Az átmenő kábel, amelyik megy át a kasztniból a csomagtér ajtóba, valószínűleg kezd megtörni és ez okozza, hogy időnként illetve egyre többször nem nyílik. Hamarosan végleg megtörik. Egyszerűen elfárad a sok nyitás-csukástól. Szerintem a gumitömítés alatt nézzétek meg a kábel állapotát. Valószínüleg meg kell forrasztani.
Néha nam hajlandó kinyitni, pedig az utastérajtók nyílnak, és a mikrokapcsoló kattanását is hallom. Majd belülről egy hegyes csavarhúzóval az ilyen helyzetekre kialakított szervizlyuk segítségével kinyitom, aztán napokig működik. Majd minden előjel nélkül újra nem nyit. A mikrokapcsolót már kicseréltem, de nem oldódott meg a probléma.
Több izzó tönkremenetelének kicsi a valószínűsége, valószínűbb az áramköri lap sérülése. Valahol megsérült a fólia csík. A foglalat is tud olyat csinálni. Így az utána lévő izzók már nem világítanak. Meg kéne nézni, a sérülést áthidalni.
Rosszabb esetben nagyobb elektronikai hiba lehet.
Amúgy kb 5-6 ezresért komplett kijelzőt lehet kapni bontottan, de több félével szerelték, más-más csatlakozóval, tehát erre figyelni kell, valamint a motortípus is lehetőleg legyen azonos, mert a szervizintervallum a kijelző egységbe bele van égetve!
Arra figyelj, hogy ne tegyél be emelt teljesítményű izzókat, mert a foglalatok szétégnek, vagy a feszültségszabályzó IC megy tönkre. Gyári (asszem) 1,25 W, de létezik 2W-os is, na azt ne!
Sziasztok! szervízkönyvet keresek xsara picasso 2006 2000 köbcentis kocsihoz vagy csak valamilyen ábrás útmutatót a sortrafó illetve gyertyacseréhez. előre is köszönöm ha van ilyen..
Most vásároltam egy 2008-as xsara picassot, 1.6 benzines, 80kw. A műszerfal kijelző halványan világitott és nem is égett minden, igy kicseréltem az izzókat. Most erösen világit, de a kijelzőn a kiirt szöveg fele jelenik meg, mintha le lenne vágva a felső része a betűknek. Lehet hogy az izzó ami bekerült hibás volt? Találkoztatok már ezzel?
Szia nem akarok vészmadárkodni de nekem hasonló jelenségnél a motorvezérlő csatlakozóját kellett újracsinálni. Mindenesetre egyre megbízhatatlanabb lesz arra számíts.
Hibajelenség : 2004 1.6 benzines reggel hideg motornál indításnál leállt . 3x indítva elkapta . Hosszabb út autópályán haza felé kiálltam egy kútnál a begurító sávban kivettem üresbe gurultam
itt is leállt . Kis várakozás után indítottam , indult haza tudtam jönni.
CD lejátszót akartam cserélni. Gyári ki új be, de a fedélzeti comp. nem ment. Vissza a gyári, ablaktörlő elindult. Gyári játszó ki vissza. Újra ez. Akku saru le, pihentetés. Saru vissza, már csak az önindító megy, nem indul a kocsi, műszerfal sötét, beriasztani sem tudom.
Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni. Van egy 2000-es 1.8 benzines Picasso rádugtam a futót és elment a féklámpa sokan járnak így ezt értem de nem találom a féklámpa biztosítékot tud valaki extra biztosítékot ebben a modellben vagy melyik biztosítékokat párosíthatták mert az összes biztosítékot rendben találtam. Köszönöm előre is ha tudtok segíteni. Szépnapot
Én most szembesülök hasonló dolgokkal. Mostanában emelt fényű izzókat használok Osram nightbreaker, és ami érdekes hogy kb tök egyszerre égnek ki mindig. Egy napon belül a kettő . Mivel már a második esetben történt így elgondolkodtam, nem-e az autó elektromos rendszerében van valami gikszer. Mert hogy sűrűn kiég, az egy dolog, de hogy egyszerre az felettébb fura.
Mi nem is használjuk túl sokat az autót, évente alig párezer km, és így is kb 3-4ezer km.-ként kiég. Ez nagyon kevés km, ráadásul ez sem városban hanem jellemzően vidéki főút, azaz az üzemidő nagyon alacsony amit bír.
Szintén 1.6, 2004-es gyártmány.
Azt megkérdezhetem milyen nappali menetfényt tettél be utólag?
Sziasztok, nem tudom mennyire normális de félévente kiég a tompított fényszóróm úgy, hogy direkt beépítettem nappali menetfényt így alig használom. Valaki esetleg tudja miért van így esetleg talált rá megoldást ?.2006 1,6i 16v
Aktiválva van a diag menüben a "skandináv fény" funkció, ezért kapcsolja Nálad egyből a tompítottat, bár nem gyújtásra, hanem motor indításra szokta. Ezzel nem halványul a kijelző fénye.