Na, mi is túl vagyunk a rugótörésen. 108500 km, 6.5 év után. Mélygarázsban tolatott ki az asszony a parkolóhelyről, hatalmas csattanás. Kiszállt, mert ugyan tudta, hogy nem ment neki semminek, körbenézte de semmit nem látott. Hazajött vele, elmondta, rögtön átnéztem a rugókat. A jobb elsőnek sikerült megadnia magát. Ford szervizben Monroe rugókat tettek bele munkadíjjal együtt 39 ezerért. Megúsztuk.
Időközben megtaláltam,kontakspay- el befújtam remélem jó lessz,a csomagtartót is "megjavítottam" az egyik hozzászolás alapján, működik.Köszi a segítséget.Üdv.Kelist
Köszi a tanácsot ránézek, csak azt tudnám hol keressem ezt a csatlakozot az ajtó borítása alatt?.Mert ránézésre azt sem tudom , hogy lehet leszedni az ajtó borítását nem látok rajta csavarozásnak nyomát sem.Kelist
Nézd meg az ajtóba menő kábelcsatlakozást, lehet hogy meglazult a bajonett. Ha nem, akkor húzd szét, tisztítsd meg kontakt spray-vel. Nekem csak meg volt lazulva a bajonett a csatlakozónál, azóta semmi gond.
Köszi nagyon hasznos volt a link. Megprobálkozom a házi javítással én is. Még van egy másik problémám : jobb oldali ajtó néha jelez hogy nyitva van ,ilyenkor ujra be kell csukni erőteljesen különben nem zár be a központi zár,illetve az autó belső világítasa is azt jelzi hogy nyitva van egy ajtó félek lemerül az aksi.Kelist
Eleinte csak néha -néha de most már egyáltalán nem nyillik ki a csomagtérajtó sem a távkapcsoló sem az autoban levő gomb nyomására. Történt már valakivel ilyen és mibe fájt a megoldása?Kelist
Én is magam szereltem be. Igaz az elektromos dolgokat autovillamossági szrelő ismerősöm kötötte be. A biztosítéktáblán az indexhez kötötte be. A kormánykapcsolónál, csak vezérlő áram van, ami nem villantotta a ledet. Nem nagyon értek hozzá, de a lényeg a lényeg, a biztosítéktábla felé keress.
Éves szervíz, féktárcsa+betétek csere, bal féltengely szimmering csere, némi lötyi ide-oda, mindez picit több, mint 70E-ből. Bercel ismét jól vizsgázott. Nevet váltott a cég, de a csapat és a kiszolgálás a régi. Az egészben a vizsga papírmunka része, meg az okmányirodai tötymörgős várakozás (8 év, betelt a forgalmi) volt a legtöbb (Bp. központi okmányiroda).
Hello mindenki! Valaki foglalkozott már vonóhorog szereléssel ill bekötéssel? Félig túl vagyok egy carmax-os horog felszerelésén, de a bekötésnél elakadtam. A kérdés, hogy az "U2"-es ledes visszajelzőt pontosan hová kell bekötni? Esetleg rajz, vagy konkrét kábelszín/kód, bármi jöhet. Ezt kaptam hozzá: Előre is kösz, ortamas
nem még nem tisztitotunk semmit sem sokan mondták hogy egr szelep alapjárati motort tisztitsuk meg csak még nem tetuk meg de majd holnap neki ugrunk:) a folytoszelep az hol található fusionba ?
Sziasztok én csak érdeklödnék hogy rajtam kivul esetleg hátha más is tapasztalta már és tudja a megoldást mi lehet az oka annak hogy van egy 2007 ford fusion 1.4 16v vasam első tulaj vagyok :) és most 5 év után a télen kezdte h csinál néha olyat hogy még mikor hideg akkor olyan mint ha megtorpana a kocsi és rángat :( de néha melegen is csinálja szervizelés kilométernek megfelelöen megvolt mindig minden :) elöre is kösz!!
A minap vettem észre, hogy a kocsi jobb hátsó lengéscsillapítója alatt mindig van egy olajfolt. És tényleg ... sz@rrá ment a lengécsillapítóm. Nagyon boldog vagyok, minden nagyobb döccenőnél koppan egyet a hátulja és elég instabil is.
A neten nézelődve találtam olaj és gáztöltésű csillapítót is. Melyiket érdemes venni? Kell-e ilyenkor a bal oldalit is cserélni?
Nem egy olcsó móka, úgyhogy nagyon nem mindegy, hogy mindkettőt kell-e cserélni. Érdemes-e esetleg bontottat venni?
Szia! De az utódjának már ott a katalógusa. A katalógusok letöltése rovat, , a bevezető katalógusoknál. Nemsokára érkezik a B-Max. A meriva ellenfelének szánják. Szerethető autó lenne.Sajnos nekem nincs jó tapasztalatom a Ford hálózattal, értékesítővel , és a szervizzel sem. Igy többé fordom már biztosan nem lesz. Ha véget ér az autóm kálváriája (igazságügyi szakvéleményezések, bírósági szakasz, kértem a Közép Kelet -Európai Ford központ vizsgálatát is , már a rendőség is vizsgálódik majd az ügyben) akkor megosztom itt a fórumon is majd , mert sokakat érinteni fog akiknek vonóhorgot szereltek fel a kocsijára.
Nem valami nagy az élet errefelé. Ezúton jelentem, hogy megrendeltem egy bontott kézifékkart a http://webshop.ford-all.com/ -tól. Megjött és saját kezüleg beszereltem, nem nagy dolog. A régit megszakértettem és valóban nem lehet szétszedni.
Más...ma megvolt a vezérműszíj+feszítőgörgő csere, az autóban 130000 km van.
Krumpliczukor! Kicseréltetted már a kézifékkart? Mire jutottál vele? Többen mondták, hogy vigyázni kell a bontottal, mert sok jobbkormányos ford kerül be az országba bontásra és szinte biztos, hogy azokban másféle kézifékkar van.
Mekkérdeztem a Cromaxnál, kb. 20 ezerbe kerül újonnan a kézifékkar, de a neten találtam bontottat 5 ezerért is, de még nem redneltem meg. Szerintem pedig nem kell a kocsi alá mászni, mert felülről fogja négy csavar az egész szerkezetet. Leglábbis én igy láttam.