Keresés

Részletes keresés

BUDAPEST 2004 Creative Commons License 2005.03.28 0 0 63

Ajánlom figyelmetekbe!!!!!

 

18:30 RTL klub Híradó -> nevet kapnak az új bkv-s VOLVO-k

Jóbarátok Creative Commons License 2005.03.07 0 0 62
A 6-oson miért nem lesz VOLVO??
Fricy Creative Commons License 2005.03.01 0 0 61

Hamarosan munkába áll a következő 50 db Volvo busz a BKV-nál

 

http://www.veke.hu/index.php?fc=cikk&par=153

BUDAPEST 2004 Creative Commons License 2005.02.21 0 0 60
106-oson is rendszeresen látni.
Előzmény: benbe (59)
benbe Creative Commons License 2005.02.21 0 0 59
A minap láttam Volvot tanulózni a 60-ason. Lesz valami.
BUDAPEST 2004 Creative Commons License 2005.02.21 0 0 58

Ha jól sejtem a 2005. évi metrópótlások idején az új VOLVO-k lesznek forgalomban.

Igaz ez?

Előzmény: BUDAPEST 2004 (24)
Törölt nick Creative Commons License 2004.11.11 0 0 57
Amikor az Újhegy-busz Ik412-vel lett kiadva, már az első nap kettőnek is leszakadt az eleje!
Előzmény: Hernyóbűvölő (56)
Hernyóbűvölő Creative Commons License 2004.11.11 0 0 56

szétrázás: emlékszem, hogy anno amikor a 412-esek kerültek forgalomba, akkor az alacsonypadlósságuk miatt az önkormányzatok összefogtak és a tervezett útvonalakat felújították és garanciát vállaltak a folyamatos kátyúmentességre és Demszky féltéglával veregette magát...meg lehet nézni szegények orrát illetve hátulját: a megállókban rendszeresen felverik magukat az árkok miatt, de egy alaposabb alvázkimérés is tanulságos lenne.Most még garanciális a Volvo, de majd ha vége a dolognak akkor minden mindennnel össze lesz m,adzagozva, valamint megfolyt festékkel az első és 3. ajtó fölé nyomva a rendzsám része vagy egésze...balkánosítás felsőfokon.

 

Troli: van Ikarus jármű Kiepe elektronikával...most lesz lengyel (???) kasztni magyar elektronikával: ha teljesen magyr lenne a jármű ( és persze jól működne) akkor az egy kitörési lehetőség lenne a cégeknek egy külföldi járműbeszerzés tenderen...de ehez hosszútávon kellene gondolkodni. Mindegy, majd megszokjuk az új formákat és köynörgünk a külföldieknek, hogy még x évig tartsák fenn gyártókapacitásukat hogy legyen nekünk alkatrészutánpótlásunk.

 

Van egy 2 személyes fórum:)))

 

H.

Előzmény: Törölt nick (55)
Törölt nick Creative Commons License 2004.11.09 0 0 55
Sajnos ez van!
Keletre mindent el lehet adni!:-(
A másik probléma, amit említesz, hogy ezeket a járműveket szana szét rázza a csodálatosan tükörsima Thököly út például!

Pedig a 435-et is szétrázza, de nem annyira!
Sebaj éljen az ész nélküli fejetlenség!:-)))
Előzmény: Hernyóbűvölő (54)
Hernyóbűvölő Creative Commons License 2004.11.05 0 0 54
Nolátod EZ a baj: az oolcsó munkaerő révén nagyobb  a haszon ( nem osztják meg a profitot sem a munkással sem a vevővel :(((  ). Ami nem tetszik: a műszerasztal nagyon ocsmányul reng a csodás utak miatt. Ikarus forever!
Előzmény: Törölt nick (53)
Törölt nick Creative Commons License 2004.11.05 0 0 53

Jól tudod!

EZek olyanok, mint a török Merci és MAN buszok!

Tudod, a keleteurópaiaknak jó a szarabb is!

És ráadásul ugyananyit kaszálnak rajta!

Előzmény: Hernyóbűvölő (52)
Hernyóbűvölő Creative Commons License 2004.09.28 0 0 52

Bocsi, lehet, hogy tévedek, de én úgy tudom, hogy a Volvo buszaink azok lengyel gyártmányok ( azokra a csuklós nagy kék izékre gondolok a BKV-nál): lehet jobb lenne az eredeti svéd :((

De nem  baj éljenek a Nagypolskik!

H.

sat5 Creative Commons License 2004.09.25 0 0 51
Úgy látszik, mégsem csak én érzem...!
Előzmény: ntfsxp (50)
ntfsxp Creative Commons License 2004.09.24 0 0 50

A 80-as troli nem Volvo volt, hanem Solaris (lengyel gyár). Volvo troli csak Linzben és most már Szegeden van/volt.

 

Egyébként tényleg a ragasztásnak a szaga ez, azokat nagyon zavarja, akiknek érzékeny az orra (pl. én). Ausztriában utaztam 4-5 éves Volvóval, annak is megvolt ugyanez a szaga, magyarul nem biztos, hogy egyhamar el fog tűnni...

Előzmény: sat5 (49)
sat5 Creative Commons License 2004.09.24 0 0 49
Nem tudom, hogy volt-e csöves a buszon, de akárhányszor ilyen busszal utazom, mindig ugyanezt a szagot érzem. Én csak gyanítom, hogy a ragasztónak lehet ilyen szaga, amivel az üléskárpitot ráragasztották az ülésekre... Ezek szerint ezt a szagot csak én érzem a Volvo buszokon? Bár érdekes, hogy a múltkor a 80-as troli is Volvo volt, azon mintha nem éreztem volna...
Előzmény: Törölt nick (48)
Törölt nick Creative Commons License 2004.09.24 0 0 48

Nem tudom mit éreztél, nem volt csöves a buszon? :)

Mert a Volvo nem büdös az biztos, én is rengetegszer mentem már vele.

Előzmény: sat5 (47)
sat5 Creative Commons License 2004.09.24 0 0 47

Többször is volt már "szerencsém" ilyen busszal utazni, és mindig ugyanazt a szagot éreztem. Lehet, hogy nem az üléshuzatnak van ilyen szaga, én csak arra tippeltem, hogy mivel ezek a buszok újak, még elég friss a ragasztó és annak van ilyen szaga. Ez ugyanolyan mint az enyv, ha azzal ragasztasz valamit, egy jódarabig még érzed a bűzét...

Ha nem az üléshuzat büdös, akkor nem tudom, mi...

Előzmény: Törölt nick (46)
Törölt nick Creative Commons License 2004.09.24 0 0 46

Hát ha az neked förtelmes bűz...

 

Semmilyen szag nincs azokon a buszkon, nem tudom mi a bajod.

Űlései tényleg nem nagy számok, de azok is lelesznek cserélve állitólag, az új Volvokon, meg mindegyik űlés párnázott lesz.

Előzmény: sat5 (45)
sat5 Creative Commons License 2004.09.24 0 0 45

Én sem úgy szagoltam meg, hogy hozzányomtam az orrom, de erre nincs is szükség: ha felszállsz egy ilyen buszra, a förtelmes bűz rögtön megcsapja az orrod.

És az is igaz, hogy nagyon kemények és kényelmetlenek az ülések!

Előzmény: .Wala-kee. (44)
.Wala-kee. Creative Commons License 2004.09.24 0 0 44
Én nem szoktam szagolgatni, de híreket, miszerint rettentö kemények az ülések, megeröstítem.
Előzmény: sat5 (43)
sat5 Creative Commons License 2004.09.23 0 0 43
Az új Volvo buszok üléskárpitjai szörnyen büdösek! Nem tudom, milyenek azok az üléshuzatok, vagy milyen ragasztót használtak, de kihányom a belem, ha megérzem a szagát!
.Wala-kee. Creative Commons License 2004.09.22 0 0 42
Ez igaz, de nem ritka, hogy három 22-es jön egymás után (esetleg egy piros társaságában).
Előzmény: fberci (41)
fberci Creative Commons License 2004.09.21 0 0 41
Ha ott van az 56-os villamos akkor minek sűrítsék a környezetszennyezőbb buszt. Egyébként amikor én látom akkor nincs kitömve a 56, reggel sem sokan utaznak vele, mert sokat áll a dugóban. A 22-esnél éppen azért nem ugyanaz a helyzet, mert ott nincs párhuzamos villamos aminek valamennyire fix a menetideje. Reggel nekem nem mindig sikerül fölpréselődnöm a 22-esre, ami jó esetben ha jön 5 percenként ilyenkor.
Előzmény: .Wala-kee. (35)
.Wala-kee. Creative Commons License 2004.09.21 0 0 40
Hát ez tudható volt, hogy a 7-esre hülyeség betenni a Volvót, de a BKV az AGórából sem tanult. A Volvókból sem fog...
Előzmény: Don Palesz (39)
Don Palesz Creative Commons License 2004.09.15 0 0 39
Kellett ám tönkretenni az Ikarust...

Nem bírják a rázós budapesti utakat az új Volvo buszok

Index
2004. szeptember 14., kedd 9:04

Hosszú távon nem bírnák a budapesti útviszonyokat az idén vásárolt Volvo buszok, ezért a BKV arra kérte a svéd gyártót, alakítsa át a járművek lengéscsillapítóját - értesült a Magyar Hírlap. A fővárosi úthálózat, különösen a Thököly úti rázkódás nem tesz jót az európai városokban bevált svéd technikának.


A 7-es vonalán járó, idén vásárolt svéd autóbusz nagyon ráz és csörömpöl a gödrös, kátyús utakon. Haverla Ferenc, a BKV műszaki főmérnöke azt mondja, az alacsony padlós szerkezet meghatározza, hogy mekkora és milyen lengéscsillapító fér el a vázban. A Magyar Hírlap úgy tudja, a közlekedési vállalat felkérte a gyártót, vizsgálja meg, miként lehetne csökkenteni a rázkódást.

Haverla szerint szó sincs arról, hogy szétesnének a buszok a Thököly úton, csak épp gondosabb, gyakoribb és ezért költségesebb karbantartást igényelnek a járművek, ha marad az úgynevezett "kemé(ny rugózás".

A Volvo megkezdte a budapesti utakhoz szükséges változtatások kidolgozását, a jövőre érkező ötven új autóbuszt várhatóan már átalakítva vásárolja meg a BKV.
.Wala-kee. Creative Commons License 2004.09.14 0 0 38
A 122-es a 14-estöl mennyire van messze? Azért csúcsidöben elég tömve van így is. A vili és a busz egyaránt dugig van, pedig 3 percenként jár.
Előzmény: .Wala-kee. (35)
GABORBP Creative Commons License 2004.09.12 0 0 37
Szerintem nem várható. Ott a villamos.
Előzmény: .Wala-kee. (35)
.Wala-kee. Creative Commons License 2004.09.12 0 0 36
(Elnézést a BKV kitérés miatt, de csak itt volt elözménye.)
Előzmény: .Wala-kee. (35)
.Wala-kee. Creative Commons License 2004.09.12 0 0 35
Apropó [122]-es. Az [56]-os egy villamosvonal mellett müködik, kb. egy villamosnak megfelelö kihasználtsággal is. Várható-e a közeljövöben vajon itt is a szardínia-üzemmód leváltása? A 22-eseknél lehet, hogy hasonló a helyzet, de az legalább 5 percenként jár.
Előzmény: .Wala-kee. (33)
.Wala-kee. Creative Commons License 2004.09.12 0 0 34

...

3. A 72-es már most is 435-ös!

Előzmény: .Wala-kee. (33)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!