Keresés

Részletes keresés

Heesh Creative Commons License 2007.09.18 0 0 237
Hali!
Én nem igazán értek a Messengerhez. Egy kérdésem volna: jött egy "felkérésem", hogy osszam meg munkahelyi meg személyes kapcsolattartási adataimat. Az egyik patner küldte. Namármost, engem az érdekel, hogy ő csak úgy rákattintgatott erre-arra, hogy van e valami adatom megadva és a rendszer automatikusan küldte a felkérést, vagy pedig ő direkt küldte el ezt a felkérést. Próbáltam szimulálni másik partnerrel, mármint hogy én próbáltam adatokat megnézni, de nem jutottam semmire, ilyen menüt, hogy szeretném megkapni a kapcsolattartási adatait stb nem találtam. Csak olyan ablak jött elő, amiben én szerkeszthetem a partnert. Tehát amit én töltök ki.
ashen Creative Commons License 2007.09.17 0 0 236
Köszi, de nem jön be semmi. :(
Előzmény: harcsy (233)
Szabi87 Creative Commons License 2007.09.15 0 0 235

Sziasztok!

 

Abszolút kezdő vagyok az MSN-ezésben,és segítségre lenne szükségem.

Amikor létrejön a fiók akkor nem tud semmit csinálni, se üzenetet küldeni se partnert keresni mindig azt írja hogy próbáljam később de később se jó :(((

Tűzfal gond nem lehet,mert nincs. Mi lehet a gond?köszi

Ferenc(hurrikán) Creative Commons License 2007.09.15 0 0 234
Sziasztok! Nekem az a problémám, hogy a munkahelyen nem lehet programot telepíteni a gépre, s ezért eddig úgy használtam az msn-t, hogy az otthon feltelepített 7.5 -öt egyszerűen kiírtam a Program filesből egy cd-re, itt meg felmásoltam csak a gépre és ment is az msn, de ez a szisztéme 8.0 nál nem működik!:(( 7.5-öt pedig 2napja nem birom használni, nem enged belépni, azt írja azért mert régi verziót használok. A kérdésem az lenne, hogy tudom a live msn-t használni telepítés nélkül, úgy mint a 7.5 öt eddig?
harcsy Creative Commons License 2007.09.14 0 0 233
http://www.msnclub.hu/index.php?site=80&pr=18
Előzmény: ashen (230)
DeeDee83 Creative Commons License 2007.09.14 0 0 232

Köszi! :)