Keresés

Részletes keresés

Bzmot332 Creative Commons License 2016.10.30 0 0 49845

Audacityben az is elég, ha az egész hangsávot bemásolod maga mögé, és úgy szabdalsz, hogy az eredeti vége meg a másik eleje ugyanoda essen, és lehetőleg egy emelkedő hullámot emelkedő kövessen, csökkenőt csökkenő, különben ugyanúgy pattoghat. És voilá, nincs pattogás.

 

Persze fontos, hogy csak az első végéből vágjon az ember, a másikon meg semmit se változtasson, mert ha a másikat letörli utána az ember, a megmaradt eredetit már lehet maga után másolgatni, nem fog pattogni.

 

Na meg persze a loop-olás miatt érdemes nem rövid hangokból kiindulni, mert egy 1-2 mp-es motorhangból elég nehéz nem zavaróan ismétlődő hangot kihozni.

Előzmény: Gothpaladinus (49844)
Gothpaladinus Creative Commons License 2016.10.30 0 0 49844

OFF

Tudod, léteznek ún. sebességtartó módszerek, mint pl. az AFB és a tempomat, amikor csak visszafogott gyorsítóerőn pörög a motor, éppen csak annyi fordulatszámmal, hogy a kívánt sebességet tartsa. Például a VT-Arriva legújabb, Mercedes-Benz Conecto LF G és MAN Lion's City típusú városi autóbuszain jól megfigyelhető, ahogyan 50 km/h-nál letiltanak, így azok elérve 50-et nem gyorsulnak tovább, hanem tartják a sebességet, amíg nyomja neki a sofőr a gázpedált. De pl. a Ganz BDV Hernyó motorvonatok is úgy rémlik, hogy úgy működnek, hogy van a vezetőállásukon egy tárcsa, amin 10-120 km/h között 10 km/h-s lépésekkel be lehet állítani a kívánt pályasebességet, és ha mondjuk elérik a 80-at vagy a 120-at, abban a pillanatban azonnal automatikusan visszapörög a vontatás és az adott sebesség tartására áll be.

ON

Szóval ebből következőleg az egyik opció az, hogy ezen sebességtartó módszerek aktív működése közben lehet a szimulációhoz megfelelő hanganyagot rögzíteni, a másik pedig ha hegymenetben rögzítesz, olyankor ugyanis mondjuk egy ilyen 30-50 ezrelékes emelkedőn a kevésbé erős motorral rendelkező járművek többsége már 100%-ig kitolt menetszabályzóval/tövig nyomott gázpedállal erőlködve is vagy csak éppen bírják tartani a sebességüket, vagy már olyankor is nemhogy nem gyorsulnak, hanem már egyenesen lassulnak. Na az ilyen részleteket kell a hangfelvételekből kivágni, mert ilyenkor van a legnagyobb hangereje a felvételeken a motorhangoknak.

Az ismétlődő lejátszások elején/végén keletkező pattogások elkerülésére pedig a sokévnyi használat során kitapasztaltam egy remekül működő módszert Audacity-ben; a lényeg az, hogy hogyha ránagyítasz kb. ezredmásodpercnyi skálázásig az elejére és a végére a hanganyagnak, akkor úgy vágj belőlük, hogy mind a legelején, mind a legvégén ugyanakkora legyen a hanghullám kitérése; ideális esetben 0 egész decibeles kitérésre érdemes törekedni.

Előzmény: pekarim (49843)
pekarim Creative Commons License 2016.10.29 0 0 49843

De igen, csak azt próbáltam meg hogy megnyúztam a hangsávot, de úgy csak kattogott meg minden baja volt. Megpróbálom akkor az audacity-t, köszi a segítséget. De ha nem jó hogy gyorsul/lassul, akkor az eredetit hogy vették fel? :D Ha meg csak olyanból veszem ki amikor csak gurul, úgy meg nem lehet hallani azt a hangot amit motor fájlnak akarok használni.

Előzmény: Bzmot332 (49842)
Bzmot332 Creative Commons License 2016.10.28 0 1 49842

A Sony Vegas nem videó szerkesztő? Egyébként egy mezei Audacity is elég, feltéve, hogy a hanganyag maga megfelel. Ha gyorsul/lassul, már nem lesz jó, arra is figyelni kell, hogy ha egymás után többször lejátszod, ne pattogjon...stb.

Előzmény: pekarim (49841)
pekarim Creative Commons License 2016.10.28 0 0 49841

Sziasztok, hogyan tudok csinálni egy normális motor1 fájlt? Próbálkoztam sony vegassal úgy összevágni youtubeos videókból hogy jó legyen, de nem lett az. Egy orosz metróhoz szeretném csinálni, valaki segítene?

DAttis Creative Commons License 2016.10.28 0 0 49840

Ennyire ne nézz sügérnek az értékek beállításához nincs lila gőzöm

Előzmény: Gothpaladinus (49839)
Gothpaladinus Creative Commons License 2016.10.27 0 0 49839

Pedig ehhez aztán tényleg nem kell túl sokáig keresgélni...:

Előzmény: DAttis (49838)
DAttis Creative Commons License 2016.10.27 0 0 49838

Pfff...halvány lila dunsztom sincs hogy kell ezeket beállítani (élsimitás, interpoláció)

Előzmény: Gothpaladinus (49828)
Gothpaladinus Creative Commons License 2016.10.27 0 0 49837

Sajnos a ruszkiknál nem igazán terjedt el a BVE világa... ahogy a németeknél sem tartott sokáig a lelkesedés a témában, mind csak a Zusi-hoz, az MSTS-hez és az OMSI-hoz értenek, BVE-hez viszont már vagy 10 éve nincs német kezdeményezésű fejlesztés egyáltalán. ;/

Előzmény: Miracle74 (49836)
Miracle74 Creative Commons License 2016.10.24 0 0 49836

Hogyne lenne rá igény? Megvan az eddigi összes metróvonal.

Jó lenne még Moszkvai metróvonalak de marhára nem találok :D

Előzmény: Gothpaladinus (49835)
Gothpaladinus Creative Commons License 2016.10.24 0 0 49835

Hát, ha a rendesen kész alatt a Kelenföld vasútállomás - Móricz Zsigmond körtér szakaszt érted, azt továbbra is innen lehet letölteni: https://drive.google.com/file/d/0B3dyn888QfB5dWVhZUFZRUxBRG8/view?usp=sharing

A további vonalhosszabbítást illetően Tibitrain topiktársra várok, hogy adjon valami jelet, hogy hol tart a maradék hat állomás modellezésével, ő ugyanis korábban saját maga által közzétett képek tanúsága szerint kiegészítette a meglévő Bikás park modelljét, ill. már elkészült a Szent Gellért tér és a Rákóczi tér modelljével is... Jó eséllyel lenne ugyanis még rájuk közösségi igény!

Előzmény: Miracle74 (49834)
Miracle74 Creative Commons License 2016.10.23 0 0 49834

A 4-es metróvonalat honnan lehet letölteni? Nem azt a gagit, hanem ami már rendesen kész, úgy látom már ez is olyan.

Előzmény: Gothpaladinus (49833)
Gothpaladinus Creative Commons License 2016.10.23 0 0 49833

425-429 próbáztatása Kelenföld vasútállomáson:

Gothpaladinus Creative Commons License 2016.10.02 0 0 49832

Én ezt a fórummotort felnyársalom. Direkt leellenőrzöm elküldés előtt, hogy berakta-e a képet, és ma már másodjára játssza el velem, hogy elküldés után nincs a hozzászólásban a kép... Na akkor még egy próba, hátha most sikerül...

Előzmény: Gothpaladinus (49831)
Gothpaladinus Creative Commons License 2016.10.02 0 0 49831

Elérhető a 29/30-as vonal Hmmsim-re: https://drive.google.com/file/d/0B3dyn888QfB5TFh4ZG9FRUFmMEk/view?usp=sharing

Illusztráció a javításokról Székesfehérvárról madártávlatból, OpenBVE 1.4.3-ból:

Gothpaladinus Creative Commons License 2016.10.02 0 0 49830

Ami nem sikerül elsőre, csak sikerül másodjára...

Szóval, beérve a végállomásra:

Me

Gothpaladinus Creative Commons License 2016.09.23 0 0 49828

Ez attól függ, milyen videokártyád van (nem-e vmi alaplapi megoldást használsz a nagyobb teljesítményű külön Nvidia/AMD videovezérlő helyett?), milyen interpolációt állítottál be, ill. hányszorosra állítottad az élsimítást? Nálam ugyanis javarészt simán tartja a 60 FPS-t a már részben átépített M3-as pálya is, nemhogy az M2-es...

Előzmény: DAttis (49827)
DAttis Creative Commons License 2016.09.21 0 0 49827

Most már jobb a Legacy Content könyvtárral volt vmi, most már úgy tűnik jó a textura csak most meg szaggatva megy a beállításon próbálkozok állítani  nem tudom sikerül-e 

Előzmény: Gothpaladinus (49825)
DAttis Creative Commons License 2016.09.21 0 0 49826

OK az lesz mappaszerkezetet átnézem

 

Előzmény: Gothpaladinus (49825)
Gothpaladinus Creative Commons License 2016.09.17 0 0 49825

Hát ha 311 fájlt nem talál, akkor valamit mégsem jó helyre raktál az objektumok között... ráadásul a nem UTF-8-as kódolású route is gyanús, hogy nem az aktuális. Vizsgáld felül a mappastruktúrádat!

Előzmény: DAttis (49824)
DAttis Creative Commons License 2016.09.12 0 0 49824

Sziasztok, tudom béna, ügyetlen vagyok, de csak nem megy a Open BVE, nem jelenik meg a textura (alagút, állomás.

Egyenlőre még csak az M2 van fent, és indításnál a Déli kihúzóban csak a jelzők látszanak a vonat "műszerfala oké de az alagút és állomás "éj fekete"

csináltam egy print screen-t:


 

mint látható fent kiíródik  sok fájl hiányzik és rengeteg a hiba.

Pedig elvileg a leírás szerint telepítettem és megnézve nem hiányzik a "textura" a könyvtárakból

Bocsi, hogy megint ezzel jövök de hónapokig hozzá se nyúltam el ment a kedvem tőle nem tudtam megcsinálni  hiába adtatok tanácsot.

Röhej első alkalommal sokkal jobban sikerült összerakni (6-7 éve)

phontanka Creative Commons License 2016.09.11 0 1 49823

A Wikin levőt majd át kell írni, mert időközben ez leegyszerűsödött: töltsd le a telepítőt, next-next, indítsd. A pályák telepítését kell majd jól megírni.

Előzmény: Gothpaladinus (49822)
Gothpaladinus Creative Commons License 2016.09.10 0 0 49822

Szia, hát, nem állok a helyzet magaslatán, de még élek úgy-ahogy...

 

Na szóval, a legbiztosabb leírás a témában ez: http://www.bveklub.hu/wiki/index.php/Az_OpenBVE_telepítése_Windows_rendszerre

 

Illetve egy kicsit régebbi és mai szinten nem minden esetben pontos alternatíva, de azért többnyire ez is helytálló még: http://www.bveklub.hu/palyak-es-jarmuvek-telepitese/

 

Vagy akár ez, remélve, hogy engedi így beadni (voltak külső közvetlen linkelési tiltásból adódó hibák ezen oldalnál korábban), ha nem, akkor menj a bvemetro.hu oldalra és ott a "Leírások játékosoknak" részen a "Letöltés engedélyezése, a letölthető pályák telepítése, elindítása" részre kattints: http://bvemetro.hu/03leirasok/0304_jatekinditas.htm

 

Ha ezeket végigfutottad, és még mindig nem jó valami, írd meg, konkrétan melyik rész nem működik, meddig jutottál el, hol következett be a bibi, és ha kiírt valami hibát a játék, mit írt ki konkrétan hibaüzenetként?

Előzmény: Törölt nick (49821)
Törölt nick Creative Commons License 2016.09.08 0 0 49821

Szia :) 

Hogy vagy? 

 

 

Igen és utána megcsináltam és innen http://www.bvemetro.hu/  letöltöttem a metrókat meg minden 

 

De nem tudom megcsinálni  Tudnál segíteni 

 

Bocsi hogy ilyen hülye vagyok :-))) 

 

 

Választ köszi 

innen néztem 

Előzmény: Gothpaladinus (49819)
Gothpaladinus Creative Commons License 2016.09.07 0 0 49820

Egy kicsit alakítgattam a kis 117-es Piroska hangjain, ugyanis nem tetszettek az eredetiek, nem voltak elég valósághűek, így viszont már egész korrektül szólnak az én fülemnek: https://www.youtube.com/watch?v=7LTwmmns_AE

Gothpaladinus Creative Commons License 2016.09.07 0 0 49819

Működik az Windows 7-en is minden gond nélkül. ;) Ugye innen töltötted le: http://openbve-project.net/download/?

Előzmény: Törölt nick (49818)
Törölt nick Creative Commons License 2016.09.06 0 0 49818

Sziasztok 

Hogy vagytok ? 

 

 

Lenne egy fontos kérdésem hogy Windows 7-en miért nem működik az openbve ? 

(Mindent próbáltam ) 

 

 

Választ előre köszönöm :) 

Gothpaladinus Creative Commons License 2016.09.02 0 0 49817

Jesszus, de lesüllyedt a topik a figyelőlistámon...

Dobjuk föl egy kis Taurus-al, amolyan Genoese-módra:

phontanka Creative Commons License 2016.07.11 0 2 49816

Videókártya driver cserélődhetett Microsoft félére. Nézd ezt meg, és ha kell, telepítsd a kártya gyártója által kiadott drivert.

Előzmény: mgabor13 (49814)
4014 Creative Commons License 2016.07.10 0 0 49815

Azt én is nagyon remélem...

Előzmény: phontanka (49813)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!