Keresés

Részletes keresés

ElitLangelme Creative Commons License 4 napja 0 0 346388

azt hittem fiatalabb vagy olvtarsam :)

 

 

Előzmény: szilvatövis (346379)
newman2018 Creative Commons License 4 napja 0 0 346387

Olvass vissza innentől:

"

HEV autókat fog gyártani 7 év múlva is nyugodt lehetsz. 

Miért? Mert igény lesz rá és mert rengeteg embernek NEM megfelelő az EV autó. Ilyen egyszerű."

 

Vagy eggyel lejjebbről kezd a thread visszaolvasását.

 

 Nem tévesztettelek össze senkivel: nem írtam oda Rangun. Bocsánat mikor az zöld rendszámra céloztam.

7 év múlva visszatérhetünk a kérdésre  de nagy összegbe vagy bármibe fogadok, hogy gyártani fog HEV-et a Toyota. 

Előzmény: szilvatövis (346386)
szilvatövis Creative Commons License 4 napja 0 0 346386

Na.... akkor Te is autóipari szaktekintély vagy. :-)

 

Most baszakodsz?

Csodálkozol? Olvass vissza!

Idéztem kettő darab hírt... Panával közös akkugyárról és elektromos hajtás terveikről, erre nagy pofával nekem ugrasz, hogy olyanok akarják a Toyotának megmondani... én ugyan senkinek semmit nem akarok megmondani, Te viszont arra alapozva, hogy ültél már Priusban... bemondod a tutit: HEV autókat fog gyártani 7 év múlva is... majd összetévesztesz valakivel és kioktatsz, hogy aki 7 éve vezet hibridet, az tudja, hogy nem jár rá zöld rendszám.

Szóval úgy láttam csak elő akartad adni milyen nagy szaktekintély vagy hibrid témában és ehhez kellett egy balek kontraszként, akibe bele lehet törölni a lábad. Éppen én voltan kéznél lábnál. De szólj, ha tévednék és van érdemi mondanivalód is a két hírhez ahonnan indultunk!

 

Előzmény: newman2018 (346385)
newman2018 Creative Commons License 4 napja 0 0 346385

" 40 év vezetési tapasztalat és 500 ezer km-el a hátam mögött. :-)"

És ezt mind hibrid autóval tetted meg? Mert arról van szó.

 

Most baszakodsz? Én sem osztom az észt pl. egy Alfa vagy bmw úttartásáról mert bár vezettem őket de keveset (gyakorlatilag pár km-t) és a "tapasztalatom" ebben 0 nem értek hozzá. Te se okoskodj olyan dolgokban amihez nem értesz.

 

Céges kocsikkal együtt volt vagy 20-25 autóm és egy "kicsit " többet mentem mint 500E km.

Előzmény: szilvatövis (346379)
shadowbull Creative Commons License 4 napja 0 0 346384

Semennyire. Ev vege fele volt egy kis sporolasi hullam, de aztan elult, megy a biznisz ahogy a legjobb evekben. Nem latok kulonosebb valtozast.

 

A tavalyi ev minden idok masodik legjobb eve lett. 2017hez kepest ugyan szarabb, de akkor kaptunk egymilliard euro ajandekot Trumptol. 

Előzmény: bz248 (346372)
kobab Creative Commons License 4 napja 0 0 346383

Gondolom jelenleg már nem autózol, hanem biciklizel.

Előzmény: Auralianus (346381)
kobab Creative Commons License 4 napja 0 0 346382
Auralianus Creative Commons License 4 napja -1 0 346381

...hehe a régi szép idők, mikor még fogalmam se volt a "global warning"-ról... napi 100+ km... PB-s, kacsintós mazdával csakis a városban
tucc-tucc-t tolva... arról álmodozva, hogy egy kabrió Volga-t tuningoltatok meg bordó bőrülésesre + "ugrálósra"...

 

 

...fiatalság bolondság :Đ

Előzmény: szilvatövis (346379)
_Berci Creative Commons License 4 napja -9 0 346380

 

...  most ezzel a linkel mi a francot kezdjek?

 

Te irtad, hogy nincs kicsi, ketszemelyes lakokocsi. Nem akartam elhinni, ezert gugliztam ... es beraktam egy kepekkel diszitett linket. Különben a csepp alaku eleg nepszerü ...

Előzmény: kobab (346371)
szilvatövis Creative Commons License 4 napja 0 0 346379

....aki 4 év alatt 72E km-t tett meg....

 

Szép dolog... gondold el akkor én mekkora autóipari szaktekintély vagyok 40 év vezetési tapasztalat és 500 ezer km-el a hátam mögött. :-)

Előzmény: newman2018 (346361)
manta-z Creative Commons License 4 napja 0 0 346378

Persze, mindent meg lehet csinálni jól is meg rosszul is :)

Előzmény: shadowbull (346355)
Kisfiatal Creative Commons License 4 napja 0 0 346377

Az a baj, hogy gyakorlatilag nem tudnek olyan uj  autot mondani, söt 2013-tol sem, amire azt mondanam, hogy szivesen megvennem...

 

 

Lada Vesta :)

Előzmény: hummel8 (346353)
kobab Creative Commons License 4 napja 0 0 346376

Igen, ez egy korrekt sorrend. 

Előzmény: szilvatövis (346375)
szilvatövis Creative Commons License 4 napja 0 0 346375

A PVC is igen veszélyes, a hungarocell még inkább, de a teflonból felszabaduló fluorvegyület rosszabb a DDT-nél....

Előzmény: kobab (346367)
szilvatövis Creative Commons License 4 napja 0 0 346374
Auralianus Creative Commons License 4 napja 0 0 346373

Hát mégis mennyire lenne? Semennyire... :Đ

 

... ha jól hallottam beindul a BMW-s EV offenzíva :Đ Aggodalomra semmi ok :P

Előzmény: bz248 (346372)
bz248 Creative Commons License 4 napja 0 0 346372

Mennyire van panikhangulat a cegnel? Mert a 2018-as report nem szep (plusz osztalek 4.0->3.5-re csokken), de azert vot man csunyabb is.

Előzmény: shadowbull (346366)
kobab Creative Commons License 4 napja 0 0 346371

Berci, most ezzel a linkel mi a francot kezdjek? Tudni kellene hogy kis Adria mennyibe kerül, egy közepes egy nagy stb, melyikből nagyjából mennyit ad el a gyártó. Akkor alakulna egy értékelhető információhalmaz.

 

Nézd én azt tudom, hogy olyan lengyel lakókocsi amelyet a rendszerváltáskor egy kosár tojásért meg lehetett venni, most vagy hogy 1.2 millió forintért van hirdetve. Azt is tudom, hogy GPS a fél életét a lakókocsik között tölti és a lényegét tekintve ráerősített arra amit írtam. 

Ezek után neked mi az állításod?

 

Előzmény: _Berci (346370)
_Berci Creative Commons License 4 napja -10 0 346370
Előzmény: kobab (346363)
kobab Creative Commons License 4 napja 0 0 346369

Szerintem amire van valos, fizetokepes kereslet, azt elobb-utobb gyartani is fogjak

 

Hát ez nagyon tankönyvízű lett, de tessék ott a Predom példája. Miért nem gyártanak még csak hasonlót sem?

Előzmény: shadowbull (346366)
kobab Creative Commons License 4 napja 0 0 346368

Azt nem mondtam, de igazán nagyot a prémium modelleken "szakítanak." Na ebbe köss bele. 

Előzmény: shadowbull (346366)
kobab Creative Commons License 4 napja 0 0 346367

Ne haragudj, de ott abbahagytam az olvasást, amikor a szemüveglencsékben is van részhez jutottam. 

Nézd én egy kicsit ismerem a témát, tudom hogy az új gépjárművek utasterébe épített műanyagok kipárolgásának külön irodalma van. Az általam kedvelt laminált padló is sokaknak problémás, de ami igazán az, az új szőnyegpadló.  De ez mind zár tér.

Előzmény: padisah (346364)
shadowbull Creative Commons License 4 napja 0 0 346366

" az autógyárak is a prémium modelleken keresnek"

 

Akkor ezek szerint a Hunyadi, a Kia, a VW, a PSA meg a tobbi tomeggyarto nem is keres egy fillert se? Erdekes elmelet :)

 

Szerintem amire van valos, fizetokepes kereslet, azt elobb-utobb gyartani is fogjak.

Előzmény: kobab (346365)
kobab Creative Commons License 4 napja 0 0 346365

Nem, mert az autógyárak is a prémium modelleken keresnek. Itt detto az a helyzet, csak nincs flottakényszer, hülye lenne gyöszökkel szöszölni.

Előzmény: shadowbull (346362)
padisah Creative Commons License 4 napja 0 0 346364

a műgyanta egyik összetevője ez

http://kockazatos.hu/anyag/biszfenol-bpa#

Előzmény: kobab (346359)
kobab Creative Commons License 4 napja 0 0 346363

Sokszor gondoltam rá, hogy ilyet kellene gyártani. Tíz centivel nagyobb belmagasság kellene, egy zuhanyfülke + WC doboz úgy hogy annak az oldalfala középen merevítse a lakókocsit, és előre-hátulra nem tennék ablakot mivel gyakorlatilag azzal van csak gond, meg az elporladó harmincéves bútorokkal.

Előzmény: GPS (346360)
shadowbull Creative Commons License 4 napja 0 0 346362

"Basznak rá 4-500 kilós, 2 személyes, könnyű-kicsi-olcsó lakókocsikat gyártani - holott igény lenne rá, "

 

Ez azert eleg nagy onellentmondas, nem?

Előzmény: GPS (346360)
newman2018 Creative Commons License 4 napja 0 0 346361

A hibridről egy "kicsit" több fogalma van annak aki 4 év alatt 72E km-t tett meg mint aki nem is ült benne. ( Adó, biztosítás, javítás, figyasztás és hasonló) Például azt is tudja HEV-nek nem jár a zöld rendszám. 

 

Előzmény: szilvatövis (346344)
GPS Creative Commons License 4 napja 0 0 346360

 

A lengyel Predom lakókocsin csodálkozom, elképesztő hogy a három évtizedes lakókocsik ára nemcsak Magyarországon de a mobile.de-n is megy felfelé!

 

Ne csodálkozzál. Én lakókocsis vagyok - kicsit benne vagyok a témában. Tehát:

 

A mai trend az, hogy 5 méteres, tonna feletti lakókocsikat építenek - olyan belső luxus-berendezéssel, amilyen a kuncsaftnak otthon sincs.

Egy-egy ilyen bódé kezdő (fapados/belépő) ára 20-25 ezer Euro... de egy közép-komoly példány az 40-50 ezer eurót nyaldossa.

 

Basznak rá 4-500 kilós, 2 személyes, könnyű-kicsi-olcsó lakókocsikat gyártani - holott igény lenne rá, főleg a 2 vég-korosztályban (a fiatal, gyerektelen párok, illetve a nyuggerek körében).

 

Amit gyártanak ebben a kategóriában, az a szuper-dizájnolt, Benetton-stílúsú, csapp-alakú csoda - olyan drágán, hogy komoly lakókocsit lehet venni annyiért.

 

És akkor csodálkozunk, hogy veszik a Predom-ot mint a cukrot - főleg, hogy annak az élettartam örökélet + 2 naptári hét?

.

Előzmény: kobab (346359)
kobab Creative Commons License 4 napja 0 1 346359

marha jó ötlet potenciálisan rákkeltő anyagokat kieresztő műgyanta-üvegszál kompozit dolgokat gyerekek játszóterének használni

 

A lengyel Predom lakókocsin csodálkozom, elképesztő hogy a három évtizedes lakókocsik ára nemcsak Magyarországon de a mobile.de-n is megy felfelé!

Nem tudják a tulajdonosok, hogy padisah szerint meg kellene halniuk. De a kajakosok, kenusok, horgászcsónakosok sem.

 

 

Előzmény: padisah (346357)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!