A 2010 utáni 2.0, 2,2-es motorok Bosch vagy Delphi rendszerűek? Talán hamarabb le tudom cserélni az öreget fiatalabbra és a Bosch-t preferálnám avagy a másik sem annyira gáz?
Citroen C5 2003.2.0 80Kw. PSA.RHZ. Az irányjelző általában nem müködik.., odáig eljutottunk hogy egyértelmüen COM 2000. kormánykapcsoló hibás. konkrétan az irányjelzőkar része stb. Ugy láttuk gyárilag Valeó vagy Delpfi számos változataival vannak szerelve... de létezik utángyártott komplett kormánykapcsoló is..A gyári kapcsoló ára horrorisztikus magasságokban van.., ezt mindenáron elkerülendő költségérzékenyebb variácókra volna igény-szükség.
1. Uj Utángyártott irányjelzőkapcsolószár beépitése?? ez esetleg kormánykapcsológyártó függő is lehet? Valeo vagy csak Delphi--vagy közömbös??? 2. Bontott kormánykapcsoló beszerelése. 3. Mire kellene figyelnünk már a bontott kapcsoló beszerzésnél ., pl kompatibilitásra koncentrálva ..,cikkszám egyezősség...,és utána a beszerelésnél? 4.Kapcsoló csere után motorinditás mindig müködik?? vagy valami okosság kellhet?
Használt kapcsoló cserénél, (ha ugyanazokkal a funkciókkal rendelkezik mint az eddig benntlévő) ..,Fizikai kicserélés után kellene még valamit konfigolni --programozni., ESP-Kormányszögérzékelöt ujrainicializálni kell??? Esetleg pm.ben egy COM 2000 -s javitó?
Esetleg alvázszám alapján kompatibilis kormánykapcsoló cikkszámot tudna valaki :VF7DCRHZB76430704
Szia! Előtét ellenállást lenne érdemes megnézni, de lehet akár egy biztosíték hiba vagy a gyújtáskapcsoló is! Nekem elég csúnyán megolvadt a csatlakozója ami a BSM- be megy, ott nem volt már kontakt, de a gyújtáskapcsoló is rakoncátlankodott! A ventinek tudsz adni direktbe áramot, egyből kiderrül, hogy működik e még!
2016 os modell, van benne 130 ezer km, amennyire biztos lehet egy előélet, ez annyira biztos.
Most ősszel vettem, előtte két évet állt mozdulatlanul. Nagyon szép állapotban van.
Viszont írtam is korábban itt a topicban mikor megvettem, hogy az eddig használt szintén Citroen C5 kombim futóműve (300ezer kmel) kategóriákkal lágyabb és suhanóbb. Ez úgy dobál komfort állásban is mint egy teherautó. Minden egyenetlenség felüt. Az utcánkban lévő lapos fekvőrendőrrel a régivel 30-40el simán átmentem, ezzel 5el kell, csiga lassan araszolva, mert a fenekét magasra feldobja. Most bemérettem a gömböket. Hátul kettőben semmi, nulla. Ezek cserék. A másik hátsó kettő és az első kettőnek is 20%al csökkent. Ezek tölthetők.
Nem tudom mitől, talán az a két éves állás tette ezt.
Sziasztok! Szeretnék kérni egy kis segítséget. C5 1.6 hdi 2005". Vacakolt a fűtés ventilátor,elindult, néha nem most teljese megállt. Ventilátor vagy lehet más is.Szerintem a vezérlő működik. Előre is köszönöm.
Nem tudom merre laksz. Nyiregyen a Francia autóbontóban talán van, de a meglévőt is feltöltik ha még jó, csak a nyomás kevés a gömbben. Nem feltétlen kell cserélni.
Biztos, hogy cserélni kell? Mennyi km van benne, nem koros. Lehet ám javítani is őket, keresd meg Budapesten Bethlen Gábort, tel: harmic821harminckettő74
Kösz a válaszokat, akkor maradnék a 2.0 HDI-nél vagy az 1.6-nál bár arról is hallottam, hogy a C5-ben nem annyira vált be. Mondjuk jó esetben tavasszal cserélek így addig még van idő agyalni.
A vicces az, hogy régebben is jók voltak, csak a hírük volt rossz. Én mondjuk ennek örültem, mert így kedvező áron jutottam megbízható autókhoz. :-) 99%-ban PSA gyártmányúak voltak az autóim (7 db) , nagyon jó tulajdonságokkal. Szerelő vagyok, úgyhogy az összes hibájukat ismerem, hiszen én javítottam ki őket. Semmilyen kiemelkedő gond nem volt velük sosem, igaz, nem is hanyagoltam el egyiket sem.
Aztán minden gyártmánynál tudok felsorolni nem jól sikerült darabokat, nyilván ezeket érdemes elkerülni.