Azon belül mire tippelnél? Trafó, CDI, jeladó, esetleg megszakító? Feszszabályzó is bajos lehet mert kicsit ingadozik a feszültség, bár az akkum kuka!
Kontakt remélem nincs... most csináltam újra a forrasztásokat. Eddig el se indult, szétkorrodálódtak az összegányolt forrasztások és nem kapott testet a moci. :( :O Köszi azért
Szeretnék segítséget kérni! A videón látsszik a probléma, magas fordulaton ránt, kihagy... alapjárat relatív stabil, kis fordulaton probléma mentes, hogyha nem cső gázon huzatom ki akkor kevésbé jelentkezik a hiba. Remélem megúszom egy karbi beállítással :D Köszi előre is!
Sziasztok valaki akinek van bontott yamaha dt alkatrésze az írjon már legyen kedves mert van egy 80as levegős dt-m amit felujítgatok aztán szeretnék bele pár alkatrészt!
Akinek van az legyen szives jelezze már nekem! :)
Leginkább intító szerkezet és karburátor alkatrészek érdekelnének!
Üdv! Van egy 125R-es 96-os YAMAHA DT-m. Mikor megvettük mondta az eladó h akksi nem tölt és csak akkor nyit a power mikor fel van töltve az akksi előtte töltőről. Akkor mikor gyújtásra tettük lehetett hallani hogy "leellenőrzi". Használtuk egy ideig, utána már nem hallotuk és nem is nyitott ki. Miután feltöltöttük megint jó volt. Annyi biztos , hogy a vezetékek jók. Akkor tehát maradt a töltőtekercs, vagy a feszültségszabályozó. Azt hallottam, hogy a fesszab is tönkremehet a rossz tekercs miatt, nemtudom, hogy igaz-e. Indexek, lámpák minden visszajelző működik. Egy JÓ kapcsolási rajzot kérhetnék, esetleg valamit amin rajta vannak, hogy milyen ellenállásokat kell kapnom a tekercsnél stb. Fesszabot ki lehet mérni? Mi van ha rossz a tekercsem, új alaplapot kell vennem, vagy valahogy átlehet tekercselni ha veszek másikat? Elektromosságból nagyon buta vagyok. :( Bocsánat ezért.
+1: Farokidomot, rendszámtáblatartót vásárlonék, tud valaki esetleg valami bontót? (azthittem azét a DT-khez nagyobb az alkatrész ellátás. :S )