Köszi szépen. Én is amúgy a szivargyújtó kontaktjára tudok gondolni leginkább. Korábban sokáig egy töltő vezetékem volt, amit most már nem használok, helyette egy másik van. Tartok tőle, hogy az lehet a ludas vagy akár maga a szivargyújtő töltő. Ugye abba kéne hogy legyen egy biztosíték. Ha az nincs meg akkor nem tölt. Viszont szerintem nem ment ki, mert ugye tölti a telót. De mégis a 30 A-s bizti elszállt már kétszer is.
Vagy valami zárlat van azon az áramkörön valahol útközben vagy a szivargyújtó és a töltő közötti kontakt nem jó, emiatt nagy az áramfelvétel. Szerintem.
Sziasztok, most már másodjára megy ki a duda+szivargyújtó zöld színű 30 A-es biztosítéka. Nem akarnék két hetenként cserélni, mert szerintem nem az a megoldás. Valakinek valami ötlete?
Természetesen telefontöltésre használom rendszeresen a szivargyújtót, életemben nem használtam cigigyújtásra, sőt. Valakinek valami konstruktív ötlete, hogy mi lehet a baj?
Peugeot 106, 1.0 985 cm, benzin CDZ motorkód. 1997-es Mark II.
A minap égőt cseréltem a hamutartó és a fűtés karoknál, hát mit mondjak első nekifutásra nem volt semmi! Jó pár francia csuklott, az biztos! Ha valaki cserélni kívánja, és még ez előtt nem tette, szívesen segítek!
Én Veresegyházon csináltattam már kétszer,munkadíjjal,anyaggal 50 ezer ,és megvárható.Tiédet leveszik,és föltesznek egy másikat,gyári technológiával felújítottat.Az előző munkájuk nálam 100 ezer km-t futott, intenzív használat mellett..
Egyáltalán nem biztos, hogy csatlakoztatva van bárhova. Ez függ attól, hogy mikori a gép és milyen motor van benne. (de leginkább az alvázszám ad komoly támpontot az ügyben)
Segítségeteket szeretném kérni olyan ügyben, hogy valaki küldhetne egy képet, vagy leírhatná, hogy a felsőholtpont/főtengely jeladó (nem tudom pontosan xD) csatiját, ami jön a lendkeréktől azt hova kell csatlakoztatni??? Nem találom sehol :-
Sziasztok! 1.4dm eszegeti az olajat kb 1000km/1l. Motorolaj adalékot tud valaki? Ugye a gyári olaja 10w40 castrol magnatec? Másik dolog. A váltom reccsen egy picit 1esbe visszakapcsoláskor. Rendesen kiemel a kuplung. Kb 60ezret futott kuplungozás óta. A váltóolajnak van valami köze hozzá? Előre is köszi!
Az óracsoport tipusa sem mindegy... Az enyém VDO és nem jó bele a Jaeger, pedig minden francos csatija ugyanaz... Mégis össze-vissza világit rajra a csere után minden 😟
Sziasztok! van egy 106 osom 1.5 D újabb kasztnis. az lenne a kérdésem hogy a fordulatszám mérőt és a hűtővíz hőfok jelzőt hogy kell bekötni? gyári óráról van szó. Gyárilag sima órás műszercsoport van benne. a szimpla csere nem jött be sőt volt fénykép a bekötésről 1-2 kábelt meg is cseréltem de nem reagál. ezeken kívül minden működik. előre is köszönöm a segítséget
Azért ne legyél majd nagyon meglepve, ha gyorsan visszamattul. Nem véletlen, hogy a fényszóró-felújító szettekben van egy UV-védő lakk, amivel a végén le kell kenni a fényszórót.
Szia!Nekem 93-as ÉVJÁRATÚ van,1,4 dízel.Korukhoz képest nagyon jól bírják a harcot a rozsda ellen,az enyém nomád használat mellett csak a hátsó kerékjáratban volt egy kis rozsda 24 évesen.Motorban 430 ezer km van,köszöni,jól érzi magát,de ugye ez dízel.Fogyasztása röhejes,3,5-4,5 között.
A benzinesek olyan 6-7 közt esznek,de azokkal több az elektromos nyűg:alapjárati problémák,stb.Amúgy a hátsó híd állapotát nézd meg,az nekem kb 100 E km-ként felújítós 50 E ft-ért.Azon kívül agyonüthetetlen a gép.
Sziasztok! Egy '94-es 1.1XR vásárlásán gondolkodom városi használatra. Van valakinek ilyen öreg 106-osa? Mik a tapasztalatok pl. a rozsdásodással és az alkatrészbeszerzéssel kapcsolatban? Kösz előre is!
Remélem nem későn írok - igazából mindenkinek szól, akinek felgyullad a légzsák-visszajelző. Az ülés alatti övfeszítő (narancssárga) csatlakozóját érdemes (áramtalanítva) széthúzni, és fixen összeforrasztani a vezetékeket. Akksisaru vissza - ha nem alszik ki indítás után a lámpa, akkor a kormányátvezető a rossz.