Ismerős végezte el az olajcseréket a Renault - l ő volt az autó szerelője minden egyes szerviz időponton az utolsót kivéve. A 183 ezer km az soknak számít? Ahhoz képest az ilyen idősekben nem ritkán látok 500 ezer km körülieket(ennek az autónak a testvéreiben is akörül volt a flottában). Vagy mondhatnám jóformán kevés km ilyet nem is láttam még. Az meg, hogy külföldről mit hoznak be azt meg hadjuk már...
Szóval a fene se tudja mennyire szart fogtam ki vagy csak magában ez már egy elcseszett fogyasztó társadalmi valami...
Persze azért ha jobban bele mászik a II is akár biztosan talál majd olyat ami nem éppen jó dolog(de talán ott még több volt a minőség). De az biztos ahogy haladunk előre az időben egyre jobban arról szól a világ l.fasz minőség a köbön csak pár évig jó legyen(szó szerint pár) azt annyi...
Tiszta röhej amennyire nincs minőség semmiben...
Azért akartunk egy fiatalabbat jó pár évig használjuk úgy, hogy nem félünk attól kiesünk az alján vagy széthulljon benne valami. Hát igen így belegondolva azért lehet jobban jár az ember vesz egy régebbit azt elkínlódik vele pár évig azt annyi. Sokkal olcsóbbak mint ezek a fiatalok...
A IV meg te jó ég dupla turbó és egyéb okosságok hajjaj seduxen és pippolfen kombó garantált pár év után... :D
Van itt valaki aki keni vágja a 2.5 dci t?! Mitől lehet a 4. Hengerben -10 a korrekció (vagy több csak eddig mutatja a program) alapjáraton. Szarul is jár. Porlaszto biztos jo!!( 2x felújították már 2 hét alatt. Mert hogy tuti az a baja..Meg ha át cserélem őket akkor is a 4. Rossz)
Üdv! Nem vagyok szerelő, de ha porlasztó-csere után is gond van, akkor egy kompressziómérést mindenféleképpen csinálnék az megmutatná milyen állapotban van a 4-es henger.
Sziasztok. Van itt valaki aki keni vágja a 2.5 dci t?! Mitől lehet a 4. Hengerben -10 a korrekció (vagy több csak eddig mutatja a program) alapjáraton. Szarul is jár. Porlaszto biztos jo!!( 2x felújították már 2 hét alatt. Mert hogy tuti az a baja..Meg ha át cserélem őket akkor is a 4. Rossz)
Hogy nehogy megint megszólják a háza táját adok is a fórumhoz ne csak kivegyek. UGYE! :D
Na megvan pár hónapja a csodálatos Renault Master III(nagy emblémás) 2016/11 2.3dci 130Le (1 turbós, AdBlue, 2,8t L1H1). Azt kell mondjam átnéztük és amit láttunk az alapján nem találtuk vészesnek megvettük. 183000 km volt benne. 1000 km alig mentünk és egyre több gondra derül fény. Hűtő szivárog, turbó kuka, jobb eleje törött volt. Most vagy pereskedés lesz vagy nem is tudom az eladó semmiről nem tud persze majd bevallotta utána járt igen helyre állított igaz profin alig lehet látni, de akkor is a többről eddig válaszra sem méltatott. Turbóból szivárog az olaj(magyar BorgWarner gyönyör) nyomás próbázták és kibukott átszivárog és a tengelyes is lóg. Leszedni is szuper volt egybe van öntve a torokkal. Hűtője is így, hogy alig mentünk vele 2 dl töltöttem utána. A lényeg a turbó mivel új senki nem vállalja el a javítását mert annyira új fejlesztés nincs hozzá semmijük majd csak évek múlva talán. A gyár nem adja ki a kezéből. Szóval gyári felújított 460 rugó vagy van új 700 ezer Ft. Eddig elmondható, hogy direkt viszonylag fiatal autót akartunk ez lett belőle. Mint kiderült hűtőt rengeteget cseréltek a szakszervizben gariba mert gyári hibásak persze a barom előző gazda nem vitte vissza és lejárt a gari. A turbó szintén zenész a marha csak adta neki meg gondolom öntötte utána az olajat. Ha meg azt sem csak ment vele akkor a motorja is kuka ez még majd kiderül. Ilyen kevés km megkapott időben minden szervizet igazoltan és már kifeküdt a turbó az jót jelent. Hosszas vívódás után Renault a büdös életbe több nem lesz meg semmiféle francia sem. Inkább olasz kalap sz.r. Olyan még nem volt úgysem... :) Igazi pénznyelő lesz ez én már látom. Az AdBlue tartályt is a szerencsétlen az autó legalacsonyabb pontjára tette és ráadásul legalján van a szivattyúja és minden ezer vezeték lógnak jóformán világnak gyenge ki műanyag füleken. Nevetséges. Észen kell vele lenni merre megy le vele az ember mert abból drága pisi vagy bármi más szünet lehet ha felakad vagy felkoppan. Valami hasburkolaton tanakodunk oda kellene kókányolni jobb híján csak nagyon nincs hely semmire(még fejlesztés alatt lesz a projekt :) ). Rohadás az nincs rajta nagyon pici minimális. Tiszta vicc ahol nincs burkolás ott nincs is lefestve szinte fém tiszta. Ahol látszik ott van lefújva. Szóval akár milyen új is kötelező üreg védőzni meg alváz védőzni ezeket mert biztosan pár év alatt szétrohad. Ha meg csak pár év a terv akkor újat azt nincs addig baj. El kell felejteni ebben a fogyasztó társadalmi világban a 20 évig eljárkálunk vele és jó. Utána meg már kieshetünk az alján mert megszolgált. Jó példa még erre a hátsó sárvédő ív mögötti kis (kb. 20cm rész csak ha leveszed az oldalburkolatot látod meg lent) a kifolyó nyílása magasabban van mint a mint a fenék pontja így megáll benne vagy jó 5 - 6 cm vastagon sáros homokos minden ami esőben beverődik. Biztosan gyorsan kiszárad ott és nem fog szétrohadni 5 év alatt. :) Hát igen persze. Egy tüske meg kalapács megoldja kifolyik megtisztít, majd mehet bele az üreg védő bőven meg ami csak van otthon. :) Tiszta vicc. Belülről szép meg jó teljesen hibátlan. Jól felszerelt nekünk még sok is. Hálófülke van benne(hátfal félbe van vágva és felső részébe van építve) azt lehet el kell passzolni belőle mert nem sok haszna van nekünk. Webasto állófűtést kiszedték belőle azt savalom :) csak a kapcsolóját hagyták benne. Beesett az ülés mögé és gondolom nem vették észre. :) Szigetelést tökéletesen megoldottuk vagyis szerintünk tökéletes lett. Ja meg azt a csodás (piros háromszög gombot :) ) a szerencsétlen a plafonra tette fel jó kényelmes helyre...
Szóval bocs érte kissé hosszú rövidke kis teszt lett, de eddig ennyi a rövid távú tapasztalat róla! Akármekkora legenda is a Renault Master csak inkább volt talán, már nem "fényezik" annyira az emblémát mint régen 1000%...
Ducato volt még a választások között lehet az jobb lett volna fene se tudja...
Akinek meg mindez nem tetszik nem kell elolvasni nem tart pisztolyt a fejéhez senki tovább kell lapozni pánikszerűen. Fikázást nem kérek mert nem érdekel. Ki is röhögöm igaz, de ez nem lényeges...
Sziasztok, van egy g8ua7 2006osom, elkezdte nehezen venni a sebességeket, föleg az egyest, meg a rükit, aztán továbfejlödött a jelenség, a hatodikat már be sem lehet rakni, se járó se álló motornál, maga a váltó jó, hallottam már, hogy hajlamosak ilyesmire, mi lehet a gond, váltóbovden, vagy kulissza, mi szokott lenni?
En nekem úgy négyévszakos van rajta mert így vettem nem rossz de öreg ezért akarok váltani
Úgy voltam vele veszek télit aztán azzal járok non-stop de többen mondták hogy nyáron a nagy melegben úgy elnyalatom vele a súllyal hogy hamar vége lesz..
Most nem tudom hogy akkor legyen két garnitúra??
Kb. ugyanennyit megyek vele én is. Vettem rá egy kínai téli szettet (15eFt/db, 215/65-s), azzal megyek egész évben, teljesen jó, attól féltem, hogy hangos lesz, de nem. jófogason hirdetnek többfélét...
Gumi méretről tudok nyilatkozni. User manual-ban 195/65, 205/75, 215/65, 225/65-ös gumik vannak megadva. Ebből kiindulva a 215/65 az aranyközépút. Gondolom ehhez van kalibrálva a sebességmérés is.
(Én most 205/65 michelin agilist raktam fel, mert ez volt gombokért. Súlyindexbe belefér simán, felnire jó, km óra sem csal sokat)
Szeretném a segítségeteket kérni, platós 2.5dci-n
Márkás négyévszakos gumi van (így vettem) mivel kezd oregedni már ezért cserélni akarom ebben kérnék segítséget
Vegyek szintén négyévszakosat? Vagy inkább külön telit külön nyári szettet?
Ill melyik méret a legjobb a 225/65 r16c, vagy a 215/65 r16c?
Évente olyan 10ezret megyek vele maximum
Köszönöm a segítséget
Ha már kasznizás akkor megosztom veletek az alátámasztási pont milyen volt....
persze mind a két oldal hiányos volt...
Természetesen evipass és cink tartalmú alapozót kapott majd kívül kátrányos alvázvédőt az üregek meg üregvédelemmel lettek tartósabbá téve.
Steve neked még annyit a vonóhoroghoz, hogy ne csiszolgasd, hanem drótkorong vagy flexbe vagy fúrógépbe (inkább a flexest alkalmazd) azzal rozsdátlanítsd majd ecseteld le vagy Evipass vagy Ro-55 emulzióval majd adj neki egy korrúziógátló alapozóval aztán fekete festék és kész.
Az emulziót hagyd kikristályosodni és ne mosd le csak drótkefével húzd át és mehet az alapozó!
Szia!
Alapesetben létezik, hogy nincs külső tükör fűtésed.
Egyébként külön gomb nincs rá a hátsóablak fűtéssel kapcsolod a tükörfűtést is.
(Nem feltétlen kell lennie hátsóablakban fűtésnek de a kapcsoló ugyan az.)
Én ott találtam normális áron, volt egy másik cég akinél egy nyomorult külső lemezért 60E .- Ft kért szóval Fékmester lett a befutó akkor még 3 lapon lehetett elemeket nézegetni.
Kezdek kétségbe esni.
Gábor
Ui. aki talál normális áron elemeket az ne tartsa magában. Köszönöm szépen!
Köszi az ötletet, csak az a bajom, hogy nem találja az autósbolt az alvázszámom alapján melyik küszöbhossz jó hozzá (mert Nissan Interstar szegényke, mindig így járok). :-(
Elméletben L2H2 az autó, azt mondja két méretben is van: 63cm és 112 cm. Honnan kell ezt mérnem pontosan?