Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

409 Creative Commons License 2019.04.03 0 0 34796

Nem.

Nem.

Előzmény: tacsi344 (34795)
tacsi344 Creative Commons License 2019.04.03 0 0 34795

Sziasztok,

 

2008-as pd tdi-hez ez jo?

 

https://peppi.hu/products/vag-com-usb-kkl-409-1-obd2-audi-vw-skoda-seat

 

Azt irja, octavia mk2, tobb magyar ceg is arulja.

 

az OP-com mas software-el nem alkalmas az octi olvasasara/irasara?

 

Koszi.

Vaves Creative Commons License 2019.04.02 0 0 34794

Alkatrész cserélgetéssel csak szerencsétek lehet. Mérjetek! Rajz alapján tápot, testet gyújtás pluszt. De ne ledessel, hanem terhelve akár egy 21W-os izzóval. A relé motvez felőli végét max 1-2 W-os próbalámpával.

Ha bizonytalanok vagytok, inkább keressetek egy hozzáértőt.

Előzmény: zex78 (34793)
zex78 Creative Commons License 2019.04.02 0 0 34793

3 db biztosítékot cseréltem ki (nem relét), elírtam... Bocsi.

Előzmény: zex78 (34792)
zex78 Creative Commons License 2019.04.02 0 0 34792

Sajnos ma sem indult el a dög. :( Itthon sikeresen szétszedtem és meg is találtam a 409-es relét. Kívül belül úgy néz ki, mintha új lenne. Semmi elváltozás nincs rajta. Készítettem néhány képet, melyet itt tudtok megnézni:

 

http://bit.ly/2HW7zWN

 

Kicseréltem 3db relét, többek között a 43-asat is, illetve a másik kettőt is, amin a motorkód jele volt. Hibakódok ugyanazok... :( Kicsit tanácstalan vagyok!

Előzmény: crok (34791)
crok Creative Commons License 2019.04.01 0 0 34791

Pl. fizikai sérülés, korrózió, melegedés.. meg a 87a kötési pont, azt látni fogod mert oda lesz írva egy csavarkötés mellé, azt is nézd meg nem ér-e hozzá valamihez, nincs-e kilazulva, nem-e deformált. Ilyesmit keress.

Előzmény: zex78 (34790)
zex78 Creative Commons License 2019.04.01 0 0 34790
Jogos, akkor kibontom, megkeresem a relét, de mit kell látnom rajta, ha rossz? :)
Előzmény: crok (34789)
crok Creative Commons License 2019.04.01 0 0 34789

Semmiképp ne vegyél semmit mielőtt meg nem nézed, mert lehet feleslegesen költöd a pénzt. Meg kell nézni és ha az a baj akkor cserélni, locsolni rá a pénzt nincs értelme.

Előzmény: zex78 (34788)
zex78 Creative Commons License 2019.04.01 0 0 34788

Huh! Ez igen! Köszi a segítséget. Akkor megpróbálok szerezni (venni) egy ilyen relét és kicserélem. Aztán ha ez megvan, beszámolok. Gondolom a relé javításával nem érdemes próbálkozni. :)

Előzmény: crok (34787)
crok Creative Commons License 2019.04.01 0 0 34787

Szerintem az "üzemanyagszivattyúrelé" lehet de osztom mica-r ötletét, lehet a kábel is.

A meleg (mint tényező) miatt mondanám inkább a relét.

Lehet csak korrodált.. lehet hogy simán belül zárlatos lesz mikor melegszik.. mintkét esetet láttam élőben..

#10 relé itt - 1J0906383C (409)

http://www.oemepc.com/seat/part_single/catalog/se/markt/E/modell/TO/year/2001/drive_standart/205/hg_ug/937/subcategory/937000/part_id/1396690/lang/e#sec_10

 

 

Mind egy helyről kapja a +12V-t, mégpedig a 43-as biztosító felől, a 409-es "üzemanyagszivattyúrelétől". Az egyik lába ezeket (is) kapcsolja +12V-ra. Onnan megy a bal kábelkötegátvezetőn keresztül a műanyag fekete kábelkötegvédőben le egészen az akku alatt a felső lambdaszondáig (persze közben leágazik többször, de mivel mindre egyszerre sípol így gyanítom közös ponton lesz valami gond).

 

 

Kapcsolási rajz:

 

 

https://photobucket.com/gallery/user/Crasher1964/media/cGF0aDovQVpEIGxhbWRhIHNlbnNvciBjdXJyZW50IGZsb3dfenBzcGd2MXo1b3cuanBn/?ref=

 

Vagy itt a #8 hozzászólás

http://www.vwaudiforum.co.uk/forum/showthread.php/183174-1-6-16V-AZD-engine-17604-P1196-Oxygen-(Lambda)-Sensor-Heater-Circuit-B1-S1?p=1061093#post1061093

 

Remélem segít. A relé amúgy a kormányoszlop alatt van (a burkolat alatt).

 

Előzmény: zex78 (34786)
zex78 Creative Commons License 2019.04.01 0 0 34786

Nem hangzik valami jól. Mondjuk beázást kizárnám, mert mosva nem volt, ugye eső sem mostanában.... De amit még tapasztaltam, hogy olyankor jelentkezik a hiba, ha napon állok és meleg az autó... Hogyan tudnám szűkíteni a problémát?

Előzmény: mica-r (34785)
mica-r Creative Commons License 2019.04.01 0 0 34785

Kábelköteg gond, ecu hiba, beázás,stb...

Előzmény: zex78 (34784)
zex78 Creative Commons License 2019.04.01 0 0 34784

Sziasztok! Van egy MK1-es Seat Leonom (2002-es) (1.6 benzines, BCB motorkód). Már 2x eljátszotta, hogy nem lehet elindítani. Ilyenkor az alábbi 7 hibakód jelenik meg az ECU-ban:

 

16585 - Injector: Cylinder 1 (N30): Circuit Malfunction
P0201 - 35-10 - - - Intermittent
16588 - Injector: Cylinder 4 (N33): Circuit Malfunction
P0204 - 35-10 - - - Intermittent
17833 - EVAP Purge Valve (N80): Short to Ground
P1425 - 35-10 - - - Intermittent
16586 - Injector: Cylinder 2 (N31): Circuit Malfunction
P0202 - 35-10 - - - Intermittent
16587 - Injector: Cylinder 3 (N32): Circuit Malfunction
P0203 - 35-10 - - - Intermittent
17523 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating Circuit: B1 S1: Short to Ground
P1115 - 35-10 - - - Intermittent
17525 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating Circuit: B1 S2: Short to Ground
P1117 - 35-10 - - - Intermittent

 

Kis idő után indul, megy, mintha nem történt volna semmi sem, majd pár nap elteltével megint jelentkezett, ugyanezekkel a hibakódokkal.

 

Van valakinek ötlete, hogy merre keressem a bajt? Köszönöm előre is!!!

Gáborvw Creative Commons License 2019.03.29 0 0 34783

Bal első tengelynél lehetett visszább nyomni a jeladót. Most próba majd meglátjuk. A másik hiba meg gyorsításnál jelentkezik. Utána majd ez következik ha gyakrabban jelentkezik.

Előzmény: cam aro (34782)
cam aro Creative Commons License 2019.03.28 0 0 34782

lemaradt. 

elso tengely abs jeladokrol van szo.  

Előzmény: cam aro (34781)
cam aro Creative Commons License 2019.03.28 0 0 34781

proba kepp nyomd vissza az abs szenzort a kerek agyban. 

mindket oldalt. 

kiszoktak csuszni, ugyanez hiba jelensegel. 

 

a hiba kodod  - lehet fuggetlen a hibatol - a perdulet szenzorra  /g 202 / vonatkozik.. 

ahoz szakember kell.  

Előzmény: Gáborvw (34778)
Gáborvw Creative Commons License 2019.03.28 0 0 34780

Rosszúl írtam jeladó.

Előzmény: 409 (34779)
409 Creative Commons License 2019.03.28 0 0 34779

 

 Ecsetelnéd, hogy mi a rák az az ABS kábel??

Előzmény: Gáborvw (34778)
Gáborvw Creative Commons License 2019.03.28 0 0 34778

Sziasztok! Passat 2004-es 1.9pdtdi AVF-motorkód. Fékezésnél az ABS-hangot ad olyan a jelenség amikor télen az autó megcsúszik. Ezt a hibát 2-hetente egyetlen egyszer produkálja.Hibakód nincsen. Pár napja felvillant a kipörgésgátló lámpa.Hibakód 01425 szöggyorsulás jeladó G-202 jelvezeték elektromos áramkörő hiba időszakos. Okozhatja ABS-kábel vagy valaki ilyennel találkozott?

409 Creative Commons License 2019.03.21 0 1 34777

Előzmény: csabicsucsu (34776)
csabicsucsu Creative Commons License 2019.03.21 0 0 34776

koszi a valaszod, probaltam igy de nem tortent semmi.

 

Annyit elfelejtettem hogy a kulcsban csereltem elemet.

Előzmény: csakhogymegmondjamII (34775)
csakhogymegmondjamII Creative Commons License 2019.03.21 0 0 34775
tedd be a kulcsot a gyújtáskapcsolóba, tedd gyújtásra. majd nyomd meg a nyitás gombot a kulcson. Lehet hogy jó lesz.
Előzmény: csabicsucsu (34774)
csabicsucsu Creative Commons License 2019.03.21 0 0 34774

Sziasztok,

 

 A tortenet egy Audi A6-rol szol,4B,  aminek a taviranyitoja egyszer csak nem mukodott tovabb.

A zart autoba behatolast kovetoen, a kulcs inditja a motort.

A vcds-ben a 35 csoportban,10 adaptacional, a 21 sor ERROR,NOT AVAILABLE.

A masik helyen a 7 csoportban nullan allnak a parositott taviranyitok. Ha megnyomom vmelyik gombot a tavon akkor a nyitasra,zarasra is valtozik a nulla ertek egyre.

 

Az autohoz ket kulcs van, az egyik ami most nem mukodik a masik lemerult elemmel valahol mashol.

Az auto vezeto oldali ajtajaban a kulso zar nem mukodik. :-)

 

Tudnatok valami utmutatast adni hogy most mi a fenet kezdjek ezzel az autoval?

 

Elnezest a fogalmazasert es az ekezetekert.

 

 

 

 

 

 

zsoltno1 Creative Commons License 2019.03.13 0 0 34773

Ki próbáltam, a jó kód 27971 csak ezzel mükődik.

Sajnos a regenerációt nem tudtam elindítani, túl sok volt neki a számított korom.

Így már csak a leszerelés és manuális tisztítás marad.

 

Előzmény: direx (34771)
Béla27 Creative Commons License 2019.03.12 0 0 34772

Sziasztok.

Hibakód kiolvasó vásárlás előtt állok,csak szűkebb családi körben való használathoz. A problémás jármű 1 Audi b5 AFN motorkóddal.... ehhez kellene leginkább. Nem akarok semmit átírni csak az abs " viccelődik" néha...- meg hasonlók... Milyen konkrét típust ajánlotok? Ezért pl érdemes pénzt adni: https://www.amazon.com/AUTOPHIX-Diagnostic-Scanner-Service-Volkswagen/dp/B01MQV6P1X

Vagy ezeknél komolyabbra van szükség? Köszönöm!

direx Creative Commons License 2019.03.11 0 0 34771

A regenerálás engedélyezése a 21295

 

 

Görgess visszább  és ott van a leirás.

Az adoptáciobol kell kiválasztanod a menet közbeni regenerálást.

Ennyi terhelésnél nem biztos hogy el fog indulni.

Előzmény: zsoltno1 (34770)
zsoltno1 Creative Commons License 2019.03.11 0 1 34770

Értem én is erre gondoltam - de menet közben mivel kényszerítem elindulásra?

A biztonsági kód 27971 csak az álló helyzeti regenerálást látom.

 

Előzmény: direx (34769)
direx Creative Commons License 2019.03.11 0 0 34769

Szia.

 

Valoszinü ,hogy a teliutettség meghaladja az engedélyezett értéket és a tüzveszély miatt nem indul el az állohelyben valo regenerálás.

 

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Diesel_Particle_Filter_Emergency_Regeneration

 

Előzmény: zsoltno1 (34768)
zsoltno1 Creative Commons License 2019.03.11 0 0 34768

Sziasztok!

 

Adott egy audi A5 - a DPF 44,1% - gondoltam elindítom a DPF regenerációját hátha segít.

Belépek kéri a féket a gázt ok egy pillanatra felugrik a Fut (mivel magyar nyelvű a szoftverem)

és máris átlép a várakozásra és semmit nem csinál, ha hozzá nyúlok a gázpedálhoz azonnal hibát ír ki.

 

Találkoztatok már ilyennel? esetleg van ötletetek miként tudnám elindítani a regenerációt?

 

 

409 Creative Commons License 2019.03.09 0 0 34767

 

 Ha ezt mégegyszer átolvasod, biztos, hogy Te magad érted?

Előzmény: miklos2peter (34766)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!