Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

LR490 Creative Commons License 2024.09.04 0 0 185620

Üdv. 

Köszönöm.

Minden úgy van ahogy a képeken. 

Tömítések ,csövek  minden jó. Mégis magas az alapjárat valamiért ha vissza van csatlakoztatva a légtömegmérő. Pedig az is cserélve lett. 

Előzmény: john wick (185619)
john wick Creative Commons License 2024.09.04 0 0 185619

A kartergáz lecsapatás így néz ki robbantott ábrán:

https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=CE71-EUR-12-1995-E36-BMW-323i&diagId=11_6076

 

A szívósor alatt pedig így:

https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=CE71-EUR-12-1995-E36-BMW-323i&diagId=11_6078

 

Amúgy nem egy nagy kaland az m52 motor vákuumrendszere. A szívósor alatti elembe becsatlakozik az alapjárati motor, annak ez az ábrája:

https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=CE71-EUR-12-1995-E36-BMW-323i&diagId=13_1712

 

A szívósor alatt van ugye az alapjárati motor, a kartergáz lecsapató. Aztán egy vákuumcső az injetorhíd végén lévő nyomásszabályzóhoz megy, egy csatlakozás meg a tankszellőztetőhöz emlékeim alapján. Mindennek épnek kell lennie, hogy a motor jól működjön.

 

Ami szívás szokott lenni, az alapjárati motor pipa csöve és a karter lecsapató nívópálcába csatlakozó csöve perforál, és okoz problémát. A kisebb vákuumcsövek egyszerűen cserélhetők. 

Előzmény: LR490 (185618)
LR490 Creative Commons License 2024.09.03 0 0 185618

Valaki esetleg tud vácuum csövekről képeket ehhez a motorhoz?

 

Előzmény: LR490 (185590)
evga Creative Commons License 2024.09.03 0 0 185617

Olyan sokat jelent, hogy más a kaszni? A fórumban egész jól mennek a compactok...

Előzmény: szmutkolaci (185616)
szmutkolaci Creative Commons License 2024.09.03 0 0 185616

Nekem mindkét kupé tetszik. Az E36 mára kultusz lett a szememben, míg az E63 meg inkább egy nagy utazókupé. Mondjuk vezetési élményt előbb találok még mindig egy E36-ban, mint az E63-ban. Az utóbbi erős, de túl okos; az E36 meg gyenge, de kellően nyers. 

john wick Creative Commons License 2024.09.02 0 0 185615

Ebben nem feltétlen értek egyet. Minden hajszínnél van minden verzió. Amúgy az, ha nagyon könnyen beadja a derkát, az nálam már kiábrándító kategória. De persze szeresse, a belevalót, az nyilván alap :DDDD

Előzmény: Stratonicus84 (185614)
Stratonicus84 Creative Commons License 2024.09.02 0 1 185614

Nekem a vörösek vonzóak, mert egyrészt ugye ritkák, másrészt pedig a népi mondás szerint ahol rozsdás a plafon, ott nedves a pince.

A tanulóvezető-oktatóm gyakran ismételgette, hogy "a vörös csajok úgy szeretik a faszt, mint én a csokit!"

Előzmény: john wick (185612)
Stratonicus84 Creative Commons License 2024.09.02 0 0 185613

Nahát, ez eddig fel sem tűnt, hogy ezek a számok pont egymás inverz reciprok komplementerei (vagy mi).

Akkor az E23 kontra E32 a legjobb párosítás, mert ott mindkettő hetes. :)

Előzmény: john wick (185611)
john wick Creative Commons License 2024.09.02 0 0 185612

Sőt, régebben a szőkékre buktam, most ez átment a barnákra :))))

Előzmény: john wick (185611)
john wick Creative Commons License 2024.09.02 0 0 185611

Milyen paradox, e36 kontra e63 :))))

Mint nálam az e39 és e93 között választottam, igazából az nem volt kérdés. ;)

 

Nekem az e63 jobban tetszik, de én már kapuzárási pánikban szenvedek, és lehet harmadjára is megnősülök :DDDD

Előzmény: Stratonicus84 (185610)
Stratonicus84 Creative Commons License 2024.09.02 0 0 185610

 

Nemtom, szerintem az E63 sem ormótlan hátulról nézve. De tessék választani:

 

Előzmény: M1,5 (185608)
mica-r Creative Commons License 2024.09.02 0 0 185609

Az még az E65-nél is nagyob bcethalnak néz ki hátulról

Előzmény: M1,5 (185608)
M1,5 Creative Commons License 2024.09.01 0 0 185608

Tegnap este felé hosszasan ment előttem egy E63 645i. Az a helyzet, hogy hátulról nézve nem is nagyon tetszik, túl magas. Néha eltolta neki, amikor túl közel mentem hozzá...de ami zavar, hogy hátulról nézve cseppet sem látszik sportautónak. Szerintem az E36 kupé alacsonyabb.

M1,5 Creative Commons License 2024.08.29 0 0 185607

Oh, én ismerem azt az autót, ő a Zoli! Mármint a gazdája. Neki van okos ...vizsgája :)

Előzmény: john wick (185604)
M1,5 Creative Commons License 2024.08.29 0 0 185606

Nekem hármat se adnának érte.

Előzmény: john wick (185604)
M1,5 Creative Commons License 2024.08.29 0 0 185605

Szégyellem, hogy írástudó-féle vagyok. A nácik is üldözték őket.

Előzmény: Stratonicus84 (185603)
john wick Creative Commons License 2024.08.29 0 0 185604

Én meg tegnapelőtt láttam Fehérváron tankoláskor egy nagyon szép E30 kupét. Épp a motortérben babrált a gazdá(ly)ja (melyik jé is :DDDD) 

Megnéztem, levettem, hogy m52 motoros, mondta, hogy 28i, nagyszívósorral. :) megirigyeltem, mert tetszett. BBS felnik voltak alatta, a kocsi diamantschwarz színű volt.

Kérdezte is a párom, hogy mi tetszett ebben az öreg kocsiban, mondtam neki, hogy egy letűnt kor egyik nagyszerű ikonja, és nekem is volt egy hasonló, meg amúgy is felállt - a szőr a hátamon - mert mentem volne egy kört vele. Mármint az autóval :)

Megkérdezte azt is, hogy mennyir érhet egy ilyen, mondtam, talán 5 millió (tényleg gyönyörű volt), a válasz? Csak? 

 

Előzmény: Stratonicus84 (185603)
Stratonicus84 Creative Commons License 2024.08.29 0 0 185603

Fojton ezek a nyelvtannácik. :D

De egyépként hogy ON legyek: szonbaton tök jót mentem a BMVvel.

Előzmény: M1,5 (185601)
LR490 Creative Commons License 2024.08.29 0 0 185602

Igazad van, elírtam . :(

Bocsánat .... 

Előzmény: M1,5 (185601)
M1,5 Creative Commons License 2024.08.29 0 1 185601

Nem, ezt csak azért írtam, hogy a magyar nyelvvel is foglalkozzunk. Létezhet FOLYÓszelep, meg FOJTÓszelep. A FOLYIK és a FOJT két különböző szó, két különböző J-vel, két különböző jelentéssel.

Ez a mondat csak erre utalt.

Előzmény: LR490 (185600)
LR490 Creative Commons License 2024.08.28 -1 1 185600

Köszi.

Akkor komplett folytószelepet cseréljünk?

 

Előzmény: M1,5 (185597)
john wick Creative Commons License 2024.08.28 0 0 185599

Na de a második hsz-omban már jól írtam. A sok hülye troll a FB-n még a helyesen írni tudó szintjére is rossz hatással van :DDDD

Előzmény: M1,5 (185597)
M1,5 Creative Commons License 2024.08.28 0 0 185598

Gondolom, gyári motorvezérlős...ha igen, akkor azt hiszi a vezérlő, hogy hideg a motor, ezért veszi magasabbra az alapjáratot.

Előzmény: LR490 (185590)
M1,5 Creative Commons License 2024.08.28 0 1 185597

Gyereke, nemáá! FOJTÓSZELEP

Előzmény: LR490 (185590)
LR490 Creative Commons License 2024.08.28 0 0 185596

Előzmény: john wick (185594)
LR490 Creative Commons License 2024.08.28 0 0 185595

Köszi.

Erre gondolsz? 

Ez is lett cserélve sajnos. 

Előzmény: john wick (185594)
john wick Creative Commons License 2024.08.28 0 0 185594

M52 motor, annál a fojtószelep potméter néha hibás, ha tudsz abból lenne érdemes egy cseredarabot próbálni, gűázbowden nem-e akad, ilyen is szokott lenni. Illetve a lambdák nem tudom, jól vannak-e, fel lehet őket cserélni, ilyenkor is szokott gebasz lenni, de ez esetben teljesítmény csökkenés is van.

Előzmény: LR490 (185593)
LR490 Creative Commons License 2024.08.28 0 0 185593

Köszi.

206s3 motor.

Alapjáratinál is uj gumi tömítés van. 

Igen , 4 vezetékes a hőgomba. 

 

Előzmény: john wick (185592)
john wick Creative Commons License 2024.08.28 0 0 185592

Ja, és gázbowdent, illetve, ha M50, akkor a szívósor alatt a hengerfejbe csatlakozó fekete hőgombát. Utóbbi okozott nekem ilyen tünetet anno, rossz jelet adott az ECU-nak a vízhőmérsékletről és rossz lett a dúsítás. Így visszaemlékezve. Nem egy nagy tétel a csere újra. M52 motornál már 4 pólusú a jeladó, az ritkábban romlik el, de ott is lehetséges.

Előzmény: john wick (185591)
john wick Creative Commons License 2024.08.28 0 0 185591

Fals levegőt (gumukönyök, alapjárati mkotor gumikönyöke), folytószelep potmétert, lambdaszondát (többesszámba, ha M52)

Előzmény: LR490 (185590)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!