem vennék már ABS nélküli motort.

Előzmény: jo_lenne_tudni (33233)
jo_lenne_tudni Creative Commons License 2019.03.07 0 0 33233

Az ABS addig senkinek nem kell, mig van ideje felkeszulni fekezni.
Amint egy hirtelen veszfeket kell bemutatnod, mondjuk egy hosszu autopalyas menet utan, hidegben, szakado esoben az elgemberedett ujjaiddal mindenfele superhero kepessegek nelkul maris jol tud jonni.

Nalam egy pont az ABS mellett.

Előzmény: nagykunsági (33228)
aladar644 Creative Commons License 2019.03.07 0 0 33232

Kombinált fékre gondolsz?  Ha nem mi az integrált fék?

Előzmény: janoszeged (33229)
gorazs Creative Commons License 2019.03.07 0 0 33231

Helyesbítés.  2014 ig papír alapon

Előzmény: gorazs (33230)
gorazs Creative Commons License 2019.03.07 0 0 33230

10 évre visszamenőleg elektronikusan ellenőrizhető futásteljesítmény papír alapon is meg van 2004 ig.  Pár számla a szervizről van közte olyan is ami több mint 300e ft -ról szól.  Jó gumik,  lánc,  féktárcsák,  fesszabályozó is cserélve. Kék  2005 -ös  3db dobozzal Email címemet itt megtalálod, ha érdekel írj . 

Előzmény: scania88 (33222)
janoszeged Creative Commons License 2019.03.06 0 0 33229

Ha nincs is ABS, de van integrált fék minden Varaderon. Nagyon jó találmány! Én balesetmentesen lemotoroztam több százezer Km-t, volt ABS és a nélküli is. Most éppen ABS nélküli motort vettem.

Előzmény: scania88 (33227)
nagykunsági Creative Commons License 2019.03.06 0 0 33228

Biztos nagyon jó dolog az ABS, én még sose használtam. 

Nálam az ABS hiánya nem kizáró ok. 

 

Aki csak ABS-es motorral tud menni, azt javaslom íratkozzon be egy vezetéstechnikai tréningre. 

Előzmény: scania88 (33227)
scania88 Creative Commons License 2019.03.06 0 0 33227

Elnézést ha valakinek fárasztóak a kérdéseim !😊

Azt már eldöntöttem , hogy varadero lesz ( suzuki dl-t már elvetettem ,Honda az csak Honda 😊)

Akinek nincs ABS rajta azt később bánta h nem olyat választott? Mert eléggé elvagyok bizonytalanodva, ahogy a hirdetéseket böngeszem 2007 utáni ami olyan árbán van amit igazából vásárlásra szeretnék szánni azon nincs ABS. , vagy inkább 2004-2007ig olyat amin van Abs? nem egyszerű sajnos😊

a segítségeteket előre is köszi😊

janoszeged Creative Commons License 2019.03.06 0 0 33226


"Egy Varáról mindent elmond, hogy gyári fékbetét van benne, vagy valami olcsó utángyártott"

Valóban, a gyári betéttel több, mint 100.000 km-t elmegy egy gyári tárcsa.

Előzmény: nagykunsági (33225)
nagykunsági Creative Commons License 2019.03.05 0 0 33225

Km éppen nem számít.

 

Megnézed a gumikat, fékbetétet féktárcsát. Kb a féktárcsából látszik a futott km.

 

Olajakat egyből cserélem, tehát nem érdekel, mikor volt cserélve. Láncon megint látszik az állapota. 

 

Én vettem itthonit is, és külföldről behozottat is. 

 

Én egyikben sem csalódtam. 

Tehát nem tennénk ilyen kijelentést, hogy külföldi nem kell, mert nem ismerem az előéletét. 

 

Az biztos, hogy külföldön nem barkácsolnak otthon motort, hanem általában márkaszervízbe viszik, és gyári alkatrészekkel van csinálva. 

 

Itthon sokkal több a "barkácsmotor" mert sokan erőn felül vesznek motort, csak az alkatrészen spórolnak. 

 

Egy Varáról mindent elmond, hogy gyári fékbetét van benne, vagy valami olcsó utángyártott. 

Előzmény: scania88 (33224)
scania88 Creative Commons License 2019.03.05 0 0 33224

szerintem jó tudni hány km van benne az mennyire valós,(tudom nem km-t hanem állapotot kell nézni de azért jó tudni a valósat) , mikor hogy volt szervizelve( olaj cserék , lánc állapota stb) 

sajnos nincs semmi típus ismeretem a varaderorol így nem tudom mit kell az adott típusnál jobban megnézni ! Ezért próbálok itt informálódni !

Előzmény: nagykunsági (33223)
nagykunsági Creative Commons License 2019.03.05 0 0 33223

Miért mit kell tudni egy motorról?

 

 

Előzmény: scania88 (33222)
scania88 Creative Commons License 2019.03.05 0 0 33222

Igazából nem a külföldről behozott motorral van a bajom hanem azzal ha semmit nem lehet róla tudni!

Neked milyen a motor ? mit Lehet tudni róla?

Előzmény: gorazs (33220)
nagykunsági Creative Commons License 2019.03.05 0 1 33221

A külföldi szakszervízben szerelt motorok roncsok az itthoni otthon barkácsolt motorokhoz képest. :)

Előzmény: gorazs (33220)
gorazs Creative Commons License 2019.03.05 0 0 33220

Nekem van külföldről behozott számlákkal igazolt szervizelt, miért rosszabb az mint amit itthon számla nélkül szervizelnek? 

Előzmény: scania88 (33218)
Kockavara Creative Commons License 2019.03.04 0 0 33219

A barátom árulja az övét, 2004-as ABS Fekete, túradobozokkal, magyarországi első tulaj.

Ha gondolod megfelelő lehet, keress.

Előzmény: scania88 (33218)
scania88 Creative Commons License 2019.03.03 0 0 33218

Jó estét!

varadero vásárlása előt állok, érdeklődnék nem tudtok estleg gondos tulajtól ABS-es varaderot? A használtautó hiretéseit nézegetve elég kevés a kínálat( külföldről behozott ismeretlen eredetű motort nem szeretnék venni) előre is köszönöm

szép estét!

 

1 Bandi Creative Commons License 2019.02.27 0 0 33217

sd-02

De azért köszönöm.

Előzmény: Vassd (33216)
Vassd Creative Commons License 2019.02.26 0 0 33216

Nem írtad milyen Vara, de SD01-re van elvileg karcmentes gyári plexim ha még érdekel. 

Előzmény: 1 Bandi (33200)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!