Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

capa Creative Commons License 2022.03.01 0 0 18014

Passz, miből tudom megállapítani az RT5 és NG4 közötti különbséget? A fejegysége ilyen: https://racingbazar.hu/adatlap/alkatresz/navigacio-navigacios-fejegyseg/citroen-c5-iii-tourer-v6-hdi-2010-gyari-navigacios-fejegyseg-navi-hdd-sd-card-ng4-be6465-96738861zd-21483704 

 

Értem én, hogy frissíteni kellene, de azért az furcsa, hogy a 2010 márciusában átadott utat nem tartalmazza a 2011 közepi autó. 

 

Meg az is furcsa, hogy a telefonos bluetooth kihangosítást ismeri, de zenét már nem tudok ráirányítani.

Előzmény: raider (18013)
raider Creative Commons License 2022.03.01 0 0 18013

Milyen rendszer van a kocsiban, RT5 vagy NG4?

Előzmény: capa (18011)
Vasti Creative Commons License 2022.03.01 0 0 18012

Nagyon valószínű, hogy frissítéssel... ;-) Újabb a szakasz, mint a térkép a navigáción.

Előzmény: capa (18011)
capa Creative Commons License 2022.03.01 0 0 18011

Sziasztok!

 

Az hogy lehet, hogy egy 2011-es C5-ös navigációja nem ismeri az M6-os déli részét? Hogyan lehetne ezen segíteni?

 

üdv,

capa

tsalis Creative Commons License 2022.02.28 0 0 18010

Persze a HDI-kre gondoltam. 

Előzmény: tsalis (18009)
tsalis Creative Commons License 2022.02.28 0 0 18009

A 2010 utáni 2.0, 2,2-es motorok Bosch vagy Delphi rendszerűek? Talán hamarabb le tudom cserélni az öreget fiatalabbra és a Bosch-t preferálnám avagy a másik sem annyira gáz? 

cobra46 Creative Commons License 2022.02.27 0 0 18008

Köszi!

 

Elbüvőlö a segitőkészséged.., a tényszerü ...

 

Üdv  C.

Előzmény: FeZ_ (18007)
FeZ_ Creative Commons License 2022.02.27 0 0 18007

A gyári kormánykapcsoló egység cikkszáma: 624263

Elvileg ezt beváltva utángyártott katalógusokban a kompatibilis egységeket fogja kiadni.

Kapcsolóegység javítás ügyben meg keresheted Zolysys-t !

(A fórumban a részletes kereső alján van a nicknév kereső)

 

Előzmény: cobra46 (18006)
cobra46 Creative Commons License 2022.02.27 0 0 18006

Sziasztok!

Segitség.., élő tapasztalatokra volna szükségünk.

Citroen C5 2003.2.0 80Kw. PSA.RHZ.
Az irányjelző általában nem müködik.., odáig eljutottunk hogy egyértelmüen COM 2000. kormánykapcsoló hibás. konkrétan az irányjelzőkar része stb.
Ugy láttuk gyárilag Valeó vagy Delpfi számos változataival vannak szerelve... de létezik utángyártott komplett kormánykapcsoló is..A gyári kapcsoló ára horrorisztikus magasságokban van.., ezt mindenáron elkerülendő költségérzékenyebb variácókra volna igény-szükség.


1. Uj Utángyártott irányjelzőkapcsolószár beépitése?? ez esetleg kormánykapcsológyártó függő is lehet? Valeo vagy csak Delphi--vagy közömbös???
2. Bontott kormánykapcsoló beszerelése.
3. Mire kellene figyelnünk már a bontott kapcsoló beszerzésnél ., pl kompatibilitásra koncentrálva ..,cikkszám egyezősség...,és utána a beszerelésnél?
4.Kapcsoló csere után motorinditás mindig müködik?? vagy valami okosság kellhet?

Használt kapcsoló cserénél, (ha ugyanazokkal a funkciókkal rendelkezik mint az eddig benntlévő) ..,Fizikai kicserélés után kellene még valamit konfigolni --programozni., ESP-Kormányszögérzékelöt ujrainicializálni kell???
Esetleg pm.ben egy COM 2000 -s javitó?

 

Esetleg alvázszám alapján kompatibilis kormánykapcsoló cikkszámot tudna valaki :VF7DCRHZB76430704


köszönünk mindenegyes hozzászólást-véleménynyilvánitást!
üdv!

Cymantrene Creative Commons License 2022.02.20 0 0 18005

A nemsokadik bejegyzés fölülről  face-n pont ezt kérdezi.  A kábeleket csatlakozást javasolták megnézni.

Előzmény: spectorex0424 (18003)
Ezüst C5 Creative Commons License 2022.02.20 0 0 18004

Szia! Előtét ellenállást lenne érdemes megnézni, de lehet akár egy biztosíték hiba vagy a gyújtáskapcsoló is! Nekem elég csúnyán megolvadt a csatlakozója ami a BSM- be megy, ott nem volt már kontakt, de a gyújtáskapcsoló is rakoncátlankodott! A ventinek tudsz adni direktbe áramot, egyből kiderrül, hogy működik e még!

Előzmény: spectorex0424 (17999)
spectorex0424 Creative Commons License 2022.02.20 0 0 18003

Azért köszönöm 

Cymantrene Creative Commons License 2022.02.20 0 0 18002

Ismert dolog. Bocs, én nem tudok konkrét tanáccsal szolgálni, de itt vagy a Facebook csoportban visszakeresve megtalálod.

Előzmény: spectorex0424 (17999)
Cymantrene Creative Commons License 2022.02.20 0 0 18001

Így már világos.

Betg-t hívd fel, van neki. A nevére kattintva ott az elérhetősége, vagy a Facebookon találod.

Előzmény: beeex (18000)
beeex Creative Commons License 2022.02.19 0 0 18000

2016 os modell, van benne 130 ezer km, amennyire biztos lehet egy előélet, ez annyira biztos. 

Most ősszel vettem, előtte két évet állt mozdulatlanul. Nagyon szép állapotban van.

Viszont írtam is korábban itt a topicban mikor megvettem, hogy az eddig használt szintén Citroen C5 kombim futóműve (300ezer kmel) kategóriákkal lágyabb és suhanóbb. Ez úgy dobál komfort állásban is mint egy teherautó. Minden egyenetlenség felüt. Az utcánkban lévő lapos fekvőrendőrrel a régivel 30-40el simán átmentem, ezzel 5el kell, csiga lassan araszolva, mert a fenekét magasra  feldobja. Most bemérettem a gömböket. Hátul kettőben semmi, nulla. Ezek cserék. A másik hátsó kettő és az első kettőnek is 20%al csökkent.  Ezek tölthetők.

Nem tudom mitől, talán az a két éves állás tette ezt. 

Az előzőnél 240ezernél két gömböt cseréltem.

 

Előzmény: Cymantrene (17997)
spectorex0424 Creative Commons License 2022.02.19 0 0 17999

Sziasztok!
Szeretnék kérni egy kis segítséget. C5 1.6 hdi 2005". Vacakolt a fűtés ventilátor,elindult, néha  nem most teljese megállt.  Ventilátor  vagy lehet más  is.Szerintem a vezérlő működik.
Előre is köszönöm.

nyugi40 Creative Commons License 2022.02.19 0 0 17998

Nem tudom merre laksz. Nyiregyen a Francia autóbontóban talán van, de a meglévőt is feltöltik ha még jó, csak a nyomás kevés a gömbben. Nem feltétlen kell cserélni.

Itt meg is nézheted: https://franciaautobonto.hu/

Előzmény: beeex (17995)
Cymantrene Creative Commons License 2022.02.19 0 0 17997

Miért kell cserélni? A 2002-es gépemben is még az eredetiek vannak majd' 400 ezer kilométerrel.

Betlen Gábort csak fölhívni is érdemes, vagy megnézni a hozzászólásait betg

Előzmény: beeex (17995)
gombászok Creative Commons License 2022.02.16 0 0 17996

Biztos, hogy cserélni kell? Mennyi km van benne, nem koros. Lehet ám javítani is őket, keresd meg Budapesten Bethlen Gábort, tel: harmic821harminckettő74

Előzmény: beeex (17995)
beeex Creative Commons License 2022.02.16 0 0 17995

Sziasztok

2016 os évjáratú C5 citroenembe kell hidropneumatikus gömböket cserélnem 4 dbot.

A szerelő csak a hivatalos citroennél talált, jó drágán. Esetleg tud valaki más beszerzési forrást?

Köszi

capa Creative Commons License 2022.02.03 0 1 17994

A "légrugót" mint kifejezést a hidropneumatikus rendszerre.

Előzmény: nyugi40 (17993)
nyugi40 Creative Commons License 2022.02.03 0 0 17993

Felejtsd el akkor. Én pont hogy azt szeretem benne.

Előzmény: svedmalac (17980)
svedmalac Creative Commons License 2021.12.26 0 0 17992

A 2.0 teljesen jó, itthon elegendő is.

Ugye kérdés az is, hogy milyen körülmények között használnád.

Ha pl. rendszeresen pályázol, külföldre jársz, akkor a 2.2 még jobb is lehet.

Nekem 1.6 van 9HZ, amit teljesen tudatosan választottam.

Egyszerű, megbízható és 70% város, 20% országút ás 10% pálya vár rá minden évben.

Mivel nem száguldozok, alapvetően nyugisan vezetek, így erre tökéletesen alkalmas.

Nyilván nem lesz brutális egy előzéskor, de amúgy normál esetben ha odalépek neki, azért elindul.

Szóval minden motor jó (a 2.7 is, csak átlag feletti törődést igényel), a méret meg igény kérdése...

Előzmény: tsalis (17990)
raider Creative Commons License 2021.12.25 0 0 17991

A 2.0 és 2.2 jó választás, az 1.6HDi-vel sincsenek tudomásom szerint különösebb problémák (bár abból talán a későbbi verziók jobbak).

Előzmény: tsalis (17990)
tsalis Creative Commons License 2021.12.25 0 0 17990

Kösz a válaszokat, akkor maradnék a 2.0 HDI-nél vagy az 1.6-nál bár arról is hallottam, hogy a C5-ben nem annyira vált be. Mondjuk jó esetben tavasszal cserélek így addig még van idő agyalni.

svedmalac Creative Commons License 2021.12.25 0 0 17989

Szinte csak rossz, nagyon oda kell rá figyelni.

Kb. mint a Prince benzinesben, csak más okokból.

Előzmény: tsalis (17985)
raider Creative Commons License 2021.12.24 0 0 17988

Annyira nem sikerült darab, ha megveszed, olajpumpacserével kezdd a kapcsolatot, de inkább 3.0-ban gondolkozz, sokkal jobb.

Előzmény: tsalis (17985)
FeZ_ Creative Commons License 2021.12.24 0 0 17987

" hogy a franciák sokkal jobbak egy ideje,"

 

A vicces az, hogy régebben is jók voltak, csak a hírük volt rossz. Én mondjuk ennek örültem, mert így kedvező áron jutottam megbízható autókhoz. :-) 99%-ban PSA gyártmányúak voltak az autóim (7 db) , nagyon jó tulajdonságokkal. Szerelő vagyok, úgyhogy az összes hibájukat ismerem, hiszen én javítottam ki őket. Semmilyen kiemelkedő gond nem volt velük sosem, igaz, nem is hanyagoltam el egyiket sem.

Aztán minden gyártmánynál tudok felsorolni nem jól sikerült darabokat, nyilván ezeket érdemes elkerülni. 

Előzmény: Vasti (17986)
Vasti Creative Commons License 2021.12.24 0 0 17986

Hát ja: a neten mindenfélét olvasgatva úgy tűnik, hogy a franciák sokkal jobbak egy ideje, a németek meg már közel sem olyan jók, mint régen voltak.

Nekem két francia van itthon, szeretem őket :-)

 

Előzmény: tsalis (17984)
tsalis Creative Commons License 2021.12.24 0 0 17985

A 2.7-es HDI-ről milyen tapasztalatok vannak, jó, rossz? 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!