Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

obsitos3 Creative Commons License 2022.01.17 0 0 6018

Néha,nagyritkán azért előfordul,hogy a törvénytisztelet előbb szabályoz le,mint az elektronika!(:-

Előzmény: Ilyés (6017)
Ilyés Creative Commons License 2022.01.17 0 0 6017

Vagy az is lehet, hogy 50-nél már nem gyorsít a kolléga, mert betartja a KRESZ-t :-) 

Előzmény: Ilyés (6012)
C14SE Creative Commons License 2022.01.16 0 0 6016

Tapasztzalatom szerint igen, és nem kellett hozzá alkatrész csere, egyebek, csak állítani kellett rajta ("kötelező" szervíz alatt megcsinálták, ezért nem kértek plusz pénzt).

Előzmény: SaBe54 (6008)
obsitos3 Creative Commons License 2022.01.15 0 0 6015

Hát igen,ilyen ez a "mi autónk".

Előzmény: Ilyés (6012)
SaBe54 Creative Commons License 2022.01.14 0 0 6014

'Asszem' ezt én sem tudtam volna szebben megfogalmazni..:))

Előzmény: Ilyés (6012)
garagge Creative Commons License 2022.01.14 0 0 6013

Üdv4 érdeklődnék hogy van egy Mazda 3-as 2011-es évjáratú autóm amibe gyári Bose mélyládát akarok rakni. Ezt meglehet hajtani külső erősítő által?

Ilyés Creative Commons License 2022.01.14 0 0 6012

Persze nyilván nem folyton így közlekedik az ember, a mazdások megfontolt, kiegyensúlyozott figurák, amint lehet, 5-ösbe teszik városban is és úgy vonulnak a forgalommal. De néha jólesik meglepni a többi autóst :-)  

Érzésre jobban gyorsul egy turbós motor, viszont ha ezzel a szívómotorral rálépsz a gázra a lámpánál és kettesben hagyod tovább pörögni, 50-60 körül látványosan kifogy a szusz a másik autóból a szomszéd sávban, ez meg csak gyorsul tovább lineárisan... A végtelenbe és tovább :-) 

Előzmény: obsitos3 (6011)
obsitos3 Creative Commons License 2022.01.13 0 0 6011

Igen,ha nem szabályoz le az elektronika.A G120-nál ettől nem kell félni,2-ik fokozatban a max 113-v 117 km/ó,nem tudom pontosan.

Előzmény: SaBe54 (6009)
SaBe54 Creative Commons License 2022.01.13 0 0 6010

Végül is azt írtad...

Előzmény: SaBe54 (6009)
SaBe54 Creative Commons License 2022.01.13 0 0 6009

Az igen. Én nem mertem még 85km/ó-nál tovább pörgetni kettesben. Ezek szerint 100-ra gyorsulás mérésnél jobb az eredmény ha nem váltok harmadikba mondjuk 80-nál? 

Előzmény: obsitos3 (6003)
SaBe54 Creative Commons License 2022.01.13 0 0 6008

Tök jó. Ezek szerint javítható.

Előzmény: C14SE (6006)
obsitos3 Creative Commons License 2022.01.11 0 0 6007

Esetleg megoldás lehet az eredeti,nem lefojtott motor, a szoftvert 100.000.-körül visszaírják,garantálnak 165 LE-t,de 4000 fordulatig semmi nem változik

Előzmény: Ilyés (6004)
C14SE Creative Commons License 2022.01.11 0 0 6006

Azóta nem volt ilyen gondom, akár gyoran váltok, akár lassan, szépen megy a helyére

Előzmény: SaBe54 (5997)
Ilyés Creative Commons License 2022.01.11 0 0 6005

Én a 150-es turbódízel Mazdát próbáltam, azért az elég durva volt a szívó G120-ashoz képest.

Előzmény: mezga.geza.9999 (6002)
Ilyés Creative Commons License 2022.01.11 0 0 6004

(Ha nem ül bent a család) a 120-ast 60 km/h felett is kettesben kel hagyni akkor kezd el igazán élni a motor :-)  

Nagyon gondolkodom rajta, hogy lecserélem az új Mazda 3-ra, de most 4,5 évesen még mindig semmi műszaki gond nincs vele. Meg a hátsó felfüggesztésen is rontottak az újban... Viszont a hátsó ablakok nagyobbak, nem olyan klausztrofóbiás talán. A franc tudja. Esetleg az X helyett a 150 lóerős hagyományos motorral?

Előzmény: obsitos3 (6001)
obsitos3 Creative Commons License 2022.01.11 0 0 6003

abban a régi autóban nem a 165 LE-t érezted,hanem a 340 Nm-t,ezektől a benzinesektől azért ne várd,hogy felszedik a betont.Ha megnézed a G120,a 165,és az x teljesítmény-és nyomatékgörbéjét,kb 4000 f/p -ig nagyjából azonos.A 165-ös azért érződik élénkebbnek,mert a váltó rövidebb benne.Ez viszont azt eredményezi,hogy a gyorsulása elmarad a 120-as mellett,mert 0-100 között kell egy 3-at is kapcsolni,míg a 120-as másodikban vígan megy 110 fölé.

Előzmény: mezga.geza.9999 (6002)
mezga.geza.9999 Creative Commons License 2022.01.11 0 0 6002

Nem vagyok egy nagy szakértő azt hozzátenném, 120-ast nem vezettem csak 150-est én nem éreztem külümbséget köztük.

A régi autóm egy turbó dízel 165LE+340nm sokkal erősebbnek érződött, to'm ezt pörgetni kell úgy meg eszik vagy 14-16 litert.

Óvatosan vezetve városban 9.5 az átlag.

 

Azért szeretem, főleg ha nem zörögne a műszerfal úgy még jobban ;-)

 

 

Előzmény: Ilyés (6000)
obsitos3 Creative Commons License 2022.01.11 0 0 6001

Átlagember ritkán pörgeti 4000 fölé,alatta meg a g 120 pontosan olyan,mint a 150,ezek szerint a 180 sem nyujt többet.

Előzmény: Ilyés (6000)
Ilyés Creative Commons License 2022.01.11 0 0 6000

Köszi a választ! Ha nem 180-nak, de lagalább 150 LE-nek elmegy azért?  :-) 

Előzmény: mezga.geza.9999 (5999)
mezga.geza.9999 Creative Commons License 2022.01.11 0 0 5999

Mind a kettőt meg tudom erősíteni.

Előzmény: Ilyés (5998)
Ilyés Creative Commons License 2022.01.11 0 0 5998

Van új tapasztalat a Skyactive X-ről? A netes teszteken azt lehet olvasni, hogy nem takarékosabb, mint a 120 lóerős motor, viszont nem érződik 180 lóerősnek...

SaBe54 Creative Commons License 2022.01.09 0 0 5997

Tehát ezt az akadozást meglehet szüntetni? Azóta nem fordult elő ilyen? Megy a váltás simán?

Előzmény: C14SE (5996)
C14SE Creative Commons License 2022.01.05 0 0 5996

Nekem a 3-as 4-es síkjánál akadt egy kicsit, de ezt egyik szervízkor jeleztem, és állítottak rajta. (igaz egy másik szervízben azt mondták ez ilyen). Lehet a jelenség nem teljesen azonos, de a szervízek hozzáértése és hozzállása sem feltétlenül azonos (még a jó szervízben sem azonos két szerelő esetében egy-egy probléma megitélése tapasztalaton szerint)

Előzmény: SaBe54 (5995)
SaBe54 Creative Commons License 2021.12.30 0 0 5995

Még a 3. év gar.lejárta előtt vetettem fel ezt a dolgot a Mazdánál. Szervíz vezető ui idős autóját ajánlotta fel, hogy próbáljam ki. Mentem vele egy kört a városban és pontosan ezt tapasztaltam. Tehát az ő autójának váltója is "koccolt". Azt mondta ez teljesen jó, ilyen a váltó. Jelenleg is alkalmanként 3. fokozatba, ritkán 5-be kapcsolva vissza kell húznom az akadás miatt és megismétlem a váltást...

Előzmény: vargap75 (5994)
vargap75 Creative Commons License 2021.12.28 0 0 5994

Nálam is ugyanez a jelenség. Mondtak valami okosat a Mazdánál?

Előzmény: SaBe54 (5932)
obsitos3 Creative Commons License 2021.12.13 0 0 5993

H7-es imbusz

Előzmény: Adi-001 (5992)
Adi-001 Creative Commons License 2021.11.29 0 0 5992

Sziasztok,

egy 2011-es Mazda 3-ban szeretnék fékpofákat cserélni.
Ha jól látom, akkor a féknyerget két imbuszkulcsos csavar tartja (amin csúszkál a nyereg). Ezek vannak lefedve kis műanyag dugókkal.

Mekkora imbuszkulcs kell ehhez pontosan? Mintha az én készletemben nem lenne ilyen....

Meg tudná írni valaki?

 

 

Orion2020 Creative Commons License 2021.11.03 0 0 5991

Sziasztok

Nem tud valaki 2007-es , Hachback , BK, Mazda 3-hoz első balos xenon fényszórót ?

obsitos3 Creative Commons License 2021.09.29 0 0 5990

Tipp1:csomagtér fedelének nyitásakor a világítás bekapcsol.Ennek kapcsolója,érzékelő működik? (elalszik a cs.tér lámpa?)Tipp2:belső világítás kapcsolójának egyik állásában a mennyezetlámpa az ajtók nyitásakor kigyullad.Nyomógomb v. érzékelő?

Előzmény: Panasonic1 2 (5989)
Panasonic1 2 Creative Commons License 2021.09.28 0 0 5989

Sziasztok!

Adott egy 2004 es 1.6 benzin mazda3

Az ajtók zárva!

Mégis jelzi a műszerfalon, hogy nyitva!

Találkozott már vki ilyennel?

Hol keressem a híbát?

Előre is köszönöm a segítséget. 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!