Ez így nehézkes...... először jobb lenne tudni, mit keresünk. Ha kevés az anyag, és levegő folytásra javul, az dugulást sejtet. /még akkor is, ha a fúvókák tisztának tűnnek/. Esetleg alacsony üzemanyagszint. Talán fals levegő is... bár akkor az alapjárat sem stabil.
Módosított légszűrő is okozhatja.
A kellőnél több üzemanyagot okozhatja megtúrkált fúvóka, magas üzemanyagszint, eltömődött, megbuherált légszűrő.
A levegőcsavar csak az alapjárati, és épp csak felette egy picivel fordulatba számít bele. Nagy fordulati terheléses üzembe nem.
Ha netán ilyen gondja van.... hogyan lehet javítani...? Hogyan lehet több vagy kevesebb üzemanyagot bejuttatni...?
Az alapjárati levegő csavarral játszottam kicsit, de a terhelés közebni gyengülésre nem volt hatással...
Egyébként valószínűleg Babetta alaplap lehet rajta, mert van egy plusz tekercs.... de az is lehet, hogy valami DeLux változat... :-) Lehet akár világítás...
Az első gondolatom az volt, hogy valami dzsuva van az úszóházban és fordulatra felkapja. De van szűrő a csőben, és többször is tisztítottam az úszóházat+fúvókákat.
Elindítod, kicsit megmelegíted, majd megterheled. Mikor elkezd gyengülni, fulladni, óvatosan, folyamatosan elkezded eltakarni, elzárni a légtorkot. Ettől feldúsul kicsit a keverék. Ha javul az ereje, azt jelenti kevés neki az üzemanyag. Ha romlani kezd, nem kevés.
Majd szintén melegen, terhelés közben elzárod az üzemanyag csapot, és figyeled a motort. Ha az üzemanyag fogyatkozása, a keverék szegényedése hoz javulást, akkor sok neki.
A Babetta gyujtás jellemzően nem csinál ilye hibát....
Robi 55 rotációs kapával szenvedek. A motor már beindul és alapjárat is van, de amikor gázt adnék ill. terhelném akkor befullad. Ha elmelem a kapát a talajtól,akkor elég erős "távolsági busz" hangja van... :-) És akkor is nehezen pörög fel. A hajtásban van olaj, azt ellenőriztem.
Mi lehet a baja...? Ennyire gyenge lenne a motor, vagy maga a hajtás szorulhat valahol...?
Sajnos akárhova állítom a regulátort sehol nem reagál! nem értem ezt.tavaj mikor leálitottam gyünyörüen dolgozott ment regulált meg minden most hogy elővettemmeg semmi akkor regulál már mikor a benzin elfogy és le akar állni üzemanyag hiány miatt akkor meg müködik és szépen jár a regurátor magától.
Gyújtó trafó: Igen, azt láttam én is. Kíváncsi lennék, milyen arccal fizették ki ezt az utolsó darabért. :)
Viccet félretéve, én arra gondoltam ,bár nem tudom mennyire kivitelezhető, hogy veszek valami másik hasonló gy.trafót, és ezt egy közlemezre fogatva fel rögzítem a gépre.
Felújítás nem jutott eszembe, nem is tudom hol és ki foglalkozik ilyennel.
Kimondott hibája nem volt. Működött rendesen ,mikor letették, azóta több évet állt. Szeretném rendbe tenni és munkára fogni. Benzin tank, üzemanyagcső, szűrő tisztítás után tegnap eljutottam a gyújtásig is. Úgy néz ki hogy a gyújtótekercs itt is megadta magát. Cserélgettem gyertya pipát, gyújtókábelt, gyertyát. Nem hozott eredményt. Így kizárásos alapon a tekercs a rossz. Viszont, ami van rajta kis kábel, ami a vasmagról megy be a házba, azt mozgatva, volt olyan pozíciója amikor adott szép szikrát. Máskor csak enyhén rázott, volt mikor azt sem.
Most már csak az a kérdés, hogy ezt a gyújtótekercset mivel lehetne helyettesíteni. ha lehet egyáltalán. (Valami azt súgja, hogy rászaladtam arra a bizonyosra. )
Szinte biztos valahol a rudazat-rugók körül van a hiba . Nekem 3db gcv 160 moci van igaz a gáz szabályzás ugyan az de a kialakítás mindegyiknél kicsit más. A gázadáskor mindegyiknél rugóerő növelés történik és a visszaszabályzás a röpsúlyos részről történik a rugóerővel szemben. Bocs végül nem neked szól de gondolom ő is olvassa
Kérdésem volna hogy van egy honda gcv 160 as kf 04 dragon 55 kapálógépem.tavalyi évben szépen üzemelt most ma sajnos a hobbin akartam művelni a telket de sajnos nem indult karburátor le szepen ki pucolva és lás csodát minimális rántásra egyből indult na de most jön a neheze. alapjárat tökéletes szépen püfög szépen jár de sajnos gáz adásra nem reagál semmit én úgy veszem észre nem is regulár semmit. ebben kérnék tanácsot hogy mi okozhatja ezt a problémát.