2 akkor még "ropiharcos" volt az összes kipárnázás, meg egy szatyorban 2üveg sör 2 redbullal, ami mm-ekre a fejemtől zúgott el, miután önálló pályára indult. ~ : (
Az ottan nem kéne... olvtárs pályája. Majd elmeséli, mi nézett be a versenyző. Nem tom, erre szokott-e olvasni. :-) Amúgy, eléggé egybemaradt a kaszni.
Ahogy nézem, ezt sem 2 forint lesz helyrehozni. Meg ugye kihagyta a korlátot, és a nagyobb fákat is. Attól még tény, komolyabb sérülés nélkül megúszta.
A Renault Laguna egy éles kanyarban, a jobb oldali szalagkorlát előtt letért az útról, az árokban körülbelül 50 métert zuhant, majd a fák és bokrok között oldalára borult. Az autó sofőrje könnyebben sérült. A tűzoltók megbontották az út menti szalagkorlátot, és több fát kivágtak, hogy a Renault-t csörlővel fel tudják húzni az árokból.
Ét teljesen egyetértek Sheme-vel abban, hogy az emberek egy - igen csak nem elhanyagolható - részét a 3 betűs cuccok tulajdonlásának tudata felelőtlenné tesz. A téligumi ügyben pedig nem értek vele egyet :-)
A havi 3 az túl rendszeres ahhoz, hogy ne legyen valami köze az életmódhoz/munkához. Érdekes módon nekem a 6 év csacsi használat alatt mindössze kétszer volt szükségem a tetőcsomagtartó használatára, és ez is a gyerekek emeletes ágyának meg a matracoknak a hazacüggöléséből jött.
Cimborám simán boldogult 2 gyerekkel a pözsó306-ban. Etetőszékestől, biciklistül, mindenestül... Csak vigyorgott rajtam, mikor a bébi születésekor gyorsan kombira cseréltem az előző autót... :))
Arról van szó, hogy pl most télen, direkt figyeltem a baleseti jelentéseket. 5 esetből 1-nél írták csak ki, hogy ha téli gumija lett volna, akkor mi történt VOLNA.
5-ből 1 eset, az pont 20%. Ez szerinted sok, vagy kevés? Megérné a 20 %-kal kevesebb (kevésbé súlyos/nem halálos) baleset megspórolása, ha mindenki téli gumival járna?
Erőlködsz, erőlködsz, de csak a hülyeségedet hajtogatod.... sajnos. És most nehogy még1x elmagyarázd nekem az elméletedet... :))
Azért mert neked szar kocsid van, még nem kell lehúzni azokat a technikai újdonságokat, amiket elsősorban azoknak fejlesztenek, akik addig szar kocsival jártak, és nem volt módjuk megtanulni ezekkel vezetni.
Kívánom neked, hogy egyszer az életben a beszűkült látásmódod tágításaképp mássz le a cocialista autógyártásról, és egyszer az életben vegyél egy normális, modern autót! Amiben benne van mindaz, amit te hülyeségnek tartasz!!!
Akkor majd rájösz, attól nem fog megváltozni a vezetési stílusod, nem leszel egy agresszív barom, mert benne vannak ezek a cuccok, ellenben egy éles vészhelyzetben lehet, hogy életet fognak menteni.
Na jó, de én nem lécből élek, mégis kb havonta háromszor nélkülözhetetlen lenne (vagy csak nagyon drágán nélkülözhető) az ötajtós (avagy kombi) kocsi...
Persze van aki igen, de kérlek ne általánosíts, és akkor békén hagylak :))
Óhh, ezúton megkövetlek, mert tényleg, visszaolvasva a beírásomat...
Szóval kijelentem, hogy ezen elektronikai mütyűrök egyes emberek számára a felelőtlenség és a balesetveszély növekedését idézik elő.
Azt hiszem, így már helyes a beírás.
Tényleg, az ilyen esős-borús napokon, mit tolsz, hogy ne légy' álmos? Már reggel az arcomba nyomtam egy Centrum tablétát, de semmi... tudnék most is csuccsantani...
Inkább te nem érted... Ha nincs ABS (egyébként nem is tudom hogy volt-e benne, bár lehet hogy alapfelszereltség volt), akkor ez nem történhetett volna meg? Amikor nem volt ABS akkor nem voltak felelőtlen barmok, sőt egyenesen az ABS megjelenésével jöttek a balesetek!? Nekem az a bajom hogy mindig ezt a "segédberendezésekre támaszkodást" hozod ki a balaset okozójának... Senki nem állítja itt azt hogy ha hárombetűs izék vannak a kocsidba akkor mehetsz ahogy akarsz, csak te ezt 100x elmondod hogy nem így van.. TUDJUK. Én semmivel nem vezetek másképp azért mert vannak ezek az izék a kocsiban. Na jó lehet hogy télen stabilabbnak éreztem a kocsit mondjuk egy full havas uton előzésnél, hogy nem forog alattam a kerék, meg ha ki próbálna törni a segge mikor visszajövök a sávba, akkor segít az elektronika, de se nem mentem gyorsabban, se nem mentem bele merészebb dolgokba mintha nem lennének ezek a kocsiba... Persze van aki igen, de kérlek ne általánosíts, és akkor békén hagylak :))
Látom, nem érted, utoljára megvilágítom a kérdést. Arról van szó, hogy pl most télen, direkt figyeltem a baleseti jelentéseket. 5 esetből 1-nél írták csak ki, hogy ha téli gumija lett volna, akkor mi történt VOLNA. Tehát 4 esetben valszeg' télije volt, mégis, a hülyeséget, a felelőtlenséget nem lehet gumikra meg segédberendezésekre támaszkodva kiiktatni.
Rá kéne már végre ébreszteni az embereket: ezek a segédberendezések csak akkor mentenek életet, ha nem arra brillíroznak egyesek, hogy úgyis azért van a technika, hogy a felelőtlenségemet korrigálja. Mert segít, de csak egy határon belül... ezt kéne felfogni.
Sajnos egy Logan-os kolléga nem tud jönni a Talira, mert a Haller utcában hátulról megtalálták. Az utána jövő elaludt, így ment bele. Sajnálom a baleset okozóját is, szerencsétlen, végletekig kifacsart ember. És nemcsak egy ilyen közlekedik az utakon... baszhatjuk a technikát, ha magát az embert nem nézzük embernek, hanem egy automatának.
Mindegy, ebbe ne menjünk bele, mert a modi bácsi átsorol valamelyik politikai topikba.
Lesz pár foto, meg video, ha lesz elég szabadidőm összevágom és csinálok DVD-t belőle.
Igaz, de van némi különbség egy 3 méteres léc eseti szállítása és a család biciglistől, mindenestől való utazása között. És persze lécet lehet szállítani sokféleképpen, az ember csak akkor vesz autót ilyen szempotból, ha léccel való foglalkozásból él ( szállítás megmunkálás stb. ). Akkor viszont az autó nagyon alkalmas lesz rá.