Lehet én nem írtam érthetően (néha szokásom). Bocsi!
A C200-al működik a kihangosítás, azzal semmi baj nincs.
Magának az autó gyári rádiójának működése érthetetlen így számomra (ahogy korábban írtam). Kerestem a jobb 1. ülés alatt a Bluetooth egységet, de csak kábelkoteget láttam (megpróbálom beemelni a képet). Zenehallgatás végett érdekelne a gyári rádióval való Bluettoth kapcsolat.
A tegnapi napon büszke tulajdonosa lettem egy 2011-es 2.0 CR TDI Ambition modellnek.
Keresgéltem a fórumban, de csak részbeni választ találtam.
Bolero gyári rádió van benne és egy utólagosan beszerelt Nokia C200 kihangosító.
A rádió SETUP rendszerében lehet ki-be kapcsolni a Bluetooth aktiválását. Ha ki van kapcsolva, akkor a Media gomb alatti menüben nem látszik. Ha be van kapcsolva, akkor a Media gomb alatti menüben látszódik a Bluetooth menü, de inaktív, nem tudok rákapcsolódni.
A Phone gomb megnyomása esetén pedig csak a rádiót némítja el, nem lép menürendszerbe tovább.
A V.A.G. PR kódokat megnéztem, de Bluetooth-al kapcsolatos nem szerepel köztük.
Két esetre gondolok:
1.) vagy nincs benne Bluetooth, de akkor miért tudom a Setup alatt aktiválni?
2.) Lehet, hogy az utólag beszerelt kihangosító miatt van így?
Előre is köszönöm a tapasztalatokat, ötleteket, tanácsokat!
a légzsák így normális. Előbb megmutatja, hogy rendben van,m ajd el kell aludnia. Ez nem hiba. A segélyhívásos rész az gond, nekem is ez van hétfőn viszem szervízbe.
A futómű egy rendszer és nem minden eleme kapja ugyanazt a terhelést. abban a futóműben a gömbfejek ha nincs bajuk, akkor nem fognak egyik napról a másikra tönkre menni, szóval nem nagy kockázat bent hagyni a jó állapotú alkatrészeket. A cseréjük viszont sokszor nem egyszerű feladat, könnyen előfordulhat, hogy melegíteni, vágni, vagy roncsolni kell. Ez minden esetben egy kockázatos dolog. Ráadásul elég könnyen előfordulhat, hogy amit beteszel nem fogja addig bírni mint az eredeti. ...de a te pénzed, a te autód, és főleg a te döntésed!
Kell egy alapos hibafeltárás rázópadon és az eredmények szerint kell dönteni. Az is könnyen előfordulhat, hogy szerelési szempontból néha érdemesebb mindent cserélni, mint csak egyedi alkatrészeket, de ezt a döntést a legrosszabb egy monitor előtt meghozni, itt bizony alá kell menni az autónak, egy rázópadon, egy pajszerrel és lámpával a kézben.
Tisztelt Octi19, scs72! Köszönöm a segítségeteket!
Már ketten is állítjátok, hogy ami nem romlott el, azt nem szabad kicserélni. Kérdésem az lenne, hogy miért nem? Nem egyszerűbb mindent kiszórni alóla, újakat be és akkor nincs az, hogy x hónap elteltével ismét elszál valami? Ebben a futóműben valóban 340e km van. Minden egyes darabjában! Úgy gondolom, hogy ami eddig nem ment szét benne, annak sincs sok hátra.. Rosszul gondolom? És talán alkatrészt szettben vásárolni csak olcsóbb lehet mint ha darabonként venném meg. Vagy tévedek??
Igen, a lemfröder egy gyári minőségű márka. De szerintem butaság mindent kicserélni. Én 5 éve hajtom az autómat, már 390.000 km van benne, de mindíg csak azt cseréltem ami megbetegedett, de abból csak lemfrödert vagy swag-ot. Tényleg kell hozzá szerelési rutin, sok minden be tud rohadni, melegíteni, préselni kell.
nos, a buktatók többnyire csak a szokásos több mint 300 ezert futott futóműre értendő általános problémák lehetnek. Minden be van rohadva, préselni, erőszakolni kell és hát hely, na az nincs! Szerelési rutinnal és pár alap szerszámmal is megoldható az egész, de lesz pár "qurvaannyátb@sszameg" erre számítsatok. Én nem nagyon ragoznám, a legolcsóbb ismertebb nevű szettet venném bele és hajrá! Annyival nem rosszabb mint amennyivel olcsóbb! (...és a legfontosabb: ami még nem romlott el azt nem szabad megjavítani!)
Mindannyiótoknak köszönöm a segítő információt, de most kissé elbizonytalanodtam.
Sajnos arra nincs keret, hogy márkaszervízbe cseréltessem, (nagyon nincs) ezért gondoltam, hogy saját magam,
és ismerősöm segítségével orvoslom a problémát.
Mit kell érteni az alatt, hogy "tudnak lenni buktatói a műveletnek"? Én úgy gondoltam, hogy az alkatrészt kicserélem, futóművet beállíttatom, és minden a legnagyobb rendben. Ezek szerint mégsem..
Megijedtem attól amit írtatok, miszerint nagyon drága lehet az eredeti alkatrész, ezért erről már most le is tettem. Nagyon "névnélkülit" nem nagyon szeretnék beletenni, valahogy nincs bizodalmam, hogy rövidebb ideig is, tudná nyújtani a komfortot, a stabilitást. (Ha csak nem meg tudnátok nevezni egy "megbízhatóbb", utángyártott márkát.)
A Lemförder márka lehet szerintetek egy köztes jó választás? (Azt még ki tudnám izzadni valahogy..) Vagy már az sem éri meg a közel háromszoros árat, annyival nem jobb a "névnélküli" társainál? Köszönöm.
Amennyiben magad akarod beépíteni (tudnak lenni buktatói a műveletnek) akkor valami gazdaságos megoldás lesz a jó, ha szervizben csináltatnád, akkor a igyekezz minél jobbat választani. (ha meg tudod csinálni akkor nem tétel ha fele annyit bír egy kar mert úgy is kicseréled és a "legvacakabb" is elég sokáig bírja ahhoz, hogy megérje az ára miatt, ha a szerelésért is pénzt kell adnod akkor érdemes olyat tetetni bele ami minél tovább bírja majd) Nem feltétlenül vennék rá mérget, hogy az eredeti "gyári" lesz olyan jó mint amivel legyártották, sőt!
Köszönöm válaszod! Én szívesen tennék bele gyárit mert úgy gondolom megérdemli, de azt mégis milyen néven, cikszámon találom, hol tudnám beszerezni? (A motorkód AVB) Tudnál ebben segíteni? köszönöm.
Adott egy 2005-ös Superb I, amiben amiből szeretném kiszórni az összes (még gyári!) lengőkart 340e km után.. A kérdésem az lenne, milyen szettet tudnátok ajánlani ami használható, azaz melyiket érdemes beletenni? Néztem a neten lengőkar szetteket, láttam már 50e forintért is, de bizonytalan vagyok a minőségét illetően.. Érdemes lenne inkább Lemfördert beletenni háromszoros áron? Szeretném ha még legalább öt évig hű társam maradna az autó.
Júliusban cseréltem az utastér ventilátor szabályzóját és ma egyszercsak nem indult a ventilátor, ami nagy élmény volt esőben. Mértem a csatlakozónál áramot kap a vastag vezetékeken, a vékonyakon is mérhető feszültség (színekre nem emlékszem). Mozgattam a csatlakozót és elindult a venti. Tovább mozgatva hol ment hol nem. Amikor nem ment feszültség volt a vezetékek végén ezért szerintem nincs kábel szakadás . Meg nem érte semmi behatás a vezetékeket, hogy sérüljön. Ennyit bírt volna a vezérlő? Kiszereltem és semmi nem látszott rajta. Mondjuk az elődjén sem ami maxon járatta a ventilátort amikor kedve volt.
Nálm is fogyott a víz rendesen. Vagy három helyen voltam mire megtalálták a hibát. Egy eldugott helyen volt egy nagyon kicsit megrepedve egy cső. Ha jól emlékszem scak maga a cső több mint húszezer volt.
Nem nyomot kell keresni, hanem felfújni a hűtőrendszert hideg motornál 2bar nyomásra és úgy keresni szivárgást. Ha így nem jelenik meg, akkor sanszos, hogy megeszi a motor. Ehhez annak semmi köze, hogy tartja a 90°C-t és nem ugrál a motor. Miért is ugrálna?
Bróbáld meg eőször azzal, hogy a hütőfolyadék tartály sapkát kicseréled, ha akkor sem akkor a tartályt az is lehet hibás, csak ezek után merűlj bele jobban
A segítségeteket szeretném kérni, az alábbi dologban.
2 hónapja vásároltam 2016.12. Havi Skoda Superb 2.0 190LE személygépkocsit.
A problémám a következő, 500-1000km-enként elmegy belőle kb 2-5dl hűtőfolyadék.
A skodánál már 2x voltam +1 magánszervízben is, de nem találtak semmilyen külső folyásra utaló nyomot, belső hengerfejrepedésre vagy tömítésre nem gyanakodnak, mert nagyon szépen tartja a 90fokot, nem ugrál a fordulatszám sem. A 3. Helyen , Debrecen egyik kiemelkedő VW szervizébe éppen szétszedték egy Golfot, ugyanezzel a problémával, csak ott 1liter /1000km volt a fogyás. Ott felküldték a hengerfejet, a szívótorkot, a coolert, az egr szelepet, nyomáspróbára, de nem találtak semmit.
Őszintén megmondva, Én sem szeretném feleslegesen szétszedetni a motort , ha nem muszály.
Valaki tudna esetleg segíteni, hogy mit tegyek, vagy hogy volt-e hasonló problémája, amire megoldás született?!
Régen kérdeztem, de megint aktuális. Superb I-ben szeretnék rugót cserélni. Melyik a jó gyártmány? Azt írtad, hogy a Kayaba egy középszar, de mi van még? A Monroe milyen? Van SACHS (ilyen lengéscsillapító volt benne), TRISCAN, MAGNUM TECHNOLOGY, LESJÖFORS, meg egyebek. Melyiket érdemesebb venni? Illetve melyiktől kell inkább tartózkodni? Melyikre van kevesebb panasz? Vagy melyik bírja tovább?
(Eredetileg ilyen volt benne elöl: 8D0411105AT egy sárga és két barna csíkkal.)