Keresés

Részletes keresés

Night Gardener Creative Commons License 2006.04.19 0 0 230
Hangját hallottam.
Night Gardener Creative Commons License 2006.04.19 0 0 229
Lborli, kellett Neked felállni abból a székből egy negyed órája! Megint itt a Cubana, látod most elhappolták előled. :-) Megyek, gyorsan megnézem a fényeit, hátha felsejlik az égbolton.
Night Gardener Creative Commons License 2006.04.17 0 0 228

CUB 9560: " -Budapest Control, Cubana Nine Five Six Zero. Good evening! Flight Level three-five-zero."

 

ATCO: " -Good evening, Cubana Nine Five Six Zero, Budapest. Radar contact. Proceed DEGET."

 

CUB 9560: " -Proceed DEGET, Cubana Nine Five Six Zero. Thank you."

___________________________________________________________________

 

CUB 9560 - part 1 (1,20 MB)

 

*******************************************************************

 

ATCO: " -Cubana Nine Five Six Zero, contact Bucharest, one three two decimal seven five. Good night, Sir!"

 

CUB 9560: " -Good day, Cubana One...Nine Five Six Zero. Bucharest, one three two, seven five."

___________________________________________________________________

 

CUB 9560 - part 2 (1,19 MB)

 

*******************************************************************

 

CUB 9560: " -Radar Control, good evening! Cubana Nine Five Six Zero, level three-five-zero."

___________________________________________________________________

 

CUB 9560 - part 3 (439,32 KB)

 

******************************************************************

 

CUB 9560: " -...Cubana Nine Five Six Zero. Please say again the position! ... Our Mach number is point eight zero."

__________________________________________________________________

 

CUB 9560 - part 4 (1,11 MB)

 

******************************************************************

Cubana Il-62 fotó (illusztráció)

Előzmény: lborli (214)
BJani Creative Commons License 2006.04.15 0 0 227

Köszönöm.

Az nekem sajnos felejtős. Még a rádióban is éppen csak hallom azt a vidéket, nem hogy még kukkerral is befogjam...

ERGOM - DEGET kéne nekije! :))

Előzmény: lborli (224)
lborli Creative Commons License 2006.04.15 0 0 226
Én is azonnal erre gondoltam. Eddigi leghosszabb utam (LFPG-SAEZ) 13h 35' volt, de ott is elültem a popócskámat rendesen...
Előzmény: Utas2 (218)
lborli Creative Commons License 2006.04.15 0 0 225
Azt hittem szopogatnád... Vagy inkább fordítva? :-)
Előzmény: Utas2 (221)
lborli Creative Commons License 2006.04.15 0 0 224
Hogy milyen gyakorisággal, nem tudom, ez a LITKU (vagy PITOK?, már nem emlékszem)-BADOR útvonalon közlekedett.
Előzmény: BJani (217)
lborli Creative Commons License 2006.04.15 0 0 223
Tks for good coop!
Előzmény: Night Gardener (216)
Night Gardener Creative Commons License 2006.04.15 0 0 222

Közben rájöttem, hogy amit a haverom látott 15-20 éve átrepülni az TAG Angola 747-es volt. A Cubana-ra viszont felfigyeltem mert nem nagyon hallottam még.

Előzmény: Night Gardener (216)
Utas2 Creative Commons License 2006.04.15 0 0 221

De én irányítanám...... (hogy legyen valami köze a topic címéhez - is.....)

:-))))

Előzmény: Gregor83 (219)
krisz25 Creative Commons License 2006.04.14 0 0 220
Nekem sikerult 14,5 et lehuzni benne. Uhhhhh.
Előzmény: Utas2 (218)
Gregor83 Creative Commons License 2006.04.14 0 0 219
Szopogatnád a "sleeper"-ben a pezsgőt, miközben egy csini stuvi takargatna pihe-puha takaróval és lábadra húzná a papucsot... Én el tudnám képzelni... :-)
Előzmény: Utas2 (218)
Utas2 Creative Commons License 2006.04.14 0 0 218
Uhhh, még belegondolni is rémes, mi a francot csinálnék 17 és fél órát egy hosszú csőben.....
Előzmény: lborli (215)
BJani Creative Commons License 2006.04.13 0 0 217

Meg tudod mondani, hogy mikor jár errefele, és melyik útvonalon?

Köszi.

Előzmény: lborli (215)
Night Gardener Creative Commons License 2006.04.13 0 0 216
Gotcha! Direkt elraktam külön az archívumomban mert az áthaladós barátom is ezt látta felettünk átrepülni, de még vagy 15-20 évvel ezelőtt. Fel is figyeltem rá éjjel. Elküldöm Neked az audio-t, ha szeretnéd. Netközelben leszek hamarosan újra.
Előzmény: lborli (214)
lborli Creative Commons License 2006.04.13 0 0 215
Az azt megelőző nappalos szolgálatban pedig a SIA021-t, A345, KEWR-WSSS, EET: 17h 39'.
Előzmény: lborli (214)
lborli Creative Commons License 2006.04.13 0 0 214
Legutóbbi éjszakai szolgálatomban az ALAMU-DEGET útvonalon Cubana IL62-t (LPPT-OPRN) irányítottam.
széles tamás Creative Commons License 2006.02.16 0 0 213

Régebben a WAP-on lehetett olvasni METAR és STAF jelentéseket a "jaguarwapmx" oldalán. Ez a lehetőség kb. fél éve nem működik. Tud valaki olyan wap-os oldalt ahonnan elérhetők a friss jelentések?

 

Jöhet mailban is.

 

Előre is köszi!

rangoon Creative Commons License 2005.09.20 0 0 212

köszönöm, utánanézek!

 

Előzmény: vince (211)
vince Creative Commons License 2005.09.18 0 0 211

Vedd fel a kapcsolatot az Aeroplex-el (ACE).

http://www.aeroplex.com  +36-1-296-7214

 

Előzmény: rangoon (202)
széles tamás Creative Commons License 2005.09.18 0 0 210

Azért Te sem vagy semmi! :-)

 

Köszönöm az aranyköpéseket! :-)

 

Várom a folytatást!

 

zb: contact to rake

Előzmény: zöldbanán (209)
zöldbanán Creative Commons License 2005.09.18 0 0 209

És azt tudod, hogy mi az a hajnali gyerek?

Fele előmag (pro-seed) fele meg szélmérő folyadék...:))

De az olyan nem lehet repülős sajnos, se irányító se pilóta tehát ez OFF volt.

 

Cserébe egy kedves párbeszéd, saját gyűjtésből:

 

ATCO: MA 852 Climb to level 340 final

MA: Confirm, 340 opposit?

ATCO: Uhh, aszittem Nyugatra mentek. Climb to level 350, bocs.

MA: Pedig Bukarest az már nyugat, nem? (Remember the movie)

ATCO:---

 

További kellemeset, megyek gereblyézni.

csá:

 

zb

Előzmény: Bull_ (208)
Bull_ Creative Commons License 2005.09.18 0 0 208

Előmag.

Mért még nem hallottál róla?

Te aztán biztos tudod, hgy kell a kákán c-t keresni! :o)

Meg egyébként is kabbbe (bár ez már a fikádba való :o))))

Bica

Előzmény: zöldbanán (207)
zöldbanán Creative Commons License 2005.09.18 0 0 207

És mi lehet a pro-seed? Valami mezőgazdasági kifejezés??? Gondolom, a Lenin MGTSZ is itt jött a képbe...:)

Előzmény: Bull_ (206)
Bull_ Creative Commons License 2005.09.18 0 0 206

Na csak neked.

Én tettem asszem a BADOR-nál bejövő géppel:

 

Navigitor 123 good morning, radar contact, proseed direct LENIN      ......őőőőő LENOV

 

Bika

Előzmény: széles tamás (205)
széles tamás Creative Commons License 2005.09.17 0 0 205
Nem hiszem el, hogy ott ültök az Igló utcában, fületeken a fél légtér, és nincs egyetlen aranyköpés sem! :-)
Előzmény: Bull_ (204)
Bull_ Creative Commons License 2005.09.17 0 0 204
:o)
Előzmény: GYA (198)
széles tamás Creative Commons License 2005.09.16 0 0 203
Wien, pilotshop!
Előzmény: rangoon (202)
rangoon Creative Commons License 2005.09.16 0 0 202

Üdv Urak! hirtelen ezt a fórumot találtam meg, bocs ha nagyon off, de divattervező kedvesemnek elég sürgősen szüksége lenne egy "normál" repülőgépes biztonsági övre vagy inkább csak a csatjára. azaz honnan tudnánk egy normál utasszállító gépeken megtalálható biztonsági öv fém csatot szerezni? egy kabátra tervezett egy ilyen övet és most két héten belül kellene, divatbemutató lesz...

Ti elég tűzközelben vagytok, hátha van egy valahol, nagyon köszi minden segítséget, email: rangoon kukac freemail pont hu, vagy 30-99386tizenkilenc

széles tamás Creative Commons License 2005.09.15 0 0 201

Kérdezd meg D. Jani bácsit!

 

Ő 2 NM-nél hasrahúzta, és másfél pec múlva Fl 350-en volt! :-)

Előzmény: Victor B. (200)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!